abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:14:35 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195950619
Godslastering is in NL niet meer strafbaar, dus al even los van het feit dat een profeet geen god is, gaat m dat niet worden.

https://nl.m.wikipedia.or(...)4%20november,1%C2%B0.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:15:51 #102
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195950635
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik eis geen kritiek en grapjes over Feyenoord meer.
Groot gelijk, waarom zou Feyenoord minder heilig zijn dan de islam?
Klinkt misschien in de oren van sommige mensen nogal vreemd, maar ik ben bloedserieus.

Wat is het verschil?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:16:02 #103
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195950639
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat is een andere vraag.
Dat klopt, maar wel een relevante. Wanneer je deze zaak naar louter een fatsoenskwestie reduceert negeer je een belangrijk aspect ervan, namelijk dat de partij in kwestie bereid is zijn eigen normen, die niet die van de samenleving zijn, met grof geweld aan anderen op te leggen, in de publieke ruimte. Als je daaraan toegeeft, houd je dan rekening met de gevoelens van een kwetsbare medemens of wijk je voor de intimidatie van een maffioso?
pi_195950641
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou, jij hoeft je geen zorgen te maken, daarom noemde ik ze.
Zover zijn we jammer genoeg nog niet.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:19:56 #105
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195950705
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:16 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Dat klopt, maar wel een relevante. Wanneer je deze zaak naar louter een fatsoenskwestie reduceert negeer je een belangrijk aspect ervan, namelijk dat de partij in kwestie bereid is zijn eigen normen, die niet die van de samenleving zijn, met grof geweld aan anderen op te leggen, in de publieke ruimte. Als je daaraan toegeeft, houd je dan rekening met de gevoelens van een kwetsbare medemens of wijk je voor de intimidatie van een maffioso?
Momentje Iblardi, voor mij een te ingewikkelde vraag. Kan hij simpeler?
pi_195950723
Kunnen de mensen die nu aan Islam doen niet gewoon een andere hobby zoeken. Op scouting misschien?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195950785
Er waren hier tijden dat een imam en moskee iets was van horen zeggen, een ver van je bed show. Nu zitten we middenin een soort horrorfilm.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:26:38 #108
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195950800
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:41 schreef detaris het volgende:
Mooi om te zien hoe het masker afvalt van de 'gematigde' moslims in Nederland. :W
Mooi? Vind het eerder ronduit stuitend. En dan janken dat je niet als Nederlander gezien wordt. En óns daarvan de schuld gevend.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195950814
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kunnen de mensen die nu aan Islam doen niet gewoon een andere hobby zoeken. Op scouting misschien?
Er zijn vast nog wel vacatures in het slachthuis..?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:38:46 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195951055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die heilige profeet is voorlopig slechts een ontzettende sukkel, de profeet was er niet voor Paty en ook niet voor de mensen in Nice.

Kan mij niets schelen hoe groot die profeet is.
Als je gaat zoeken op 3d Prophet kom je een hele hoop afbeeldingen tegen van de profeet. Veel plezier ermee.

https://www.google.com/search?q=3d+prophet+box&tbm=isch
Kutkaart, echte bazen hadden natuurlijk een Voodoo 3 3500. 3dfx ftw! _O_
pi_195951090
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kutkaart, echte bazen hadden natuurlijk een Voodoo 3 3500. 3dfx ftw! _O_
De 3dfx Voodoo 2 bleek ontzettend goed overklokbaar. veel plezier aan gehad.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:49:00 #112
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195951293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
De 3dfx Voodoo 2 bleek ontzettend goed overklokbaar. veel plezier aan gehad.
Ik heb de Voodoo Graphics, Voodoo 2 en Voodoo 3 3000 en 3500 gehad. Daarna was het helaas gebeurd met 3dfx...
Jij kent die batch file dan ook nog wel icm de benchmark met het vliegtuigje, sport was om het rondje af te hebben voordat de muziek opnieuw was begonnen... _O-

Anyway, leuke site: http://www.thedodgegarage.com/3dfx/index.htm
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:03:05 #113
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195951703
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hoeveel gewone, vredelievende moslims zijn er? Voor hen vraag ik enig (!) respect. Maar idd. gemakkelijk is het niet.
Geen idee want hoe herkennen we die?
Misschien aan hun bereidheid om de lippen op elkaar te houden als een terrorist die met een kalsnikov in Parijs heeft staan maaien zich in hun wijk schuil houdt? Of misschien aan hun zwijgen als hun zonen met geweldadige acties een in dit land een volkomen legaal protest de stad uit willen slaan?
Zolang deze gewone, vredelievende moslims zich niet openlijk verzetten tegen de radicale stromingen en uitingen binnen hun geloof verdienen zij geen respect te krijgen voor het de andere kant op kijken.
pi_195951805
quote:
“Zoals ik in het verleden steevast aanslagen heb veroordeeld. Maar toen zei hij: ‘Yassin, leg me nou dit eens uit: als onze Joodse broeders worden aangevallen is dat al snel antisemitisme en dat wordt niet toegestaan. Dat begrijp ik. Maar waarom valt het beledigen van de profeet dan onder de vrijheid van meningsuiting?’ Dat zette me aan het denken.”
Dat zo'n gigantisch stomme vergelijking hem aan het denken zet zegt een hoop over het niveau van deze clown.

En lol @ "joodse broeders".
Conscience do cost.
pi_195951943
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Er dient een zeer goed en duidelijk onderscheid te komen tussen datgene waar je niets aan kunt doen, geboorte, afkomst, huidskleur, sekse en seksuele orientatie en datgene waar je vrijwillig voor kiest politieke voorkeur bijvoorbeeld en ja ook religie.

Wanneer iemand de Bijbel beledigt of de Qu'ran of de Bhagavad-Gita of desnoods de werken van Krishnamurti of Goethe, dient dit altijd toegelaten te zijn. Dit is namelijk geen discriminatie.

Wat wel zeer verwerpelijk is en waardoor ik me heel goed kan voorstellen dat bijvoorbeeld mensen van Marokkaanse of Turkse komaf erg boos en geirriteerd zijn naar de Nederlandse samenleving toe, is discriminatie op basis van afkomst, hetgeen men dus niet kan veranderen. Door je huidskleur, uiterlijk of naam geweigerd worden overal, geen baan krijgen en vaker gecontroleerd te worden dan je blanke medemens met namen als Frederik of Annelotte en Sterre, dit kan er voor zorgen dat je je zo kwaad voelt dat je misschien wel in handen van extremisten valt.
Het gaat alle kanten op. De zogenaamde diversiteits quotum zorgt er ook voor dat Ali de voorkeur krijgt ten opzichte van Frederik. Ik kan er best op inkomen dat iemand die Ali heet het gevoel kan krijgen om met 1-0 achter te staan vanwege de naam en/of kleur, maar ik weiger om niet te geloven dat wanneer Ali er voor de volle 100% voor gaat, ook voor die persoon mogelijkheden zijn.
quote:
Dus hetgeen de PVV doet met hun gebler over mensen met een in hun ogen verkeerde huidskleur of komaf,
Je brengt het zo alsof de PVV dit continu doet. Maar kom eens met concrete voorbeelden dan?
quote:
werkt averechts en zal er soms juist voor zorgen dat mensen zich voortdurend buitengesloten voelen en uiteindelijk in de handen van radicalen vallen.

Je hoeft dus niet iemand zijn geloof politieke ideeen of religie te accepteren. Dit is namelijk niet de persoon zelf en dit is iets dat iemand kan wijzigen en zelf voor gekozen heeft.
Maar je dient nooit iemand buiten te sluiten op basis van afkomst, huidskleur uiterlijk e.d.
En jij gelooft werkelijkheid dat religieuzen dit hun kinders wijsmaken? Even voor de duidelijkheid; in een aantal islamitische landen staat de doodstraf op het verlaten van de islam
quote:
Dus het weigeren van gescheiden zwemuren voor mannen en vrouwen? Prima. Geen probleem om dit weigeren.
Het weigeren van iemand voor een baan omdat iemand Ali of Mohammed heet en niet Frederik of Sterre? Absoluut nooit.
Ik vind dat ook onwenselijk. Maar ik ken ook verhalen van werkgevers/leidinggevende die herhaaldelijk, en relatief vaker, problemen hebben gehad met mensen die een niet-westerse naam dragen. En dan ga je je toch afvragen... Is het dan zo raar dat men dan uiteindelijk toch al gaat selecteren op naam? Hoewel die persoon zelf ook van mening zal/kan zijn dat dat heel triest is, en op geen enkele manier een ware en echte racist is.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:23:40 #116
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195952150
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Geen idee want hoe herkennen we die?
Misschien aan hun bereidheid om de lippen op elkaar te houden als een terrorist die met een kalsnikov in Parijs heeft staan maaien zich in hun wijk schuil houdt? Of misschien aan hun zwijgen als hun zonen met geweldadige acties een in dit land een volkomen legaal protest de stad uit willen slaan?
Zolang deze gewone, vredelievende moslims zich niet openlijk verzetten tegen de radicale stromingen en uitingen binnen hun geloof verdienen zij geen respect te krijgen voor het de andere kant op kijken.
Ik denk dat ze zich niet aangesproken voelen. Als ik een moslim zie denk ik niet aan die doorgedraaide geloofsgenoten die terreur uitoefenen. Ali op de hoek is Ali op de hoek.
pi_195952206
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:14 schreef Leandra het volgende:
Godslastering is in NL niet meer strafbaar, dus al even los van het feit dat een profeet geen god is, gaat m dat niet worden.

https://nl.m.wikipedia.or(...)4%20november,1%C2%B0.
Je mist het punt een beetje, de nieuwe Nederlanders willen dit wel en binnenkort zal de enorme demografische verschuiving, die nog immer voortschrijdend is, pas goed zichtbaar worden als de boomers en masse afsterven. Dat wordt dolle pret, niet slechts een religie maar een heel land van de vrede!

[ Bericht 0% gewijzigd door van_Lamehuizen op 30-10-2020 21:25:58 ]
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:32:00 #118
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195952298
Zoals ik in het verleden steevast aanslagen heb veroordeeld. Maar toen zei hij: ‘Yassin, leg me nou dit eens uit: als onze Joodse broeders worden aangevallen is dat al snel antisemitisme en dat wordt niet toegestaan. Dat begrijp ik. Maar waarom valt het beledigen van de profeet dan onder de vrijheid van meningsuiting?’
Zijn twee totaal verschillende dingen.
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:33:01 #119
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195952319
Wie is Yassin trouwens?
Praat over de hel en je komt er.
pi_195952540
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:33 schreef Scheepskok het volgende:
Wie is Yassin trouwens?
Zie tweede zin van de titel.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:48:50 #121
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195952619
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Momentje Iblardi, voor mij een te ingewikkelde vraag. Kan hij simpeler?
Sorry, lukt me niet. Als ik hem simpeler maak verlies ik de nuances die ik er wel in wil hebben.
pi_195952675
Al die zandbak religies hebben Europa verdoemd.

Terug naar Odin, Zeus en Jupiter.

Make Europe great again.
pi_195952676
In Pakistan hebben ze ook een wet op godslastering afgedwongen dat soort gevoelige zieltjes. Hebben de diverse minderheden veel plezier van.
pi_195952766
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich niet aangesproken voelen. Als ik een moslim zie denk ik niet aan die doorgedraaide geloofsgenoten die terreur uitoefenen. Ali op de hoek is Ali op de hoek.
Ali wil nu de hele straat en als het kan de hele wijk.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:56:03 #125
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195952774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:55 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:

[..]

Ali wil nu de hele straat en als het kan de hele wijk.
Daar geloof ik niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')