Slagharen 2016.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat was je favoriete vakantie in eigen land? (waar en wanneer)
Had wel een opleiding tot producer willen volgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Als je was gaan studeren, welke studie had je dan gekozen?
En ik had voetballer of miljardair willen worden, maar helaas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had wel een opleiding tot producer willen volgen
Saxofoonquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:51 schreef spinazieruiker het volgende:
Welk instrument zou je ooit nog willen leren bespelen?
Ja maandagquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:51 schreef Leonos het volgende:
Komt er een video van je nieuwe gitaar?
Niets...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:06 schreef okselzweet het volgende:
Wat heb je vandaag als lunch gehad? @:DeBraad
Nee, heb ik een keer gegeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:16 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Is die pompoenfriet nou echt zo lekker?
De wachtlijn van het UWV is toch met klassieke muziek?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Luister je weleens klassieke muziek en zoja, wat zijn je favoriete stukken?
Nee, eigenlijk niet. Maar ik vind 4 Seasons van Vivaldi wel echt een mooi stuk en The Second Waltz van Andre Rieuquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Luister je weleens klassieke muziek en zoja, wat zijn je favoriete stukken?
Friet van aardappel is ook goed toch, Brad?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, heb ik een keer gegeten.
Alles met pompoen is trouwens ranzig
Nee, daar voor vind ik vlees te lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Denk je dat je ooit vegetariër zal worden?
Als in, volledig uit de lucht? 2 jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:58 schreef Superdonald het volgende:
@:DeBraad wanneer gaat FOK! Op slot?
Prima vraag dit, nog geen antwoord zie ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:38 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Als jij een hartaanval hebt gehad, zoals ik las, en hier nooit de juiste nazorg voor hebt gehad ben je toch een tikkende tijdbom?
Is dit een impliciete vraag aan Braddie om 112 te bellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:02 schreef Superdonald het volgende:
AU AU MIJN ADEREN HELP HELP IK SLIB DICHT OH NEE OH GOD OH NEUK BEL DE AMBULANCE HELP HELP OH NEE HELP
@DeBraad kun je al antwoorden op deze vraag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:11 schreef Chia het volgende:
Braddie hoe vind je het weer vandaag? Ervaar je dat als te koud om te wandelen of als een aangename wandeltemperatuur?
Gvd, wat steel je mijn vraagquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:04 schreef Superdonald het volgende:
Braddie, hoe ervaar je de temperatuur?
Vind je het te koud om te wandelen of warm genoeg om binnen te blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |