Modderfiguur?quote:
Ik heb vijf keer de Nijmeegse gedaan. Ik doe precies 6km/u maar enkel met een rugtas vol drinken en vreten, geen commandotas op je rug. De militairen die meedoen marcheren doodleuk voorbij op 8km/uquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
25 minuten over 3kmbij een stevige wandeling haal ik dezelfde snelheid.
Onderschatting van de inhoud en overschatting van de eigen capaciteiten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:15 schreef Revanches het volgende:
WAAROM doe je dan hieraan mee? Je komt mentaal niet sterk over, zoals in je filmpje.
Alsof Nederland überhaupt een oorlog zou winnen.quote:
Zouden ze niet Kamp Waes hebben gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onderschatting van de inhoud en overschatting van de eigen capaciteiten.
FOK!kers lopen dit fluitend uit uiteraard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onderschatting van de inhoud en overschatting van de eigen capaciteiten.
Het KCT staat volgens mij best hoog aangeschreven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alsof Nederland überhaupt een oorlog zou winnen.
Is toch een andere type als z'n ondergeschikten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Eindelijk eens een echte eindbaas.
Komt ook wat intelligenter over.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Eindelijk eens een echte eindbaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |