Modderfiguur?quote:
Ik heb vijf keer de Nijmeegse gedaan. Ik doe precies 6km/u maar enkel met een rugtas vol drinken en vreten, geen commandotas op je rug. De militairen die meedoen marcheren doodleuk voorbij op 8km/uquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
25 minuten over 3kmbij een stevige wandeling haal ik dezelfde snelheid.
Onderschatting van de inhoud en overschatting van de eigen capaciteiten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:15 schreef Revanches het volgende:
WAAROM doe je dan hieraan mee? Je komt mentaal niet sterk over, zoals in je filmpje.
Alsof Nederland überhaupt een oorlog zou winnen.quote:
Zouden ze niet Kamp Waes hebben gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onderschatting van de inhoud en overschatting van de eigen capaciteiten.
FOK!kers lopen dit fluitend uit uiteraard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onderschatting van de inhoud en overschatting van de eigen capaciteiten.
Het KCT staat volgens mij best hoog aangeschreven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alsof Nederland überhaupt een oorlog zou winnen.
Is toch een andere type als z'n ondergeschikten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Eindelijk eens een echte eindbaas.
Komt ook wat intelligenter over.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Eindelijk eens een echte eindbaas.
Het blijft een flopleger, al is dat met name te wijten aan bezuinigingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het KCT staat volgens mij best hoog aangeschreven.
Dat dacht ik eerst ook maar de maatvoering is in schoppen. 4 kuub grond spit geen mens weg in 10 minuten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
4m3 zand wegscheppen is geen sinecure
Nog steeds een flink gat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar de maatvoering is in schoppen. 4 kuub grond spit geen mens weg in 10 minuten.
Kenner? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het blijft een flopleger, al is dat met name te wijten aan bezuinigingen.
Ze gooien dat zand ook bijna 10 meter weg, is allemaal verspilde energiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar de maatvoering is in schoppen. 4 kuub grond spit geen mens weg in 10 minuten.
Gaat om scheplengtes, niet meters.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
4m3 zand wegscheppen is geen sinecure
De regering koopt liever overpriced JSF'jes en bezuinigt op personeel dan personeel goed uit te kunnen rusten met materieel.quote:
10 seconden voor 20 meter is gewoon lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
25 minuten over 3kmbij een stevige wandeling haal ik dezelfde snelheid.
Zal inderdaad om ongeveer 1 kuub zijn, 1,2*1,2*0,6quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gaat om scheplengtes, niet meters.
Ik had verwacht dat Marvin en Zulema weggestuurd zouden worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:31 schreef superniger het volgende:
[..]
In het begin viel er een fitboy af.
Dat is me bekend. Vroeg het een anderquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De regering koopt liever overpriced JSF'jes en bezuinigt op personeel dan personeel goed uit te kunnen rusten met materieel.
Misschien hebben onze topatleten zich niet opgegeven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:37 schreef Pinuts het volgende:
Oke, het was aardig. Vond de Belgische kandidaten wel beter geselecteerd. Daar zaten echt 'topatleten' tussen, marathon des sables, ironman, nationaal kampioen. Hier lijken het meer mensen die zeggen ach, ik ga 3x per week naar de sportschool, dus dat kan ik wel.
Wel jammer dat er niet meteen mensen naar huis gaan. Die vrouw met dat roze haar kan je toch al van te voren zeggen dat ze het niet gaat fixen. Snap dat ze diversiteit willen, maar kom op...
Vorige week heeft een team mariniers het wereldrecord speedmarsen verbroken, een marathonafstand (42 kilometer) in vier (!) uur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb vijf keer de Nijmeegse gedaan. Ik doe precies 6km/u maar enkel met een rugtas vol drinken en vreten, geen commandotas op je rug. De militairen die meedoen marcheren doodleuk voorbij op 8km/u
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:37 schreef superniger het volgende:
Dit is ordinaire defensie propaganda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |