Oh, nee ik ga naar het Moeder en Kind centrum:)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is inmiddels wel wat verbeterd hoor. Had met name te maken met thuisbevallingen.
Misschien kan Eva weer een bloemetje neerleggen en daar een foto van posten op twitter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Wereldgozer wil Eva vast wel even troosten?
Je moet alsnog zelf bewegen en trainen he.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:29 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8q0tEMlTUB/?igshid=1beq2rivoycv6
En haar hulp wil ik erna
alsofquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet alsof zelf bewegen en trainen he.
@DeBraad altijd goede content.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
"Even de was doen. Uhh naar de badkamer."
Op 1.33 begint het. Daarvoor al flink loeren.
Dit even ter info.![]()
Waarom komt die vent twee keer langs dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Dit even ter info.![]()
Daar kijken ook alleen proleten naar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is Undercover toch een verschrikkelijk matige serie zeg. Het Peppie en Kokkie gehalte rijst de pan uit.
De stream is afgelopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom komt die vent twee keer langs dan?
bemoei je er niet meequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kijken ook alleen proleten naar.
Opgelost slotje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Dit even ter info.![]()
Al eens gezien. Unieke content.quote:
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Wereldgozer wil Eva vast wel even troosten?
Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kijken ook alleen proleten naar.
Hallo user RamboDirk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.
HOE LAAT IS HET SOLIDARITEITquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik heb weer ruzie op Twitter. Dat zal wel weer een ban worden!
Geen idee, dat wordt op elke krakersdemo wel gezongen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh god ja, van welke demonstratie was dat ook alweer?
Ah. Ja, erg creatief zijn ze niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt op elke krakersdemo wel gezongen.
Bloedhekel aan krakers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt op elke krakersdemo wel gezongen.
Ik vind opzich het idee erachter wel terecht, het trekt alleen volk met de verkeerde insteek aan.quote:
Gore walgelijke anarchisten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind opzich het idee erachter wel terecht, het trekt alleen volk met de verkeerde insteek aan.
Het idee erachter is opzich gewoon dat ze geen huur of hypotheek willen betalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind opzich het idee erachter wel terecht, het trekt alleen volk met de verkeerde insteek aan.
Het idee is toch meer om te ageren tegen onnodige leegstand van panden. Of ben ik dan ook te links ingesteld?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het idee erachter is opzich gewoon dat ze geen huur of hypotheek willen betalen.
Hoezo ben je daar voor?
Ik vroeg je net wat. Geef eens antwoord johquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het idee erachter is opzich gewoon dat ze geen huur of hypotheek willen betalen.
Hoezo ben je daar voor?
Dat zeggen ze ja. Gewoon met je poten van andermans eigendom afblijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het idee is toch meer om te ageren tegen onnodige leegstand van panden. Of ben ik dan ook te links ingesteld?
Ja eens, maar het onderwerp blijft wel actueel. Helemaal de komende jaren gok ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:38 schreef Elan het volgende:
en ze ja. Gewoon met je poten van andermans eigendom afblijven.
Daar is anti-kraak voor uitgevondenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het idee is toch meer om te ageren tegen onnodige leegstand van panden. Of ben ik dan ook te links ingesteld?
Bestaat dat nog ja? Heb heel vroeger wel eens 3 maanden in een verlaten hotel gewoondquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar is anti-kraak voor uitgevonden
Ik ben tegen kraken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik en vrienden hebben vroeger een oud postkantoor gekraakt. Stond al jaren leeg. Dat was wel leuk.
Leegstand is ongeveer overal recordlaag. Behalve in @Scrummie zijn hoofd .quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens, maar het onderwerp blijft wel actueel. Helemaal de komende jaren gok ik.
Ik zocht een post over het vertrek van @JanCees dus heb je wat likes gegeven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vroeg je net wat. Geef eens antwoord joh
Gaat tegenwoordig toch veelal via zo'n leegstandmakelaar, eigenlijk zelfde concept.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
Hoor eigenlijk nooit meer iemand over antikraken, terwijl dat toen wel heel erg in trek was.
Maargoed, ben ook geen student meer.
Nee, dit is een prima uitleg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zocht een post over het vertrek van @:Jancees dus jen je wat likes gegeven.
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?
Ja dat jen was inderdaad jammer, gelukkig was je er snel bij want ik had de post inmiddels gecorrigeerdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dit is een prima uitleg.
(op 'jen' na dan)
Lolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Zou je haar doen @:Kingroland ?
[ afbeelding ]
waarom ging je er weg?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik en vrienden hebben vroeger een oud postkantoor gekraakt. Stond al jaren leeg. Dat was wel leuk.
in Amsterdam is er weinig beschikbaar antikraakquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
Hoor eigenlijk nooit meer iemand over antikraken, terwijl dat toen wel heel erg in trek was.
Enkel het overwegen waard als je met zekerheid kunt stellen dat er geen bestemmingsplan voor het gebouw is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
Staat evengoed maar heel weinig leeg vergeleken met vroeger helemaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Amsterdam is er weinig beschikbaar antikraak
jammer, kennis van me had ook een pand gekraakt in Amsterdam en heeft het toen heel goedkoop kunnen overnemen, was wel een bouwval hoor maar ik schat dat hij er een miljoen beter van is geworden inmiddelsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pand is uiteindelijk gesloopt dus toen we dat bericht kregen zijn we netjes vertrokken.
Nouja toen was het nog zo dat ze verplicht waren je weer elders te stallen. Opzich als je dan student bent en 200 pm moet betalen ofzo heb je het er wel voor over toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel het overwegen waard als je met zekerheid kunt stellen dat er geen bestemmingsplan voor het gebouw is.
Je wil toch niet leven met elke dag het idee dat je mogelijk binnen een maand weg moet zijn.
Ja, dat soort verhalen hoor je wel eens, best briljant.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer, kennis van me had ook een pand gekraakt in Amsterdam en heeft het toen heel goedkoop kunnen overnemen, was wel een bouwval hoor maar ik schat dat hij er een miljoen beter van is geworden inmiddels
Ik was aan't streamen. Hij stond eerst aan m'n deur, toen keek 'ie voor m'n raam, liep 'ie weer naar de deur, en toen weer naar't raam.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom komt die vent twee keer langs dan?
Ik heb ook jaren bizar ruim en vrij gewoond in een woonhuis midden op een groen schoolterrein met antikraak dan is het echt top. Nadeel is alleen wel dat als je eenmaal weg wil je wordt geconfronteerd door de "normale" huurprijzen in de randstadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja toen was het nog zo dat ze verplicht waren je weer elders te stallen. Opzich als je dan student bent en 200 pm moet betalen ofzo heb je het er wel voor over toch.
Mijn neef heeft zijn hele studententijd alleen in een relatief groot rijtjeshuis gewoond voor dat geld omdat ze de sloopwerkzaamheden steeds weer verplaatsten. Maar dat is ook wel net mazzel hebben natuurlijk
Diederik Samsom.quote:
Email werd uitgevonden.quote:
Ik ben student en werk ernaast, momenteel 28-36 uur meestal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kunnen er zoveel mensen maar 4 dagen in de week werken? Stelletje parttime wijven.
#afgunstenjaloezie
omdat ze lui zijn en denken dat ze nog een leven hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kunnen er zoveel mensen maar 4 dagen in de week werken? Stelletje parttime wijven.
#afgunstenjaloezie
Geniet ervanquote:
Ik werk 4 om 5 en ik merk daardoor dat die 5-daagse werkweken echt bizar lang aanvoelenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
#afgunstenjaloezie
Ga ook even bij mijn ouders eten. (stamppot)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat. Ik hoop boerenkool
Lendebiefstukje en verse mais.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat. Ik hoop boerenkool
4x9 zou ik wel zien zitten hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
#afgunstenjaloezie
De schoonzoon van Nancy Pelosi kon dit keer niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
goh er wilde niemand komen om over de VS te praten?
Als ie maar niet voor een volledige lockdown gaat, dan krijgt ie van mij nog wel enige sympathie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ls-premier~aa73a08b/
Dat zal hem goed doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ie maar niet voor een volledige lockdown gaat, dan krijgt ie van mij nog wel enige sympathie.
(Ten opzichte van dat gepruts in landen om ons heen)
GOATquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)ls-premier~aa73a08b/
Die cijfers zeggen voornamelijk hoe hard vegetariërs dwangmatig schreeuwen het te zijn. Gevoelsmatig dacht ik dat een stuk meer mensen het waren dan die luttele procent(en)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
had ik nooit verwacht van Duitsers
Werkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal.
Wat staat er bij jullie op de planning vandaag?
Walgelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JanCees nog vast, sounddragon vrij. Wat vinden we daarvan?
Erg benieuwd naar de altijd genuanceerde mening van user @Caland hieromtrentquote:Noodkreet zorg: ‘Nederlanders, kom ons alsjeblieft weer helpen!’
Zorgorganisaties smeken om steun uit de samenleving. Iedereen die komende weken zijn handen vrij heeft - zorgachtergrond of niet - wordt opgeroepen zich te melden bij Extra handen voor de zorg. ,,De situatie is niet veel langer houdbaar", stelt ouderenzorgorganisatie ActiZ.
Minder Animo
Afgelopen voorjaar waren oud-zorgmedewerkers, studenten en vrijwilligers massaal bereid om bij te springen. Bijna 20.000 Nederlanders meldden zich via Extrahandenvoordezorg.nl
,,Tijdens de eerste golf waren de vazen niet aan te slepen. Onze verpleeghuizen werden overladen met fruitmanden, taarten en optredens. Nu is het stil. Terwijl onze medewerkers alle steun nodig hebben. Moegestreden staan zij elke dag weer aan het front om deze crisis voor ons allemaal te bestrijden. Juist nu is alle steun welkom.’’
Ik snap niet zo goed waar ze nou precies om vragenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar de altijd genuanceerde mening van user @:Caland hieromtrent
die heeft geen tijd voor dit soort zaken want het hele weekend feestjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen zat iedereen thuis en wist men niet wat te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Optyfen met taart en optredens. Gewoon werken voor je ..geld!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar ze nou precies om vragen
@:lenny_leonard heb jij een idee
Inmiddels alweer aan het werk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Optyfen met taart en optredens. Gewoon werken voor je ..geld!
Rutte moet gewoon die 1k storten. Schuiven met die knaken.
Dat gezeik elke keer weer, over 'het front' ook echt. Ze doen gewoon hun werk. Gewoon MBO'ers in die verpleeghuizen grotendeels die gewoon prima verdienen voor wat ze kunnen. (niks)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat vreemd als je nooit op voorsprong bent gekomen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Feyenoord heeft de overwinning gister weggegeven.
Even opnieuw.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat vreemd als je nooit op voorsprong bent gekomen.
Stelling onjuist
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gezeik elke keer weer, over 'het front' ook echt. Gewoon MBO'ers in die verpleeghuizen grotendeels die gewoon prima verdienen voor wat ze kunnen. (niks)
Eens. Wel een TR meegepakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even opnieuw.
Stelling: de scheids van gister is een minder plezant persoon .
Lijkt mij ook niks, daarom ben ik die opleiding ook niet gaan doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is wel echt tyfuswerk wat ze moeten doen. Maargoed, kiezen ze zelf voor. Ja toch?
Denk wel dat ze iets moeten doen aan het personeelstekort. Maar of dat beetje extra cash helpt betwijfel ik.
Je wordt toch ook geen vuilnisman en gaat vervolgens klagen dat het stinktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is wel echt tyfuswerk wat ze moeten doen. Maargoed, kiezen ze zelf voor. Ja toch?
Denk wel dat ze iets moeten doen aan het personeelstekort. Maar of dat beetje extra cash helpt betwijfel ik.
MBO verzorgende/helpende. Zou wel passen na je VWO diploma ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks, daarom ben ik die opleiding ook niet gaan doen.
stelling 2: linssen is geen garantie voor 15 goalsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even opnieuw.
Stelling: de scheids van gister is een minder plezant persoon .
Die is zelfs het koppen verleerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:59 schreef Adames het volgende:
[..]
stelling 2: linssen is geen garantie voor 15 goals
Ik werd ondersteboven geslagen door de theorie van @Caland gisteren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:59 schreef Adames het volgende:
[..]
stelling 2: linssen is geen garantie voor 15 goals
Ik zag dat je weer erg verbeten Kokcu aan het zoeken was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werd ondersteboven geslagen door de theorie van @:Caland gisteren.
Hoe langer het duurt voordat hij scoort, hoe sneller hij er 15 inprikt.
[ afbeelding ]
Als ik over een paar jaar binnen ben wil ik ook nog meer vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig was ie niet best gisteren. De scouts van Arsenal zitten immers overal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag dat je weer erg verbeten Kokcu aan het zoeken was.
Misschien kan je dan moderator worden!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik over een paar jaar binnen ben wil ik ook nog meer vrijwilligerswerk gaan doen.
Ja, op een kinderboerderij ( @GGMM ) ofzo, niet in de zorgquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik over een paar jaar binnen ben wil ik ook nog meer vrijwilligerswerk gaan doen.
Ik had hier vorige week 2 grote Angolese vuilnismannen die van die tasjes omhadden. Zag heel erg gangster uit. Denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt toch ook geen vuilnisman en gaat vervolgens klagen dat het stinkt
Het was echt heel armoedig. Die lui konden er ook he-le-maal niks van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig was ie niet best gisteren. De scouts van Arsenal zitten immers overal.
@:Fetx
@:Scrummie
@:Gurneyisbestoke
Het was pure oogaids inderdaad. Walgelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was echt heel armoedig. Die lui konden er ook he-le-maal niks van.
En dan die hele zorg KAPOT bezuinigen. Ruttegod.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:04 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : De VVD moet een absolute meerderheid krijgen om het fantastische beleid van de afgelopen 10 jaar voort te zetten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan die hele zorg KAPOT bezuinigen. Ruttegod.
Zou een zegen zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je dan moderator worden!
Ik heb dat ooit een paar maanden in de winter gedaan toen ik student was. Een van de leukere bijbaantjes die ik heb gehad wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had hier vorige week 2 grote Angolese vuilnismannen die van die tasjes omhadden. Zag heel erg gangster uit. Denk ik.
Logisch, niemand wil met zo'n flikkertasje gezien worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit een paar maanden in de winter gedaan toen ik student was. Een van de leukere bijbaantjes die ik heb gehad wel.
Maakte mezelf toen wel dagelijks compleet onherkenbaar natuurlijk.
Weet je Caland, steeds meer respect gekregen voor de zuster die mij 2 jaar geleden heeft gewassen en heeft geholpen met plassen in zon buis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, op een kinderboerderij ( @:ggmm ) ofzo, niet in de zorg
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Logisch, niemand wil met zo'n flikkertasje gezien worden.
Dit lijkt een hele andere sport dan ik gisteravond heb gezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Snap na het zien van dit filmpje wel waarom hij niet zoveel afspeelde
Aardig spelertje wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat een geweldenaar was het tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:19 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Feyenoord heeft het gisteren weggegeven
@:onlogisch
Kut.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Scrummie. Wat vond je van de wedstrijd gisteravond?
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:19 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Feyenoord heeft het gisteren weggegeven
@:onlogisch
quote:Getuigen hadden de twee overvallers al ruim voor de overval in de buurt gezien. Ook konden ze vertellen in welke auto ze waren gekomen en weer vertrokken. Die bleek gehuurd te zijn. De huurder, een 25-jarige Hagenaar, stond vandaag ook terecht. Hij was een dag na de overval nog zo dom - of brutaal - om op internet een review te schrijven over de gehuurde auto. Het Openbaar Ministerie ziet hem ook als de tweede overvaller, hij past in dat signalement.
Sefaquote:
Oh leuke tip dat ga ik vandaag ook even doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het Feyenoord topic doorgelezen. Je was woedend.
Dat was erg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is zelfs het koppen verleerd.
Volgens Gurney is het allemaal pech en komt het helemaal goed!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh leuke tip dat ga ik vandaag ook even doen
Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het Feyenoord topic doorgelezen. Je was woedend.
met een meerderheid kunnen ze een beter beleid neerzetten, helaas gaat dat niet gebeuren, zal nog niet meevallen om een behoorlijke coalitie te vormenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:04 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : De VVD moet een absolute meerderheid krijgen om het fantastische beleid van de afgelopen 10 jaar voort te zetten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb al weekend!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je een beetje vervelend wil doen. Maar het is vrijdag en bijna weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |