Wat mij betreft importeren we een gelijk of (drie)dubbel aantal sweatshopsloven en/of cacaoslaven en leggen we die lekker in de watten. Het IS-nageslacht verklaren we gelijk alle anderen gelieerd aan IS personae non gratae.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Repatriering van IS-kinderen zou wat mij betreft moeten. Die kunnen er geen reet aan doen. IS mamma's en pappa's mogen daar lekker blijven. Kindjes naar de pleeggezinnen.
Yup: https://twitter.com/chedetofficialquote:
Nou vertel, stel we zouden allemaal op de pvv stemmen vanaf nu, Geertje met een landslide minister-president. Wat gaat er voor fundamenteels veranderen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou niet alleen dat, de meesten stemmen doodleuk op partijen die het wel prima vinden dat er per jaar > een miljoen nieuwe cultuurverrijkers vanuit veelal islamitische landen zich in Europa vestigen en sterker nog: die ook best te porren zijn voor repatriering van IS-mamma's en IS-gebroed.
Zieke shit dat de minister president van een land zoiets roeptquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:34 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Yup: https://twitter.com/chedetofficial
Persoonlijk zou ik liever zien dat andere partijen ook gewoon stelling nemen tegen (islamitische) massaimmigratie en repatriering van IS-monsters.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vertel, stel we zouden allemaal op de pvv stemmen vanaf nu, Geertje met een landslide minister-president. Wat gaat er voor fundamenteels veranderen?
Nee, er was een ICT-storing.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:16 schreef Justin_Case het volgende:
Is de dader toevallig al een bekende van de inlichtingendiensten?
Haten op Marine.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, Marine moet ook even aandacht krijgen en ziet haar kans.
Oud nieuwsquote:
Waarom ga je niet inhoudelijk in op mijn vraag? Kennelijk zijn de pvv en forum de enige die immigratie een halt toe willen kennen dus andere partijen zijn niet relevant in deze, dus nogmaals, wat zal er veranderen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever zien dat andere partijen ook gewoon stelling nemen tegen (islamitische) massaimmigratie en repatriering van IS-monsters.
Ik begrijp je punt, maar jij lijkt nu net te doen alsof hij/zij een onwaarheid zit te verkondigen. Je kan toch ook gewoon zeggen, 'dat begrijp ik - hoef je niet de hele tijd te zeggen'. Voor de persoon zelf heeft het een meerwaarde, omdat hij/zij zich (niet geheel onterecht, getuige de overige reacties) in een bepaalde hoek geduwd voelt. Je kan daar toch op een normale manier met elkaar over praten?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:33 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Waarom moet hij die zin zetten in een boodschap om zijn medeleven te tonen? Wat heeft dat voor meerwaarde?
De grenzen dicht voor mensen uit moslimlanden. Dat zou een goede eerste stap zijn. Niet te vertrouwen dit geloof.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren dan? Waarom doe jij niets?
De tijd dat we dit probleem genuanceerd konden bespreken ligt 25 jaar achter ons. Ik ben wel een beetje klaar met de nuance.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zullen we eens gewoon de nuance opzoeken met z'n allen. Lijkt mij veel nuttiger voor de discussie, vind je niet?
Volgens mij had bijvoorbeeld de SP in de jaren 80 nog veel zinnigere ideeën over islamitische massaimmigratie..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je niet inhoudelijk in op mijn vraag? Kennelijk zijn de pvv en forum de enige die immigratie een halt toe willen kennen dus andere partijen zijn niet relevant in deze, dus nogmaals, wat zal er veranderen?
"Allemaal de schuld van Wilders en Le Pen "quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:40 schreef superniger het volgende:
Waar zal Beatrice de Graaf vandaag te gast zijn? Jinek, Op1 of M?
"We moeten waken voor fundamentalistisch extremisme!"quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Allemaal de schuld van Wilders en Le Pen "
- Beatrice
quote:De Franse premier Castex zegt dat de Franse regering met een "stevige en meedogenloze reactie" zal komen. Het veiligheidsniveau van Frankrijk is naar het hoogste niveau bijgesteld, zegt hij.
Voor jou wel ja, maar dat komt door je xenofobe blik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:31 schreef hyviiee het volgende:
[..]
"ik herhaal dat niet iedere moslim" is voor mij gewoon een "maar".
Klopt man. Maar vertel me, waarom moet de enige die zo'n comment naar buiten brengen nou nét perse een moslim zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, maar dat komt door je xenofobe blik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |