In een week waarbij Samuel Paty (41) op gruwelijke wijze van het leven is beroofd, vraag jij om respect voor een groepering waar ik even geen respect voor kan opbrengen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik stoor me hier aan. Voor moslims bestaat hij. Een beetje respect aub.
okquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een soort Woensel, maar dan lelijker en groter.
Er zijn ook mensen die in kabouters geloven. Ook twee keer nadenken voordat we ons laagdunkend over kabouters uitlaten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat je twee keer na moet denken voordat je een religie bespot. Voor ontzettend veel mensen is het heilig. Wat respect is nooit teveel gevraagd, ook al meet de religie met twee maten.
Een mening kan beledigend zijn. Bij die fundi-moslims weet je dat pas achteraf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat je twee keer na moet denken voordat je een religie bespot. Voor ontzettend veel mensen is het heilig. Wat respect is nooit teveel gevraagd, ook al meet de religie met twee maten.
Het begon met het christendom....maar in de essentie is het probleem met bepaalde stromingen binnen religies het geloven in een waarheid. En dat ook door middel van geweld aan een ander willen opdringen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Respecteer je corona of 5G gekkies ook, of telt het pas wanneer iets eeuwen geleden is verzonnen?
Woede is niet iets van de westerse man alleen. Moslims zijn in veel grotere getallen gedood door westerse overheden. Als jij door de dood van een individu in Frankrijk zo boos wordt, moet je je eens voorstellen hoe boos mensen in moslimlanden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In een week waarbij Samuel Paty (41) op gruwelijke wijze van het leven is beroofd, vraag jij om respect voor een groepering waar ik even geen respect voor kan opbrengen.
Weg met dat ranzige gedoe. Jezelf beledigd voelen vanwege een tekening. Er zullen vast nog wel meer tekeningen volgen.
Je zou ook denken dat gelovigen (die de waarheid kennen) zich niet zouden hoeven opwinden over de dwalingen van ongelovigen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:26 schreef Drxx het volgende:
Wat ik nooit heb begrepen:
Mohamed niet afbeelden heeft te maken met het verbod op idolen. Niet alleen Mohamed, zelfs dieren mogen niet afgebeeld worden. Dit is, uiteraard, een verbod voor moslims.
Dus hoe komt deze imam er dan op om dan maar tekeningen van Mohamed voor iedereen te verbieden? Dat zou logisch zijn in een land met islamitische wetgeving zoals KSA, maar niet in Nederland.
Dat is een andere vraag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:05 schreef Iblardi het volgende:
[..]
De vraag is meer of een samenleving moet willen inschikken op verworven waarden en vrijheden om de lieve vrede te bewaren met nieuwkomers.
Zo zie ik het niet; een kant ervan is gevaarlijk. Maar je hebt miljoenen moslims die zich daar volstrekt niet mee bezig houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Religie is de oorzaak voor zoveel ellende, waarom zouden de mensen die zich daar met veel moeite aan hebben ontworsteld ook nog respect voor moeten tonen? Het is een gevaarlijke en dodelijke wurgslang, die religie.
Hoeveel gewone, vredelievende moslims zijn er? Voor hen vraag ik enig (!) respect. Maar idd. gemakkelijk is het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:08 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Je vraagt nu dat wij meer respect moeten tonen dan zij voor ons, terwijl zij hier in ons land leven en van ons systeem gebruik maken, dat is niet zo gemakkelijk.
Geen idee. ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Respecteer je corona of 5G gekkies ook, of telt het pas wanneer iets eeuwen geleden is verzonnen?
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In een week waarbij Samuel Paty (41) op gruwelijke wijze van het leven is beroofd, vraag jij om respect voor een groepering waar ik even geen respect voor kan opbrengen.
Weg met dat ranzige gedoe. Jezelf beledigd voelen vanwege een tekening. Er zullen vast nog wel meer tekeningen volgen.
Ik had graag gezien dat er respect was voor Theo van Gogh.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoeveel gewone, vredelievende moslims zijn er? Voor hen vraag ik enig (!) respect. Maar idd. gemakkelijk is het niet.
ben ik met je eens hoor . ik vind het ook belachelijk , maar ik heb het denk verkeerd geformuleerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:30 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Wat dan? Van mij mag Mo bekritiseerd worden, maar dat de Koning als enige in Nederland wordt beschermd in 2020 is gewoon belachelijk. En dan wordt hij ook nog gevoed door belastingcenten van de gewone burger.
Op basis van toevallig uit een specifieke kut te zijn geboren, lol.
Iedereen moet bekritiseerd kunnen worden, sprookjesfiguren tot machthebbers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oning-zaak~a4d5ab56/quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:30 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Wat dan? Van mij mag Mo bekritiseerd worden, maar dat de Koning als enige in Nederland wordt beschermd in 2020 is gewoon belachelijk. En dan wordt hij ook nog gevoed door belastingcenten van de gewone burger.
Op basis van toevallig uit een specifieke kut te zijn geboren, lol.
Iedereen moet bekritiseerd kunnen worden, sprookjesfiguren tot machthebbers.
Het schijnt dat de omaatjes die bij Prinsjesdag langs het parcours staan en alle leden van de Oranjeverenigingen helemaal door het lint gingen!!!quote:
Die hoeven zich geen zorgen te maken, toch? Als ze sterk staan in hun geloof, zal God hen wel belonen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zitten hier en in heel Nederland! Gewone huis-, tuin- en keukenmoslims.
Nou, jij hoeft je geen zorgen te maken, daarom noemde ik ze.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Die hoeven zich geen zorgen te maken, toch? Als ze sterk staan in hun geloof, zal God hen wel belonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |