abonnement Unibet Coolblue
pi_195885143

duidelijker filmpje <3

[ Bericht 59% gewijzigd door Uhmmpie op 27-10-2020 15:02:18 ]
pi_195885161
Leuke topictitel :D
pi_195885169
Jeetje.. #68 alweer
Toch tof, die CRE SC O+
pi_195885293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]


Sterker nog, ik vind popmuziekpubliek veel asocialer vaak. :') Ooit eens met m'n zus mee geweest naar de Backstreet Boys, wát een hels publiek. _O-
Is mij ook al eens opgevallen :Y
pi_195885351
als ik dat filmpje zie.. toch de neiging die bal die wij thuis hebben liggen weer eens op te duiken :)

wel echt gaaf
pi_195885375
quote:
Oooh, dat! Grappig is dat ja. :Y

Duistere paradijsvogels. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195885542
Oeh, hypnotizing indeed! O+
pi_195885829
Nou eerste belastingaangifte gedaan, dat is ook helemaal niet leuk -O-
pi_195886001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:39 schreef Sarabi het volgende:
Nou eerste belastingaangifte gedaan, dat is ook helemaal niet leuk -O-
Pehehehe, flauw is dat ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195890783
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:04:26 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195891197
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik houd van naaimachines. ❤
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:07:30 #12
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195891285
Verdorie, geen outdoor training dus.

Enkel met 4 personen. Is toch pokke weinig.

Mja, ik lig er toch nog uit en oefen daarna wel bij de mama.

Ik heb dat al gedaan in april.

Maar... ik vind mijn Halloweendecoratie geslaagd.

De achterkant wordt Kerstachtig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 27-10-2020 21:45:05 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195891900
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, ik houd van naaimachines. ❤
Ik ook!
Heel Pinterest aan het afzoeken naar dingen die ik wil maken :) !
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verdorie, geen outdoor training dus.

Enkel met 4 personen. Is toch pokke weinig.

Mja, ik lig er toch nog uit en oefen daarna wel bij de mama.

Ik heb dat al gedaan in april.

Maar... ik vind mijn Halloweendecoratie geslaagd.

De achterkant wordt Kerstmisachtig.
Knuffel, vervelend :*

Leuk van je versiering!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195891920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat tof!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195891933
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat tof!
Ja O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195891960
En ik ben blij, m'n bakken passen inderdaad zo mooi als ik gehoopt had. :9 Vast m'n cd's (zijn ze weer :+) opgeborgen, morgen de rest. Na het stickers lostrekken was ik het weer even zat. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195892346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaaf :)

Enneh.. keuze genoeg :)
pi_195892376
Triggerpoint massage

Love it and hate it... doorgaans in omgekeerde volgorde trouwens.

Blij dat ik geen zware tas heb morgen... misschien valt het mee maar ik vrees het ergste.
pi_195896177
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Triggerpoint massage

Love it and hate it... doorgaans in omgekeerde volgorde trouwens.

Blij dat ik geen zware tas heb morgen... misschien valt het mee maar ik vrees het ergste.
Hopelijk valt het mee 🤞

Vandaag weer een Fok!ker ontmoet, straks gaat het nog wennen.
pi_195897747
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 23:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk valt het mee 🤞

Vandaag weer een Fok!ker ontmoet, straks gaat het nog wennen.
Wel leuk ook toch :)
Hoe zijn de reacties tot nu toe?
pi_195897757
CotS: weinig geruststellend die persconf gister vond je niet?

En goedemorgen weer. :)
pi_195898334
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 05:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel leuk ook toch :)
Hoe zijn de reacties tot nu toe?
Positief :) met de meeste zijn we het precies eens. Goed biertje, mango had wat meer uitgesproken mogen zijn.

We hebben nu nog zo'n 1,5 kratje over volgens mij.

Brrr over een uur naar de tandarts, voor het eerst in 10 jaar.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 07:53:10 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195898521
Succes bij de tandarts!
The love you take is equal to the love you make.
pi_195898540
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 07:53 schreef Lienekien het volgende:
Succes bij de tandarts!
Thanks :)
Op dit moment nog niet zenuwachtig maar dat komt vast nog.
pi_195898544
Succes @Sarabi

Denk maar aan de biertjes
pi_195898549
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 07:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Succes @:Sarabi

Denk maar aan de biertjes
Thanks :)

Dat zal wel lukken
pi_195899138
Nou dat was niet spannend, 1 klein gaatje. En natuurlijk mijn voortand fixen.
pi_195899671
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was niet spannend, 1 klein gaatje. En natuurlijk mijn voortand fixen.
Niet spannend en tandarts is altijd goed. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195899680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Triggerpoint massage

Love it and hate it... doorgaans in omgekeerde volgorde trouwens.

Blij dat ik geen zware tas heb morgen... misschien valt het mee maar ik vrees het ergste.
En, hoe voelt 't nu?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195899728
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En, hoe voelt 't nu?
valt alles mee eigenlijk :)
nog wel enigszins gevoelig met aanraken.. maar niet met bewegen dus dat is prima.

er werd me al ingefluisterd dat het iets was met stress... maar goed dat wist ik stiekem ook wel.
meest bizarre vind ik nog steeds.. dat je gewoon je armen tot in je vingers ineens heel warm voelt worden...
dat kan toch echt nooit goed zijn.
(of eigenlijk... daarvoor kan het nooit goed zijn geweest dus... doorstroming is wel goed natuurlijk)
pi_195899770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

valt alles mee eigenlijk :)
nog wel enigszins gevoelig met aanraken.. maar niet met bewegen dus dat is prima.

er werd me al ingefluisterd dat het iets was met stress... maar goed dat wist ik stiekem ook wel.
meest bizarre vind ik nog steeds.. dat je gewoon je armen tot in je vingers ineens heel warm voelt worden...
dat kan toch echt nooit goed zijn.
(of eigenlijk... daarvoor kan het nooit goed zijn geweest dus... doorstroming is wel goed natuurlijk)
Dat is prettig. :)

En inderdaad best bizar hoe alles met elkaar verbonden is, ik heb zelf vrij regelmatig dat m'n rug vastzit en dat masseert m'n vriend dan voor me los. Eerst tegen het plafond en daarna inderdaad ineens een "hey, het voelt weer zoals het hoort". En daarna voelt het vooral beurs. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 oktober 2020 @ 09:52:41 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195899782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was niet spannend, 1 klein gaatje. En natuurlijk mijn voortand fixen.
Wel positief? Ga je nu regelmatiger inplannen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_195899786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat is prettig. :)

En inderdaad best bizar hoe alles met elkaar verbonden is, ik heb zelf vrij regelmatig dat m'n rug vastzit en dat masseert m'n vriend dan voor me los. Eerst tegen het plafond en daarna inderdaad ineens een "hey, het voelt weer zoals het hoort". En daarna voelt het vooral beurs. :')
ja nou.. precies dat dus :)
pi_195899929
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wel positief? Ga je nu regelmatiger inplannen?
Het was een vervanger dus weet nog niet qua persoon. Maar denk dat het wel goed zit :Y

Twijfel alleen nu of verzekeren wel zin heeft. Als ik dit nu na 10jaar heb dan denk ik dat ik het er maar op waag zonder extra tandartsverzekering.
pi_195900032
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was een vervanger dus weet nog niet qua persoon. Maar denk dat het wel goed zit :Y

Twijfel alleen nu of verzekeren wel zin heeft. Als ik dit nu na 10jaar heb dan denk ik dat ik het er maar op waag zonder extra tandartsverzekering.
Ik mankeer regelmatig wat, maar ik heb al jaren geen extra tandartsverzekering meer. Of ik kom op hetzelfde bedrag uit, of ik ben goedkoper uit. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195900091
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik mankeer regelmatig wat, maar ik heb al jaren geen extra tandartsverzekering meer. Of ik kom op hetzelfde bedrag uit, of ik ben goedkoper uit. :+
Oke :) dan twijfel ik ook niet meer.
pi_195900639
Als je tegen het eind van het jaar naar de tandarts gaat voor een controle kun je je verzekering aanpassen voor 1 januari mocht er een behandeling nodig zijn. Ik zou dan de behandelcodes opvragen bij de tandarts en bij de verzekeraar nagaan hoeveel een aanvullend pakket kost en wat er dan vergoed wordt. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195900666
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:53 schreef Sumppi het volgende:
Als je tegen het eind van het jaar naar de tandarts gaat voor een controle kun je je verzekering aanpassen voor 1 januari mocht er een behandeling nodig zijn. Ik zou dan de behandelcodes opvragen bij de tandarts en nagaan hoeveel een aanvullend pakket kost en wat er dan vergoed wordt. :+
Dat werkt ook goed ja. :Y

Ik heb ook ooit flink wat laten doen omdat het toen nog net compleet vergoed werd. Daarna verzekering eruit. *D (Matig gebit helaas, en m'n liefde voor suikerige bende helpt ook niet).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195900764
Ik probeer al sinds de start van het schooljaar mijn peuter bij een peutergroep te krijgen. Ik wilde alleen wel graag weten wat we dan moeten betalen per maand. Nu is het bijna november en ik heb nog geen antwoord. :') Ik bel en mail elke keer en iedere keer wordt het binnen de organisatie over de schutting gegooid (die mails kan ik lezen). Nu ook weer: 'wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt, ik heb intern nogmaals het verzoek gedaan dit zo spoedig mogelijk balblabla.' Ik denk dat het niet meer gaat lukken voor haar vierde verjaardag.

Vorige peutergroep had ik het binnen een halve week geregeld en kon ze de week erop starten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195900792
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik probeer al sinds de start van het schooljaar mijn peuter bij een peutergroep te krijgen. Ik wilde alleen wel graag weten wat we dan moeten betalen per maand. Nu is het bijna november en ik heb nog geen antwoord. :') Ik bel en mail elke keer en iedere keer wordt het binnen de organisatie over de schutting gegooid (die mails kan ik lezen). Nu ook weer: 'wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt, ik heb intern nogmaals het verzoek gedaan dit zo spoedig mogelijk balblabla.' Ik denk dat het niet meer gaat lukken voor haar vierde verjaardag.

Vorige peutergroep had ik het binnen een halve week geregeld en kon ze de week erop starten.
Oh, handig. Je zou toch denken dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195900834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik probeer al sinds de start van het schooljaar mijn peuter bij een peutergroep te krijgen. Ik wilde alleen wel graag weten wat we dan moeten betalen per maand. Nu is het bijna november en ik heb nog geen antwoord. :') Ik bel en mail elke keer en iedere keer wordt het binnen de organisatie over de schutting gegooid (die mails kan ik lezen). Nu ook weer: 'wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt, ik heb intern nogmaals het verzoek gedaan dit zo spoedig mogelijk balblabla.' Ik denk dat het niet meer gaat lukken voor haar vierde verjaardag.

Vorige peutergroep had ik het binnen een halve week geregeld en kon ze de week erop starten.
Wat een gedoe zeg -O-
pi_195900838
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, handig. Je zou toch denken dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn.
Het is ook niet moeilijk. Degene die het moet regelen leest steeds maar de helft van een mail. Dan geeft ze antwoord op de eerste vraag en de rest laat ze zitten. :') En er was een nieuwe medewerker die niet wist hoe of wat en het dus steeds over de schutting mikt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195900844
Toch weer garen te kort voor een CAL :( nu weer 1 of 2 dagen wachten totdat ik verder kan.
pi_195900852
Dat is balen. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195900932
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:06 schreef Sumppi het volgende:
Dat is balen. -O-
Ja en kan wel verder met de andere CAL maar had deze graag voor Halloween afgehad.
pi_195901170
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Het is ook niet moeilijk. Degene die het moet regelen leest steeds maar de helft van een mail. Dan geeft ze antwoord op de eerste vraag en de rest laat ze zitten. :') En er was een nieuwe medewerker die niet wist hoe of wat en het dus steeds over de schutting mikt.
handig.... :(
pi_195901703
En ze werken allemaal parttime op andere dagen. Dat helpt ook niet.

Ik herken al die dingen het wel van mijn vroegere werk. Zo frustrerend.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195902875
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:51 schreef Sumppi het volgende:
En ze werken allemaal parttime op andere dagen. Dat helpt ook niet.

Ik herken al die dingen het wel van mijn vroegere werk. Zo frustrerend.
Lekker langs elkaar heen werken....
pi_195905010
Nog 8 biertjes in voorraad en dan zijn we uitverkocht *O*
Het is zo snel gegaan dat we ze zelfs niet meer bij winkels hebben kunnen aanbieden.

Iedereen die al gereserveerd heeft , krijgt ze natuurlijk nog netjes thuis bezorgd.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:41:02 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195905151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was een vervanger dus weet nog niet qua persoon. Maar denk dat het wel goed zit :Y

Twijfel alleen nu of verzekeren wel zin heeft. Als ik dit nu na 10jaar heb dan denk ik dat ik het er maar op waag zonder extra tandartsverzekering.
Ik heb de ervaring dat het alleen een licht voordeel geeft om je te verzekeren als je weet dat er dure dingen aan zitten te komen (wortelkanaalbehandeling, kroon, implantaat, dat werk). In andere gevallen is de premie vaak al zo hoog en de de maximale vergoeding zo laag dat het niet uitkan.

Dit jaar heb ik bijv. niet bijverzekerd, terwijl ik wel wist dat ik twee vullingen moest.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Het is ook niet moeilijk. Degene die het moet regelen leest steeds maar de helft van een mail. Dan geeft ze antwoord op de eerste vraag en de rest laat ze zitten. :') En er was een nieuwe medewerker die niet wist hoe of wat en het dus steeds over de schutting mikt.
Dan maar beter één vraag tegelijk. :7
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Toch weer garen te kort voor een CAL :( nu weer 1 of 2 dagen wachten totdat ik verder kan.
Daarom ben ik nog nooit aan zo’n pakket begonnen. Ik kom meestal al niet uit met wat men aan garen opgeeft voor brei- of haakpatronen. :{w :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_195905205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:33 schreef Sarabi het volgende:
Nog 8 biertjes in voorraad en dan zijn we uitverkocht *O*
Het is zo snel gegaan dat we ze zelfs niet meer bij winkels hebben kunnen aanbieden.

Iedereen die al gereserveerd heeft , krijgt ze natuurlijk nog netjes thuis bezorgd.
Dat is heel leuk nieuws! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195905323
Gaat lekker Sarabi!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:15:14 #53
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195908318
Ik sta een stap dichter bij dagbesteding. Mijn gegevens gaan nu naar de juiste personen.

Buikje vol van vrijwilligerswerk :@

Duimen jullie voor me?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195908449
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik sta een stap dichter bij dagbesteding. Mijn gegevens gaan nu naar de juiste personen.

Buikje vol van vrijwilligerswerk :@

Duimen jullie voor me?
Natuurlijk lieverd! Veel succes
Wat voor dagbesteding?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:56:40 #55
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195909125
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Natuurlijk lieverd! Veel succes
Wat voor dagbesteding?
Voor mensen met een beperking. Sport, koken, houtbewerking enz...
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195909228
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:56 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Voor mensen met een beperking. Sport, koken, houtbewerking enz...
Klinkt goed! Ik hoop voor je dat het snel en goed lukt :)! Dat je op een plek terecht komt waar je echt blij van wordt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:09:43 #57
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195909350
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ik hoop voor je dat het snel en goed lukt :)! Dat je op een plek terecht komt waar je echt blij van wordt
Recht over de deur. Gemakkelijker kan niet.

Ik deed daar al stage in de keuken (middelbare school) dus ken het wel redelijk goed.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195911154
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Recht over de deur. Gemakkelijker kan niet.

Ik deed daar al stage in de keuken (middelbare school) dus ken het wel redelijk goed.
Super!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195911186
Ik heb al een Pinterestbord vol met pins over naaien. Ik heb al sites opgeslagen waar je leuke stofjes goedkoop kan krijgen... en garens.... Nu komt het grote wachten ;)

En een spaarplan zodat ik het ook allemaal kan aanschaffen als verjaardagscadeau voor mezelf (januari pas en ik geef mezelf altijd wat voor mijn verjaardag ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 oktober 2020 @ 20:51:10 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195912425
Weet je al welke naaimachine het wordt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_195912521
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:51 schreef Lienekien het volgende:
Weet je al welke naaimachine het wordt?
Nee, ik word volledig verrast ermee... mijn moeder kennende kiest ze wel een goede uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195913106
En uitverkocht *O*
pi_195913365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Sarabi het volgende:
En uitverkocht *O*
Gefeliciteerd!!!!! Wat goed en leuk voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 oktober 2020 @ 22:00:51 #65
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195913956
Super sarabi :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195917165
Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag weer voor het eerst naar een clubje, tekenen. De les van woensdag heb ik opgegeven (te druk voor me en te duur). Nog even een gesprek met mijn behandelaar en voor de rest een rustige dag (mag ook wel, zo belachelijk kort geslapen... plus twee afspraken is al behoorlijk veel).

Misschien maak ik vandaag de november spread af in mijn bujo. Misschien ga ik alleen maar haken (heb even een haaktic). Of lekker kleuren....

Met andere woorden, ik heb er zin in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195917984
Goedemorgen :W

Hopelijk gaat het slapen snel weer beter CotS.
pi_195918218
Goedemorgen

Hier wel vroeg wakker maar geen zin om op te staan.. want of ik nou op de bank hang of nog even in het warme bed blijf.

Maar nu op de bank met ontbijt en koffie.
Appen met mijn gupje O+
pi_195918264
Lief O+

Ik moest op staan voor de AH bestelling en kwam er toen achter dat de stoppen er door het onweer uitgevlogen waren
pi_195918307
Hmm boodschappen.. moet ik ook weer eens doen denk ik.
Eens zien hoe druk het nu is bij picnic.. werd vorige week ook alweer flink drukker zag ik.

Beetje in “geen zin”-modus vandaag.

Beetje heel erg ook.
Na de koffie maar even wat doen en rond “koffietijd” even douchen zodat ik rond de lunch naar buiten kan als het dit weer blijft.
pi_195918328
Hm alleen bezorgen na 8 uur op de dag dat ik bij mijn lief ben... en de wijn is op.

Schiet op zo :)
pi_195918584
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm alleen bezorgen na 8 uur op de dag dat ik bij mijn lief ben... en de wijn is op.

Schiet op zo :)
Lastig.

Ik heb het tijdslot ook veranderd zodat ze wijn konden brengen :')
pi_195918678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lastig.

Ik heb het tijdslot ook veranderd zodat ze wijn konden brengen :')
Mja meer was er niet beschikbaar maar volgens mij komen de nieuwe tijdslots om 9 uur dus ik zit nog te wachten.

Misschien krijg ik dan wel wijn :')
pi_195918925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lief en zo leuk!

SewNatural had vroeger heel duidelijke instructies voor een tas, een kussenhoes en dergelijke. Zo heb ik het geleerd. Ik zie dat ze nu een gratis online cursus geeft voor beginners en dat de lessen niet meer zo op de site staan (wel jammer).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195918930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lastig.

Ik heb het tijdslot ook veranderd zodat ze wijn konden brengen :')
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195918976
Ik krijg vanmiddag een coronatest (ik verwacht het niet te hebben, maargoed, ik heb toch klachten). Bij het bellen kreeg ik zojuist direct iemand aan de lijn, dat had ik niet verwacht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195919116
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik krijg vanmiddag een coronatest (ik verwacht het niet te hebben, maargoed, ik heb toch klachten). Bij het bellen kreeg ik zojuist direct iemand aan de lijn, dat had ik niet verwacht.
Hopelijk valt het mee en ben je negatief.

En ja ik hoor dat het wel steeds sneller gaat allemaal.
pi_195919277
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja meer was er niet beschikbaar maar volgens mij komen de nieuwe tijdslots om 9 uur dus ik zit nog te wachten.

Misschien krijg ik dan wel wijn :')
Ha!
Ineens was er een tijdslot morgenmiddag om 14.45. Heel stuk beter dan volgende week woensdag :)

MET wijn :)
ZONDER vega kaasschnitzel tho :(

En vooralsnog met wcpapier ook... dat is toch altijd even afwachten merk ik.
Bestel tegenwoordig 2 verschillende en zie dan wel wat ik krijg.... ben benieuwd morgen.
Wc-papier bederft niet... en dan bestel ik volgende keer gewoon 1 pak.. want dan is het niet erg als die niet geleverd word :)
pi_195919299
Beterschap met de klachten dan iig, Sump! Duimen voor een negatieve uitslag ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef Uhmmpie het volgende:
...
Beetje in "geen zin"-modus vandaag.
...
/boks!

gister ook al. Zķveel moeite om me ertoe te zetten nuttige dingen te doen :{ 8)7 Blegh...

Ik heb een bezorgbundel bij de Appie. Daar kun je blijkbaar vast bestelmomenten instellen, maar dat zijn dan hele onhandige tijdslots... van 16 tot 21 ofzo... Daar heb ik toch niets aan als het avondeten voor die dag in die bestelling zit? Zul je zien dat ze om half negen aan komen kakken, dan wil ik toch echt m'n kinderen al gevoed en al richting bed bonjouren :{
pi_195919302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik krijg vanmiddag een coronatest (ik verwacht het niet te hebben, maargoed, ik heb toch klachten). Bij het bellen kreeg ik zojuist direct iemand aan de lijn, dat had ik niet verwacht.
Oh, da's in ieder geval al vlot!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195919312
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ha!
Ineens was er een tijdslot morgenmiddag om 14.45. Heel stuk beter dan volgende week woensdag :)

MET wijn :)
ZONDER vega kaasschnitzel tho :(

En vooralsnog met wcpapier ook... dat is toch altijd even afwachten merk ik.
Bestel tegenwoordig 2 verschillende en zie dan wel wat ik krijg.... ben benieuwd morgen.
Wc-papier bederft niet... en dan bestel ik volgende keer gewoon 1 pak.. want dan is het niet erg als die niet geleverd word :)
Wijn *O*

Dat met het wcpapier deed ik in april ook. Tot nu toe lijk het bij AH nog goed te gaan *klopt op hout*
pi_195919330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:38 schreef Shandaly het volgende:
Beterschap met de klachten dan iig, Sump! Duimen voor een negatieve uitslag ^O^
[..]

/boks!

gister ook al. Zķveel moeite om me ertoe te zetten nuttige dingen te doen :{ 8)7 Blegh...

Ik heb een bezorgbundel bij de Appie. Daar kun je blijkbaar vast bestelmomenten instellen, maar dat zijn dan hele onhandige tijdslots... van 16 tot 21 ofzo... Daar heb ik toch niets aan als het avondeten voor die dag in die bestelling zit? Zul je zien dat ze om half negen aan komen kakken, dan wil ik toch echt m'n kinderen al gevoed en al richting bed bonjouren :{
Maar daar kan je toch rekening mee houden? Dan bestel je die dag de keer er voor mee.

Of is dit de 1e keer, dan is het wel net even lastig.
pi_195919417
Ik hoor het al, veel te veel gedoe voor me, dat bezorgen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195919471
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoor het al, veel te veel gedoe voor me, dat bezorgen. _O-
:D

Voor mij is er weinig veranderd. Deed altijd al 1x in de week boodschappen. Alleen nu wordt het voor de deur gezet O+

Maar ik snap dat de meeste mensen het niet zo leuk vinden om al een heel menu te moeten bedenken.
Ik moet me echt inhouden om nu niet al een lijst voor die week er na te maken.
pi_195919530
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:38 schreef Shandaly het volgende:
Beterschap met de klachten dan iig, Sump! Duimen voor een negatieve uitslag ^O^
[..]

/boks!

gister ook al. Zķveel moeite om me ertoe te zetten nuttige dingen te doen :{ 8)7 Blegh...

Ik heb een bezorgbundel bij de Appie. Daar kun je blijkbaar vast bestelmomenten instellen, maar dat zijn dan hele onhandige tijdslots... van 16 tot 21 ofzo... Daar heb ik toch niets aan als het avondeten voor die dag in die bestelling zit? Zul je zien dat ze om half negen aan komen kakken, dan wil ik toch echt m'n kinderen al gevoed en al richting bed bonjouren :{
bij Picnic geven ze een uur als keuze optie.. en dan de dag vantevoren hoor je in welk half uur/20 minuten ze bij je langs komen.. dat werkt wel vrij goed.
enige is dat ze elke dag 1 tijdslot hebben.... wel de ene keer middags, de andere keer avonds of rond etenstijd...
maar je bent dus wel beetje afhankelijk van wat ze aanbieden...
enige voordeel vind ik dus.. dat als ze bezorgen toevallig op mijn vrije middag.. ik dat wel superhandig vind
en anders ze ook nog na werktijd bezorgen.

uiteindelijk kun je als het niet zo druk is als nu.. kiezen uit 6 verschillende opties op variabele tijden.

nu is natuurlijk alles voor 20.00 snel vol.. want anders geen wijn :)
en sowieso is alles snel vol vind ik...
mazzeltje nu :)

hier geen weekmenu trouwens.. maar dan loop ik eind van de week even langs de groenteboer...
en af en toe eens langs de bakker of Hema voor brood.
dat is goed te doen en scheelt mij een berg slepen.
(want geen auto.. )

ik vind het ideaal :)

verder hier nu achter de laptop... fase 1 is gelukt.
boodschappen besteld, ontbijt op, was draait... nu nog even koffie zetten als mijn lief uit de keuken is..
en daarna jullie op een lager pitje :)
pi_195919537
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

Voor mij is er weinig veranderd. Deed altijd al 1x in de week boodschappen. Alleen nu wordt het voor de deur gezet O+

Maar ik snap dat de meeste mensen het niet zo leuk vinden om al een heel menu te moeten bedenken.
Ik moet me echt inhouden om nu niet al een lijst voor die week er na te maken.
Mja, op zich zou het niet zo'n punt zijn, want zo spannend is m'n week nooit qua eten wegens avondplanningen (die nu ook allemaal niet doorgaan, maar goed). Maar als ik die run zie op bezorgslots en nu de alcoholinperkingen, dat maakt het helemaal niet interessant om er tussen te gaan willen zitten. :P

Gelukkig zelf geen risicogroep en zo goed als geen contact met iemand uit een risicogroep, dus een ander mag m'n plek wel. Ik hobbel wel met m'n haaienmondkapje rond. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195919590
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, op zich zou het niet zo'n punt zijn, want zo spannend is m'n week nooit qua eten wegens avondplanningen (die nu ook allemaal niet doorgaan, maar goed). Maar als ik die run zie op bezorgslots en nu de alcoholinperkingen, dat maakt het helemaal niet interessant om er tussen te gaan willen zitten. :P

Gelukkig zelf geen risicogroep en zo goed als geen contact met iemand uit een risicogroep, dus een ander mag m'n plek wel. Ik hobbel wel met m'n haaienmondkapje rond. :7
Juist met de AH bezorgbundel heb je die run dus niet meer. Maar ja inderdaad wel geen alcohol in het slot van 20u. Maar goed er zijn genoeg andere slots.

Ik heb ook aangeboden om boodschappen voor familieleden in de risicogroep mee te bestellen, maar die gaan liever naar de winkel :') tja wat moet je dan nog zeggen.
pi_195919631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar daar kan je toch rekening mee houden? Dan bestel je die dag de keer er voor mee.

Of is dit de 1e keer, dan is het wel net even lastig.
Ik bestel altijd op maandagmiddag (vķķr etenstijd ;) ) met verse spullen voor 4 keer avondeten en allerhande houdbaar spul voor de hele week... en dan ga ik op vrijdagmiddag nog wat verse spulletjes (brood, groente, vlees) halen voor vrijdagavond en het weekend. Als ik die bestelling op maandagavond zou krijgen, moet ik mijn routine van de afgelopen 10 jaar om gaan gooien. Dat kán wel, maar dat wil ik niet :( :@

En Picnic of Jumbo... -O- Ik koop al ruim 20 jaar bijna alles bij de de Appie, met name heel veel eigen merk producten... als ik ooit eens in een andere supermarkt sta, weet ik ook amper wat ik hebben wil :@
Jemig, ik ben wel een heel erg gewoontedier he?
pi_195919663
Ach niets mis met een gewoontedier te zijn :D
pi_195919674
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Juist met de AH bezorgbundel heb je die run dus niet meer. Maar ja inderdaad wel geen alcohol in het slot van 20u. Maar goed er zijn genoeg andere slots.

Ik heb ook aangeboden om boodschappen voor familieleden in de risicogroep mee te bestellen, maar die gaan liever naar de winkel :') tja wat moet je dan nog zeggen.
Keuzes denk ik dan...

Hier bestellen lief en ik regelmatig boodschappen voor elkaar. Zeker als je toevallig wat bent vergeten is dat toch wel fijn.
pi_195919701
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:59 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik bestel altijd op maandagmiddag (vķķr etenstijd ;) ) met verse spullen voor 4 keer avondeten en allerhande houdbaar spul voor de hele week... en dan ga ik op vrijdagmiddag nog wat verse spulletjes (brood, groente, vlees) halen voor vrijdagavond en het weekend. Als ik die bestelling op maandagavond zou krijgen, moet ik mijn routine van de afgelopen 10 jaar om gaan gooien. Dat kán wel, maar dat wil ik niet :( :@

En Picnic of Jumbo... -O- Ik koop al ruim 20 jaar bijna alles bij de de Appie, met name heel veel eigen merk producten... als ik ooit eens in een andere supermarkt sta, weet ik ook amper wat ik hebben wil :@
Jemig, ik ben wel een heel erg gewoontedier he?
Haha heb ik ook hoor.
Bij mijn lief om de hoek zit een jumbo waar ik ook weleens even wat kleine dingen haal nog...
maar ben altijd eeuwig weg als ik daar boodschappen doe want alles is kwijt :)
pi_195919722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Juist met de AH bezorgbundel heb je die run dus niet meer. Maar ja inderdaad wel geen alcohol in het slot van 20u. Maar goed er zijn genoeg andere slots.

Ik heb ook aangeboden om boodschappen voor familieleden in de risicogroep mee te bestellen, maar die gaan liever naar de winkel :') tja wat moet je dan nog zeggen.
Ik kan geen brood eten bij de AH vandaan, dus die winkel kom ik sowieso al bijna nooit. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195919732
Nah ja... het is al zo'n gekke kwalitatief uitemate teleurstellende rottijd... alles wat nog een beetje als normaal had kunnen zijn... voelt een beetje alsof ik me daar redelijk wanhopig aan vast probeer te houden

met als gevolg dat ik half huilend op maandagmiddag door de supermarkt loop omdat het niet gelukt is mijn bezorg- of pup-moment te krijgen :@
pi_195919749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:05 schreef Shandaly het volgende:
Nah ja... het is al zo'n gekke kwalitatief uitemate teleurstellende rottijd... alles wat nog een beetje als normaal had kunnen zijn... voelt een beetje alsof ik me daar redelijk wanhopig aan vast probeer te houden

met als gevolg dat ik half huilend op maandagmiddag door de supermarkt loop omdat het niet gelukt is mijn bezorg- of pup-moment te krijgen :@
Het is ook ding-op-ding-op-ding nu, ik heb ook dat de gekste dingen ineens heel hard binnenkomen. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195919791
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik kan geen brood eten bij de AH vandaan, dus die winkel kom ik sowieso al bijna nooit. :D
Hoe komt het?
pi_195919811
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:05 schreef Shandaly het volgende:
Nah ja... het is al zo'n gekke kwalitatief uitemate teleurstellende rottijd... alles wat nog een beetje als normaal had kunnen zijn... voelt een beetje alsof ik me daar redelijk wanhopig aan vast probeer te houden

met als gevolg dat ik half huilend op maandagmiddag door de supermarkt loop omdat het niet gelukt is mijn bezorg- of pup-moment te krijgen :@
Als dat werkt.. dan werkt het he
Zou ik er vooral niet mee stoppen :)

Hier ook niet in het beste velletje en een hoop gedoe..
en vaak zijn het dan toch de kleine dingen die het weer even beter maken.
Of de druppel zijn waardoor het emmertje even overloopt.. en dat mag best af en toe.

Daarna weer de schoudertjes er onder...
(Dat laatste hier nu dapper mee bezig.. maar ondertussen is het 10 uur en heb ik vooral dingen in huis gedaan... moet ook gebeuren denk ik dan maar :) )

Lees een boek nu.. “the life changing magic of not giving a fuck”.
Beok weet het mooi te brengen maar betrap mezelf al een paar keer op mezelf afvragen of iets nou daadwerkelijk echt belangrijk is.. of dat het eigenlijk wel meevalt en dat vooral ik het belangrijk maak. Lost niks op.. maar soms scheelt het net.
pi_195919842
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe komt het?
Combinaties waar ik niet goed op ga. Pitten en zaden zijn een no go en veel brood wordt aangevuld met erwtenmeel, da's een peulvrucht. Dan blijven alleen de luxe broden over en die zijn me voor dagelijks met mijn niet-oplettende broodademer te duur. (Zou werken als 'ie het dan bij alleen z'n "eigen" brood zou houden, maar dat werkt gewoon niet.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195919926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Combinaties waar ik niet goed op ga. Pitten en zaden zijn een no go en veel brood wordt aangevuld met erwtenmeel, da's een peulvrucht. Dan blijven alleen de luxe broden over en die zijn me voor dagelijks met mijn niet-oplettende broodademer te duur. (Zou werken als 'ie het dan bij alleen z'n "eigen" brood zou houden, maar dat werkt gewoon niet.)
Onder wat voor naam verstoppen ze dat dan in je brood? Ik heb dat nooit ergens gespot eigenlijk.
pi_195919992
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Onder wat voor naam verstoppen ze dat dan in je brood? Ik heb dat nooit ergens gespot eigenlijk.
Even spieken, ik zie dat ze een aantal weer aangepast hebben, maar deze https://www.ah.nl/producten/product/wi53734/ah-tijger-bruin-half heeft veldbonenmeel.

Maar ook brood met maīs geeft problemen, dus mja. En dat Zaanse brood mag ik, maar vind ik niet lekker. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195920035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Even spieken, ik zie dat ze een aantal weer aangepast hebben, maar deze https://www.ah.nl/producten/product/wi53734/ah-tijger-bruin-half heeft veldbonenmeel.
had daar eerlijk gezegd ook nooit opgelet ondanks streng peulvruchtenverbod hier in huis.

de broodjes die zowel ik als lief altijd bestellen zit het overigens niet in tenzij ze het verstopt hebben als e-nummer.
geluk bij ongeluk dus :)
pi_195920069
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Combinaties waar ik niet goed op ga. Pitten en zaden zijn een no go en veel brood wordt aangevuld met erwtenmeel, da's een peulvrucht. Dan blijven alleen de luxe broden over en die zijn me voor dagelijks met mijn niet-oplettende broodademer te duur. (Zou werken als 'ie het dan bij alleen z'n "eigen" brood zou houden, maar dat werkt gewoon niet.)
Nee dat is niet handig dan.
pi_195920127
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

had daar eerlijk gezegd ook nooit opgelet ondanks streng peulvruchtenverbod hier in huis.

de broodjes die zowel ik als lief altijd bestellen zit het overigens niet in tenzij ze het verstopt hebben als e-nummer.
geluk bij ongeluk dus :)
De eerste keer dat ik het zag, stond ik ook vreemd te kijken hoor. _O-

Maar goed, da's één van de redenen dat ik geen fan ben van de AH, de vegadingen die ik wél kan eten, zijn daar flink duurder dan bij concurrenten, bijvoorbeeld. Zelfs in de aanbieding. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:52:13 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195920548
Hier een weekmenu met een paar varianten en mijn man haalt dit eens per week met de auto (ik rijd niet) op een rustig uur. Verder nog wekelijks een keertje bakker en kaasboer (ook op een rustig uur) en ik duik zelf hooguit een keer per week nog voor iets de supermarkt in.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195921315
Mijn man bedenkt het weekmenu en haalt eens per week de boodschappen. Eerder ging ik dan een of twee keer per week met peuter naar de bakker en de supermarkt, maar dat doen we niet meer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195921323
Weekmenu verschilt hier wel elke week. Kook bijna geen gerecht 2x.
pi_195921549
Ik ben m'n lunch vergeten. ;(

So sad.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195921562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben m'n lunch vergeten. ;(

So sad.
-O-

Dus nu iets lekkers halen? :D
pi_195921587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:15 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat is lief en zo leuk!

SewNatural had vroeger heel duidelijke instructies voor een tas, een kussenhoes en dergelijke. Zo heb ik het geleerd. Ik zie dat ze nu een gratis online cursus geeft voor beginners en dat de lessen niet meer zo op de site staan (wel jammer).
Dank je wel voor de tip! Op de basisschool heb ik de basis wel geleerd, maar ik wil graag "moeilijkere" dingen leren. Ach... Ik heb al duizend ideeën en niet eens het materiaal ;)

Verheug me er zo op...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195921599
Tekenles was vet leuk. Mooi resultaat en veel te druk. Zit helemaal te beven van de prikkels en dingen nu.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195921606
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-

Dus nu iets lekkers halen? :D
Ik kan niet weg. _O-

Komt wel goed verder hoor, gelukkig kan ik vrij lang door zonder eten tot ik er last van krijg en er liggen hier ook nog dingen als cup-a-soup en ik heb wél aan m'n appel gedacht. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195921655
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tekenles was vet leuk. Mooi resultaat en veel te druk. Zit helemaal te beven van de prikkels en dingen nu.
Misschien zo lang het slapen slecht gaat even overslaan? Of zeg ik iets raars
pi_195922032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien zo lang het slapen slecht gaat even overslaan? Of zeg ik iets raars
Ik heb het overlegd met mijn behandelaar :) En we zijn tot de conclusie gekomen dat het voor mijn welzijn beter is om wel even onder de mensen te komen (even uit mijn huis, even wat aanspraak, even uit mijn hoofd), vandaag en morgen een lege agenda. Dit weekend alleen videobellen, dus komt goed. En vanavond slaappilletje erin.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195922096
Geen held in tekenen en nog niet af, maar wel trots op mezelf met deze tekening

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195922542
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb het overlegd met mijn behandelaar :) En we zijn tot de conclusie gekomen dat het voor mijn welzijn beter is om wel even onder de mensen te komen (even uit mijn huis, even wat aanspraak, even uit mijn hoofd), vandaag en morgen een lege agenda. Dit weekend alleen videobellen, dus komt goed. En vanavond slaappilletje erin.
Dat klinkt inderdaad slim O+ sorry van mijn vraag
pi_195922548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen held in tekenen en nog niet af, maar wel trots op mezelf met deze tekening

[ afbeelding ]
Mooi hoor :Y
pi_195922562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad slim O+ sorry van mijn vraag
Geen sorry zeggen! Het is lief en betrokken. En ik had wel wat meer kunnen zeggen, gezien de drama die ik soms heb. Dus alsjeblieft zeg geen sorry
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195922568
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooi hoor :Y
O+ Dank je wel ! O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195922886
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb het overlegd met mijn behandelaar :) En we zijn tot de conclusie gekomen dat het voor mijn welzijn beter is om wel even onder de mensen te komen (even uit mijn huis, even wat aanspraak, even uit mijn hoofd), vandaag en morgen een lege agenda. Dit weekend alleen videobellen, dus komt goed. En vanavond slaappilletje erin.
deed ik met dochterlief idd ook altijd...
drukke dag... en dan erna even dag niks.
vonden heel veel mensen maar raar... maar vind het zelf ook veel fijner eigenlijk.

in begin wilden er continu visite dat we langs kwamen en na een weekend dan bijkomen op werk zegmaar
en dochterlief die 3 dagen superchagerijnig was...
toen ingesteld dat we nog maar 1 dag per weekend op visite zouden gaan.
(en dus ook niet andersom)
wat een verademing :)

ze is inmiddels 13.. maar ik probeer het nog steeds wel zo te doen.
want ik vind sociaal superleuk en gezellig.. maar ben ook gewoon verrot na een dag sociaal doen.

gelukkig hier een lief die dat ook heeft.. dus die trapt af en toe gewoon even op de rem :)
wel handig... soms ook nodig :)

(nu een stuk minder Tho... ik kom bijna nergens meer en heel eerlijk... ik vind het jammer maar heb er geen last van ofzo)
pi_195923155
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

deed ik met dochterlief idd ook altijd...
drukke dag... en dan erna even dag niks.
vonden heel veel mensen maar raar... maar vind het zelf ook veel fijner eigenlijk.

in begin wilden er continu visite dat we langs kwamen en na een weekend dan bijkomen op werk zegmaar
en dochterlief die 3 dagen superchagerijnig was...
toen ingesteld dat we nog maar 1 dag per weekend op visite zouden gaan.
(en dus ook niet andersom)
wat een verademing :)

ze is inmiddels 13.. maar ik probeer het nog steeds wel zo te doen.
want ik vind sociaal superleuk en gezellig.. maar ben ook gewoon verrot na een dag sociaal doen.

gelukkig hier een lief die dat ook heeft.. dus die trapt af en toe gewoon even op de rem :)
wel handig... soms ook nodig :)

(nu een stuk minder Tho... ik kom bijna nergens meer en heel eerlijk... ik vind het jammer maar heb er geen last van ofzo)
Volgens mij ben je een geweldige moeder :* En volgens mij heb je het prima geregeld, als je er geen last van hebt en het als een verademing ziet... Nice toch :*

Hier is iemand wel een beetje extravert. Als ik geen mensen zien word ik ongelukkig. En ja, veel ook online nu, twee keer per week de deur uit voor sociaal is echt wel voldoende. En dan nog videobellen en af en toe een vriendin over de vloer... Dan ben ik moe, maar wel gelukkig en voldaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195923330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een geweldige moeder :* En volgens mij heb je het prima geregeld, als je er geen last van hebt en het als een verademing ziet... Nice toch :*

Hier is iemand wel een beetje extravert. Als ik geen mensen zien word ik ongelukkig. En ja, veel ook online nu, twee keer per week de deur uit voor sociaal is echt wel voldoende. En dan nog videobellen en af en toe een vriendin over de vloer... Dan ben ik moe, maar wel gelukkig en voldaan
:@ :@ :@ :@

en verder is het een beetje een mix.. ik zie graag mensen...
maar ben wel kieskeurig in welke mensen en ben daarna gaar e brak :)

las laatst dat ze dat ook wel ambivert noemen :)
maar als ik echt moest kiezen uit introvert/extravert.. zou ik zonder twijfel voor introvert kiezen :)
wel geoefend met sociale vaardigheden door de jaren heen en dus best sociaal.
(en daarna lekker op de bank met mn boek en thee/koffie/wijn of een netflikje heel de zaterdag dus :) )

grap is wel dat ik voor mn werk hele dagen aan de telefoon zit en juist erg profijt heb van de softskills die een introvert normaal minder zou hebben.
Maar ook daarvoor geldt.. ik vind het tof en zou niks anders willen... maar eind van de dag ben ik moe en niet meer echt sociaal of gezellig voor meeste mensen.
dan ga ik hooguit nog een keer met beste vriendin naar theater of film.. en dat dus zeker niet elke week :)
vriendin is nogal hetzelfde typ als ik.. en ivm kinderen is het makkelijker doordeweeks afspreken.

maar verder ben ik doorgaans enkel sociaal in het weekend _O-
pi_195923494
Introvert, check. :+ Daarom begin deze week even op de rem getrapt qua visite, de keuze van vriend om iemand uit te nodigen heeft immers ook effect op míjn weekend. :P

Vanwege m'n neiging om mezelf af te zonderen wel ooit bewust in bij een poppodium gaan werken (vrijwilligerswerk), dat heeft m'n sociale vaardigheden toch ook weer geholpen. En een lading toffe mensen door ontmoet waar ik flink later nog steeds regelmatig mee omga. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195923558
Ik heb vandaag een "preek" gekregen over dat ik meer voor mezelf moet opkomen en dat het niet de bedoeling is dat ik positieve dingen misloop omdat ik te sociaal wil zijn. Is wel een nadenkertje...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 29 oktober 2020 @ 13:41:59 #123
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195923792
Behoorlijk gespookt tot 5u25 maar toch goed geslapen.

Er schiet zoveel door mijn hoofd en ja ook boogschieten ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195924004
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vandaag een "preek" gekregen over dat ik meer voor mezelf moet opkomen en dat het niet de bedoeling is dat ik positieve dingen misloop omdat ik te sociaal wil zijn. Is wel een nadenkertje...
kom je toch uit bij mijn boek...

do you give a fuck.. or don't you.

wat vind je belangrijk.. en wat vind je echt belangrijk.

wat ik wel mooi vind is dat ze onder andere onderscheid maakt tussen het belangrijk vinden van mensen... maar dat dat niet betekent dat je aan alles hoeft mee te doen wat diegene belangrijk vind
met als lichtend voorbeeld.. dat je prima iemand kunt waarderen en belangrijk vinden.. maar bijvoorbeeld dat degene een marathon gaat lopen... niet.

en dat je soms best keuzes daar in mag maken zolang je het maar met enige tact brengt
en niet zegt: wat interesseert mij dat nou?

maar dat je bijv wel gaat als diegene een middag iets gaat doen dat jij OOK leuk vind.
en als degene dan eens iets doet wat jij niks vind.. je gewoon vriendelijk kunt bedanken zonder schuldgevoel.

afgezien van dat een boek makkelijk praten heeft.. zette het mij wel aan het denken toch :)
pi_195924294
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien zo lang het slapen slecht gaat even overslaan? Of zeg ik iets raars
of buiten gaan wandelen zodat geestelijk moe en lichamelijk moe in balans komen.. helpt misschien ook voor het slapen..
pi_195925021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

kom je toch uit bij mijn boek...

do you give a fuck.. or don't you.

wat vind je belangrijk.. en wat vind je echt belangrijk.

wat ik wel mooi vind is dat ze onder andere onderscheid maakt tussen het belangrijk vinden van mensen... maar dat dat niet betekent dat je aan alles hoeft mee te doen wat diegene belangrijk vind
met als lichtend voorbeeld.. dat je prima iemand kunt waarderen en belangrijk vinden.. maar bijvoorbeeld dat degene een marathon gaat lopen... niet.

en dat je soms best keuzes daar in mag maken zolang je het maar met enige tact brengt
en niet zegt: wat interesseert mij dat nou?

maar dat je bijv wel gaat als diegene een middag iets gaat doen dat jij OOK leuk vind.
en als degene dan eens iets doet wat jij niks vind.. je gewoon vriendelijk kunt bedanken zonder schuldgevoel.

afgezien van dat een boek makkelijk praten heeft.. zette het mij wel aan het denken toch :)
Even een paar keer gelezen en over nagedacht, je hebt gelijk en dat is een leerpunt voor me :)
En het is misschien gemakkelijk gezegd; doch wel waar. Leven hoeft niet gemakkelijk te zijn, leren is goed voor je ;) Ik sla je berichtje even op als nadenkertje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195925314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:09 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

of buiten gaan wandelen zodat geestelijk moe en lichamelijk moe in balans komen.. helpt misschien ook voor het slapen..
Vermoeidheid is niet het probleem, het is echt opspelende schizofrenie. Ik ben te bang in bed omdat ik allerlei dingen zie en hoor. Plus enorme nachtmerries (die komen door de PTSS).

Komende twee nachten slaapmedicatie en dan even kijken hoe het gaat :) En anders maandag weer verder kijken met mijn behandelaren over wat wijsheid is.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195925571
ah jammer.. je hebt t ook vast wel eens geprobeerd of beweging niet ook daar tegen helpt.. Bij mij wel tegen piekeren (maar niet s avonds nog lopen, dan juist niet).
Neef met schizofrenie en autisme loopt elke dag s ochtends hard.. Zonder slaapt hij ook slecht. Maar t werkt vast niet voor iedereen zo..

Bezig met breien van een hoesje voor de i-pad trouwens.. Maar ben slecht met foto's dus post daarom bijna nooit..
pi_195925657
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:16 schreef watmoetikkiezen het volgende:
ah jammer.. je hebt t ook vast wel eens geprobeerd of beweging niet ook daar tegen helpt.. Bij mij wel tegen piekeren (maar niet s avonds nog lopen, dan juist niet).
Neef met schizofrenie en autisme loopt elke dag s ochtends hard.. Zonder slaapt hij ook slecht. Maar t werkt vast niet voor iedereen zo..

Bezig met breien van een hoesje voor de i-pad trouwens.. Maar ben slecht met foto's dus post daarom bijna nooit..
Mensen verschillen :) Geloof me er is een heel protocol voor mijn slapen en die volg ik stap voor stap :)

Oh leuk! Wat voor steek/kleuren gebruik je?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195925765
Het hoesje wordt rood en met kabels.. Kinderen hebben t bedacht hoe t ongeveer moest..Het is ook hún i-pad, ze hebben m gewonnen..
pi_195928033
De teststraat hebben ze hier in de brandweerkazerne opgezet. Het was wel apart om daar zo doorheen te mogen rijden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195928102
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:29 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Het hoesje wordt rood en met kabels.. Kinderen hebben t bedacht hoe t ongeveer moest..Het is ook hún i-pad, ze hebben m gewonnen..
Mooi dat ze zo meedenken en helpen ontwerpen.

Hier kiezen ze zelf een patronen en kleuren voor sjaals en mutsen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195937474
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:29 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Het hoesje wordt rood en met kabels.. Kinderen hebben t bedacht hoe t ongeveer moest..Het is ook hún i-pad, ze hebben m gewonnen..
Super leuk dat zij mochten meedenken!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195937488
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik van mijn tekening kopieën gemaakt. Morgen met allerlei technieken gaan experimenteren om hem af te maken en na te maken, zonder dat ik het origineel verpest. Dat voelt zo vrij aan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195937936
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gisteravond de buuf maar meteen geappt toen we naar bed gingen want die had alweer mensen over de vloer. Supergezellig zo te horen... maar wij wilden graag slapen.

Was natuurlijk geen enkel probleem en het volume ging gelijk een heel eind omlaag.
Behalve dus dat toen het wat later werd... het “natuurlijk” vanzelf weer harder ging.
(Daar heb ik gewoon doorheen geslapen aanvankelijk)
Maar rond 1 uur ging er iemand naar huis.. die eerst op schoenen 30 rondjes door het huis liep en daarna dusdanig hard met de deur smeet dat ze eind van het blok nog rechtop in bed zaten vermoed ik. En om 3 uur nog een keertje.
En om 1 uur werden de katten ook wakker..
Die vonden het ochtend en hebben de rest van de nacht geprobeerd mij uit bed te krijgen.

(Halve huis is van hout... dus het is supergehorig... en ze doet het niet expres. Maar dat maakt het niet minder slecht voor mn slaap.)

Hoop dat dit niet blijvend is.

Overigens.. zit nu op de bank nog voor 6 uur.
En volgens mij hoorde ik zojuist iemand met een hamer... of leuke bed activiteiten met een bed dat precies niet tegen de buurt staat.

Straks nog maar even een snurkje als mn lief de deur uit is denk ik.
En even een boodschapje... dat kan mooi lekker vroeg voordat vanmiddag de mensen weer na school met kinderen gezellig nog even gasn winkelen.

Hopeloos humeur dus.

Ik ga nog wat lezen over not giving a fuck.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:14:23 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195938690
Slecht slapen is kut, al zijn de redenen bij jullie verschillend. :{

Ik zet meestal mijn telefoon op stil, dan word ik niet wakker van de eerste app van man (6.30). Gisteravond vergeten, dus ik ben ook alweer een tijdje op.

Ze zijn hier in de buurt met leidingen aan de gang. Echt alles wordt vervangen, enorme operatie. Komende weken worden pittig voor ons. Ik kijk er echt naar uit dat het einde van het jaar klaar is in ons deel van de wijk.

Mijn moeder vroeg: Moet dat dan elke twee jaar, of zo? Nou, gelukkig niet, eens in de dertig jaar. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_195938891
Goedemorgen

Wat stom dat het zo gehorig is Uhmmpie.
Buurvrouw moet daar nog even mee leren omgaan.
pi_195939416
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 06:00 schreef Uhmmpie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gisteravond de buuf maar meteen geappt toen we naar bed gingen want die had alweer mensen over de vloer. Supergezellig zo te horen... maar wij wilden graag slapen.

Was natuurlijk geen enkel probleem en het volume ging gelijk een heel eind omlaag.
Behalve dus dat toen het wat later werd... het “natuurlijk” vanzelf weer harder ging.
(Daar heb ik gewoon doorheen geslapen aanvankelijk)
Maar rond 1 uur ging er iemand naar huis.. die eerst op schoenen 30 rondjes door het huis liep en daarna dusdanig hard met de deur smeet dat ze eind van het blok nog rechtop in bed zaten vermoed ik. En om 3 uur nog een keertje.
En om 1 uur werden de katten ook wakker..
Die vonden het ochtend en hebben de rest van de nacht geprobeerd mij uit bed te krijgen.

(Halve huis is van hout... dus het is supergehorig... en ze doet het niet expres. Maar dat maakt het niet minder slecht voor mn slaap.)

Hoop dat dit niet blijvend is.

Overigens.. zit nu op de bank nog voor 6 uur.
En volgens mij hoorde ik zojuist iemand met een hamer... of leuke bed activiteiten met een bed dat precies niet tegen de buurt staat.

Straks nog maar even een snurkje als mn lief de deur uit is denk ik.
En even een boodschapje... dat kan mooi lekker vroeg voordat vanmiddag de mensen weer na school met kinderen gezellig nog even gasn winkelen.

Hopeloos humeur dus.

Ik ga nog wat lezen over not giving a fuck.
Ik wil niet te hard oordelen, maar echt fijne buren zijn het dus niet :N
Balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad en ik hoop dat je humeur nog een beetje bijtrekt. Een dutje een snurkje noemen neem ik van je over ;)

Uiteindelijk heb ik nog even geslapen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195939443
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:14 schreef Lienekien het volgende:
Slecht slapen is kut, al zijn de redenen bij jullie verschillend. :{

Ik zet meestal mijn telefoon op stil, dan word ik niet wakker van de eerste app van man (6.30). Gisteravond vergeten, dus ik ben ook alweer een tijdje op.

Ze zijn hier in de buurt met leidingen aan de gang. Echt alles wordt vervangen, enorme operatie. Komende weken worden pittig voor ons. Ik kijk er echt naar uit dat het einde van het jaar klaar is in ons deel van de wijk.

Mijn moeder vroeg: Moet dat dan elke twee jaar, of zo? Nou, gelukkig niet, eens in de dertig jaar. :+
Het is wel de groep van korte nachten dus ;)

Balen van die leidingen. Dat geeft idd veel geluid.
Gelukkig had je moeder geen gelijk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195939500
Zo... Mijn laptop is met een irritant lange update bezig. Ik drink nog wat thee en ga dan lekker bezig.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195939655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:32 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Wat stom dat het zo gehorig is Uhmmpie.
Buurvrouw moet daar nog even mee leren omgaan.
Mja dit is het punt denk ik.

Ze woonde eerst wel in een flat.. maar gewoon een wat hipper model met betonnen vloeren.

En nu zit er eigenlijk alleen maar een laagje hout tussen plus mijn plafondplaten.

En ze komt verder echt heel lief en meegaand over en drukt me ook elke keer op het hart... dat ik het gewoon moet zeggen.
En vraagt ook waar we precies last van hebben...
zodat je niet het effect krijgt dat je ze continu hoort praten en dat ze vervolgens heel sociaal de muziek zachter zetten :)

@CotS: ik hou het er voorlopig maar op dat de intenties goed zijn en dat scheelt een berg.
Maar echt heel fijn is het niet nee.

(Not to mention dat mijn aandachtsminnende kater wakker van werd en die dus de rest van de nacht bezig is geweest om mij wakker te maken voor kroeltjes...)
pi_195939690
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:14 schreef Lienekien het volgende:
Slecht slapen is kut, al zijn de redenen bij jullie verschillend. :{

Ik zet meestal mijn telefoon op stil, dan word ik niet wakker van de eerste app van man (6.30). Gisteravond vergeten, dus ik ben ook alweer een tijdje op.

Ze zijn hier in de buurt met leidingen aan de gang. Echt alles wordt vervangen, enorme operatie. Komende weken worden pittig voor ons. Ik kijk er echt naar uit dat het einde van het jaar klaar is in ons deel van de wijk.

Mijn moeder vroeg: Moet dat dan elke twee jaar, of zo? Nou, gelukkig niet, eens in de dertig jaar. :+
Balen ook daar dus.

En leidingen hoor je onwijs altijd...
Gelukkig ben je er straks weer 30 jaar vanaf...
alleen nu zit je er mooi mee :/
pi_195939726
Overigens appte de buuf ook nog dat als mijn gup zo nieuwsgierig was naar haar EN naar de hond..
ze wel een keer langs zou komen met hond en hondenkoekjes.

En dat ie wel druk is (daar is mijn kind doodsbang voor) maar dat hij bij kinderen altijd heel lief en rustig is.
Dus ben benieuwd.

Overigens beestje al gezien.. hij is groot en druk.
Maar maakt wel de indruk van een enorm blije, vrolijke goedzak.
pi_195939825
We kregen gisteren een berichtje van een vriend dat ons bier in een podcast werd geproefd. We wisten dat ze het misschien een keer gingen doen maar volgens onze track and trace was het pakket nog niet afgeleverd dus was het een leuke verrassing :D
pi_195939831
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens appte de buuf ook nog dat als mijn gup zo nieuwsgierig was naar haar EN naar de hond..
ze wel een keer langs zou komen met hond en hondenkoekjes.

En dat ie wel druk is (daar is mijn kind doodsbang voor) maar dat hij bij kinderen altijd heel lief en rustig is.
Dus ben benieuwd.

Overigens beestje al gezien.. hij is groot en druk.
Maar maakt wel de indruk van een enorm blije, vrolijke goedzak.
Is dat handig in een flat......
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:44:56 #146
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195940015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:33 schreef Sarabi het volgende:
We kregen gisteren een berichtje van een vriend dat ons bier in een podcast werd geproefd. We wisten dat ze het misschien een keer gingen doen maar volgens onze track and trace was het pakket nog niet afgeleverd dus was het een leuke verrassing :D
:D

Sterkte aan allen met korte nachten, ik hoor er helaas ook bij. :') Maar ik kan wel makkelijk boos worden op de oorzaak, dus dat deed ik vanmorgen ook :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:14 schreef Lienekien het volgende:
Slecht slapen is kut, al zijn de redenen bij jullie verschillend. :{

Ik zet meestal mijn telefoon op stil, dan word ik niet wakker van de eerste app van man (6.30). Gisteravond vergeten, dus ik ben ook alweer een tijdje op.

Ze zijn hier in de buurt met leidingen aan de gang. Echt alles wordt vervangen, enorme operatie. Komende weken worden pittig voor ons. Ik kijk er echt naar uit dat het einde van het jaar klaar is in ons deel van de wijk.

Mijn moeder vroeg: Moet dat dan elke twee jaar, of zo? Nou, gelukkig niet, eens in de dertig jaar. :+
Ik moest grinniken, als dat soort werkzaamheden zo vaak moeten, was ik allang verhuisd denk ik. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195940428
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is dat handig in een flat......
Het is een soort van grote boxer.
En ze woont op 3 hoog zonder lift.

Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen of dat handig is :)
Maar denk dat ze allang blij is weer betaalbare woonruimte te hebben :)
Dat is tegenwoordig zo makkelijk niet.
En dit is particuliere huur ook nog... want via woningbouw ben je 8 jaar verder voor je potentieel ergens kunt wonen.

(En ondanks de reputatie van particuliere huur is duur... woon ik hier goedkoper dan dezelfde huizen verhuurd door de woningbouw :X )
pi_195940712
Van dat laatste sta ik inderdaad wel te kijken, dat is niet wat je meestal hoort.
pi_195941134
Oh dat is wel apart. Misschien hetzelfde systeem als hier? Mijn huur is op inkomsten bepaald.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:54:43 #150
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195941315
Misschien relatieve mazzel gehad met het betrekken van het huis?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:11:59 #151
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195943700
Waarschijnlijk een lockdown in Belgie.

Gelukkig heb ik genoeg eten en drinken gekocht.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195944344
Dat zat er wel aan te komen. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:56:34 #153
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195945763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dat is wel apart. Misschien hetzelfde systeem als hier? Mijn huur is op inkomsten bepaald.
Bij mij ook.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195947745
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien relatieve mazzel gehad met het betrekken van het huis?
ik wel in ieder geval :)

bovenbuur is familie van mijn "chosen family" dus voor haar is het wat minder toevallig want ik tipte haar vader dat het huis hier boven leeg stond toen hij vroeg of ik soms nog wat wist.
en het stille gevoel... dat zij dat dus niet weet :)

ze zegt zelf overigens dat het soort van housewarming visite is.. dus dat geeft hoop voor de toekomst
maar zeker doordeweeks vind ik het niet zo tof.
en in het weekend ook niet eigenlijk want altijd heel vroeg wakker.. ook in het weekend.
dus ook vroeger naar bed.

En in NL is met particuliere huur gewoon de huurbaas die de huur bepaald :)
iedereen hier in het portiek betaald hetzelfde weet ik inmiddels.
(ondanks dat mijn bovenbuur dus een extra zolder heeft.. en de overkant van het portiek de huizen precies iets kleiner zijn dan deze kant)

hier stresslevels weer skyhigh trouwens
tijd voor het biertje van @Sarabi :)
kijk er nu al naar uit.

bijzonder toch hoe 1 persoon dat voor elkaar krijgt.
hoofdpijn ook.

om er weer vanaf te komen.. nu nieuwe koptelefoon op met muziek op veel te hard volume.
sorry hoofdpijn en ook sorry buuf.. werkt alleen als ik wel meezing :)

Now playing: Sweet - Do it all over again.
pi_195948053
Stress door de overlast? Wat vervelend toch dat het zo gehorig is, maar het klinkt ook niet alsof het alleen om normale leefgeluiden gaat. Ik vind het niet normaal dat dan later het volume toch weer harder gaat, bijvoorbeeld. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195948099
Uitslag van de test is negatief. Precies na 24 uur de uitslag ontvangen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195949041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:58 schreef Sumppi het volgende:
Stress door de overlast? Wat vervelend toch dat het zo gehorig is, maar het klinkt ook niet alsof het alleen om normale leefgeluiden gaat. Ik vind het niet normaal dat dan later het volume toch weer harder gaat, bijvoorbeeld. :{
Neuh... een practisch probleem op ander gebied. Met advocaten en de hele mikmak.
Erg slecht voor mn stress die normaal best wel wat kan hebben.

Ben gesloopt en misselijk met hoofdpijn nu.
Dus vanavond een netflixje en vroeg naar bed :)

Maar eerst eten... en mn boodschappentas uitpakken want dat was in al het drama er nog niet van gekomen.
pi_195950346
Bah, naar gedoe. :* Het is in elk geval weekend, daar ben je dan wel aan toe.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195950915
Hier ook een koptelefoon met muziek en zo verder in een boek van Douwe Draaisma. Ik werd gillend gek van de kinderen. M'n man neemt het avondritueel nu voor zijn rekening. Pfff. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:37:50 #160
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195951034
Ugh lockdown maar ik blijf wel online.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195951203
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:31 schreef Sumppi het volgende:
Hier ook een koptelefoon met muziek en zo verder in een boek van Douwe Draaisma. Ik werd gillend gek van de kinderen. M'n man neemt het avondritueel nu voor zijn rekening. Pfff. :@
Dus ik loop met mn koptelefoon door het huis... wat zooi opruimen want in een poging dingen te vinden was mijn tafel een enorme chaos van papier :)
Waarvan het merendeel zo weer de kast in kan.

Boodschappen opruimen.. toilet...

En ik dacht nog even wat te horen.. maarja alleen thuis en ik verwachtte niemand....

Dus ik kom van de wc.. ga verder met mn boodschappen... stapt ineens mijn lief uit de woonkamer :X

Echt... 20 jaar ouder en een heel stuk grijzer.
My god.

En tegelijkertijd.. wat een liev is het ook.
“Ja.. je was niet blij en ik kwam toch bijna langs de afslag.. Oh.. en heb je een nieuwe trui? Die had je nog niet toch? Leuk!”

(Nieuwe nightmare before xmas hoodie O+ )

Dus net lekker samen gegeten...
(Ik had dus BIJNA eten besteld.. maar dacht ruim eerst wel even de boodschappen op :) )
pi_195951228
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ugh lockdown maar ik blijf wel online.
Toch een beetje sociale aanspraak zo :)

Sterkte

Weet je hoe lang het gaat duren?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:46:48 #163
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195951241
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch een beetje sociale aanspraak zo :)

Sterkte

Weet je hoe lang het gaat duren?
Tot in december dacht ik.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195952047
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Tot in december dacht ik.
;(

Woon je alleen? Ik las iets over een of twee knuffelcontacten. En ook niet-essentiële winkels dicht. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195952173
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]

;(

Woon je alleen? Ik las iets over een of twee knuffelcontacten. En ook niet-essentiële winkels dicht. :{
Net ook even zitten lezen.. ziet er pittig uit.


Hier ondertussen The Holiday aan het kijken.
Beetje christmasspirit maken hier :)
pi_195952239
Oh, dat doe je wel beter dan ik. Ik luister naar mijn uitvaartlijst. :')

En ik zoek een kalender uit voor 2021.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195952388
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:28 schreef Sumppi het volgende:
Oh, dat doe je wel beter dan ik. Ik luister naar mijn uitvaartlijst. :')

En ik zoek een kalender uit voor 2021.
Gezellig... :)
pi_195952414
:+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:39:36 #169
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195954956
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]

;(

Woon je alleen? Ik las iets over een of twee knuffelcontacten. En ook niet-essentiële winkels dicht. :{
Ja maar de mama is mijn knuffelcontact.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195955947
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:39 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Ja maar de mama is mijn knuffelcontact.
Fijn. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195956360
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 22:39 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Ja maar de mama is mijn knuffelcontact.
Groot gelijk :)
pi_195957770
Goedemorgen!

Eindelijk weer eens de hele nacht doorgeslapen :)
Beetje vroeg wakker misschien, maar ook vroeg gaan slapen.

Vandaag videobellen met mijn beste vriendin, boodschapjes doen en that's it :) !
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195958251
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 06:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Eindelijk weer eens de hele nacht doorgeslapen :)
Beetje vroeg wakker misschien, maar ook vroeg gaan slapen.

Vandaag videobellen met mijn beste vriendin, boodschapjes doen en that's it :) !
Lekker

Hier beetje opruimen.. want dat wilde ik gister doen en nu woont er een soort van mount paperwork op mijn tafel.
En is een deel van wat ik wilde doen ook helemaal niet gedaan.

En verder komt @Sarabi straks biertjes brengen :D
En eind van de middag komt mijn lief weer langs.
pi_195958404
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker

Hier beetje opruimen.. want dat wilde ik gister doen en nu woont er een soort van mount paperwork op mijn tafel.
En is een deel van wat ik wilde doen ook helemaal niet gedaan.

En verder komt @:Sarabi straks biertjes brengen :D
En eind van de middag komt mijn lief weer langs.
Succes met opruimen en je paperassen

Oooooh tof! Een cre-fokker aan de deur!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195958537
Goedemorgen :W

Ja wij gaan zo de auto inladen :D
En dan wordt het een lange dag langs de deuren bij iedereen *O*
pi_195958696
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Succes met opruimen en je paperassen

Oooooh tof! Een cre-fokker aan de deur!
Erger nog.. ze zit op beiden van mn favo fora. Cre en cul :)
pi_195958701
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Ja wij gaan zo de auto inladen :D
En dan wordt het een lange dag langs de deuren bij iedereen *O*
Veel plezier :)
pi_195960361
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 09:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Erger nog.. ze zit op beiden van mn favo fora. Cre en cul :)
Nice! Ik lurk op veel plekken mee, maar cul net niet ;)

Eigenlijk is cre momenteel het grote fok-motief (dat klinkt fout) voor mij. Al lees ik ook veel mee :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195960369
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Ja wij gaan zo de auto inladen :D
En dan wordt het een lange dag langs de deuren bij iedereen *O*
Super fijne dag meid!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195960381
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nice! Ik lurk op veel plekken mee, maar cul net niet ;)

Eigenlijk is cre momenteel het grote fok-motief (dat klinkt fout) voor mij. Al lees ik ook veel mee :)
ik moet bekennen dat ik in cul vooral in de slow chat hang..
met een uitstapje naar topics over peper en koffie :)

verder in wat topics random over het forum mbt random zaken :)
maar niet altijd zin in...

op moment zit ik hier het meest denk ik.
pi_195960416
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik moet bekennen dat ik in cul vooral in de slow chat hang..
met een uitstapje naar topics over peper en koffie :)

verder in wat topics random over het forum mbt random zaken :)
maar niet altijd zin in...

op moment zit ik hier het meest denk ik.
Hier net zo dus! Ik zit in een paar r&p topics en verder klik ik wat rond. Cre is de enige plek waar ik echt durf te posten, ik ben bang dat men mij te dom vindt op andere plekken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195960470
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hier net zo dus! Ik zit in een paar r&p topics en verder klik ik wat rond. Cre is de enige plek waar ik echt durf te posten, ik ben bang dat men mij te dom vindt op andere plekken.
hmm zouden mensen daar echt wat vinden denk je?

en misschien niet onbelangrijk ook... de meeste mensen die roepen dat een ander dom is... komen doorgaans zelf überhaupt niet met argumenten.
dus dat zegt misschien meer over hen dan over degene die ze dom vinden :)

(want wat houdt ze tegen om inhoudelijk in discussie te gaan... ?)

en ik denk dat jij door omstandigheden toch best wat praktische kennis hebt opgedaan mbt psychologie :)
pi_195960488
overigens wordt hier normaal altijd maar weinig geparkeerd bij mij voor de deur.. omdat het vaak vol is en die mensen nergens heen gaan want het is zaterdag.

en nu al 6x iemand die voor de deur.. zn autodeur dicht gooit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195960626
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm zouden mensen daar echt wat vinden denk je?

en misschien niet onbelangrijk ook... de meeste mensen die roepen dat een ander dom is... komen doorgaans zelf überhaupt niet met argumenten.
dus dat zegt misschien meer over hen dan over degene die ze dom vinden :)

(want wat houdt ze tegen om inhoudelijk in discussie te gaan... ?)

en ik denk dat jij door omstandigheden toch best wat praktische kennis hebt opgedaan mbt psychologie :)
:* Je hebt gelijk, maar desondanks ;)
In r&p voel ik me ook niet teveel onzeker. Maar in nieuws, politiek, bnw, enzovoorts en zo verder.

Misschien moet ik daar gewoon mijn stoute schoenen aantrekken en meedoen als ik wil :) je hebt gelijk... Het maakt niet zoveel uit wat anderen denken over mij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195960657
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 11:53 schreef Uhmmpie het volgende:
overigens wordt hier normaal altijd maar weinig geparkeerd bij mij voor de deur.. omdat het vaak vol is en die mensen nergens heen gaan want het is zaterdag.

en nu al 6x iemand die voor de deur.. zn autodeur dicht gooit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja... Dat is herkenbaar! Als je wacht gaan er ineens heel veel portieren open en dicht

(Heb ik op maandag met de apotheek. Durf dan amper naar de wc :') )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195961093
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja... Dat is herkenbaar! Als je wacht gaan er ineens heel veel portieren open en dicht

(Heb ik op maandag met de apotheek. Durf dan amper naar de wc :') )
als ik met dochterlief pizza bestel.. en ze vindt het lang duren is het altijd "mam.. ga eens naar de wc? want ze komen ALTIJD net als jij op de wc zit"

dus eh.. herkenbaar :D

inmiddels zijn ze alweer weg trouwens.. drukke ag :)

was wel even heel leuk.
pi_195963746
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

als ik met dochterlief pizza bestel.. en ze vindt het lang duren is het altijd "mam.. ga eens naar de wc? want ze komen ALTIJD net als jij op de wc zit"

dus eh.. herkenbaar :D

inmiddels zijn ze alweer weg trouwens.. drukke ag :)

was wel even heel leuk.
hahahahaha, daar ben ik dus bang voor ;) nog nooit gebeurd, maar wel dat ik heel dankbaar iets aanneem en daarna direct naar de wc hol.
Snap ik! Fijn dat het leuk was :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195963761
Vanavond mag ik twee films huren van Pathéthuis. Ze hebben Halloweenkorting! Misschien bestel ik zelfs een patatje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195963881
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond mag ik twee films huren van Pathéthuis. Ze hebben Halloweenkorting! Misschien bestel ik zelfs een patatje
Luxe hoor :)

Hier braaf koken...

Heb iets van pompoen met spruitjes.. voor in de oven. Met kip en rijst.
pi_195965929
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 15:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Luxe hoor :)

Hier braaf koken...

Heb iets van pompoen met spruitjes.. voor in de oven. Met kip en rijst.
Uhm... Hier net ook netjes witlof gegeten

En ik ben op de helft van de eerste film en ben het eigenlijk zat... Ik wil echt wat doen... Oh... Ja... Daarom geen Netflix
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195966121
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uhm... Hier net ook netjes witlof gegeten

En ik ben op de helft van de eerste film en ben het eigenlijk zat... Ik wil echt wat doen... Oh... Ja... Daarom geen Netflix
Iemand maakte er ooit een liedje over :)
quote:
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Ik had me vergist trouwens.
Pompoen met groene kool en wortel en bosui.

Nu in de wok dus :)
pi_195966467
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Iemand maakte er ooit een liedje over :)
[..]

Ik had me vergist trouwens.
Pompoen met groene kool en wortel en bosui.

Nu in de wok dus :)
Oh geweldig! Als kind speelde ik al liever dan scherm en dat is altijd zo gebleven :')

Oeh lekker ook trouwens
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195967810
:W

Eindelijk thuis, niet bijgelezen
Wel een leuke dag O+
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:48:42 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195968828
Good evening, ladies :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195969742
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:48 schreef Samzz het volgende:
Good evening, ladies :).
Haaaaaaai :W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:52:31 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195970045
Hi, Cots :). Hoe is het?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195970162
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:52 schreef Samzz het volgende:
Hi, Cots :). Hoe is het?
Uhm... Vanavond wel goed eigenlijk. Kerstmuziek en haken :) vermaak me wel

En daar dan?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:19:56 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195970553
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uhm... Vanavond wel goed eigenlijk. Kerstmuziek en haken :) vermaak me wel

En daar dan?
Prima. Hele week gewerkt, dus behoorlijk moe. Lekker veel kunnen tekenen, opdracht afgeleverd, roodborstje ingelijst, passe partout besteld voor de specht.

Nu La Casa de Papel :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195970583
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Prima. Hele week gewerkt, dus behoorlijk moe. Lekker veel kunnen tekenen, opdracht afgeleverd, roodborstje ingelijst, passe partout besteld voor de specht.

Nu La Casa de Papel :).
Klinkt goed! Have fun en lekker ontspannen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:49:38 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195971095
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt goed! Have fun en lekker ontspannen
Dank je, jij ook :).

Morgen de hele dag regen. Mooi moment om lekker naar het bos te gaan met de mannen O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195975135
Half 9... en mn boek uit.
Todo lijstjes weer wat verder uitgediept..
de woonkamer heeft weer wat recurring en wat niet-zo-recurring taken erbij gekregen..

Langzaam maar zeker... komt het ooit goed :)

Poging aan het doen toch her en der wat dingen op te ruimen dat ALS we ergens een keer gaan verhuizen.. ik zo min mogelijk zooi hoef te verhuizen die ik prima had kunnen missen. :)
In 4 jaar tijd verzamel je toch best wat zooi.

En zoals flylady dat zegt... zijn er ook wat hotspots in huis die wel wat meer aandacht en liefde zouden mogen :)
pi_195981753
Hier vandaag heerlijk traag... Tijd van de maand, dus heul zielug (serieus kan niet rechtop zitteb/staan van de buikpijn). Dus even YouTube en haken en zo
Straks even lekker lang douchen :) Doet altijd wonderen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195982930
Ik kocht een spelletje voor de intendo switch..
dochter: leuk spel mam maar je wordt er wel heel gestresst van!


Damned... gauw weer terug naar mijn poging tot wereldheerschappij..
stuk rustgevender dan proberen soep te koken _O-
pi_195982998
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:27 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kocht een spelletje voor de intendo switch..
dochter: leuk spel mam maar je wordt er wel heel gestresst van!


Damned... gauw weer terug naar mijn poging tot wereldheerschappij..
stuk rustgevender dan proberen soep te koken _O-
Overcooked?
pi_195984051
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Overcooked?
Ja :)

Deel 1 special edition was nu 5¤
Leek me het gokje wel waard :)
pi_195984776
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 16:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja :)

Deel 1 special edition was nu 5¤
Leek me het gokje wel waard :)
Die is leuk om afentoe samen te doen. Wel frustrerend soms :D
  zondag 1 november 2020 @ 19:41:12 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195988351
Zo, dit is een prima zondag O+. Uitslapen, ontbijt op bed, tekenen, lunchen bij de schoonouders, boswandeling met de honden, pizza en La Casa de Papel O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195988439
O+
pi_195988482
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:45 schreef Faxie het volgende:
O+
Jij hier :)
pi_195988506
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij hier :)
Ik spiek hier soms :9
pi_195988668
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik spiek hier soms :9
Vrouwenhoekje hier meestal :)

Gezellig dat je er ook bent
pi_195988698
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vrouwenhoekje hier meestal :)

Gezellig dat je er ook bent
Kan me voorstellen dat jullie af en toe wat testosteron kunnen gebruiken hier 8-)

:') ;(
pi_195989372
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat jullie af en toe wat testosteron kunnen gebruiken hier 8-)

:') ;(
Ik vind het gezellig dat je hier bent :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195995605
Goedemorgen!

Gewoon de hele nacht doorgeslapen! Zonder slaappillen!

Overdag geen laptop. Wel muziek van de tablet of een audioboek. Al heb ik nu de radio aan :)
Af en toe telefoon mag wel van mezelf en vanavond een paar uur laptop.

Nu lekker met een legpuzzel in de weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195995808
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Gewoon de hele nacht doorgeslapen! Zonder slaappillen!

Overdag geen laptop. Wel muziek van de tablet of een audioboek. Al heb ik nu de radio aan :)
Af en toe telefoon mag wel van mezelf en vanavond een paar uur laptop.

Nu lekker met een legpuzzel in de weer
goed bezig met dat slapen :)

hier om 3 uur even wakker.. maar daarna weer doorgeslapen
en vanochtend een halve hartaanval omdat ik ineens alleen in bed lag
(alsof ik nooit alleen wakker word... was echt een beetje raar want ik was echt heel erg geschrokken. Gevoelsmatig sloeg het nergns op in ieder geval :) )

nu braaf achter de laptop..
dekentje erbij.. want koud.
pi_195995936
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

goed bezig met dat slapen :)

hier om 3 uur even wakker.. maar daarna weer doorgeslapen
en vanochtend een halve hartaanval omdat ik ineens alleen in bed lag
(alsof ik nooit alleen wakker word... was echt een beetje raar want ik was echt heel erg geschrokken. Gevoelsmatig sloeg het nergns op in ieder geval :) )

nu braaf achter de laptop..
dekentje erbij.. want koud.
Dank u :)

Oh naar dat je zo schrok vanochtend... Knuffel

Hier juist een beetje warm *maakt een pakketje warmte en stuurt het op*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195996036
Goedemorgen :W

Vrij vast geslapen dus nog even goed wakker worden.
pi_195996481
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank u :)

Oh naar dat je zo schrok vanochtend... Knuffel

Hier juist een beetje warm *maakt een pakketje warmte en stuurt het op*
volgens mij werkt het meteen.. want begin weer een beetje op te warmen inmiddels :)
pi_195996708
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 09:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij werkt het meteen.. want begin weer een beetje op te warmen inmiddels :)
Ik ben iets te scheutig geweest (naja... Van actief naar lezen gegaan... Maar gelukkig heb ik ook een dekentje ).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195996961
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben iets te scheutig geweest (naja... Van actief naar lezen gegaan... Maar gelukkig heb ik ook een dekentje ).
Woops.. ik ben thee aan het zetten.. dat helpt ook.

En maar weer een brief verstuurd.. ook belangrijk.
Nadeel van dat achter de laptop zitten is dat je het er nooit warmer van krijgt.
pi_195997104
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Woops.. ik ben thee aan het zetten.. dat helpt ook.

En maar weer een brief verstuurd.. ook belangrijk.
Nadeel van dat achter de laptop zitten is dat je het er nooit warmer van krijgt.
Hier staat ook ik een grote pot
Alleen ik weiger de kachel aan te zetten (die staat altijd op 21 en nu is het 20).

Brieven versturen is belangrijk en idd... Dat heb ik met lezen nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195997178
Ben ik de enige die het juist een beetje klef warm vind?
  maandag 2 november 2020 @ 11:00:49 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195997407
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die het juist een beetje klef warm vind?
Het is ook warm. Weer een warmterecord gebroken voor deze tijd van het jaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195997434
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die het juist een beetje klef warm vind?
buiten.. maar ik zit binnen stil te zitten achter de laptop
dat is toch anders :)

ik zag net in mn facebookmemories... een foto van 2015.. met dochter in een zomerjurkje, zonder jas in het park.
pi_195997617
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die het juist een beetje klef warm vind?
Op de radio vinden ze dat ook. Alleen ik zit nu op de vloer met een puzzel ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195997884
Ik snap :)

Het waait wel lekker hard
pi_195997888
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

buiten.. maar ik zit binnen stil te zitten achter de laptop
dat is toch anders :)

ik zag net in mn facebookmemories... een foto van 2015.. met dochter in een zomerjurkje, zonder jas in het park.
Toen dus ook al mooi weer :)
pi_196008699
Audioboekje en haken... Heerlijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196008980
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Audioboekje en haken... Heerlijk
Welk boek ben je aan het luisteren?

Ik heb net in Onderweg met Roadie gelezen.
pi_196009702
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 21:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welk boek ben je aan het luisteren?

Ik heb net in Onderweg met Roadie gelezen.
Moord, doodslag en andere zaken
Goed boek!

Hoe bevalt jouw boek?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 2 november 2020 @ 22:34:52 #231
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196010908
Ik ben, toch wel geīnspireerd door de scheepjes CAL, All the light we cannot see aan het lezen.
Tot op heden leest het lekker weg O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196014880
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 22:34 schreef Muck het volgende:
Ik ben, toch wel geīnspireerd door de scheepjes CAL, All the light we cannot see aan het lezen.
Tot op heden leest het lekker weg O+
Aan de ene kant vond ik het lekker lezen maar het ging niet heel snel. Toch ruim een maand mee bezig geweest. Maar mooi boek.


Wat ik nu aan het lezen ben leest echt makkelijk :) zal over een paar dagen wel uit zijn.
  dinsdag 3 november 2020 @ 08:07:51 #233
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196014905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 08:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aan de ene kant vond ik het lekker lezen maar het ging niet heel snel. Toch ruim een maand mee bezig geweest. Maar mooi boek.

Wat ik nu aan het lezen ben leest echt makkelijk :) zal over een paar dagen wel uit zijn.
Ik ben vooral heel moe door extreme drukte op het werk, dus ik val snel in slaap, met het boek nog in mijn handen _O-
Dan schiet het ook niet echt op :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196015160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 08:07 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik ben vooral heel moe door extreme drukte op het werk, dus ik val snel in slaap, met het boek nog in mijn handen _O-
Dan schiet het ook niet echt op :D
:D

Ach het werkt dus wel ontspannend
pi_196015557
hier nu boek van dochterlief aan het lezen..
meerminnen verdrinken niet

over een meisje uit rotterdam wiens ouders overlijden en ze dan dus gaat wonen bij haar oom en tante in Bruinisse.
pi_196016056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 09:07 schreef Uhmmpie het volgende:
hier nu boek van dochterlief aan het lezen..
meerminnen verdrinken niet

over een meisje uit rotterdam wiens ouders overlijden en ze dan dus gaat wonen bij haar oom en tante in Bruinisse.
Klinkt als een zwaar boek
pi_196016203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 09:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt als een zwaar boek
ik ben nu halverwege en het is het eerste boek in weken dat lekker wegleest eigenlijk.

ze zit nu als verstekeling bij dr oom op het mosselschip...

het blijft wel een kinderboek uiteindelijk... denk een jaar of 14 is een mooie leeftijd
het is precies nog geen YA eigenlijk.

https://meerminnenverdrinkenniet.nl
pi_196016390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 09:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik ben nu halverwege en het is het eerste boek in weken dat lekker wegleest eigenlijk.

ze zit nu als verstekeling bij dr oom op het mosselschip...

het blijft wel een kinderboek uiteindelijk... denk een jaar of 14 is een mooie leeftijd
het is precies nog geen YA eigenlijk.

https://meerminnenverdrinkenniet.nl
Klinkt als een mooi boek
pi_196017774
Neeeeeeeeeeeee!!!!!

Wc lekt en maandag komt er pas iemand
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196017815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Neeeeeeeeeeeee!!!!!

Wc lekt en maandag komt er pas iemand
Ow -O- huur je van de woningbouw? Dan mag je toch verwachten dat ze eerder komen
pi_196018606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 11:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow -O- huur je van de woningbouw? Dan mag je toch verwachten dat ze eerder komen
Ja en nee... Een vriend heeft het opgezocht; ze staan in hun recht.

Balen, vloeken, loslaten en verheugen op een dweil vol chloor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 november 2020 @ 12:02:15 #242
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196018640
Hoe lekt 'ie CotS? Stortbak hoop ik? :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196018794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en nee... Een vriend heeft het opgezocht; ze staan in hun recht.

Balen, vloeken, loslaten en verheugen op een dweil vol chloor
Vast wel hun recht, maar je verwacht misschien wat meer service.
pi_196018877
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe lekt 'ie CotS? Stortbak hoop ik? :X
Nou... :N
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196018884
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vast wel hun recht, maar je verwacht misschien wat meer service.
Klopt... Ben ook niet blij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 november 2020 @ 12:16:42 #246
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196018889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nou... :N
Oef, sterkte :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196018905
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oef, sterkte :{
Het valt gelukkig mee... Dweil en ductape voor nu
Alleen leuk is anders...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196018924
Normaal drink ik ongeveer drie liter thee op een dag (droge bek pillen) dat wordt toch even minder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 november 2020 @ 12:19:48 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196018951
Lekt hij alleen als je doortrekt? Lekt hij schoon water?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196019007
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Lekt hij alleen als je doortrekt? Lekt hij schoon water?
Geen schoon water en ik vermoed van niet, alleen het gaat vrij langzaam. Kwam erachter toen ik wilde schoonmaken (want de wc stinkt alsof ik een man in huis heb)
Dus tapetape en een dweil is voor nu genoeg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 november 2020 @ 12:25:08 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196019048
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geen schoon water en ik vermoed van niet, alleen het gaat vrij langzaam. Kwam erachter toen ik wilde schoonmaken (want de wc stinkt alsof ik een man in huis heb)
Dus tapetape en een dweil is voor nu genoeg
Lastig! :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_196019067
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lastig! :{
Ja... Naja... Ik heb gebeld. Vriend heeft onderzoek gedaan. Tape en nu maar verder met de dag...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196019260
Inmiddels de boosheid weggedoucht en nu haken...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196021969
Regels breken en stoppen; ik mag crea doen waar ik zin in heb en niet meer hoe laat wat en niet anders. Nu lekker met de persian tiles bezig ipv een uur in de avond
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196022003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Regels breken en stoppen; ik mag crea doen waar ik zin in heb en niet meer hoe laat wat en niet anders. Nu lekker met de persian tiles bezig ipv een uur in de avond
Klinkt goed ^O^
pi_196028932
Persconf gekeken

Ben benieuwd hoe het er hier morgen op straat uit ziet.
Vandaag stond er gewoon weer een lang gerekte rij auto’s voor de deur rond de spits..
pi_196029053
Ja idd...
Twee weken niemand zien
Wat ik nu zeg mag niet: maar met mijn geestelijke gesteldheid is gedwongen rust wel even goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196029221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja idd...
Twee weken niemand zien
Wat ik nu zeg mag niet: maar met mijn geestelijke gesteldheid is gedwongen rust wel even goed
Je mag wel je moeder nog zien denk ik?

En je mag het van mij best zeggen hoor :)

Hier meer in de maag met mogelijke lokale lockdowns. Scenario kwam al vaker voorbij.. maar zit er toch niet op te wachten.
  dinsdag 3 november 2020 @ 19:46:28 #259
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196029375
Bezoek mag nog hoor, alleen niet zoveel verschillende mensen op een dag. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196029395
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Bezoek mag nog hoor, alleen niet zoveel verschillende mensen op een dag. :)
Maar geen hobbyclubjes dus.
  dinsdag 3 november 2020 @ 19:51:06 #261
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196029558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar geen hobbyclubjes dus.
Nope, geen groepen. -O- Ik kan het overzichtje niet meer terugvinden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 november 2020 @ 19:53:00 #262
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196029636
Ah, hebbes:
Groepen:
Thuis ontvangt u maximaal 2 personen per dag.
Binnen (niet in de thuissituatie) en buiten bestaat een groep uit maximaal 2 personen van verschillende huishoudens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196029645
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nope, geen groepen. -O- Ik kan het overzichtje niet meer terugvinden. :+
Ik ook niet.. maar volgens mij is dat waar CotS op doelt :)
pi_196029688
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, hebbes:
Groepen:
Thuis ontvangt u maximaal 2 personen per dag.
Binnen (niet in de thuissituatie) en buiten bestaat een groep uit maximaal 2 personen van verschillende huishoudens.
Ja mooie actie.
Dus mijn vriend mag wel hier komen.. of wij bij hem.
Zolang we maar niet samen over straat gaan.

Volgende keer dan maar met het ov naar zijn huis?


Well done.. het is weer gelukt om tegenstrijdige regels te verzinnen :)
  dinsdag 3 november 2020 @ 19:57:43 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196029815
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja mooie actie.
Dus mijn vriend mag wel hier komen.. of wij bij hem.
Zolang we maar niet samen over straat gaan.

Volgende keer dan maar met het ov naar zijn huis?


Well done.. het is weer gelukt om tegenstrijdige regels te verzinnen :)
Ja, da's wel echt raar verwoord zo. Al denk ik niet dat ze in praktijk erg moeilijk doen bij de samenstelling.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 november 2020 @ 20:01:59 #266
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196030003
Hoe dan ook, ik ging al niet naar mijn sportgroep, dus de verdere inperking voel ik niet. Verder eigenlijk al standaard max 2 personen per dag op visite en de rest buitenshuis deed ik sowieso al vaak solo, dus ik kom het gebrek aan contact wel door. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196030218
Mijn moeder wil dat niet. Ach... Ik red me wel. Ik moet gewoon op een andere manier voor structuur in de week zorgen. En het is even eenzaam, maar daar kan ik wel tegen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196030256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder wil dat niet. Ach... Ik red me wel. Ik moet gewoon op een andere manier voor structuur in de week zorgen. En het is even eenzaam, maar daar kan ik wel tegen
En je mag hier komen mopperen hoor :)

Doen wij ook weleens.
pi_196030317
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, da's wel echt raar verwoord zo. Al denk ik niet dat ze in praktijk erg moeilijk doen bij de samenstelling.
Het zal vooral niet duidelijk opvallen.
Maar officieel kan het dus niet.
pi_196030408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En je mag hier komen mopperen hoor :)

Doen wij ook weleens.
Mwuah... Ik ben niet zo'n mopperkont ;)

Ik ga een lijst maken met dingen die ik kan gaan doen tijdens de lockdown en verder heel rationeel denken dat de rust wel is war ik nu nodig heb (alleen ik ga wel iedereen even missen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196030455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het zal vooral niet duidelijk opvallen.
Maar officieel kan het dus niet.
Het is toch een soort mini lockdown zoals in maart/april en zo? Zo begreep ik het
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 november 2020 @ 20:23:10 #272
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196030677
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196030926
quote:
Voor mij ongeveer hetzelfde dus als de vorige keer.

Ik ben een lijst met veertien leuke dingen. Elke dag wat leuks doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196031081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Voor mij ongeveer hetzelfde dus als de vorige keer.

Ik ben een lijst met veertien leuke dingen. Elke dag wat leuks doen
goed plan wel eigenlijk..
  dinsdag 3 november 2020 @ 20:38:45 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196031097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Voor mij ongeveer hetzelfde dus als de vorige keer.

Ik ben een lijst met veertien leuke dingen. Elke dag wat leuks doen
Goed plan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196031571
Als ik een excuus heb voor een lijstje ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:26:51 #277
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196032416
Ja, goed lijstje al. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196034187
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, goed lijstje al. :9
Langer mag de lockdown niet duren, want mijn creativiteit is een beetje op :P

Heb ook al een andere lijst voor advent gemaakt. Dus nu op de 38 activiteiten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196041757
Goedemorgen :)

Vandaag bellen met mijn behandelaar en in de avond met een vriendin videobellen en knutselen :)
Verder ga ik beginnen met een project met kraaltjes borduren :) Ik ben benieuwd hoe dat bevalt, zin in! Dat is ook een activiteit van mijn covid-lijstje ;)

en ergens een dutje, want ik heb beroerd geslapen (werd elk half uur wakker en elk half uur humeuriger. Dus ben er maar uit gegaan)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196042453
Hier om 3 uur klaarwakker
Daarna nog wel even geslapen... maar rond 5.45 vonden de katten het etenstijd en nu lukt slapen dus niet meer :X

Katers liggen heel lief op bed/mij te slapen.. zij wel. _O-

Mijn moeder knoopt vanalles met kraaltjes.. ok onwijs leuk.
Zal eens zien of ik er straks wat foto’s van kan vinden/maken.
pi_196044509
Wat een fijne lijst CotS. Fimo is leuk om mee te werken. En hoe knoop je boekenleggers? Zoals je ook een vriendschapsarmband zou knopen?

Balen van de rottige nacht, Uhmmpie. Heb je vandaag een drukke dag?

Hier een drukke dag. Ik heb alle huishoudelijke klussen al gedaan en nu is het even de stilte voor de storm.

We hebben triest nieuws gekregen. De vader van twee teamleden van mijn zoon is overleden. ;( Vanavond gaan we naar een herdenkingsbijeenkomst in de buitenlucht.

Alle afspraken en klussen voor die tijd zijn heel welkom vandaag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196044580
Goedemorgen :W

Wat naar nieuws Sumppi -O-

Ik mag zo weer naar de tandarts om een gaatje te laten vullen en voortand te fixen.
  woensdag 4 november 2020 @ 09:18:30 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196044629
Sumppi. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_196045985
Ja, verdrietig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196046003
Succes bij de tandarts, Sarabi.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196046888
Sump...knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196046916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef Sumppi het volgende:
Wat een fijne lijst CotS. Fimo is leuk om mee te werken. En hoe knoop je boekenleggers? Zoals je ook een vriendschapsarmband zou knopen?

Yes. Leuk om te doen, maar draag ze niet. Dus ze gaan een boek in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196047772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:27 schreef Sumppi het volgende:
Succes bij de tandarts, Sarabi.
Thanks ging goed :) wel een beetje gevoelig maar ach duurt maar een paar seconden.

Deze tandarts heeft een mondhygiënist in huis en dan kan je de afspraken combineren. Maar ik heb al jaren een eigen mondhygiënist en het voelt een beetje lullig om nu over te stappen. Maar het is wel heel veel makkelijker......
pi_196051143
En soms heeft een mens van die dagen dat het niet lukt...
Zoals nu... toch ondanks de regels achter de PC gekropen. Om drie uur probeer ik het weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196051175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
En soms heeft een mens van die dagen dat het niet lukt...
Zoals nu... toch ondanks de regels achter de PC gekropen. Om drie uur probeer ik het weer
Same...

en inmiddels ook weer achter de pc omdat er toch ergens iets produktiefs gedaan moet worden.
en vandaag ook nog dus.
pi_196051208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Same...

en inmiddels ook weer achter de pc omdat er toch ergens iets produktiefs gedaan moet worden.
en vandaag ook nog dus.
Knuffel!

Hier is er iemand achter de PC gekropen om niet-productief te zijn en jij om wel-productief te zijn... Lukt het wel een beetje? Als je even je eigen genade nodig hebt moet je die jezelf ook gunnen he :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196051795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Knuffel!

Hier is er iemand achter de PC gekropen om niet-productief te zijn en jij om wel-productief te zijn... Lukt het wel een beetje? Als je even je eigen genade nodig hebt moet je die jezelf ook gunnen he :*
Mwah het lukt niet helemaal.. maar als ik er niet aan begin lukt het zeker niet he.
en vanochtend al druk bezig geweest mezelf bij elkaar te rapen..
dus nu moet ik gewoon even wat doen.
want wel belangrijk.

hoofdpijndossier dit.. blij dat mijn lief vanavond weer komt kroelen.
niet dat ik enorm gezellig ben.. maar evengoed blij mee.
pi_196052143
Ik heb gewoon even een dutje gedaan :D ook ideaal om even je hoofd uit te zetten.
Heeft wel gewerkt, nu weer dingen doen *O*
pi_196052204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mwah het lukt niet helemaal.. maar als ik er niet aan begin lukt het zeker niet he.
en vanochtend al druk bezig geweest mezelf bij elkaar te rapen..
dus nu moet ik gewoon even wat doen.
want wel belangrijk.

hoofdpijndossier dit.. blij dat mijn lief vanavond weer komt kroelen.
niet dat ik enorm gezellig ben.. maar evengoed blij mee.
Shoot, sorry voor het verkeerde advies :@

En je hebt gelijk, niet proberen is niet winnen.

Kroelen is goed voor een mens :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196053790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Shoot, sorry voor het verkeerde advies :@

En je hebt gelijk, niet proberen is niet winnen.

Kroelen is goed voor een mens :*
oh ik had het advies zelf kunnen geven hoor.. dus in die zin is het zeker geen slecht advies.
maar hier zit een deadline aan.. het MOET vandaag.
dus te veel uitstellen is niet zo handig.

volgens mij ben ik inmiddels 2 uur typewerk verder... ik ben redelijk versleten.

lief zit in de auto... maar ben blij dat ie het ook helemaal geen probleem vind als ik straks minder gezellig ben.

@Sarabi dat dutje wilde vannacht ook al niet :/
pi_196054086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]


@:Sarabi dat dutje wilde vannacht ook al niet :/
Oja sorry -O-

Gewoon rustig aan samen vanavond
pi_196054247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja sorry -O-

Gewoon rustig aan samen vanavond
Komt goed.. denk dat we the queens gambit maar een stukje verder gaan kijken
pi_196056544
Ondertussen moet er wel gekookt worden...
kwam er iemand eerst melden dat ik misschien wel moe was natuurlijk wel zin had in het koken van een goede gezonde maaltijd speciaal voor hem :X

(Het is dat ie geen tomaat kan eten anders had er vandaag dus mooi pizza op het menu gestaan :) )

Nu een of ander suf pawnshop programma aan het kijken..
pi_196056718
Deadline wel gehaald? :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196057484
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:29 schreef Sumppi het volgende:
Deadline wel gehaald? :*
Jaaaaaa :D

Morgenochtendvroeg versturen maar wel 2 uur schrijfwerk dus dat kon niet echt wachten tot morgenochtend.

Kan diegene morgen meteen aan de slag.

[ Bericht 6% gewijzigd door Uhmmpie op 04-11-2020 19:10:49 ]
pi_196065481
Goedemorgen!

Vandaag weer een rustige dag voor de boeg. Lekker rommelen in de hobbykamer, even naar de winkel wandelen...

Van de lijst met activiteiten heb ik vandaag gekozen voor tijdschriften lezen met wat lekkers. Dus dat ga ik ook doen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')