Klopt helemaal. Triathlon is vooral een individuele sport en een strijd tegen jezelf. Dus het is afwachten hoe dat in een groep gaat, en als de strijd tegen iets van buiten is of wanneer je in je strijd ook afhankelijk van anderen bent.quote:Op maandag 2 november 2020 04:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die triathlon dudes zijn juist diegenen die het in Kamp Waes niet gingen redden. Ze zijn fysiek zeer goed maar kunnen niet tegen de psychische testen of kunnen totaal geen kaartlezen en andere vaardigheden.
Juist de eerste paar afleveringen van Kamp Waes kwamen die atleten goed door, daarna vielen ze bij bosjes af omdat ze verdwaalden, niet gingen tijgeren maar gewoon vol in het vizier liepen, geen teamspirit toonden of niet bestand waren tegen de vermoeidheid na zoveel dagen zonder slaap.
Je moet all-round goed zijn. Dat is wat de special forces ook zo goed maakt.
Ik vond die ene crossfit gast in Kamp Waes toen wel opvallend. Heel snel van start gaan, maar toen ie net niet de bel bereikte met klimmen, gaf hij op en probeerde hij het niet nog een keer, terwijl hij de tijd had om een paar minuten te kunnen herstellen.quote:
Hij liep een schouderblessure op. En dat vind jij mooi?quote:Op maandag 2 november 2020 18:24 schreef Djeez het volgende:
Mooi dat die bankdirecteur uit Wassenaar er gelijk het bijltje erbij neergooide. Zo'n blaaskaak heeft er niets te zoeken
Weet jij toevallig waar ik kamp Waes terug kan zien? Ben wel benieuwd naar de Belgische versie, maar overal zijn de video's offline/niet beschikbaar.quote:Op zondag 1 november 2020 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Kamp Waes was maar 8 afleveringen. Als ik de gids mag geloven gaat dit 18 afleveringen duren (!!!!!)
https://www.tvgids.nl/tv-(...)bikkelharde-training
Zijn helaas niet meer beschikbaar via de VRT.quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:02 schreef rboy14 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar ik kamp Waes terug kan zien? Ben wel benieuwd naar de Belgische versie, maar overal zijn de video's offline/niet beschikbaar.
Ze zijn wel erg veel bezig met reclame he?quote:Op maandag 2 november 2020 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
MARSOFGoden.
Ter info.
Dat verdient een apart topic vind ikquote:Op maandag 2 november 2020 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
MARSOFGoden.
Ter info.
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:40 schreef potjecreme het volgende:
Marjolein gaat het ook niet halen.
Terwijl zij niet alleen is. Zij heeft de Heer aan haar zijde.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:40 schreef Revanches het volgende:
Marjolein is mentaal niet zo sterk als dat zij eerder aangaf.
CrossFit is ook leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef Revanches het volgende:
Het is crossfit wat de klok slaat dezer dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |