Ik ben een jaar of 5-6 geleden denk ik een keer naar Feyenoord - Ajax A1 geweest op varkenoord. Net in de begintijd dat die jeugdwedstrijden helaas werden bezocht door allerlei tokkievolk. Ik stond dus langs de dugouts tussen wat opgeschoten 16-jarigen die de hele wedstrijd alleen maar schuimbekkend kankerjoden aan het roepen waren en Winston Bogarde stond daar gewoon heel rustig en droog tussen in zijn lederen jas. Ook echt een indrukwekkende vent om te zien trouwens, en niemand die ook maar een woord tegen hem durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef 3rr0r het volgende: Ik zag Bogarde weleens aan de hoek van de bar hangen in de Paladium. Dit even ter info.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 5-6 geleden denk ik een keer naar Feyenoord - Ajax A1 geweest op varkenoord. Net in de begintijd dat die jeugdwedstrijden helaas werden bezocht door allerlei tokkievolk. Ik stond dus langs de dugouts tussen wat opgeschoten 16-jarigen die de hele wedstrijd alleen maar schuimbekkend kankerjoden aan het roepen waren en Winston Bogarde stond daar gewoon heel rustig en droog tussen in zijn lederen jas. Ook echt een indrukwekkende vent om te zien trouwens, en niemand die ook maar een woord tegen hem durfde te zeggen.
Tot zover deze anekdote, ik hoop dat jullie genoten hebben.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 5-6 geleden denk ik een keer naar Feyenoord - Ajax A1 geweest op varkenoord. Net in de begintijd dat die jeugdwedstrijden helaas werden bezocht door allerlei tokkievolk. Ik stond dus langs de dugouts tussen wat opgeschoten 16-jarigen die de hele wedstrijd alleen maar schuimbekkend kankerjoden aan het roepen waren en Winston Bogarde stond daar gewoon heel rustig en droog tussen in zijn lederen jas. Ook echt een indrukwekkende vent om te zien trouwens, en niemand die ook maar een woord tegen hem durfde te zeggen.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Scrummie het volgende:
Is dat die Zapata die bijna naar Feyenoord ging?
Ja, alsof we dit gaan lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Goh....quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
TL DRquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Yupquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Scrummie het volgende:
Is dat die Zapata die bijna naar Feyenoord ging?
Ja, rustige gozerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat yannick ook wel wat te zeggen heeft over tagliafico.quote:
Een bitterbal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:22 schreef fetX het volgende:
TYPISCH NEDERLANDS
@:JR-Style-93
@:El-Stinho
Dit gaat diep maar ik wil je er toch mee feliciteren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna een ex Feyenoorder dus die scoort
Dank maat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waaro
[..]
Dit gaat diep maar ik wil je er toch mee feliciteren.
Erg teleurstellend.......quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat yannick ook wel wat te zeggen heeft over tagliafico.
Trots als Jeroen Pauw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima tijdstip van je post makker.
@:Muskusboktor57 en ik zijn enorm trots op je
Het enige dat Onlo kan is posts wijzigen in "mijn luier zit scheef" en daar moet hij dan zelf heel hard om lachen.quote:
Ik kijk Liverpool maar ik geloof dat ik toch even hier moet gaan kijkenquote:
Bij PSV kan je beter 2de helft afzetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
Ik schakel trouwens pas de tweede helft in en heb twee fantastische goals gezien
Dit moet ik vaker doen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blij dat Atalanta terugkwam in de wedstrijd zodat jij mee zou gaan posten
Ik was er bij de 0-1 al? TV staat gewoon aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blij dat Atalanta terugkwam in de wedstrijd zodat jij mee zou gaan posten
Hi Davy.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was er bij de 0-1 al? TV staat gewoon aan.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was er bij de 0-1 al? TV staat gewoon aan.
Zouden ze bij blacked.com ook aan een warming up doen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:28 schreef BB-King het volgende:
Ik stel voor dat Bogarde en Reiziger zich even gaan warmlopen.
heel veel glijmiddel vooralquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zouden ze bij blacked.com ook aan een warming up doen?
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ineens diep respect voor Van Barneveld.
@Charrell weet dit vast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
KingFlopland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
Wat moet Ajax volgens jullie doen? 2-2 sterk gaan verdedigen en punt proberen te pakken? of veel risico nemen om toch nog voor de 3 punten te gaan?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
Wat moet Ajax volgens jullie doen? 2-2 sterk gaan verdedigen en punt proberen te pakken? of veel risico nemen om toch nog voor de 3 punten te gaan?
Alles op alles zetten om vanaf nu deze wedstrijd te winnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
Sterk verdedigen zit er niet in dus met pijn en wat geluk een punt over de streep trekken lijkt mij verstandiger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
ik twijfelquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
Voor de 3 punten gaan. Ze kunnen toch niet verdedigen dus kan je beter de aanval zoeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
*"Alles of niets Ole Ole" knopje op soundboard indrukt*quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om vanaf nu deze wedstrijd te winnen
Waarom ben je niet aan het trollen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef RipCity het volgende:
Als je @onlogisch als metgezel hebt zou ik de eer ook aan mijzelf houden om vooral niet in het zelfde kamp te worden gezet.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
*"Alles of niets Ole Ole" knopje op soundboard indrukt*
De waarheid spreken over Feyenoord is niet nodig. Dit is tenminste een echte match met goede voetballersquote:
Uh, oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:34 schreef damsco het volgende:
Wat Ajax nodig heeft is een lekkere dikke negerin met enorme memmen die zo met haar tieten de bal erin slingert bohhh
Jij braakt alleen maar onzin uit en bent ook nog eens vervelend. Flopuser.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
De waarheid spreken over Feyenoord is niet nodig. Dit is tenminste een echte match met goede voetballers
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je @:Onlogisch als metgezel hebt zou ik de eer ook aan mijzelf houden om vooral niet in het zelfde kamp te worden gezet.
Jammer dat Sierd niet zelf het fangeluid dashboard doet... Ziggie weer cheap bezig.quote:
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij braakt alleen maar onzin uit en bent ook nog eens vervelend. Flopuser.
Wytse is iets anders , die denkt dat serieus dat Bruma hoort te spelen bij Real Madridquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Wytse en Koert zijn helemaal doorgeslagen in hun Nederlandse clubs zijn altijd beter-act.
Okay Rotterdamse calimero. Aanwinst dat je bent hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij braakt alleen maar onzin uit en bent ook nog eens vervelend. Flopuser.
Matige comeback.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Okay Rotterdamse calimero. Aanwinst dat je bent hier
Tegen wie moet Feyenoord donderdag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk valt zo de meer dan verdiende 3-2
Kan nog niet. Lammers is nog niet ingevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk valt zo de meer dan verdiende 3-2
wolfbergquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tegen wie moet Feyenoord donderdag?
Wolfsberger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Riegler & Zechmeister Pelletsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wereldclub.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Wolfsberger.
Dat wordt een gelijkspelletje.
Keepertje kan zich opmaken voor 2 schoten van Malen die recht op 'm afkomen.quote:
Ik ga knabbeltjes halen en er voor zitten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
een door Fc Twente te slecht bevonden 36 jarige middenvelder als enige sterspeler
2e keeper dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
Dat keepertje van Attelanta kan er volgens mij niet zoveel van
Die heeft het niet echt meer he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Promes schijnt ergens rond te lopen.
Theater spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tadic doet steeds hetzelfde in die duels. Niets dus.
Als Promes techniek, een schot en snelheid had was hij een echte aanwinst.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Promes schijnt ergens rond te lopen.
Pingel gekregen dat geen pingel was, pingel niet tegen gehad dat wel een pingel was. Ajax mag blij zijn met 2-2.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef fetX het volgende:
Dit lijkt nergens meer op.
Toch kan Ajax wel tevreden zijn met 2-2.
Groots kopper dus?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als Promes techniek, een schot en snelheid had was hij een echte aanwinst.
Tot de verdiende 3-2quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:45 schreef VacaLoca het volgende:
Moet toch wel minstens vijf minuten bij
Atalanta is eigenlijk de hele pot wel de betere partij geweest, maar Ajax deed het ook weer niet zo slecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Pingel gekregen dat geen pingel was, pingel niet tegen gehad dat wel een pingel was. Ajax mag blij zijn met 2-2.
Al zullen ze hier op Ajax Showtime wel anders over denken.
Dit is lulkoek van een kakkerlak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Atalanta is eigenlijk de hele pot wel de betere partij geweest, maar Ajax deed het ook weer niet zo slecht.
wat goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De SBS stream blijft eruit knallen en heb nu al 5x die grafmongool van een Meiland gezien
Debiele voornaam ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Daar liet Perr zich weer als een pupil wegzetten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Karina het volgende:
Weer billenknijpen in de laatste minuutjes.
Dan heb je BINGOOOO BINGOOO BINGOOOOquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De SBS stream blijft eruit knallen en heb nu al 5x die grafmongool van een Meiland gezien
Bingo bingo bingoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Biertje teveel op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is lulkoek van een kakkerlak.
Gaat gelijk op.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Karina het volgende:
Weer billenknijpen in de laatste minuutjes.
In tijdrekkers trappenquote:
Lulletje versteeghquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |