abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195973518
Moet ik voor iemand nog een keer uitleggen wat ‘Geen linkdump’ betekent?
pi_195973549
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 01:24 schreef Fugue het volgende:
Moet ik voor iemand nog een keer uitleggen wat ‘Geen linkdump’ betekent?
?? Het was een twitterpost, je lievelings nachtbraker kijkertje mag wel continu haar twitter posts van irrelevante twitter gebruikers posten oa. in het donald topic? Mag je nog wel posten in dit topic uberhaupt? of kan er beter niet direct een slotje op.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195973612
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 01:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

?? Het was een twitterpost, je lievelings nachtbraker kijkertje mag wel continu haar twitter posts van irrelevante twitter gebruikers posten oa. in het donald topic? Mag je nog wel posten in dit topic uberhaupt? of kan er beter niet direct een slotje op.
Ja gut wat wordt jou de mond gesnoerd in dit topic he. Ik zie geen linkdump verder waar jij het over hebt. Je mag altijd een TR zetten als wij er overheen kijken.
Voor verdere vragen mag je naar FB.
pi_195973626
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 01:37 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja gut wat wordt jou de mond gesnoerd in dit topic he. Ik zie geen linkdump verder waar jij het over hebt. Je mag altijd een TR zetten als wij er overheen kijken.
Voor verdere vragen mag je naar FB.
Zijn twitter berichten van de President e.d dan ook nu verboden of iemand daar omheen? ik volg de regeltjes niet allemaal meer zo. Normaal staat er wel ergens een regel van dat je elkaar geen troll mag noemen maar ik weet niet sinds wanneer je twitter berichten niet meer mag dumpen. Het is toch ook om elkaar zo op de hoogte te houden van wat er gebeurd?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195973646
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 01:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zijn twitter berichten van de President e.d dan ook nu verboden of iemand daar omheen? ik volg de regeltjes niet allemaal meer zo. Normaal staat er wel ergens een regel van dat je elkaar geen troll mag noemen maar ik weet niet sinds wanneer je twitter berichten niet meer mag dumpen. Het is toch ook om elkaar zo op de hoogte te houden van wat er gebeurd?
Het is een ander verhaal als je een link dropt naar een video/tweet als de discussie daarover loopt. Dan wel met je mening erover en/of uitleg erbij en dus geen ‘linkdump’.

Linkjes bijvoorbeeld naar een of andere uitspraak van een trump/biden supporter zijn gewoon offtopic.
pi_195973658
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 01:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

"Irrelevante" twitter gebrukers? Daar doe ik niet aan! :{w

Die van jou daarentegen zijn praktisch altijd van willekeurige Amerikanen die een mening hebben.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195973668
Ik snap wel dat men niet zit te wachten op allerlei YT videos van vreemde kanalen maar het is ook wel een beetje onzin om campagne filmpjes van de officiële Biden/Trump campagne te verwijderen imo.
pi_195973684
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 01:46 schreef Sjemmert het volgende:
Ik snap wel dat men niet zit te wachten op allerlei YT videos van vreemde kanalen maar het is ook wel een beetje onzin om campagne filmpjes van de officiële Biden/Trump campagne te verwijderen imo.
quote:
Dan wel met je mening erover en/of uitleg erbij en dus geen ‘linkdump’.
pi_195973704
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 01:49 schreef Fugue het volgende:

[..]

[..]

Ja oke, maar het zijn vaak maar korte filmpjes waarvan de boodschap vaak wel duidelijk is. Maar goed, het zal wel.
pi_195973707
Het was wel beetje de charme van deze 2 topics, even lekker met zijn allen "knallen" voor de grote dag 3 nov. Het bracht in iedergeval genoeg discussies voort.

Trump en Biden doen zelf aan moddergooien, het past goed bij deze verkiezingen. Zal het missen! Ook de tweets van kijkertje.
pi_195973728
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 01:52 schreef epicbeardman het volgende:
Het was wel beetje de charme van deze 2 topics, even lekker met zijn allen "knallen" voor de grote dag 3 nov. Het bracht in iedergeval genoeg discussies voort.

Trump en Biden doen zelf aan moddergooien, het past goed bij deze verkiezingen. Zal het missen! Ook de tweets van kijkertje.
Dan kunnen we het aan hen overlaten.
AVK / Voor al uw grappige memes/twitterlinkjes/gifjes over de kandidaten Hier mag je knallen met tweets en filmpjes.
pi_195973763

[ Bericht 100% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2020 02:08:12 (verkeerde topic) ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195973767
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 02:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Oh ik blijf gewoon mijn relevante, informatieve en nieuwswaardige tweets posten hoor. Ik neem tenminste aan dat die wel mogen?

Deze bijv:

[ twitter ]

Hij is dan ook van een relevante twittergebruiker die verwijst naar een onderzoek van een gerenommeerde universiteit.
Kijk nog even naar de TT :') :D
pi_195973775
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2020 02:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Oh ik blijf gewoon mijn relevante, informatieve en nieuwswaardige tweets posten hoor. Ik neem tenminste aan dat die wel mogen?

Deze bijv:

[ twitter ]

Hij is dan ook van een relevante twittergebruiker die verwijst naar een onderzoek van een gerenommeerde universiteit.
Hypothetische nummers. Niks aan het handje .
pi_195973776
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 02:05 schreef Fugue het volgende:

[..]

Kijk nog even naar de TT :') :D
:@ Ik ga hem verplaatsen :D
pi_196009833
Reclame voor de Democraten.

twitter
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 21:41:45 #268
236264 crew  capricia
pi_196009873
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 21:39 schreef Nober het volgende:
Reclame voor de Democraten.

[ twitter ]
-Ook voor jou het verzoek om je linkdumps beperkt te houden.-
Dank je. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 21:42:56 #269
236264 crew  capricia
  dinsdag 3 november 2020 @ 10:35:11 #270
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_196016945
Dit ging niet helemaal soepeltjes. Wel pijnlijk allemaal.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 3 november 2020 @ 10:38:34 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196016993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ach, zolang zijn aanhangers op social media zweren dat ze zelfs op hem zullen stemmen als hij een kindermoordende en - etende pedo zou zijn, maakt het allemaal niks uit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 3 november 2020 @ 10:39:46 #272
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196017011
De Biden-reeks is een beetje als zijn "rallies", een dooie boel, nul enthusiasme :D
pi_196017027
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Hij komt soepeltjes aangerend voor zo'n oude man anders
pi_196017407
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:40 schreef Fugue het volgende:

[..]

Hij komt soepeltjes aangerend voor zo'n oude man anders
Stamina Joe _O_
Incelfrikandel
pi_196021693
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:39 schreef Ensiferum het volgende:
De Biden-reeks is een beetje als zijn "rallies", een dooie boel, nul enthusiasme :D
Biden is dan ook geen wandelende meme met een iets te enthousiaste aanhang.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')