Hoe kom je erbij het woordje ‘perfect’ toe te voegen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vertel me eens, hoe controversieel is de notie dat in de perfecte (islamitische) staatsvorm de handen van veroordeelde dieven geamputeerd moeten worden? Of dat veroordeelde homo's van het hoogste punt gegooid moeten worden? (En als ze dat onverhoopt overleven dat ze dan gestenigd moeten worden door het publiek..)
Het wordt eens tijd dat dat gaat gebeuren dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat je wel kan doen is veroordelen en vechten tegen dat soort ranzige figuren in je groep. Maar dat is dan ook alles wat je kan doen.
Perfect is misschien niet het juiste woord: perfect was de profeet Mohammed, een rolmodel voor iedere moslim. "Ideaal" zou beter zijn. En die idealen worden de jeugd bijgebracht op islamitische weekendschooltjes, vanuit de soena/hadith.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij het woordje ‘perfect’ toe te voegen?
Wie willen dat zo? Kun je dat uitleggen?
En dat is het gekke wat moslims zelf niet door hebben, niets zeggen over wat er gebeurt is neeeee, maar de personen aanvallen die er wat van zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:15 schreef hyviiee het volgende:
[..]
[..]
Uh, boeiend of je dat doet? Maar mocht je het doen, ga je gang. Als Nederlanders erom bekend staan aanslagen te plegen en dat in naam van hun Nederlandschap doen, mag je mij erop aanspreken, en dan zou ik me er van distantieren ja. Gast, ik schaam me al kapot dat wij als Nederlander al een slechte naam hebben in badplaatsen als Salou en Lloret.
Algerije, ten tijde van de Franse koloniale overheersing (althans, dat was op dat moment al een strijd geworden). Vervolgens de grens over gevlucht naar Marokko. De verhalen die je dan hoort zijn zeg echt verschrikkelijk, maar goed. Dat staat los van deze discussie, aangezien we het hier hebben over een aanval op onschuldige burgers anno 2020.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar komt je moeder vandaan?
Spijker op zijn kop deze postquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:23 schreef Draak31 het volgende:
Die discussie over welke moslims goed zijn en welke niet is ook vermoeiend. Hoor ik al jaren maar wat je voornamelijk ziet is wat je nu ook weer ziet, ze komen pas massaal in actie komen als een land iets onderneemt om hun moordende vriendjes aan te pakken.
Moslims die de Koran verkeerd interpreteren tolereren geen andere godsdiensten en iedere niet moslim heeft in hun ogen geen recht op leven.quote:
Ehm, die strijd is al jaren aan de gang.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat dat gaat gebeuren dan.
Wat moet er gebeuren dan? Waarom doe jij niets?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:28 schreef Mubassie het volgende:
Maar goed, we hebben het er nu weer over. Nadat er weer een aanslag gepleegd is. Wachten we weer lekker op het volgende, want er gebeurt immers toch niets.
Nou niet alleen dat, de meesten stemmen doodleuk op partijen die het wel prima vinden dat er per jaar > een miljoen nieuwe cultuurverrijkers vanuit veelal islamitische landen zich in Europa vestigen en sterker nog: die ook best te porren zijn voor repatriering van IS-mamma's en IS-gebroed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:28 schreef Mubassie het volgende:
Maar goed, we hebben het er nu weer over. Nadat er weer een aanslag gepleegd is. Wachten we weer lekker op het volgende, want er gebeurt immers toch niets.
En dit is weer precies wat ik bedoel. Altijd maar die "maar" erachteraan van die moslim gemeenschapquote:
Wie is ze? Ik doe nml geen moer. Ga ik ook niet hardop veroordelen, waarom zou ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:23 schreef Draak31 het volgende:
Die discussie over welke moslims goed zijn en welke niet is ook vermoeiend. Hoor ik al jaren maar wat je voornamelijk ziet is wat je nu ook weer ziet, ze komen pas massaal in actie komen als een land iets onderneemt om hun moordende vriendjes aan te pakken.
Er is geen maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:29 schreef hyviiee het volgende:
[..]
En dit is weer precies wat ik bedoel. Altijd maar die "maar" erachteraan van die moslim gemeenschap
Repatriering van IS-kinderen zou wat mij betreft moeten. Die kunnen er geen reet aan doen. IS mamma's en pappa's mogen daar lekker blijven. Kindjes naar de pleeggezinnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou niet alleen dat, de meesten stemmen doodleuk op partijen die het wel prima vinden dat er per jaar > een miljoen nieuwe cultuurverrijkers vanuit veelal islamitische landen zich in Europa vestigen en sterker nog: die ook best te porren zijn voor repatriering van IS-mamma's en IS-gebroed.
Als dat al een 'maar' is, dan wil je gewoon niet de nuance zoeken - maar puur en alleen trollen. Heeft dus geen enkele zin om dan uberhaupt over dit onderwerp te spreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:31 schreef hyviiee het volgende:
[..]
"ik herhaal dat niet iedere moslim" is voor mij gewoon een "maar".
Lol, nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm, die strijd is al jaren aan de gang.
Is dit echt???quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:33 schreef Eufonie het volgende:
[ twitter ]
Aldus de 4th & 7th Prime Minister of Malaysia
Waarom moet hij die zin zetten in een boodschap om zijn medeleven te tonen? Wat heeft dat voor meerwaarde?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat al een 'maar' is, dan wil je gewoon niet de nuance zoeken - maar puur en alleen trollen. Heeft dus geen enkele zin om dan uberhaupt over dit onderwerp te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |