Oh, nee ik ga naar het Moeder en Kind centrum:)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is inmiddels wel wat verbeterd hoor. Had met name te maken met thuisbevallingen.
Misschien kan Eva weer een bloemetje neerleggen en daar een foto van posten op twitter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Wereldgozer wil Eva vast wel even troosten?
Je moet alsnog zelf bewegen en trainen he.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:29 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/p/B8q0tEMlTUB/?igshid=1beq2rivoycv6
En haar hulp wil ik erna
alsofquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet alsof zelf bewegen en trainen he.
@DeBraad altijd goede content.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
"Even de was doen. Uhh naar de badkamer."
Op 1.33 begint het. Daarvoor al flink loeren.
Dit even ter info.![]()
Waarom komt die vent twee keer langs dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Dit even ter info.![]()
Daar kijken ook alleen proleten naar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is Undercover toch een verschrikkelijk matige serie zeg. Het Peppie en Kokkie gehalte rijst de pan uit.
De stream is afgelopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom komt die vent twee keer langs dan?
bemoei je er niet meequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kijken ook alleen proleten naar.
Opgelost slotje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Dit even ter info.![]()
Al eens gezien. Unieke content.quote:
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Wereldgozer wil Eva vast wel even troosten?
Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kijken ook alleen proleten naar.
Hallo user RamboDirk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.
HOE LAAT IS HET SOLIDARITEITquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik heb weer ruzie op Twitter. Dat zal wel weer een ban worden!
Geen idee, dat wordt op elke krakersdemo wel gezongen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh god ja, van welke demonstratie was dat ook alweer?
Ah. Ja, erg creatief zijn ze niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt op elke krakersdemo wel gezongen.
Bloedhekel aan krakers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt op elke krakersdemo wel gezongen.
Ik vind opzich het idee erachter wel terecht, het trekt alleen volk met de verkeerde insteek aan.quote:
Gore walgelijke anarchisten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind opzich het idee erachter wel terecht, het trekt alleen volk met de verkeerde insteek aan.
Het idee erachter is opzich gewoon dat ze geen huur of hypotheek willen betalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind opzich het idee erachter wel terecht, het trekt alleen volk met de verkeerde insteek aan.
Het idee is toch meer om te ageren tegen onnodige leegstand van panden. Of ben ik dan ook te links ingesteld?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het idee erachter is opzich gewoon dat ze geen huur of hypotheek willen betalen.
Hoezo ben je daar voor?
Ik vroeg je net wat. Geef eens antwoord johquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het idee erachter is opzich gewoon dat ze geen huur of hypotheek willen betalen.
Hoezo ben je daar voor?
Dat zeggen ze ja. Gewoon met je poten van andermans eigendom afblijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het idee is toch meer om te ageren tegen onnodige leegstand van panden. Of ben ik dan ook te links ingesteld?
Ja eens, maar het onderwerp blijft wel actueel. Helemaal de komende jaren gok ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:38 schreef Elan het volgende:
en ze ja. Gewoon met je poten van andermans eigendom afblijven.
Daar is anti-kraak voor uitgevondenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het idee is toch meer om te ageren tegen onnodige leegstand van panden. Of ben ik dan ook te links ingesteld?
Bestaat dat nog ja? Heb heel vroeger wel eens 3 maanden in een verlaten hotel gewoondquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar is anti-kraak voor uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |