Oelalaaaaa ik heb zojuist spullen gekocht om het weekend weer deze te maken:quote:
Nog 3 kijkers gepland, maar deze koper wil snel antwoord. En een huis laten zien aan mensen als het eigenlijk al verkocht is, wordt ook niemand vrolijk van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zijn er nog wel kijkers gepland überhaupt?
En als je gevoel zegt dat je moet accepteren gewoon doen dan. Nog een week langer in de stress zitten is het ook niet waard toch?
10k overbieden is trouwens niet eens in de buurt van wat in de randstad gebeurd. Dus denk nog best netjes voor de plaats.
Prima dan toch. Snel tekenen en champagne open trekken zodra de bedenktijd voorbij is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog 3 kijkers gepland, maar deze koper wil snel antwoord. En een huis laten zien aan mensen als het eigenlijk al verkocht is, wordt ook niemand vrolijk van.
Weet het niet. Makelaar zegt: "Dit is wel bijzonder. Zou direct kopen"
Scheelt hem werk. Ik vind het mooie prijs. DUs ik ben tevreden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog 3 kijkers gepland, maar deze koper wil snel antwoord. En een huis laten zien aan mensen als het eigenlijk al verkocht is, wordt ook niemand vrolijk van.
Weet het niet. Makelaar zegt: "Dit is wel bijzonder. Zou direct kopen"
Scheelt hem werk. Ik vind het mooie prijs. DUs ik ben tevreden.
Oh, dat is omdat ik stom ben.quote:
Dag of 4/5?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef fietsie het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het regulier zou duren om een pakje uit Oostenrijk hier te krijgen?
Ohja, sorry. Wel gezien maar wist nog even niet wat ik moest reageren. Ik ben niet de hele dag thuis, dus het is een beetje lastig.quote:
Kunnen we het anders bij buren afgeven? Of ergens neerzetten. We hebben 22 stops morgen dus het is lastig van te voren zeggen hoe laat precies we er zijn. Ik kan wel als we bijna er aan komen je een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Wel gezien maar wist nog even niet wat ik moest reageren. Ik ben niet de hele dag thuis, dus het is een beetje lastig.
Je zit wel in het laatste gedeelte dus het zal geen ochtend/begin van de middag worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Wel gezien maar wist nog even niet wat ik moest reageren. Ik ben niet de hele dag thuis, dus het is een beetje lastig.
FOK!wetquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pakketjesgedoe hier. Ik wil douchen maar ik wacht op DHL. DPD zou ook komen maar hun track and trace zegt dat het pakket nog op het depot is. Deurbel ging net, dat was DPD. DHL heeft nog 2 minuten in hun planning voor me staan. Ik wil douchen mensen
Dan ben ik juist waarschijnlijk weg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:31 schreef Sarabi het volgende:
Je zit wel in het laatste gedeelte dus het zal geen ochtend/begin van de middag worden.
Jij ook al.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pakketjesgedoe hier. Ik wil douchen maar ik wacht op DHL. DPD zou ook komen maar hun track and trace zegt dat het pakket nog op het depot is. Deurbel ging net, dat was DPD. DHL heeft nog 2 minuten in hun planning voor me staan. Ik wil douchen mensen
quote:
quote:
Heb je de PostNL app? Dan kun je m daar wellicht in opzoeken....quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij ook al.
Mijn track & trace zegt nu "Shipment to be collected at PostNL retail point". Is dat Engels voor "je kunt dus nu naar de bouwmarkt gaan en je pakje ophalen"? Ik vind het vaag.
Yup. Die dacht 225 minimaal. Maar ging wel t ijfelend akkoord met mijn wens voor 250.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nice. En die twijfelde nog over de prijs, dat die te hoog was, toch?
Komt goed, doen we datquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik juist waarschijnlijk weg.
Als je het niet erg zou vinden om het gewoon achter te laten, graag! Maar, alsjeblieft niet bij m'n buren.Die zie ik het liefst zo min mogelijk. Je mag het wel gewoon voor de deur zetten. Ik zal je mijn nummer DM'en, dan kun je een tikkie sturen.
Heb ik niet, kan ik wel installeren. Benieuwd of dat helpt voor een pakje waarvan ik had aangegeven dat het naar het pakketpunt moest en niet m'n huis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je de PostNL app? Dan kun je m daar wellicht in opzoeken....
Ik zit nu ook te kijken naar een pakketpunt pakjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb ik niet, kan ik wel installeren. Benieuwd of dat helpt voor een pakje waarvan ik had aangegeven dat het naar het pakketpunt moest en niet m'n huis.
Kansloos.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. Die dacht 225 minimaal. Maar ging wel t ijfelend akkoord met mijn wens voor 250.
Dan had je vast veel meer kijkers. Maar vast niet dit resultaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. Die dacht 225 minimaal. Maar ging wel t ijfelend akkoord met mijn wens voor 250.
De styliste was toch inbegrepen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
1.6%. 4160 euro. Nauwelijks iets voor gedaan. Maar ja.
67% of the time, it works 100%.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is omdat ik stom ben.
Ik ben streng, kortaf en redelijk direct. Dat is voor alle collega's altijd wel even wennen, en slikken. Maar ja, ik heb in ruim 90% van de gevallen gewoon 100% gelijk, en dat is vaak ook wel even slikken. En dan gooien ze het op de toon terwijl ze gewoon op hun pikkie getrapt zijn omdat ik hun ongelijk blootleg.
Oeh weet je in welk gedeelte ik zit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je zit wel in het laatste gedeelte dus het zal geen ochtend/begin van de middag worden.
Ik kan me jou niet zo blij voorstellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:02 schreef Kreator het volgende:
Krea's huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk gewoon nooit meer naar mijn tepels. Dan blijf ik geloven dat er niks groeit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Krea![]()
Tepelcheck glansrijk doorstaan
Tot het pijn gaat doen als je je bh uitdoet omdat de haren blijven hangenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon nooit meer naar mijn tepels. Dan blijf ik geloven dat er niks groeit.
Ik draag geen bh tijdens de lock downquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tot het pijn gaat doen als je je bh uitdoet omdat de haren blijven hangen
Jij zit in het gedeelte voor Myra. Dus wel de eerste helft, maar niet de allereerste. Dus wel na 11u in ieder geval.quote:
Nooit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik draag geen bh tijdens de lock down
Nee alleen als ik uit eten ging ofzo. Of op visite bij iemand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nooit?
Bij mij wappert het ook een stuk vaker vrij rondMaar als ik de deur uit ga worden de dames toch weer ingesnoerd.
Dat snap ik. Maar dan dus tepelhaarhaakrisicoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee alleen als ik uit eten ging ofzo. Of op visite bij iemand.
Dinsdag dagje kantoor, dan ook
Nooooquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan dus tepelhaarhaakrisico
De waarheid is hardquote:
Icm met "viesdik" krijg ik nu een beeld voor me van iemand waarmee je niet vergeleken wil worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik draag geen bh tijdens de lock down
Feliquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:54 schreef Kreator het volgende:
Lichte shock hier wel.
Nu even wachten tot de markt in elkaar stort en dan weer kopen.
Beetje meer body positivity!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Icm met "viesdik" krijg ik nu een beeld voor me van iemand waarmee je niet vergeleken wil worden.
Vijf jaar al weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Oelalaaaaa ik heb zojuist spullen gekocht om het weekend weer deze te maken: [ afbeelding ]
Voor op het werk a.s. maandag.. dan ben ik alweer 5 jaar bij deze poli
Klinkt goed 😁quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef Tele6 het volgende:
En de roodfluwelen jurk van m'n dromen. M'n Docs eronder en dan kan ik bijna voor Nightwish gaan zingen. Alleen nog zwarte lippenstift kopen.
Omg foto van de rood fluwelen. Klinkt tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa IK HEB ER OOK EEN! Ik heb een vestjurk! Of eigenlijk, meer trui-jurk.
En de roodfluwelen jurk van m'n dromen. M'n Docs eronder en dan kan ik bijna voor Nightwish gaan zingen. Alleen nog zwarte lippenstift kopen.
Dit is hoe hij in de winkel staat:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg foto van de rood fluwelen. Klinkt tof
Oooh! Lekker hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef Tele6 het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan zonder BH niet werken. Ik moet in het keurslijf om in het keurslijf te kunnen ofzo
Nou van die kilo's heeft die persoon al langer last.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beetje meer body positivity!
Iedereen heeft wel wat coronakilo's.
Toch?!!
Ik haat ze omdat ik altijd jojo in gewicht en wel de hele tijd deezlfde bh's rouleer, dus als ik dik ben (meestalquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nooit wat vrouwen tegen BH's hebben. Ik vind het juist wel lekker zitten, en zelfs onder een slobbertrui ziet het er toch ook gewoon charmanter uit.
Ik kan nooit beha's vinden die echt goed passen. En dan eindigt het eigenlijk altijd met dat ik 4 borsten lijk te hebben en de schouderbandjes snijden en de onderband lubbert en de beugels in mijn borstbeen of oksels poeren. En dan moet je ze ook nog eens voorzichtig wassen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nooit wat vrouwen tegen BH's hebben. Ik vind het juist wel lekker zitten, en zelfs onder een slobbertrui ziet het er toch ook gewoon charmanter uit.
Dit. Heel zelden heb ik er geen aan (overdag dan). Maar liever wel. En ik heb er ook geen last van, mits ze goed passen natuurlijk. Sinds ik weer nieuwe heb is dat geen issue meer. Val er ook wel eens mee in slaapquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu beugelloze die wel wat hoger doorlopen (bralette heeft dat geloof ik). Had ik jaren eerder moeten proberen. Geen afdrukken van beugels meer of raarvallende cups (mede door mijn maffe ribbenkast)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan nooit beha's vinden die echt goed passen. En dan eindigt het eigenlijk altijd met dat ik 4 borsten lijk te hebben en de schouderbandjes snijden en de onderband lubbert en de beugels in mijn borstbeen of oksels poeren. En dan moet je ze ook nog eens voorzichtig wassen.
Alsnog draag ik wel altijd beha's, maar dan de low impact sportbeha's. Niet die harnassen waar je je in insnoert als je gaat hardlopen, maar rekbare naadloze topjes. Die komen een stuk minder nauw. En ze kunnen in een gewone was.
Ja, die zijn fijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb nu beugelloze die wel wat hoger doorlopen (bralette heeft dat geloof ik). Had ik jaren eerder moeten proberen. Geen afdrukken van beugels meer of raarvallende cups (mede door mijn maffe ribbenkast)
Wacht nou ff die bezichtigingen af...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:33 schreef Kreator het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijn. Ze willen er voor eind december in..
Echt totaal geen zin in. *Zucht.
Even over nadenken.
Ik hoorde van vrienden ook al dat picnic moeite had, veel dingen niet beschikbaar tijdens het bestellen of dat je ze had besteld en ze even later bij het afrekenen er al niet meer waren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:35 schreef Lonaa het volgende:
wtf. Besteld bij picnic. Van de 27 verschillende producten komen ze er 5 niet bezorgen omdat ze het niet hebben. Dat vind ik wel echt serieus een grote hoeveelheid.
Lijkt mij van hun kant uit gezien logisch. Ik vond 1 februari ook wel erg ver weg voor een bestaand huis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:33 schreef Kreator het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijn. Ze willen er voor eind december in..
Echt totaal geen zin in. *Zucht.
Even over nadenken.
Picquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef Tele6 het volgende:
Mooi met docsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit is hoe hij in de winkel staat:
[ afbeelding ]
Foto van mezelf erin wordt 'm niet want ik heb geen groot genoege spiegel. Bij mij vallen de mouwen wat strakker en ik ga de taille wat innemen denk ik.
Ik heb mijn bestelling vorige week gedaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrienden ook al dat picnic moeite had, veel dingen niet beschikbaar tijdens het bestellen of dat je ze had besteld en ze even later bij het afrekenen er al niet meer waren.
Het zal de kerona wel weer zijn.
Jezus, alle essentials ook echtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling vorige week gedaan![]()
Er komt geen koffie. En geen brood. En geen bananen. En geen tjips. En geen mayonaise.
Janken. Dan morgen maar lekker boodschappen doen op zaterdag. Godver.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jezus, alle essentials ook echt
Leuk, meer taille erin zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit is hoe hij in de winkel staat:
[ afbeelding ]
Foto van mezelf erin wordt 'm niet want ik heb geen groot genoege spiegel. Bij mij vallen de mouwen wat strakker en ik ga de taille wat innemen denk ik.
Ja en veruit de warmste leukste poli vanaf mijn overstap van verpleeghuis.quote:
Matigquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling vorige week gedaan![]()
Er komt geen koffie. En geen brood. En geen bananen. En geen tjips. En geen mayonaise.
Janken. Dan morgen maar lekker boodschappen doen op zaterdag. Godver.
Ik heb wél bh 'nodig' /hadjemaareenoperatiemoetendoen maar die gaat uit na het avondeten, als ik ff lekker op de bank ga liggen podcastenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Figuur met bh aan is beter. En geen radio3 draaiknoppen die uitsteken![]()
Maar ik heb het geluk dat ik een bh niet nodig heb voor steun dus thuis lekker bh loos. Geen bandjes die schuiven of afzakken of dubbel zitten en shit.
Het is geen huurhuis waar je zo ff uit trekt. Moet echt veel geregeld.worden en december is een kutmaand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij van hun kant uit gezien logisch. Ik vond 1 februari ook wel erg ver weg voor een bestaand huis.
Zonder sjips is gewoon helquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies.![]()
Die zak sla had ik echt niet erg gevonden. I'll live zonder sla op mijn lahmacun.
Ik ga denk ik gewoon de zijnaad onder de oksel een centimeter of wat naar binnen verschuiven, dan ziet het er al een stuk meer uit als een taille.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk, meer taille erin zou wel mooi zijn.
Dit ja. Ik heb op zich geen last als ik er een aan heb maar het is gewoon lekker chill zonder en minder wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Figuur met bh aan is beter. En geen radio3 draaiknoppen die uitsteken![]()
Maar ik heb het geluk dat ik een bh niet nodig heb voor steun dus thuis lekker bh loos. Geen bandjes die schuiven of afzakken of dubbel zitten en shit.
En precies zoveel groenten scheppen als je wilquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:49 schreef Blues het volgende:
Wij laten nooit meer boodschappen bezorgen denk ik.
Een hele week bedenken terwijl we tijd genoeg hebben om zelf naar de winkels te gaan is aan ons niet besteedt.. het is ook wel een soort uitje met de combi fietsen wandelen of ff eruit en lekker neuzen tussen de lekkere spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |