Wij ook broer. Wij ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb een vriendengroep van 9 die wekelijks bij elkaar komt. Dat vonden we te veel, dus zijn er nu maar even helemaal mee gestopt.
Geen like gegeven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet zo raar aangezien het 27 oktober is.
@Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens wat meer politie gaan aannemen als ze massaal achter de voordeur willen gaan controleren.
TOEFL. Want dan ben je ook gecertificeerd om Engelse les te kunnen geven op native speaker level. Wordt ook meer geaccepteerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:31 schreef KingRoland het volgende:
@:erasmus @:wereldgozer wat is moeilijk? Toefl of ielts? Ik wil die test doen
Nee precies. Dus dat hele dat wordt straks 7 dagen per week van @RamboDirk gaat niet op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit achter de deur controleren. Domme oen.
Hoezo 'zelfs m'n kerstsokken helpen niet', in welk opzicht zijn ze dan anders? Dikker? Puur synthetisch?quote:
Puur hypothetisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs m'n kerstsokken helpen niet', in welk opzicht zijn ze dan anders? Dikker? Puur synthetisch?
Kerstmotief en dikte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs m'n kerstsokken helpen niet', in welk opzicht zijn ze dan anders? Dikker? Puur synthetisch?
kloptquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen maar wat, jezelf aanpassen is heeeeeeel moeilijk blijkbaar. Zelfs Grapperhaus en de koning hebben het morele kompas van een gehandicapte autist die niet precies om klokslag 14:00 zijn koekje met thee krijgt.
geen ervaring mee makkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:31 schreef KingRoland het volgende:
@:erasmus @:wereldgozer wat is moeilijk? Toefl of ielts? Ik wil die test doen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn je voeten opgezwollen door de zwangerschap? Of had je altijd al van die varkenspootjes?
Avondklok. Volledige Lockdown. Straat patrouilles. Kliklijn. Coronaapp. BOA. NSB. Spoedwet. ONDERGRONDS PEDOFIELEN NETWERK.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee precies. Dus dat hele dat wordt straks 7 dagen per week van @:rambodirk gaat niet op.
Jij hebt je vast vanaf maart aan alle regels gehouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen maar wat, jezelf aanpassen is heeeeeeel moeilijk blijkbaar. Zelfs Grapperhaus en de koning hebben het morele kompas van een gehandicapte autist die niet precies om klokslag 14:00 zijn koekje met thee krijgt.
Ik heb geen dikke poten. Het zijn extra dikke sokken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn je voeten opgezwollen door de zwangerschap? Of had je altijd al van die varkenspootjes?
Ik de eerste paar maanden toch wel redelijk. Uiteindelijk neem je het miniscule risico maar voor lief als je niet dik en bejaard bent. Mensen zijn sociale wezens en wat kan jou het verrotten toch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt je vast vanaf maart aan alle regels gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |