https://www.ad.nl/buitenl(...)opa-binnen~a04f2314/quote:De Franse moslimraad spreekt in een verklaring van ‘een laffe daad gericht tegen onschuldige mensen’ en veroordeelt de aanval ‘krachtig’.
Geloof jij dat de Koran perfect is?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)opa-binnen~a04f2314/
wat zitten jullie nou te janken stelletje mafkezen
het is nooit goed
Zullen we dan ook even de franse uitreizigers naar syrie en een deel van de killcount daar meerekenen? Overigens ben ik het met je eens dat we dit vooral niet per maand moeten bekijken, dat is inderdaad absurd. Maar als we dan een "religieus gedreven levensdelictengraad" kunnen berekenen, kunnen we die naast die van andere in Frankrijk vertegenwoordigde religies leggen, weten we gelijk hoe laat het is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:51 schreef Fsmxi het volgende:
als je nagaat dat er in Frankruik ruwweg 5.5 miljoen moslims zijn. Er zijn sinds 2010 284 omgekomen als gevolg van terroristische aanslagen. Er zijn sinds 2010 zo'n 5.5 miljoen x (9x12+10) = 649 miljoen "moslimmaanden".
Echt hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is nooit goed
Arme arme moslims, jullie en jullie prachtgeloof zijn met recht de echte slachtoffers vandaag en dat dan zelfs nog op - schijnbaar - de verjaardag van de profeet. Wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte ermee!quote:
En interessanter nog: de profeet Mohammed een perfecte mens/perfect voorbeeld?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ook aan jou, geloof jij dat de Koran een perfect boek is?
Even hiervoor zeg je nog "Onbegrijpelijk. Waarom??"quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort vreselijke daden kunnen niet gebagatelliseerd of onder het kleed geschoven worden.
Je komt naar Frankrijk als vluchteling en een paar dagen later bega je een vreselijke moord. Dan weet ieder weldenkend mens dat hij dit van tevoren al bedacht heeft. Dat heeft niets met geloof te maken, maar met barbaars geweld.
En daar blijft het dan bij, lekker makkelijk. Op naar de volgende aanslag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is nooit goed
Vind de uitspraken van Merkel (haar vooral) en Hoekstra (waar is Rutte?!) wel dubbel... Of mag ik dat niet zo zien of vinden?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is nooit goed
quote:De Duitse bondskanselier Angela Merkel sprak de Duitse eendrachtigheid met Frankrijk uit. “Ik ben diep geraakt door de wrede moorden in een kerk in Nice”, schreef ze in een boodschap verspreid via het Twitter-account van de regeringswoordvoerder. “In deze moeilijke tijden betuigt Duitsland zijn solidariteit aan de Franse natie”, aldus Merkel.
Minister Wopke Hoekstra (Financiën) sprak namens het kabinet zijn afschuw uit over de dodelijke mesaanval. “Ik wil nog eens benadrukken dat wij voor de volle honderd procent achter Frankrijk staan in de strijd tegen dit soort terreur”, aldus de bewindsman tijdens een Kamerdebat.
Zou inderdaad een betere "graadmeter" zijn, maar zoals ik al zei: ik ontken het probleem niet, noch probeer ik het af te wuifelen. Ik vind alleen het idee van "hij was er pas een maand" nogal ongerelateerd. Alsof het echt uitmaakt of hij het deed na 1 maand of na 10 jaar? Maar misschien ben ik dat maarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zullen we dan ook even de franse uitreizigers naar syrie en een deel van de killcount daar meerekenen? Overigens ben ik het met je eens dat we dit vooral niet per maand moeten bekijken, dat is inderdaad absurd. Maar als we dan een "religieus gedreven levensdelictengraad" kunnen berekenen, kunnen we die naast die van andere in Frankrijk vertegenwoordigde religies leggen, weten we gelijk hoe laat het is.![]()
Wel makkelijk/nietszeggend, de strijd tegen dit soort terreur. Daarmee geen strijd voeren zou legalisering/gedogen van dergelijke moorden betekenen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind de uitspraken van Merkel (haar vooral) en Hoekstra (waar is Rutte?!) wel dubbel... Of mag ik dan niet zo zien of vinden?
[..]
bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Arme arme moslims, jullie en jullie prachtgeloof zijn met recht de echte slachtoffers vandaag en dat dan zelfs nog op - schijnbaar - de verjaardag van de profeet. Wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte ermee!
Waarom beantwoord je mijn vraag trouwens niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bedankt voor het bevestigen van mijn punt
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En daar blijft het dan bij, lekker makkelijk. Op naar de volgende aanslag.
Welk punt precies? Dat als je een verband tussen moslims die handelen naar/vanuit hun geloof en dat geloof ontkent het niet genoeg is? Nou inderdaad! Daar ben ik het volledig mee eens. En nee, dat lang niet iedere moslim een geloofsgedreven moordenaar is, of zelfs dat het er op het totaal procentueel maar erg weinig zijn, doet daar helemaal niets aan af.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bedankt voor het bevestigen van mijn punt
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is nooit goed
tjaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vond de islam al niet zo tof, maar stilaan word het echt een beetje om te kotsen.
Een geloof waarbinnen een staatsvorm verheerlijkt wordt waarbinnen handen van veroordeelde dieven afgehakt dienen te worden en veroordeelde homo's van het hoogste punt gegooid moeten worden, om te kotsen? Nu ga je wel heel ver hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vond de islam al niet zo tof, maar stilaan word het echt een beetje om te kotsen.
Jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |