abonnement Unibet Coolblue
pi_195933074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:40 schreef Rupibma het volgende:
Jullie zijn eng, zeg. En wereldvreemd. Jullie beeld is hetzelfde als hen die jullie hier verachten.
Ik vind iemand die een geloof legitimeert van waaruit de meest verschrikkelijke moorden en folteringen gepleegd/opgedragen worden toch net een stukje enger dan mensen die over dat geloof vallen na een zoveelste dergelijke moordpartij.

Maar goed, ieder zo zijn angsten. :*
pi_195933075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:41 schreef Rupibma het volgende:

[..]

:') Mijn hemel zeg. Ben je dom of doe je dom?
Ja. Noem mij maar dom omdat ik het niet begrijp dat er steeds maar weer honderen moslimpjes zijn die feest vieren om een aanslag. Laat mij maar lekker dom zijn. Jij komt geradicaliseerd over.
pi_195933091
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:40 schreef Rupibma het volgende:
Jullie zijn eng, zeg. En wereldvreemd. Jullie beeld is hetzelfde als hen die jullie hier verachten.
Aparte reactie weer.

Ik vind mensen die anderen onthoofden eng.

Of bedreigen/vermoorden wegens een afbeelding.

Doei.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195933096
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Ja. Noem mij maar dom omdat ik het niet begrijp dat er steeds maar weer honderen moslimpjes zijn die feest vieren om een aanslag. Laat mij maar lekker dom zijn. Jij komt geradicaliseerd over.
Pssttt dat is een vrouw, of zoals jij het noemt "wijf".
  donderdag 29 oktober 2020 @ 20:45:37 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195933116
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef Digi2 het volgende:
De EU is al jaren niet in staat gebleken het lek in de eurodac regelgeving te dichten. Dit heeft niet alleen gevolgen omdat hiervan een sterk aanzuigende werking uitgaat naar illegale met name economisch gemotiveerde migranten. Ook biedt het de mogelijkheid zo is nu meermaals gebleken tot eenvoudige infiltratie van extremisten. Dat migranten geen asiel hoeven aanvragen na aankomst en na een korte internering dan worden vrijgelaten waarna ze door de gehele EU kunnen reizen is te gek voor woorden. Dat de gegevens in eurodac zoals de vingerafrukken etc. na 18 maanden dan gewist worden is al helemaal niet meer uit te leggen aan bevolking maar toch is dat wat er feitelijk gebeurt.
De EU is er Dan ook niet voor de EU-burger. Dat is een misverstand.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195933123
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik vind iemand die een geloof legitimeert van waaruit de meest verschrikkelijke moorden en folteringen gepleegd/opgedragen worden toch net een stukje enger dan mensen die over dat geloof vallen na een zoveelste dergelijke moordpartij.

Maar goed, ieder zo zijn angsten. :*
Waar legitimeer ik dat? Quote me even.
pi_195933141
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Ja. Noem mij maar dom omdat ik het niet begrijp dat er steeds maar weer honderen moslimpjes zijn die feest vieren om een aanslag. Laat mij maar lekker dom zijn. Jij komt geradicaliseerd over.
Waarom? Omdat het nu eenmaal een feit is dat mensen hierom juichen? Waar lees je mijn oordeel daarover?
pi_195933148
quote:
4s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aparte reactie weer.

Ik vind mensen die anderen onthoofden eng.

Of bedreigen/vermoorden wegens een afbeelding.

Doei.
Ik vind die ook eng, en nu?
pi_195933185
Regel: Ga niet in discussie met domme mensen. Ze halen je neer naar hun niveau en verslaan je met ervaring.
pi_195933188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:47 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Ik vind die ook eng, en nu?
Niets.

Ik zeg alleen dat ik het een aparte reactie vind.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195933201
quote:
4s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Niets.

Ik zeg alleen dat ik het een aparte reactie vind.
Sure you do.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 20:49:09 #287
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195933209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:38 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Geen idee.
[..]

:') doe niet zo wereldvreemd, mens. Het is nu eenmaal zo dat sommigen genieten van andermans leed. Hitler is niet groot geworden door moslims. Wel door Duitsers en Nederlanders die hem steunden.
Ben het wel met je eens. Je hebt altijd idioten die zoiets toejuichen. Bij aanslagen zoals Utoya of Christchurch werd er ook gejuicht door een aantal halve zolen. Dan valt 426 inderdaad mee. Verwachten dat dat niet gebeurt is onrealistisch, ondanks dat het smakeloos blijft.

quote:
Nee, die spotprents boeien mij echt geen flikker.
Zoals het merendeel, gelukkig. Het is ook prima als het veel mensen wel boeit en het smakeloos vinden. En daar moet het dan bij blijven.
pi_195933236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:49 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. Je hebt altijd idioten die zoiets toejuichen. Bij aanslagen zoals Utoya of Christchurch werd er ook gejuicht door een aantal halve zolen. Dan valt 426 inderdaad mee. Verwachten dat dat niet gebeurt is onrealistisch, ondanks dat het smakeloos blijft.
[..]

Zoals het merendeel, gelukkig. Het is ook prima als het veel mensen wel boeit en het smakeloos vinden. En daar moet het dan bij blijven.
Nou he he, iemand die mijn tekst begrijpt.
pi_195933292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Relevanter is de vraag of het in Belgie en Nederland (ook) mogelijk gaat zijn om een Moskee te sluiten.
Er is een grote mate van vrijheid van godsdienst. In het verleden is al meerdere malen aangetoond dat een enkele Moskee haat predikt (Rotterdam/Amsterdam). Dat is destijds afgedaan door de betreffende imam te schorsen.

In Frankrijk is een Moskee voor de duur van 6 maanden dicht gegaan, naar aanleiding van Paty. Dagen voor de aanslag is een video van de leraar verspreid op Facebook door deze Moskee.
Wat heeft het dan voor nut om die tent voor 6 maanden op slot te gooien? Bulldozer hem gewoon tegen de vlakte en flikker de imams die daar preken in de bak of zet ze uit. Die halve maatregelen lossen helemaal niks op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195933327
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:45 schreef Rupibma het volgende:
Waar legitimeer ik dat? Quote me even.
Blijkbaar heb ik eerder de post waarin je NB in reactie op mij aangaf geen soeniet te zijn gemist :{ excuus.
pi_195933416
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:49 schreef Repentless het volgende:
Het is ook prima als het veel mensen wel boeit en het smakeloos vinden. En daar moet het dan bij blijven.
Maar wat als die mensen die het smakeloos vinden dan heisa maken/het aan de grote klok hangen, iets waarmee in principe ook nog niets mis is, ware het niet dat bekend is dat er lieden zijn die in reactie erop over gaan tot grof geweld of fatwa's uitroepen..

Hoe verenig je een vrije/seculiere samenleving met dit soort geloofsovertuigingen waarbinnen martelaarschap je van een plaatsje in het paradijs verzekert en waarbinnen er ook een verloop bestaat tussen vrijzinnigere en juist zeer strenge stromingen?
pi_195933436
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat heeft het dan voor nut om die tent voor 6 maanden op slot te gooien? Bulldozer hem gewoon tegen de vlakte en flikker de imams die daar preken in de bak of zet ze uit. Die halve maatregelen lossen helemaal niks op.
exact. helemaal platgooien en knappe woningen erop zetten.
blijkbaar heb je in Frankrijk ook vrijheid van godsdienst.
danmaar dat hol helemaal vol knallen met ongedierte.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195933517
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Blijkbaar heb ik eerder de post waarin je NB in reactie op mij aangaf geen soeniet te zijn gemist :{ excuus.
Dat is niet legitimeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 21:00:04 ]
pi_195933554
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:59 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Dat is niet legitemeren.
Ik verontschuldigde me omdat ik een post waarin je juist afstand nam van het motiverende gedachtegoed gemist had. ^O^
pi_195933739
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik verontschuldigde me omdat ik een post waarin je juist afstand nam van het motiverende gedachtegoed gemist had. ^O^
Je mist wel vaker iets merk ik.
pi_195933740
Al meer bekend over de dader? Wie is het? Bekend bij de Franse autoriteiten al geradicaliseerd?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_195933757
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:06 schreef Aloulu het volgende:
Al meer bekend over de dader? Wie is het? Bekent bij de Franse autoriteiten al geradicaliseerd?
Een Noord Afrikaan. Zoals verwacht.
pi_195933844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De EU is er Dan ook niet voor de EU-burger. Dat is een misverstand.
Onderhand kan je haast wel stellen dat de EU het infiltreren van terroristen wel erg gemakkelijk maakt, op het misdadige af.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_195933852
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:07 schreef Rupibma het volgende:
Een Noord Afrikaan. Zoals verwacht.
Dat ligt zeker in Frankrijk heel erg voor de hand ja. Maar meer wat meer over zijn leven en of die weleens op de radar van de autoriteiten is geweest.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')