abonnement Unibet Coolblue
pi_195878830
Zou jij het vreemd vinden als jouw partner een knuffel in bed heeft?
Ik zou het een beetje vreemd vinden, ik weet niet of ik mij er prettig bij voel om te slapen in een bed vol met knuffels.
Ik ben echter niet iemand die daar heel snel moeilijk over doet.
Ik denk dat leeftijd en hoeveelheid ook nog wel enigszins uitmaakt. Een meid van 20 met 1 knuffel is natuurlijk anders dan een vrouw van 35 met 10 knuffels. De reden zou ook kunnen uitmaken. Zou er een bepaalde emotionele waarde achter zitten, dan is het misschien ook weer iets anders dan bijvoorbeeld een kermis knuffel.
Ik zou dit een beetje gek vinden:


Hoe denken jullie hier over?
pi_195878845
1 knuffel normaal ongeacht de leeftijd. Meer dan 1 vind ik raar, ongeacht de leeftijd. >18 jaar oud.
pi_195878852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:53 schreef Ffokjs1328 het volgende:
1 knuffel normaal ongeacht de leeftijd. Meer dan 1 vind ik raar, ongeacht de leeftijd.
Ook ongeacht het geslacht?
pi_195878975
Mijn ex-vriendin sliep altijd met haar knuffel. Die ging ook mee op vakantie. Nooit problemen mee gehad.
pi_195879131
Wat is daar vreemd aan dan? :D
pi_195879179
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:11 schreef zuco het volgende:
Wat is daar vreemd aan dan? :D
Zuco slaapt met knuffel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic: één knuffel prima, heel bed vol zou ik wel vervelend vinden.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_195879199
No problem, ook niet bij meerdere.

*Kruipt weer tegen Pluis aan O+
pi_195879239
Zorg dat je zelf een van deze knuffel zijn. ;)
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_195879398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:52 schreef jameshond7 het volgende:
Zou jij het vreemd vinden als jouw partner een knuffel in bed heeft?
Ik zou het een beetje vreemd vinden, ik weet niet of ik mij er prettig bij voel om te slapen in een bed vol met knuffels.
Ik ben echter niet iemand die daar heel snel moeilijk over doet.
Ik denk dat leeftijd en hoeveelheid ook nog wel enigszins uitmaakt. Een meid van 20 met 1 knuffel is natuurlijk anders dan een vrouw van 35 met 10 knuffels. De reden zou ook kunnen uitmaken. Zou er een bepaalde emotionele waarde achter zitten, dan is het misschien ook weer iets anders dan bijvoorbeeld een kermis knuffel.
Ik zou dit een beetje gek vinden:
[ afbeelding ]

Hoe denken jullie hier over?
Ik denk dat het anders is en dat hij denkt dat meiden het gek vinden dat deze TS met zijn japans kussen slaapt
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:32:39 #10
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195879446
Ik vind het wel schattig. Eentje is wel genoeg ja.
pi_195879785
Hier ligt butskop
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_195879796
Beter een knuffel dan een huisdier, huisdieren in bed vind ik echt smerig.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:13:49 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195880135
Eentje zou ik niet erg vinden, maar als het er meer zijn zou ik daar wel het mijne van denken. Zou nog niet per se betekenen dat het een probleem is, dat ligt aan de rest van de relatie.
pi_195880274
heel normaal
hoe meer hoe gezelliger!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:47:04 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195880663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef colivo het volgende:
Beter een knuffel dan een huisdier, huisdieren in bed vind ik echt smerig.
Dit dus. Gadver!
soooo, da's mooi!
pi_195881074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef colivo het volgende:
Beter een knuffel dan een huisdier, huisdieren in bed vind ik echt smerig.
Helemaal waar! Met een knuffel heb ik geen moeite, maar om tussen de katten- of hondenharen en kwijl te moeten liggen... :r
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:27:51 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195881328
Beter een knuffel dan drie overjarige bouviers, maar dan nog vind ik het wel een beetje raar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_195881693
Ik vind een volwassen vrouw met een knuffel in bed minder raar dan een volwassen kerel met een knuffel als ik eerlijk ben.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:28:34 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195882314
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind een volwassen vrouw met een knuffel in bed minder raar dan een volwassen kerel met een knuffel als ik eerlijk ben.
Ik snap het van beiden niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195883827
Boeiend.
pi_195883920
Ik slaap niet meer met een knuffel, maar ik heb wel standaard een extra kussen dat ik 'knuffel'. Zonder iets zachts in mijn armen slaap ik gewoon ronduit slecht. Of dat nu de vorm van een kussen, een teddybeer of een regenboog-eenhoorn met glitters is, maakt niet uit.

Had wel zelf ooit een grote hondenknuffel hiervoor, maar na wat rare reacties van mijn ex heb ik die ingeruild voor een kennelijk minder spraakmakend kussen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:54:24 #22
481998 K21
Cappuccino
pi_195884124
In bed zelf niet, maar ik heb wel knuffels op m'n slaapkamer staan, en ik zou het eerder geinig en aandoenlijk dan raar of stom vinden van iemand anders.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:43 schreef stavromulabeta het volgende:
Had wel zelf ooit een grote hondenknuffel hiervoor, maar na wat rare reacties van mijn ex heb ik die ingeruild voor een kennelijk minder spraakmakend kussen.
Een bodypillow met een naakte anime chick erop? :7
pi_195885202
Ik heb 3 knuffelbeertjes naast m'n bed staan. Ze gaan alledrie mee op vakantie. Dat vind mijn vriend prima. Alleen als ik er eentje een vliegtuigstoel wil geven gaat ie protesteren. :+
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_195885381
Ik ben niet bekend met volwassenen die dit doen maar iedere gek z'n gebrek, ik zou er geen moeite mee hebben verder.

Als ze erbij gaat duimelen en al smakkend 'apie slapen' of 'nijn knuf' gaat mompelen haak ik wel af, maar peuters zijn sowieso niet mijn kopje thee.
-nee-
pi_195886141
Ik moest een keer bij iemand thuis. Hij had een giant tijger op zijn bed :o

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2020 15:55:22 ]
pi_195886922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:53 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ook ongeacht het geslacht?
Ja wat maakt dat uit?
pi_195892579
Eigenlijk vind ik het nou juist raar dat het hebben van knuffels als volwassene indirect wordt gezien als teken van zware onderliggende psychische issues. Vaker wel dan niet is het vergelijkbaar met iemand die starwars merchandise op een plank heeft staan of een vlag en shirt van zijn/haar favoriete voetbalclub. Ik heb zelf drie kleine knuffels en die heb ik gekocht bij evenementen/plaatsen waar ik leuke herinneren aan heb. Toegegeven die vonden plaats toen ik 16-23 was (laatste met 23 gekocht). Eerlijk is eerlijk, iemand die mijn mentale gesteldheid baseert op zoiets futiels, omdat hij eens een shockdoc over volwassenen met rare obsessies op sbs6 heeft gezien en dat vervolgens projecteert bij een appartement met een paar knuffels ter herinnering/decoratie :D :') , kan inderdaard maar beter verder daten.
pi_195892713
Sinds ik last kreeg van angst en nachtelijke paniekaanvallen slaap ik met zo'n medium grote knuffel, als in, dan heb ik wat om vast te houden tijdens een paniekaanval. Dit helpt verrassend goed.

Denk als ik samen met iemand zou slapen dat dat ding overbodig zou worden, maar dat zit er voorlopig (gelukkig) nog even niet aan te komen. :)
  woensdag 28 oktober 2020 @ 00:33:04 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195896616
Ik heb een kater gehad, 16 jaar lang. Was als een zoon. Sliep naast me op het kussen en liep mij de hele dag achterna. Had kantoor aan huis en als ik werkte lag ie in het bovenste brievenbakje.
Toen hij stierf heb ik hem laten opzetten, maar met de ogen dicht, en nu "slaapt" hij nog altijd naast mij, op het kussen, in bed. Ik praat ook nog tegen hem. Is zo geruststellend, kalmerend!
Is nu 12 jaar geleden gestorven en hij begint wel wat muf te ruiken. Mijn vrouw wil hem in de vuilniscontainer gooien, maar ik heb gezegd, dan ga jij er toch wel achteraan, met gekliefd hoofd!

Mijn vraag nu is, geldt dat ook als een knuffel?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 28 oktober 2020 @ 11:04:39 #30
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195900828
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 21:03 schreef 01100101 het volgende:
Eigenlijk vind ik het nou juist raar dat het hebben van knuffels als volwassene indirect wordt gezien als teken van zware onderliggende psychische issues. Vaker wel dan niet is het vergelijkbaar met iemand die starwars merchandise op een plank heeft staan of een vlag en shirt van zijn/haar favoriete voetbalclub. Ik heb zelf drie kleine knuffels en die heb ik gekocht bij evenementen/plaatsen waar ik leuke herinneren aan heb. Toegegeven die vonden plaats toen ik 16-23 was (laatste met 23 gekocht). Eerlijk is eerlijk, iemand die mijn mentale gesteldheid baseert op zoiets futiels, omdat hij eens een shockdoc over volwassenen met rare obsessies op sbs6 heeft gezien en dat vervolgens projecteert bij een appartement met een paar knuffels ter herinnering/decoratie :D :') , kan inderdaard maar beter verder daten.
Maar het gaat toch om slapen met knuffels en niet ze in huis hebben? Want dat is niet geheel hetzelfde natuurlijk. Vergelijkbaarder is iemand die met die star wars figuren speelt.
pi_195901288
Ik heb geen knuffel maar gewoon zo'n standaard vierkant kussentje. Die heb ik nodig onder mijn arm anders weet ik niet waar ik die moet laten.

Op vakantie ofzo neem ik niks mee maar slaap ik echt slecht als ze geen extra kussens hebben. Dan lig ik soort van in de knoop met m'n armen.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_195901676
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:54 schreef Amee het volgende:
Ik moest een keer bij iemand thuis. Hij had een giant tijger op zijn bed :o
En die zei "miauw"? ;)
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 12:07:00 #33
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195901998
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 21:03 schreef 01100101 het volgende:
Eigenlijk vind ik het nou juist raar dat het hebben van knuffels als volwassene indirect wordt gezien als teken van zware onderliggende psychische issues. Vaker wel dan niet is het vergelijkbaar met iemand die starwars merchandise op een plank heeft staan of een vlag en shirt van zijn/haar favoriete voetbalclub. Ik heb zelf drie kleine knuffels en die heb ik gekocht bij evenementen/plaatsen waar ik leuke herinneren aan heb. Toegegeven die vonden plaats toen ik 16-23 was (laatste met 23 gekocht). Eerlijk is eerlijk, iemand die mijn mentale gesteldheid baseert op zoiets futiels, omdat hij eens een shockdoc over volwassenen met rare obsessies op sbs6 heeft gezien en dat vervolgens projecteert bij een appartement met een paar knuffels ter herinnering/decoratie :D :') , kan inderdaard maar beter verder daten.
We leven gelukkig in 2020.
Waar het tegenwoordig meer geaccepteerd wordt om dingen te doen (of te bezitten) die jezelf gelukkiger te maken dan in een bepaald stramien te blijven.

Vroeger moest je als man bier drinken en voetbal kijken.
Nu is het gelukkig geaccepteerd als je een Lego Technic koopt en op donderdag avond lekker gaat gamen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195902313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:49 schreef HSG het volgende:

[..]

En die zei "miauw"? ;)
"Raawwrr!" :P
pi_195916392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef colivo het volgende:
Beter een knuffel dan een huisdier, huisdieren in bed vind ik echt smerig.
Dit. Ik vind ze dan weer niet smerig maar ja, het zijn levende beesten, beginnen opeens aan je te friemelen of in je te bijten. Of zijn vroeg wakker en willen spelen. Gaan je daarvoor wakker maken. Dus geen huisdieren in bed!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195937949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:04 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Maar het gaat toch om slapen met knuffels en niet ze in huis hebben? Want dat is niet geheel hetzelfde natuurlijk. Vergelijkbaarder is iemand die met die star wars figuren speelt.
De titel heeft het inderdaad over slapen met knuffels, maar de OP trekt het wat breeder tot het hebben van knuffels. Die van mij staan bijvoorbeeld op bed vanwege plaatsgebrek. Nu zie je omdat er geen slijtage aan de knuffels zitten dat ze daar niet voor gebruikt worden, maar er zijn ook mensen die nog knuffels uit hun kinderjaren hebben. Dan wordt het een stuk lastiger om dat uit te leggen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:07 schreef nils7 het volgende:

[..]

We leven gelukkig in 2020.
Waar het tegenwoordig meer geaccepteerd wordt om dingen te doen (of te bezitten) die jezelf gelukkiger te maken dan in een bepaald stramien te blijven.

Vroeger moest je als man bier drinken en voetbal kijken.
Nu is het gelukkig geaccepteerd als je een Lego Technic koopt en op donderdag avond lekker gaat gamen.
Poeh, dat valt nog best vies tegen. Kijk alleen al naar de klaagbaktopics over piercings. tattoes, overgewicht, paardrijden, live love laugh bordjes op de vensterbank, reismeisjes, en nog een aantal anderen, waarin zowel mensen met mainstream interesses als niet-mainstream interesses allerlei labeltjes kijgen opgeplakt of zelfs mentale instabiliteit wordt toegedicht. Blijkbaar zijn bepaalde interesses nog steeds een belangrijke factor voor hoe iemands persoonlijkheid in elkaar steekt door telkens individuen te vergelijken met de extremen op het internet of tv.
  † In Memoriam † vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:28:41 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_195938852
Mijn vrouw slaapt met 2 pluchen schaapjes op of naast haar kussen, hebben we ooit op Texel gekocht. Geen problemen mee. Er ligt trouwens 's winters ook vaak een levende kat aan het voeteneinde aan haar kant. Kat is slim, want mijn vrouw is wat kleiner dan ik, zodat de kat aan haar kant wat meer ruimte heeft. Ook geen problemen mee. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:31:20 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_195938880
Mijn vriend slaapt niet met knuffels, maar heeft er wel een paar. Deze staan op de piano en trouwens ook nog twee op stoelen aan de eetkamertafel :D
Vind het wel geinig en zolang ze ook plaats mogen maken voor als het nodig is, is er niets aan de hand.

Ermee slapen, ook geen probleem, zolang het er maar niet teveel zijn en het niet in mijn slaapspace komt.

Qua katten, heb er twee, eentje slaapt regelmatig bij me op bed onder mijn hand, op de deken. Heeft hij gelukkig ook geen problemen mee.
pi_195938957
Vreemd? Daarvoor geef ik die toch? ;)
pi_195939404
Het leven is al klote genoeg, iedereen mag van maximaal 3 rariteiten er op nahouden qua karakter of dingetjes die je graag doet.
pi_195940404
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:38 schreef rival het volgende:
Vreemd? Daarvoor geef ik die toch? ;)
*grinnikt
Met je knuffels :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 10:07:43 ]
pi_195940535
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:07 schreef Amee het volgende:

[..]

*grinnikt
Met je knuffels :P
Jij straks dus :P
pi_195955665
Kunnen mensen niet gewoon normaal doen. 35+ en dan slapen met een knuffel. Waar praten we over.
pi_195960800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:13 schreef Werkperd het volgende:
Kunnen mensen niet gewoon normaal doen. 35+ en dan slapen met een knuffel. Waar praten we over.
Ieder mens heeft zo zijn dingen waarin hij of zij zich prettig voelt. Je neemt tenslotte altijd wat kindzijn mee, hoe oud je ook bent. Bij veel mensen eindigt het leven ook op deze manier. Slapen doe je voor je rust en als je je met iets vertrouwd voelt en daar een goede nachtrust aan overhoudt dan is dit toch prima? Ik word door mijn vriendin naar bed gestuurd, vinden velen abnormaal.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:33:42 #45
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195961057
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:15 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ieder mens heeft zo zijn dingen waarin hij of zij zich prettig voelt. Je neemt tenslotte altijd wat kindzijn mee, hoe oud je ook bent. Bij veel mensen eindigt het leven ook op deze manier. Slapen doe je voor je rust en als je je met iets vertrouwd voelt en daar een goede nachtrust aan overhoudt dan is dit toch prima? Ik word door mijn vriendin naar bed gestuurd, vinden velen abnormaal.
Werd al bijna bang dat je het niet zou benoemen.
pi_195961311
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Werd al bijna bang dat je het niet zou benoemen.
Ik wil er mee duidelijk maken dat iedereen zijn recht heeft iets te doen wat voor het oog raar lijkt , een mens blijft altijd gevoelens houden voor "gekke"dingen, (voor de buitenwacht dan). Ik heb ook een geval gehoord van een volwassen man die thuis graag jurken draagt. Als je de man ziet houd je het niet voor mogelijk. Je moet het dan echt te weten komen. Aan mij heeft hij een goede. Ik vind niets raar eigenlijk.
pi_195975285
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 12:49 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ik wil er mee duidelijk maken dat iedereen zijn recht heeft iets te doen wat voor het oog raar lijkt , een mens blijft altijd gevoelens houden voor "gekke"dingen, (voor de buitenwacht dan). Ik heb ook een geval gehoord van een volwassen man die thuis graag jurken draagt. Als je de man ziet houd je het niet voor mogelijk. Je moet het dan echt te weten komen. Aan mij heeft hij een goede. Ik vind niets raar eigenlijk.
Dan hebben we het over een fetish, nietwaar ? Is toch wel weer iets anders dan knuffels in je bed hebben. Daar zit geen seksueel aspect aan verbonden. En normaal gesproken liggen spullen rondom een fetish niet open en bloot in een kamer.
pi_195978352
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 08:49 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Dan hebben we het over een fetish, nietwaar ? Is toch wel weer iets anders dan knuffels in je bed hebben. Daar zit geen seksueel aspect aan verbonden. En normaal gesproken liggen spullen rondom een fetish niet open en bloot in een kamer.
Je hebt gelijk, dat is een fetisj. Ik vind dat het toch enigszins met elkaar te vergelijken is want het is in beide gevallen iets waarmee iemand vrede behoeft maar iemand die dit niet begrijpt het raar vindt dat volwassen mensen dit doen of laat overkomen. Ik begrijp dit dus allemaal wel want ik denk in die richting.
pi_195978831
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:54 schreef Amee het volgende:
Ik moest een keer bij iemand thuis. Hij had een giant tijger op zijn bed :o
Hopelijk een knuffel


Dit zou pas echt raar zijn :D

Maar misschien wil je voor deze kerel wel een uitzondering maken O+

pi_195978965
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Hopelijk een knuffel


Dit zou pas echt raar zijn :D

Maar misschien wil je voor deze kerel wel een uitzondering maken O+

Het was een knuffel. Maar was niet eens zacht, dus waar het voor diende weet ik niet :D
pi_195984206
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef Amee het volgende:

[..]

Het was een knuffel. Maar was niet eens zacht, dus waar het voor diende weet ik niet :D
Oei, misschien werd jij door hem uitgenodigd zodat hij de knuffel kon weggooien. Voelde het ook kleverig aan?
pi_195989056
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 16:25 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Oei, misschien werd jij door hem uitgenodigd zodat hij de knuffel kon weggooien. Voelde het ook kleverig aan?
Ik heb niet eraan gevoeld :P
pi_195991416
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 20:16 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik heb niet eraan gevoeld :P
Hoe weet je dan dat het hard was?
pi_195995243
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 22:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat het hard was?
Omdat het met een bons op de grond viel en stijf op zijn kant ging kantelen! :D
pi_196036590
Ik zou even aan het idee moeten wennen denk ik, omdat ik geen volwassenen ken die dit doen. Maar waarom ook niet eigenlijk? Al met al zou ik er niet zoveel vinden, al hangt het ook wel wat af van hoeveelheid en manier van omgaan met de knuffel(s). Maar of ik het vreemd vind of niet, mensen moeten zichzelf kunnen zijn in een relatie dus ik zou er niet moeilijk of raar over doen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  donderdag 5 november 2020 @ 00:28:56 #56
53151 T42
Pinball Wizard
pi_196064175
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:52 schreef jameshond7 het volgende:
Zou jij het vreemd vinden als jouw partner een knuffel in bed heeft?
Ik zou het een beetje vreemd vinden, ik weet niet of ik mij er prettig bij voel om te slapen in een bed vol met knuffels.
Ik ben echter niet iemand die daar heel snel moeilijk over doet.
Ik denk dat leeftijd en hoeveelheid ook nog wel enigszins uitmaakt. Een meid van 20 met 1 knuffel is natuurlijk anders dan een vrouw van 35 met 10 knuffels. De reden zou ook kunnen uitmaken. Zou er een bepaalde emotionele waarde achter zitten, dan is het misschien ook weer iets anders dan bijvoorbeeld een kermis knuffel.
Ik zou dit een beetje gek vinden:
[ afbeelding ]

Hoe denken jullie hier over?
Nah ik en ken wel meer slaap met gekkere dingen dan een knuffel lol
pi_196064357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik heb een kater gehad, 16 jaar lang. Was als een zoon. Sliep naast me op het kussen en liep mij de hele dag achterna. Had kantoor aan huis en als ik werkte lag ie in het bovenste brievenbakje.
Toen hij stierf heb ik hem laten opzetten, maar met de ogen dicht, en nu "slaapt" hij nog altijd naast mij, op het kussen, in bed. Ik praat ook nog tegen hem. Is zo geruststellend, kalmerend!
Is nu 12 jaar geleden gestorven en hij begint wel wat muf te ruiken. Mijn vrouw wil hem in de vuilniscontainer gooien, maar ik heb gezegd, dan ga jij er toch wel achteraan, met gekliefd hoofd!

Mijn vraag nu is, geldt dat ook als een knuffel?
Niemand interesseerde dit iets
Nee naar mijn mening telt dat niet mee als knuffel
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196068669
Hoe ik erover denk? Ik denk dat een mens aan mensen moet hechten en niet aan knuffels.
  donderdag 5 november 2020 @ 11:08:33 #59
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_196068692
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Niemand interesseerde dit iets
Nee naar mijn mening telt dat niet mee als knuffel
_O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_196068768
Zuigt ze wel aan je pener of nog op d'r speen?
  donderdag 5 november 2020 @ 11:16:35 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196068854
Meestal blijk ik de knuffel te zijn.
Zal eraan denken een knuffel mee te nemen de volgende keer.
Kan ik lekker rustig slapen ipv ongemakkelijk te liggen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 5 november 2020 @ 11:21:54 #62
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_196068965
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Meestal blijk ik de knuffel te zijn.
Zal eraan denken een knuffel mee te nemen de volgende keer.
Kan ik lekker rustig slapen ipv ongemakkelijk te liggen.
Gewoon de ander wegduwen. Is niet toch zo moeilijk?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 5 november 2020 @ 11:23:55 #63
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196068996
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:21 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Gewoon de ander wegduwen. Is niet toch zo moeilijk?
Weleens een grote half of geheel slapende man weg proberen te duwen?
Werkt niet als je niet heel duidelijk wordt. En aangezien het ook wel lief is is gewoon donder op zeggen niet zo aardig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 5 november 2020 @ 11:43:05 #64
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_196069288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Weleens een grote half of geheel slapende man weg proberen te duwen?
Werkt niet als je niet heel duidelijk wordt. En aangezien het ook wel lief is is gewoon donder op zeggen niet zo aardig.
Onbegrijpelijk dat mensen dit soort slaapterreur pikken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 5 november 2020 @ 15:32:35 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196073889
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Niemand interesseerde dit iets
Nee naar mijn mening telt dat niet mee als knuffel
Ja maar ik heb er een emotionele binding mee :'( :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196099474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Weleens een grote half of geheel slapende man weg proberen te duwen?
Werkt niet als je niet heel duidelijk wordt. En aangezien het ook wel lief is is gewoon donder op zeggen niet zo aardig.
Nee, dat is niet zo aardig. Maar niet lekker slapen omdat de ander jouw graag als knuffelbeer gebruikt, da's ook niet aardig. Leg je man uit dat jouw nachtrust eronder lijdt als hij tegen je aan in slaap valt. Even knuffelen 's avonds, gezellig O+ , maar daarna mag meneer een stukje opzij.

Nee, da's niet onaardig om aan te geven: jij heb je rust ook nodig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')