Bij FC Eindhoven jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Badder was ooit zelf bijna profvoetballer.
Dan kun je nauwelijks profvoetbal noemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij FC Eindhoven ja
Dus die had er kijk op
Datquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je nauwelijks profvoetbal noemen.
Alweer een slordig foutje maxi-mus. Ik begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Danquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks mijn pa weer uit het ziekenhuis halen, misschien zijn het de zenuwen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alweer een slordig foutje maxi-mus. Ik begin me een beetje zorgen te maken.
Thanks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
TOEFL. Want dan ben je ook gecertificeerd om Engelse les te kunnen geven op native speaker level. Wordt ook meer geaccepteerd.
IELTS is voor contactgestoorde import-Chinese studenten en extreem makkelijk.
Gelukkig is Kaj de Rooij daar weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks mijn pa weer uit het ziekenhuis halen, misschien zijn het de zenuwen.
(ik schuif het gewoon af op mijn geschepte pa)
Oh ik dacht dat hij zaterdag al naar huis mocht? Of heb ik dat verkeerd begrepen (vast, goh, etc)?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks mijn pa weer uit het ziekenhuis halen, misschien zijn het de zenuwen.
(ik schuif het gewoon af op mijn geschepte pa)
Wie is Kaj de Rooij en waarom is dat gelukkig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig is Kaj de Rooij daar weg.
Hier alvast 1 antwoord: https://www.transfermarkt.nl/kaj-de-rooij/profil/spieler/540927quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is Kaj de Rooij en waarom is dat gelukkig?
Dat was wel de planning maar dat viel even tegen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zaterdag al naar huis mocht? Of heb ik dat verkeerd begrepen (vast, goh, etc)?
Succes alvast.
Wel een prima voetballertje ja, sneu dat hij nu al een blessure heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig is Kaj de Rooij daar weg.
Wat ontzettend klote makker. Sterkte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel de planning maar dat viel even tegen.![]()
@:onlogisch auto-ongeluk gehad, was kantje boord maar gaat de goede kant op.
Ah, balenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel de planning maar dat viel even tegen.![]()
Huh, wat staat hier?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |