Hardlopen of wandelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:18 schreef Charrell het volgende:
Vanavond weer een uurtje lopen met vriendin.
Met een slakkengang al kwekkend een blokje om dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:18 schreef Charrell het volgende:
Vanavond weer een uurtje lopen met vriendin.
Waarom zou je bewust de regels naast je neerleggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, merendeel juist getrouwd met kinderen.
Meer door idioten die gewoon naar bomvolle winkelcentrums gaan en dagjesvolk wat naar de Efteling moet. (en vrij veel mensen die nog gewoon naar kantoor gaan) Maar dat constante wijzen en afschuiven wat ik nu zelf ook doe is ook een beetje vermoeiond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou je bewust de regels naast je neerleggen?
Door dit soort egotripperij zitten we weer opgescheept met die halve gare lockdown die straks weer een hele lockdown wordt. Echt leuk man
Waarom niet, ik sluit mezelf al 5 dagen per week vrijwel volledig op, ben alleenstaand. Als ik dat ook in het weekend ga doen wordt mijn leven er niet veel beter op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou je bewust de regels naast je neerleggen?
Door dit soort egotripperij zitten we weer opgescheept met die halve gare lockdown die straks weer een hele lockdown wordt. Echt leuk man
Heel veel mensen doen maar wat, jezelf aanpassen is heeeeeeel moeilijk blijkbaar. Zelfs Grapperhaus en de koning hebben het morele kompas van een gehandicapte autist die niet precies om klokslag 14:00 zijn koekje met thee krijgt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer door idioten die gewoon naar bomvolle winkelcentrums gaan en dagjesvolk wat naar de Efteling moet. (en vrij veel mensen die nog gewoon naar kantoor gaan) Maar dat constante wijzen en afschuiven wat ik nu zelf ook doe is ook een beetje vermoeiond.
Eigenlijk niet eens een slecht idee met al dat thuiswerken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:maxi-mus heeft nog wel tips voor pantoffels voor je.
Zeg dat maar tegen je buren te Twente.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen maar wat, jezelf aanpassen is heeeeeeel moeilijk blijkbaar. Zelfs Grapperhaus en de koning hebben het morele kompas van een gehandicapte autist die niet precies om klokslag 14:00 zijn koekje met thee krijgt.
Gewoon lekker doen ouwe reus. Dat op sluiten wordt dan straks 7 dagen per weekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet, ik sluit mezelf al 5 dagen per week vrijwel volledig op, ben alleenstaand. Als ik dat ook in het weekend ga doen wordt mijn leven er niet veel beter op.
Of boven een wietplantage.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
Ik wil een goedkope vloerverwarming.
Misschien moet ik boven een snackbar gaan wonen @:ggmm
Dan mogen ze wel eens wat meer politie gaan aannemen als ze massaal achter de voordeur willen gaan controleren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen ouwe reus. Dat op sluiten wordt dan straks 7 dagen per weekniks mis mee.
Picsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik ook.
Zelfs mijn kerstsokken helpen niet
Dat lijkt me ook niet zo raar aangezien het 27 oktober is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik ook.
Zelfs mijn kerstsokken helpen niet
Complotgek gespotquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens wat meer politie gaan aannemen als ze massaal achter de voordeur willen gaan controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |