Afgevinkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland @:onlogisch @:scrummie (een lamp, die kan ik nu het eerder donker wordt wel gebruiken!) @:elan @:wereldgozer @:zipportal
Dan ga ik ook opzoek naar plaatselijke jeugd morgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg toevallig hoor.
Ik heb in de jeugd ooit tegen de plaatselijke SV gespeeld. (Was voor de bisschopsbeker.)
Waarom noem jij het niet mossels?quote:
Dat zou wat raar kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik ook opzoek naar plaatselijke jeugd morgen.
Was die Khoklov echt zo goed?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom noem jij het niet mossels?
Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Volgende keer plas ik er wel overheen dan.
@Coco check deze dwaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb skyr gekocht (was in de aanbieding) geen idee wat het is.
IJslandse kwark hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
IJslandse kwark hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik overwoog een te makkelijke grap te maken en @GGMM te taggen maar door het niet te doen verloor de post zijn cluequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou wat raar kunnen overkomen.
Nee joh. Maar in mijn beleving wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was die Khoklov echt zo goed?
De beste 10 van PSV vind ik nog altijd de tien tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee joh. Maar in mijn beleving wel.
Ah zo. Ach ja, je kunt niets meer doen dan je best hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overwoog een te makkelijke grap te maken en @:ggmm te taggen maar door het niet te doen verloor de post zijn clue
Alles goed, Lans?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah zo. Ach ja, je kunt niets meer doen dan je best hè.
Prima, et tu?quote:
Uitstekend. Mentaal gezonder dan ooit.quote:
Dat doet me deugd. Beetje zin in vanavond ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitstekend. Mentaal gezonder dan ooit.
Prima, toch? Twee teams die vooruit willen, alleen maar good vibes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat doet me deugd. Beetje zin in vanavond ook?
Dom varken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |