Ik heb een beetje meer series zitten kijken de laatste dagenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamzei ik gisteren ook al
En ik mis @:Aloa ook
Hey Kree Wat een ellende allemaalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een beetje meer series zitten kijken de laatste dagen
En verder heb ik gezeik van de gemeente aan me kop omdat ik nu natuurlijk een uitkering krijg, die laten me ook maar niet met rust.
Wel inmiddels een niet thuisbericht van het gerechtshof ok dat zal de oproep zijn voor die rechtszaak. (Eindelijk)
Maargoed al 2 nu en nu ben ik wel thuis maar ze bellen natuurlijk aan bij mijn verhuurders en die zijn er dan niet.
Dat is ook weer kut want ze gaan het niu nog 1 keer proberen en als ze er dan weer niet zijn dan moet ik het ophalen en dat is in Rijswijk. Wat me dus 2.5 uur minimaal gaat kosten met het ov heen en terug.
Zucht lol wordt er helemaal gestressed van
Sterkte man.Niet stressen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
En verder heb ik gezeik van de gemeente aan me kop omdat ik nu natuurlijk een uitkering krijg, die laten me ook maar niet met rust.
Wel inmiddels een niet thuisbericht van het gerechtshof ok dat zal de oproep zijn voor die rechtszaak. (Eindelijk)
Maargoed al 2 nu en nu ben ik wel thuis maar ze bellen natuurlijk aan bij mijn verhuurders en die zijn er dan niet.
Dat is ook weer kut want ze gaan het niu nog 1 keer proberen en als ze er dan weer niet zijn dan moet ik het ophalen en dat is in Rijswijk. Wat me dus 2.5 uur minimaal gaat kosten met het ov heen en terug.
Sterkte man!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Even boodschappen doen in Utrechtquote:
Hey lief konijntje kom......... maar wiebe......quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntje kom......... maar wiebe......
o nee toch niet
Gelukkig hou ik niet van winkelen dus mis het ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Och winkelen in een grote stad, ik zou het bijna gaan missen.
Konijntje is bezet he mag je niet meer wieb......quote:
Ik heb vannacht al genoeg gewiebeldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntje kom......... maar wiebe......
o nee toch niet
Mwoah. Winkelen wil ik het niet noemen. Ik schiet de ah naast het station in en ben weer weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Och winkelen in een grote stad, ik zou het bijna gaan missen.
Een konijn heeft er nooit genoeg van die blijven wiebelenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al genoeg gewiebeld
Ja maar zelfs konijntjes worden soms moequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een konijn heeft er nooit genoeg van die blijven wiebelen
Met welk wapen schiet je?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah. Winkelen wil ik het niet noemen. Ik schiet de ah naast het station in en ben weer weg.
quote:
Doe je toch nooit genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al genoeg gewiebeld
vooral de wat ouderen hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar zelfs konijntjes worden soms moe
quote:
Wat had je voor lunchquote:
Twee mini bartjes met kip samba en ijsbergsla eropquote:
Mini bartjes, was datquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Twee mini bartjes met kip samba en ijsbergsla erop
Broodjes bij bakker bart weg.. je hebt ze ook groterquote:
O, weer wat geleerdquote:
Het word er niet makkelijker op neequote:
tis watquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word er niet makkelijker op nee
ik ook nietquote:
In de trein niet zo makkelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Blikje bier. Ja dat is moeilijk te krijgen in de regio boven 020
Je hebt ook zonder pitjes en zadenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Bartjes zijn toch die vol met pitten en zaden enzo zitten toch?
Eet smakelijk.quote:
Geniet van je bammetje kipfilet haags!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |