Maat. Hoe werd er gereageerd in het COR topic op de cijfers van vandaag? (Mijn leven is zó leeg dat dit eigenlijk het hoogtepunt van mijn dag is)quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, balen
Maar nu alsnog, dus dat is goed nieuws.
Ja hij was dolblij, vanavond lekker Ajax kijken dus hoop dat ze hem nog wat kalmerende middelen hebben gegeven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, balen
Maar nu alsnog, dus dat is goed nieuws.
Kaj de Rooij is de enige speler die FC Eindhoven ooit een leuke winst heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is Kaj de Rooij en waarom is dat gelukkig?
Geen idee ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Hoe werd er gereageerd in het COR topic op de cijfers van vandaag? (Mijn leven is zó leeg dat dit eigenlijk het hoogtepunt van mijn dag is)
Die vrouw reed opeens op de verkeerde weghelft, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Is er nou al bekend wat er nou precies gebeurd is @:maxi-mus
neem aan dat het aan die vrouw lag?
Nee, oprecht... Ik snap niet wat daar staat.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hij was dolblij, vanavond lekker Ajax kijken dus hoop dat ze hem nog wat kalmerende middelen hebben gegeven.
Oei, wat vervelend. Sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vrouw reed opeens op de verkeerde weghelft, geen idee waarom.
Ja dus.
Succesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks mijn pa weer uit het ziekenhuis halen, misschien zijn het de zenuwen.
(ik schuif het gewoon af op mijn geschepte pa)
Gewoon weer het bewijs dat je vrouwen geen rijbewijs moet geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oei, wat vervelend. Sterkte daarmee.
Omdat het een vrouw is lijkt me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dus.
Zat zeker te appen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dus.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee precies. Dus dat hele dat wordt straks 7 dagen per week van @:rambodirk gaat niet op.
Neem aan dat zoiets tegenwoordig standaard gecontroleerd wordt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat zeker te appen.
Sterke trouwens.
Enorm veel sterkte maxigoatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dus.
Waar zijn je ninja edit-skills, "forumbeest"?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is die vrouw er aan toe (Laat ik me hier toch van mijn sociale kant zien terwijl het werkelijk niemand wat interesseert)
?????????????????????????????quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar zijn je ninja edit-skills, "forumbeest"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |