Ik ben een jaar of 5-6 geleden denk ik een keer naar Feyenoord - Ajax A1 geweest op varkenoord. Net in de begintijd dat die jeugdwedstrijden helaas werden bezocht door allerlei tokkievolk. Ik stond dus langs de dugouts tussen wat opgeschoten 16-jarigen die de hele wedstrijd alleen maar schuimbekkend kankerjoden aan het roepen waren en Winston Bogarde stond daar gewoon heel rustig en droog tussen in zijn lederen jas. Ook echt een indrukwekkende vent om te zien trouwens, en niemand die ook maar een woord tegen hem durfde te zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef 3rr0r het volgende: Ik zag Bogarde weleens aan de hoek van de bar hangen in de Paladium. Dit even ter info.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 5-6 geleden denk ik een keer naar Feyenoord - Ajax A1 geweest op varkenoord. Net in de begintijd dat die jeugdwedstrijden helaas werden bezocht door allerlei tokkievolk. Ik stond dus langs de dugouts tussen wat opgeschoten 16-jarigen die de hele wedstrijd alleen maar schuimbekkend kankerjoden aan het roepen waren en Winston Bogarde stond daar gewoon heel rustig en droog tussen in zijn lederen jas. Ook echt een indrukwekkende vent om te zien trouwens, en niemand die ook maar een woord tegen hem durfde te zeggen.
Tot zover deze anekdote, ik hoop dat jullie genoten hebben.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 5-6 geleden denk ik een keer naar Feyenoord - Ajax A1 geweest op varkenoord. Net in de begintijd dat die jeugdwedstrijden helaas werden bezocht door allerlei tokkievolk. Ik stond dus langs de dugouts tussen wat opgeschoten 16-jarigen die de hele wedstrijd alleen maar schuimbekkend kankerjoden aan het roepen waren en Winston Bogarde stond daar gewoon heel rustig en droog tussen in zijn lederen jas. Ook echt een indrukwekkende vent om te zien trouwens, en niemand die ook maar een woord tegen hem durfde te zeggen.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Scrummie het volgende:
Is dat die Zapata die bijna naar Feyenoord ging?
Ja, alsof we dit gaan lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |