Daniellequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:09 schreef phoenyx het volgende:
Als je een kat zou moeten zijn maar je mag alleen maar een Schrödinger kat zijn, kan je dan wel een kat zijn?
Sow praadje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef praadje het volgende:
Braad, heb je Adriaan van Bassie vandaag al gefeliciteerd met zijn verjaardag?
Heet ik Arie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:09 schreef Superdonald het volgende:
@:Dagoduck draag jij eigenlijk slobkousen?
Wat eet je daar dan bij? Laat je dan een kindermenu overkomen want Disney? #dtvquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat is je favoriete Disneyfilm?
En is een kindermenu dan genoeg ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan bij? Laat je dan een kindermenu overkomen want Disney? #dtv
Ludieke vraagquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan bij? Laat je dan een kindermenu overkomen want Disney? #dtv
natuurlijk, legende!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef praadje het volgende:
@:DeBraad, heb je Adriaan van Bassie vandaag al gefeliciteerd met zijn verjaardag?
Aristokattenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad Wat is je favoriete Disneyfilm?
Goed programma, kijk het af en toequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:58 schreef okselzweet het volgende:
Wat vind je van het programma Obese?
Als ik Among Us voor je betaal, kom je dan mee doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Goed programma, kijk het af en toe
Geen interesse inquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als ik Among Us voor je betaal, kom je dan mee doen?
Beetje vragen beantwoorden is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:13 schreef okselzweet het volgende:
Vind je het fijn dat je weer een eigen topic hebt?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:14 schreef Rozevla het volgende:
Heb je al vaak gehad dat mensen papier in je mond willen stoppen??
Waar ik in heb gereden of überhaupt?quote:
All Right Now van Free is vrij eenvoudig. Zijn 2 akkoorden voor het grootste gedeelte van het nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:23 schreef Leonos het volgende:
Welke liedje is het makkelijkst om gitaar mee te leren spelen?
Bij winkels willekeurig producten bij mensen uit hun karretje pakken en er mee aan de wandel gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:24 schreef Solotovski het volgende:
Wat zou je doen als je een dag onzichtbaar was?
Niet de duurste keyboard jatten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Bij winkels willekeurig producten bij mensen uit hun karretje pakken en er mee aan de wandel gaan
Nee ik steel niets, zelfs niet als ik onzichtbaar benquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Niet de duurste keyboard jatten?
Maar wel boodschappen uit karretjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee ik steel niets, zelfs niet als ik onzichtbaar ben
Ik heb ook geen diploma's maar denk jij dat die nodig zijn om het leven te begrijpen? Mijn ouders zeuren steeds dat ik wat moet gaan doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weet ik niets van af, geen mening over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |