abonnement Unibet Coolblue
pi_195902790
Ik hoor nu in mijn omgeving steeds meer verhalen dat mensen in quarantaine moeten nadat ze in contact zijn geweest met iemand die in contact is geweest die later positief bleek. Dat wordt een serieuze kettingreactie op die manier.
pi_195902803
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hebben ze toch gedaan ;)
Ja bij de overheid, maar niet bij het gros van de aandeelhouders, zo gek is het niet als het slecht met een bedrijf gaat om een emissie te doen, net zoals het aankopen van eigen aandelen gewoon mag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 12:47:53 #153
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195902813
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik hoor nu in mijn omgeving steeds meer verhalen dat mensen in quarantaine moeten nadat ze in contact zijn geweest met iemand die in contact is geweest die later positief bleek. Dat wordt een serieuze kettingreactie op die manier.
Maar een gedeelte van de mensen doet het toch ook werkelijk? Terwijl ze dat eigenlijk wel moeten..
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:47:59 #154
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195902818
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik hoor nu in mijn omgeving steeds meer verhalen dat mensen in quarantaine moeten nadat ze in contact zijn geweest met iemand die in contact is geweest die later positief bleek. Dat wordt een serieuze kettingreactie op die manier.
Huh, dan hoef je niet in quarantaine. Pas als een direct contact van jezelf positief test.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195902821
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik hoor nu in mijn omgeving steeds meer verhalen dat mensen in quarantaine moeten nadat ze in contact zijn geweest met iemand die in contact is geweest die later positief bleek. Dat wordt een serieuze kettingreactie op die manier.
Niet als je je aan de regels houd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195902833
quote:
Ziekenhuis VieCuri in Venlo komt er niet langer aan toe om patiënten met corona uit het westen van Nederland op te vangen. Het ziekenhuis heeft de handen vol aan de toenemende stroom van patiënten uit de eigen regio. ,,Daar waar de Limburgse ziekenhuizen de afgelopen weken patiënten overnamen uit bijvoorbeeld de Randstad, vanaf woensdag geldt in ieder geval voor VieCuri dat dit niet meer kan en wij juist zelf patiënten moeten overplaatsen", aldus een woordvoerster. ,,We hebben te maken met een flinke toename aan Covidpatiënten in ons ziekenhuis."
^O^
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195902837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:47 schreef Momo het volgende:

[..]

Maar een gedeelte van de mensen doet het toch ook werkelijk? Terwijl ze dat eigenlijk wel moeten..
Goede manier om iedereen thuis te houden en de R naar beneden te krijgen.
pi_195902855
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

De Nederlandse luchtvaart had gewoon bij de aandeelhouders moeten aankloppen.
Ik moet altijd zo lachen als ik dit lees.
Eigenlijk past hier het gebruikelijke antwoord op bij veel posts op fok: dat is gebeurd
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:50:14 #159
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195902863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja bij de overheid, maar niet bij het gros van de aandeelhouders, zo gek is het niet als het slecht met een bedrijf gaat om een emissie te doen, net zoals het aankopen van eigen aandelen gewoon mag.
Dat gaat ook nog wel komen overigens.

Verder, let’s agree to disagree.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195902871
Houden we ons niet enorm voor de gek door nog een week te wachten, of is er een reëel scenario denkbaar waarin we NIET in volledige lockdown hoeven?
blablablabla
pi_195902877
quote:
89s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:42 schreef Natalie het volgende:
Toen ik vanmorgen mijn dochter naar school bracht, zag ik dat niet haar gebruikelijke juf stond te wachten op de kinderen. Op zich niet zo vreemd: ze ruilen wel vaker een dagje. Maar in deze covid-19 kan ik 't niet helpen dat ik meteen denk: oh jee, zal ze verkoudsheidsklachten hebben?
Er zijn hele organisaties met invaldocenten. Die hebben gewoon iedere dag werk hoor. Docenten zijn nogal vaak ziek (naar verhouding).
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195902886
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:47 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Huh, dan hoef je niet in quarantaine. Pas als een direct contact van jezelf positief test.
Nou ja schijnen regels van de ggd te zijn voor mensen in de zorg. Maar van me wordt opgebeld door ggd. Zijn cliënt heeft de dag ervoor bezoek gehad van een thuiszorger die besmet bleek. Het is nu echt de derde keer op 2 weken tijd dat ik zoiets hoor. Kan toeval zijn maar iets gaat er dan toch fout. Thuiszorger is overigens zaterdag langs geweest en op zondag pas getest en maandag uitslag. Op die maandag is drie maat dus bij de cliënt geweest.
pi_195902903
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Niet als je je aan de regels houd.
Als iemand zonder klachten bij jou op visite komt en jullie afstand houden, moet jij alsnog in quarantaine terwijl je alles goed gedaan hebt, wanneer hij positief test.
pi_195902905
quote:
6s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:50 schreef Elan het volgende:
Houden we ons niet enorm voor de gek door nog een week te wachten, of is er een reëel scenario denkbaar waarin we NIET in volledige lockdown hoeven?
Ze hebben gewoon de capaciteit niet om een lockdown te handhaven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:52:30 #165
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195902906
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:51 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nou ja schijnen regels van de ggd te zijn voor mensen in de zorg. Maar van me wordt opgebeld door ggd. Zijn cliënt heeft de dag ervoor bezoek gehad van een thuiszorger die besmet bleek. Het is nu echt de derde keer op 2 weken tijd dat ik zoiets hoor. Kan toeval zijn maar iets gaat er dan toch fout. Thuiszorger is overigens zaterdag langs geweest en op zondag pas getest en maandag uitslag. Op die maandag is drie maat dus bij de cliënt geweest.
Ah, voor mensen in de zorg zou dat misschien kunnen.
Alhoewel die binnenkort waarschijnlijk zelfs moeten gaan werken als ze zelf positief getest zijn.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195902917
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik moet altijd zo lachen als ik dit lees.
Eigenlijk past hier het gebruikelijke antwoord op bij veel posts op fok: dat is gebeurd
Bron?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195902919
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:51 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Er zijn hele organisaties met invaldocenten. Die hebben gewoon iedere dag werk hoor. Docenten zijn nogal vaak ziek (naar verhouding).
Klopt ze zijn vaker ziek omdat ze met kinderen werken. Zo zijn ouders met veel kinderen ook relatief gezien vaker ziek.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:53:16 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_195902923
Opzich is het niet verkeerd als je via via contact hebt gehad met iemand die positief is getest. Als je het dan toch blijkt te hebben, dan besmet je in ieder geval geen anderen meer vanaf dat je het weet.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 12:53:20 #169
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_195902924
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:28 schreef wpor het volgende:

[..]

Of dat ik tijdens de kraamweek overdag niemand mag uitnodigen en in de avond wanneer de kraamhulp weg is maar 1 persoon (en die hele week mag ook alleen diezelfde persoon komen).

Is overigens geen maatregel vanuit de overheid, maar vanuit de de kraamzorg organisaties zelf. Maar toch.
Achteraf gezien zou ik dat een zegen hebben gevonden, hoe raar 't mag klinken. Je hebt die week genoeg aan je hoofd, en die semi-verplichte nummertjes kun je dan overslaan.

Zonder gekheid, het is klote dat het niet kan/mag vanuit kraamzorg, maar die eerste week heb je echt nodig om bij te komen en te genieten.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_195902925
Ik vind de cijfers van vandaag best wel spannend eigenlijk. Afgelopen weken was het elke keer de woensdag waarop er "opeens" weer een flinke stijging was na een aantal dagen stagnatie.
pi_195902929
quote:
6s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon de capaciteit niet om een lockdown te handhaven.
Denk jij.
blablablabla
pi_195902932
quote:
6s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:50 schreef Elan het volgende:
Houden we ons niet enorm voor de gek door nog een week te wachten, of is er een reëel scenario denkbaar waarin we NIET in volledige lockdown hoeven?
Gaat goed komen, ik denk geen volledige lock-down.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:54:14 #173
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195902941
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Als iemand zonder klachten bij jou op visite komt en jullie afstand houden, moet jij alsnog in quarantaine terwijl je alles goed gedaan hebt, wanneer hij positief test.
Nee, alleen als je klachten ontwikkelt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195902943
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Als iemand zonder klachten bij jou op visite komt en jullie afstand houden, moet jij alsnog in quarantaine terwijl je alles goed gedaan hebt, wanneer hij positief test.
Niet als je 1.5 meter afstand hebt gehouden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195902950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk jij.
Oh ja, ik zal expliciet vermelden dat het een mening betreft.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')