Ik heb niet gezegd dat ik ze jat he. Rondje lopen en terugleggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar wel boodschappen uit karretjes?
Nee, geen idee. Dacht eerst aan een extra fietsenstalling ? Maar het is voor mij ook nog echt onduidelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
Braad weet je wat ze gaan bouwen bij het station in Hilly? Waar ze die kantoren hebben afgebroken zeg maar.
Beetje voelen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou je die zangeres uit je cafe optredens anaal vernederen als je onzichtbaar was? Of ten minste even aan haar borstjes zitten?
Sandstormquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Wat vind je het beste nummer van Oasis?
Live foreverquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Wat vind je het beste nummer van Oasis?
Prima avondquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:41 schreef Leonos het volgende:
Hoi Braddie!
Heb je ook een leuke avond?
Ik las 'Lekker maanquote:
Waren er nog al niet veel, en ik was er de halve avond niet. Stel ze maar op nieuw, en niet zo veel achter elkaar, ben geen robotquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad ga je nog mijn vragen beantwoorden of wat?
Wow jij denkt snelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:47 schreef Leonos het volgende:
Wat is de vetste game die je ooit gespeeld hebt?
Ik vond GTA III Altijd erg tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:47 schreef Leonos het volgende:
Wat is de vetste game die je ooit gespeeld hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |