ja dat was zo'n "Prank" volgens mij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Er was toch ook een keer zo'n rel binnen de Koetfamilie dat hij het niet vond kunnen dat een van z'n zoontjes zich wilde verkleden als vrouw en hoopte dat hij niet homo zou blijken, terwijl moeders het allemaal prima vond?
Jayden, Djalychia en Jaysonquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:11 schreef Solotovski het volgende:
Walgelijk, dat hele koetlife. En dan die paupernamen van die kinderen
Bradley had er wel prima tussen gepastquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:12 schreef DeBraad het volgende:
Jayson is nog wel oke. Maar Djalychia, ben je gestruikeld in het tokkiewoordenboek of zo?
Ben ik helaas met je eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bradley had er wel prima tussen gepast
Ivo "ik" Niehequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef spinazieruiker het volgende:
Aantal volgers zegt niks over kwaliteit
Hier, "slechts" 126k volgers
15 jaar en dan al hele opera's componeren. Knap hoor.
Ze kan ook een flink staaltje improviseren:
Nog een wonder dat Ivo Niehe haar nog niet heeft geïnterviewd trouwens![]()
Ivoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Is @:DeBraad al benaderd door Ivo Niehe?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ivo "ik" Niehe![]()
Talentje trouwens, damn!
Pffoeequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat is je favoriete stad (die je hebt bezocht)?
Ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:36 schreef Solotovski het volgende:
Als je een drugs moest kiezen om te gebruiken, welke zou dat zijn? En wiet en hasj telt niet
Noord-Holland.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:39 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat is je favoriete provincie? (zonder aan je eigen omgeving te denken)
Ja jeetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Je moet een auto kopen en kunt alleen shoppen bij De Baan en Jet Cars. Welke bedrijf kies je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |