Ik bepaal zelf waar ik verontwaardigd om raak. Net als mensen zelf mogen oordelen of ze een kut smiley onder een FB bericht plaatsen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..of bots. Verontwaardigd kun je beter zijn om feestende, lachende en dansende moslimjeugd die ter plaatse nog wel eens in beeld komt na aanslagen. (Vaak tegen de zin van verslaggevers/nieuwscrews in)
Ik vind die tweet pas raar. Slaat nergens op. 426 mensen die een smiley achterlaten, hoeveel moslims staan er onder die ander smileys?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Al is er maar 1.
![]()
Aparte reactie van jou.
Ik doelde dan ook op de verontwaardiging van de user waarop jij reageert. Jij kunt het best je heilige koran nog een paar kusjes geven, tenzij het die tijd van de maand is natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf waar ik verontwaardigd om raak. Net als mensen zelf mogen oordelen of ze een kut smiley onder een FB bericht plaatsen.
Natuurlijk is het wel relevant dat hij er nog maar een maand was. Dat betekent mijns inziens niets anders dan dat er op dit moment moordcommando's aan het infiltreren zijn hier in het Westen, met een duidelijke missie: slachtoffers maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zou inderdaad een betere "graadmeter" zijn, maar zoals ik al zei: ik ontken het probleem niet, noch probeer ik het af te wuifelen. Ik vind alleen het idee van "hij was er pas een maand" nogal ongerelateerd. Alsof het echt uitmaakt of hij het deed na 1 maand of na 10 jaar? Maar misschien ben ik dat maar
Relevanter is hoe ga je dit probleem oplossen. Alles wat ook maar enigszins op "actieve interventie" van de Franse staat (of in wijder begrip, Europese staten), zal tot enorme pushback leiden lijkt mij, helemaal op een schaal waarvan we spreken (ruwweg 5% van de Europese bevolking is islamitisch).
Heb geen koran thuis, wel een bijbel die ik gebruik als deurstopper.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op de verontwaardiging van de user waarop jij reageert. Jij kunt het best je heilige koran nog een paar kusjes geven, tenzij het die tijd van de maand is natuurlijk.
waarom moet iemand zich verantwoordelijk voelen voor 426 zwakzinnigenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Dat zijn er welgeteld 426 teveel. Mafkees. Zegt ook wel weer genoeg over jou dit.
Misschien dat je er nog wat kunt kopen om samen als keukentrapje te gebruiken, kun je dan mooi mee illustreren hoe geimproviseerde keukentrapjes nog gevaarlijker zijn dan daadwerkelijke keukentrapjes en dus ook moslimterrorisme.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb geen koran thuis, wel een bijbel die ik gebruik als deurstopper.
Ik bedoelde het wegkijken. Dat vind ik onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Even hiervoor zeg je nog "Onbegrijpelijk. Waarom??"
Maar je snapt het dus wel degelijk. Hij is alleen niet naar Frankrijk gekomen als vluchteling. Dit is simpelweg een moordcommando met een duidelijke missie, die onder de dekmantel 'vluchteling' is geïnfiltreerd.
Ik denk dat de normatieve kaders in Nederland een stuk fijner zouden zijn zonder recente islamitische invloeden/inmenging.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je bent zelf een mafkees, wereldvreemde. Het is vrij debiel dit juist niet te verwachten. Of denk je dat heel de wereld dezelfde normen en waarden moet streven als jij?
Safety first, heb een keukentrapje en je posts raken steeds verder uit balans, genoeg gehaat vandaag. Doe een dutje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Misschien dat je er nog wat kunt kopen om samen als keukentrapje te gebruiken, kun je dan mooi mee illustreren hoe geimproviseerde keukentrapjes nog gevaarlijker zijn dan daadwerkelijke keukentrapjes en dus ook moslimterrorisme.
Excuus. Ik veronderstelde dat je op de daad doelde.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoelde het wegkijken. Dat vind ik onbegrijpelijk.
Is de islam wel echt een religie van de vrede?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je bent zelf een mafkees, wereldvreemde. Het is vrij debiel dit juist niet te verwachten. Of denk je dat heel de wereld dezelfde normen en waarden moet streven als jij?
Wereldvreemde? Normen en waarden? Dat jij het normaal vindt dat 426 moslimpjes een lachende smiley neerzetten onder een aanslag door 1 van hun broeders en het dan over normen en waarden gaan hebben,quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hey een doorgesneden nek doet de persoon wiens nek het was en diens nabestaanden misschien even wat pijn maar een spotprent van de profeet mohammed doet alle moslims echt heel veel pijn, hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Wereldvreemde? Normen en waarden? Dat jij het normaal vindt dat 426 moslimpjes een lachende smiley neerzetten onder een aanslag door 1 van hun broeders en het dan over normen en waarden gaan hebben,![]()
Heb je een leuk dansje uitgevoerd tijdens het bekendmaken van de aanslag? Of feest gevierd met je broeders? Wat heb je voor iets leuks gedaan om deze aanslag te vieren?
Nee maar wel in het westen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Settlen/op hijrah.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee maar wel in het westen.
Anders vraag ik me af wat je hier komt doen?
Geen idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is de islam wel echt een religie van de vrede?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Wereldvreemde? Normen en waarden? Dat jij het normaal vindt dat 426 moslimpjes een lachende smiley neerzetten onder een aanslag door 1 van hun broeders en het dan over normen en waarden gaan hebben,![]()
Heb je een leuk dansje uitgevoerd tijdens het bekendmaken van de aanslag? Of feest gevierd met je broeders? Wat heb je voor iets leuks gedaan om deze aanslag te vieren?
Nee, die spotprents boeien mij echt geen flikker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hey een doorgesneden nek doet de persoon wiens nek het was en diens nabestaanden misschien even wat pijn maar een spotprent van de profeet mohammed doet alle moslims echt heel veel pijn, hoor.
Het westen? In Duitsland heb je nazi's die de afgelopen jaren Turken hebben vermoord. Zijn die niet Westers?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee maar wel in het westen.
Anders vraag ik me af wat je hier komt doen?
Wel toevallig dat het net allemaal weer moslimpjes waren. En mij wereldvreemd noemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Het is nu eenmaal zo dat sommigen genieten van andermans leed.
Hoezo? Denk je dat daar hetzelfde gaat gebeuren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:42 schreef Draak31 het volgende:
Ik zou nu toch niet graag in de randstad wonen. Dit is een bom die op ontploffen staat.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:40 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het net allemaal weer moslimpjes waren. En mij wereldvreemd noemen.. Je kon wel een wijf wezen met je "logica"
quote:https://www.google.com/ur(...)xqyyP3W8Wlora4jOSy8U
Lidstaten zijn verplicht vingerafdrukken(sets) af te nemen van vreemdelingen van 14 jaar en ouder die asiel aanvragen (Eurodac categorie 1) of die irregulier de EU-buitengrens hebben overschreden (Eurodac categorie 2) en die elektronisch te versturen naar de centrale eenheid van Eurodac. Die vingerafdrukkensets worden opgeslagen in de Eurodac-database. Die worden gedurende tien jaar (voor categorie 1 sets) of gedurende 18 maanden (voor categorie 2 sets) bewaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |