abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196125418
twitter

Google translate:

quote:
Volgens onze informatie heeft een man donderdagochtend verschillende mensen met een mes aangevallen in de basiliek Notre-Dame in Nice.
Donderdagmorgen, rond 9 uur 's ochtends, viel een man verschillende mensen aan in de basiliek Notre-Dame in Nice. Volgens het eerste rapport stierf een vrouw, onthoofd, en twee gewonden, een van hen in ernstige toestand. De aanvaller werd 10 minuten later gearresteerd door de politie, die het vuur moest openen om hem onder controle te krijgen.
https://www.europe1.fr/fa(...)r&Echobox=1603960308

twitter

twitter

quote:
‘Terreuraanslag’ door messentrekker in kerk Nice: zeker drie doden, meerdere gewonden
VIDEOMinstens drie personen zijn vanmorgen om het leven gekomen door een mesaanval in of voor de deur van een kerk in de Franse stad Nice. Meerdere mensen raakten gewond, berichten Franse media.

Buitenlandredactie 29 okt. 2020 Laatste update: 10:53
32
1
De dader is opgepakt en raakte daarbij gewond. Dit als gevolg van politiekogels, meldt persagentschap AFP. Dat spreekt van drie doden van wie bij zeker één de keel werd doorgesneden en baseert zich op regeringsbronnen. Een man en vrouw werden in de kerk gedood, een andere vrouw bezweek aan haar verwondingen in ene nabijgelegen café waar ze zwaargewond naartoe was gevlucht. De slachtoffers werden omstreeks 9 uur aangevallen in de kerk.

Volgens de burgemeester van Nice wijst alles op een terreuraanslag die plaatsvond in de Onze Lieve Vrouw basiliek. De anti-terreuraanklager in Parijs heeft een onderzoek geopend wegens “moord en poging tot moord in relatie met een terroristische onderneming’ en “criminele terroristische samenzwering".

Crisisvergadering
De Franse minister van Binnenlandse Zaken Gerald Darmanin kondigde op Twitter aan dat er een interministeriële “crisisbijeenkomst” zal worden gehouden in Parijs. President Emmanuel Macron en premier Jean Castex zijn daarbij aanwezig. De Franse president vertrekt daarna naar Nice.

In 2016 was Nice ook al het decor van een terreuraanslag. Daarbij kwamen op 4 juli, de nationale feestdag, maar liefst 86 mensen om het leven toen een man met een vrachtwagen inreed op de feestende menigte op de promenade. De dader bleek een geradicaliseerde jihadist te zijn.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-gewonden~a04f2314/
pi_196125421
twitter
pi_196125447
#IkBenVeilig.
pi_196127781
Deze post al elders gepost, maar weg gehaald door de mods, en een note voor gekregen.

Fok it.

Nog een keer; een ideologie die haat oproept en onze vrijheden dmv (dreigen van) geweld beperkt; ik walg ervan. Mensen die ervoor kiezen om dit aan te hangen, of te tolereren, ik walg daarvan. Fok iedereen die het oneens is met mij. Dus;

quote:
- In de heilige geschriften van de islam staan oproepen tot geweld tegen "vijanden van de islam.
- De islamitische profeet gaf opdracht om "vijanden van de islam" te doden
- Een leraar in Europa word door een moslim onthoofd omdat ie een afbeelding van de islamitische profeet toont.
- In een christelijke kerk worden onschuldige mensen door een moslim vermoord, op barbaarse wijze.
- Bij een synagoge gaat een moslim (in ieder geval 1) op een moord tocht. Dit alles in een zeer korte tijdspanne.

Hiervoor werd Europa al geteisterd door golven van terreur, meestal van een groep die hier tot een minderheid behoort, die van de islamitische.

Moslims; zetten een petitie op. Over wat denk je nu? Om een statement te maken tegen geweld uit naam van hun ideologie? Neen. Tegen "belediging" van hun profeet. En die word massaal ondertekend.

Was er een petitie opgezet die zich tegen geweld uit naam van de islam uitsprak, en als die massaal ondertekend werd door moslims, dan had ik nog wel wat positiever willen kijken, maar dat is nu -suprise suprise- niet het geval.

Ik vond de islam al kut, net zoals ik alle religie kut vind, maar ik wilde graag wel onderscheid maken tussen islam en moslims. Maar met elke digitale krabbel, zakt die drempel verder weg. Ik zou graag mensen niet over 1 kam willen scheren, en met mogelijkheden een discussie aan willen gaan, maar als het aankomt op moslims en de islam, ben ik er nu zo langzaamaan wel een beetje klaar mee.

Mijn respect voor mensen die die idelogie aanhangen -op wat voor een manier dan ook, "gematigd", "westers"- is gedaald tot beneden het nulpunt.

Walgelijk. Walgelijke moord praktijken, walgelijke discussie draai spelletjes, walgelijke indoctrine, walgelijke kind-zijn-verpesters, walgelijke homo haters, walgelijke vrouw kapot makers.

Walgelijke islam.
Walgelijke moslims.
Walgelijke goedpraters.
pi_196127792
#JesuisMontreuil
pi_196127823
quote:
Nog een keer; een ideologie die haat oproept en onze vrijheden dmv (dreigen van) geweld beperkt; ik walg ervan. Mensen die ervoor kiezen om dit aan te hangen, of te tolereren, ik walg daarvan. Fok iedereen die het oneens is met mij
Ik ben het oneens met de veralgemening, maar de recente petitie tegen de vvmu heeft mijn mening t.o.v. de mogelijke gematigheid van de moslims veranderd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_196127853
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 01:02 schreef Nober het volgende:
#JesuisMontreuil
#jesuisgeirriteerd
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  zondag 8 november 2020 @ 17:35:32 #8
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_196137722
Nou die van Lyon kan in ieder geval van het lijstje 'terreur' af.

https://www.ad.nl/binnenl(...)r-overspel~ac235b7e/
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_196139630
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 01:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik ben het oneens met de veralgemening, maar de recente petitie tegen de vvmu heeft mijn mening t.o.v. de mogelijke gematigheid van de moslims veranderd.
Dat mag.

Ik zie het gewoon zeer, zeer negatief in.

Maar blijkbaar mag ik dat niet uitten, want -nogmaals- dit was al een keer verwijderd, en ik heb toen nog extra strafpunten op m'n rekening gekregen.
pi_196139912
quote:
4s.gif Op zondag 8 november 2020 19:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat mag.

Maar blijkbaar mag ik dat niet uitten, want -nogmaals- dit was al een keer verwijderd, en ik heb toen nog extra strafpunten op m'n rekening gekregen.
Het is gewoon een botsing tussen twee culturen die op geen enkele wijze compatible met elkaar zijn en dat ook nooit zullen worden, dat niet mogen benoemen is een vorm van wegkijken en onderdeel van het probleem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 8 november 2020 @ 19:54:27 #11
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_196140107
quote:
4s.gif Op zondag 8 november 2020 19:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat mag.

Je mag niet te veel meer zeggen op FOK! inderdaad. Wordt meteen verwijderd.

Beetje klaar mee
pi_196144765
quote:
French muslims enraged by Borat bus posters featuring mankini-clad character wearing ‘Allah’ ring

With religious tensions running high following recent terror attacks, Muslims in France are up in arms over bus posters for the latest Borat film, which show the Kazakhstan character wearing a ring bearing the word ‘Allah’.

The controversial ads adorned buses across Paris and featured actor Sacha Baron Cohen wearing little more than a facemask-mankini and a pair of socks. The grinning comedian is seen giving the thumbs-up, and eagle-eyed Muslims noticed he is wearing a ring inscribed with the word ‘Allah’ in Arabic script.
twitter
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 9 november 2020 @ 03:18:24 #13
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196144882
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 01:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Was je nog niet bekend met de cijfers van degenen die zich kunnen inleven in aanslagen, de cijfers van hoeveel het eens zijn dat mensen die de religie verlaten gedood moeten worden etc?
pi_196145818
De kans dat je slachtoffer wordt door een terroristische aanslag is nihil. Toch heeft Frankrijk de afgelopen terroristische daden misbruikt als reden om moslims te stigmatiseren. Gaan we op die manier naar een betere wereld? lijkt mij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')