Nopequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nog plannen voor vandaag?
zelfde als ik elke dag doe, beetje FOK!ken beetje op bed liggen beetje internetten beetje etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nog plannen voor vandaag?
Leuk hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
deze had ik nog niet gezien
nee uitslag test was negatief. maar blijf nog mooi binnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nope
Morgen bij mijn ouders langs en gebak eten![]()
Jij ?
Vergeet niet te drinkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zelfde als ik elke dag doe, beetje FOK!ken beetje op bed liggen beetje internetten beetje eten
Goed zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zelfde als ik elke dag doe, beetje FOK!ken beetje op bed liggen beetje internetten beetje eten
Blijven we samen wel binnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee uitslag test was negatief. maar blijf nog mooi binnen
ja ga de gok niet wagen binnen blijvenquote:
Druk druk druk 😆quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zit nu aan de zoethout met heet waterquote:
Koffie zuipenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ga de gok niet wagen binnen blijven
Zoethout theequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zit nu aan de zoethout met heet water
Zoethout is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zit nu aan de zoethout met heet water
Gebakken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |