Weet jij toevallig waar ik kamp Waes terug kan zien? Ben wel benieuwd naar de Belgische versie, maar overal zijn de video's offline/niet beschikbaar.quote:Op zondag 1 november 2020 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Kamp Waes was maar 8 afleveringen. Als ik de gids mag geloven gaat dit 18 afleveringen duren (!!!!!)
https://www.tvgids.nl/tv-(...)bikkelharde-training
Zijn helaas niet meer beschikbaar via de VRT.quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:02 schreef rboy14 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar ik kamp Waes terug kan zien? Ben wel benieuwd naar de Belgische versie, maar overal zijn de video's offline/niet beschikbaar.
Ze zijn wel erg veel bezig met reclame he?quote:Op maandag 2 november 2020 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
MARSOFGoden.
Ter info.
Dat verdient een apart topic vind ikquote:Op maandag 2 november 2020 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
MARSOFGoden.
Ter info.
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:40 schreef potjecreme het volgende:
Marjolein gaat het ook niet halen.
Terwijl zij niet alleen is. Zij heeft de Heer aan haar zijde.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:40 schreef Revanches het volgende:
Marjolein is mentaal niet zo sterk als dat zij eerder aangaf.
CrossFit is ook leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef Revanches het volgende:
Het is crossfit wat de klok slaat dezer dagen.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Stop er toch mee sportschoolhouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |