quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Tijs van den Brink en Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Jort Kelder, Hugo Logtenberg en Sophie Hilbrand.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (VPRO)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Dat is gewoon een langzaam log systeem en dat kan wel sneller.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die 200 wetenschappers zitten vooral vast in hun onderzoek(sbudget).
Ik ben het niet zozeer (on)eens maar een tegengeluid is wel op zijn plaats.
Helpt geen kutquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:14 schreef ddx het volgende:
Tja die lockdown werkte in Frankrijk en Spanje ook erg goed, die hebben er nu ook gewoon weer last van.
staat op z'n websitequote:Op maandag 26 oktober 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Hoe wilde Maurice nou de zorgcapaciteit verhogen? Dat miste ik
Totale kul inderdaad van Osterhausquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:14 schreef ddx het volgende:
Tja die lockdown werkte in Frankrijk en Spanje ook erg goed, die hebben er nu ook gewoon weer last van.
Dat niet alleen, da zijn ook een ideale landen om gewoon van de buitenwereld af te sluiten doordat het eilanden zijnquote:
42,850,856quote:
Dat kan hier ook prima hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet alleen, da zijn ook een ideale landen om gewoon van de buitenwereld af te sluiten doordat het eilanden zijn
Ik pas. Uitgewoond figuur.quote:
Hoe wil je die honderden uitvalswegen gaan bewaken richting Duitsland en Belgie?quote:
elke keer dat kansloze leuren met andere landen... het gaat om de mentaliteit van de inwoners oa.quote:
Dat is klein bier vergeleken met Schiphol en de hoofdwegen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe wil je die honderden uitvalswegen gaan bewaken richting Duitsland en Belgie?
Ja, inderdaad. Zo krijg je mensen die roepen dat het allemaal wel meevalt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:15 schreef Ronald het volgende:
Dom dat Oosterhaus over doden begon terwijl het nou net niet om mortaliteit gaat maar om ontlasten van de zorg. Maar goed deze discussie gaat eeuwig door.
Komt door die Fransman waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:17 schreef Ronald het volgende:
Vreemd soort Michael Jackson neusje heeft zij
Tussenschotje weggesnoven.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:17 schreef Ronald het volgende:
Vreemd soort Michael Jackson neusje heeft zij
even een serieuze post, ook al lach ik om die posts hier: we gaan die Epstein niet verdedigen toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:22 schreef matthijst het volgende:
Vaag verhaal, waar sliepen al die modellen dan. Was er 1 kamer en 0 banken en stoelen?
Nee, wel jammer dat hij dood is...quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:24 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
even een serieuze post, ook al lach ik om die posts hier: we gaan die Epstein niet verdedigen toch?
Neu en wat mij betreft martelen ze die Maxwell om erachter te komen wat ze allemaal weetquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:24 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
even een serieuze post, ook al lach ik om die posts hier: we gaan die Epstein niet verdedigen toch?
Nja, maar ook niet aanvallen. Want antisemitisme jeweetquote:Op maandag 26 oktober 2020 23:24 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
ach ja al die figuren met een boek...quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu en wat mij betreft martelen ze die Maxwell om erachter te komen wat ze allemaal weet
Maar deze riekt een beetje naar moet een boek verkopen.
een gedwongen ja om je carriere te redden, en de man gebruikt zijn fysiek. Uberhaupt gedwongen seks om carriere te maken... is dat niet de vraag die je stelt?quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:28 schreef Vallon het volgende:
Blijven altijd ranzige zaken. Wanneer is Nee en is het toch Ja.
Dark Souls muziek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:10 schreef monkyyy het volgende:
Zo weer EO, om alvast in de stemming te komen:
Het aantal besmettingen schommelt al bijna een week rond de 10k.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:38 schreef svann het volgende:
Afvlakking?
Alleen als je naar de niet ter zake doende cijfers achter de komma -bij wijze van spreken.
Geen verdere steile lijn omhoog blijkbaar, maar van tienduizend per dag word ik niet blij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Het aantal besmettingen schommelt al bijna een week rond de 10k.
Ik ook hoor al ben ik het er niet mee eens!quote:
Alleen zijn niet de bedden het probleem, maar het benodigde (vier à zes jaar) geschoolde personeel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:44 schreef Bocaj het volgende:
We moeten wat we in de bouw doen, ook in de ziekenzorg doen!
Ziekenhuisbedden bouwen bouwen bouwen bouwen!
Pull out all the stops!![]()
Sneu dat het nodig is dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Kijk dit zijn dan de zielige filmpjes die Rutte wil in Op1 of Jinek! (Dit voor het bang maak effect!)
Er zijn genoeg mensen in opleiding en we hebben leger personeel...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen zijn niet de bedden het probleem, maar het benodigde (vier à zes jaar) geschoolde personeel.
Jij zou ook bang worden als jouw vader ofzo niet op tijd bij een nog wel geopende eerste hulp terecht kan hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Kijk dit zijn dan de zielige filmpjes die Rutte wil in Op1 of Jinek! (Dit voor het bang maak effect!)
Denk je dat de jeugd op1 kijkt?quote:
Haha dat probleem heb ik niet meer!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Jij zou ook bang worden als jouw vader ofzo niet op tijd bij een nog wel geopende eerste hulp terecht kan hoor.
Dit filmpje kan overal gedeeld worden. Op1 is gelukkig niet het enige platform.quote:
Een opnamestop is niks nieuws, snelle 2019 google zoek:quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Jij zou ook bang worden als jouw vader ofzo niet op tijd bij een nog wel geopende eerste hulp terecht kan hoor.
Jij hebt zelfs geen ''ofzo'' meer?quote:
De jeugd vindt mensen boven de 40 oud en bejaard en boeit hun niet en men noemt die mensen al boomers!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:52 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit filmpje kan overal gedeeld worden. Op1 is gelukkig niet het enige platform.
Het is allemaal wel heel zwart/wit wat jou betreft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De jeugd vindt mensen boven de 40 oud en bejaard en boeit hun niet en men noemt die mensen al boomers!
Jawel hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs geen ''ofzo'' meer?
Zucht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af wie straks het bonnetje krijgt gepresenteerd.
Ja de jongeren toch gewoon? Dit gaan we toch gewoon lenen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af wie straks het bonnetje krijgt gepresenteerd.
Het moet even!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is allemaal wel heel zwart/wit wat jou betreft.
De volgende generaties mogen zich idd blauw betalen om deze schulden af te lossen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:58 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja de jongeren toch gewoon? Dit gaan we toch gewoon lenen?
Dit is inmiddels feit inderdaad.... je kinderen, kleinkinderen en misschien opklapbed kleinkinderen ook nog....quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De volgende generaties mogen zich idd blauw betalen om deze schulden af te lossen.
Dit gaat iedereen betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
De volgende generaties mogen zich idd blauw betalen om deze schulden af te betalen.
Misschien dat ze daarop gewezen kunnen worden. Mogelijk zijn ze daar wel gevoelig voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De volgende generaties mogen zich idd blauw betalen om deze schulden af te lossen.
Wat is je vraag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:03 schreef Bocaj het volgende:
@:Monkyyy doe iets!
Jij komt altijd zo verstandig over!
Wat moeten we doen?
Ben benieuwd hoe men komende bezuinigen gaat brengen over een jaar ofzo!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:03 schreef svann het volgende:
voorzieningen zullen verder uitgekleed worden.
Ik vrees ook voor een verdere uitkleding van de verzorgingsstaat (zorg, onderwijs en sociale zekerheid). Zeker gezien de enorme bedragen die ook in de Zuid-Europese put gestort moeten worden dankzij Asscher en Jetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Dit gaat iedereen betalen.
Vooral iedereen die wat extra's nodig heeft en dat zelf niet zomaar kan betalen; voorzieningen zullen verder uitgekleed worden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef Monolith het volgende:
Het aanrecht lijkt me beter voor Mona.
Heb het idee dat men Mona te licht vindt.... (Men spreekt het niet hardop uit!)quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef Monolith het volgende:
Het aanrecht lijkt me beter voor Mona.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:
Forum, die gaan op het moment echt lekker in de peilingen.
Jensen zit met zijn hoofd in 3 postcode gebiedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Jensen zei in zijn uitzending dat Lucille Werner al met 1 been in de kamer zit!![]()
![]()
Ik meen dat ze op 10 staat dus ja! Anders kiezersbedrog!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef Gehrman het volgende:
Gaat Lucille ook de kamer in bij genoeg zetels?
Ok dan stem ik op Lucille.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik meen dat ze op 10 staat dus ja! Anders kiezersbedrog!
Kornilov op vier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd naar de kieslijst van forum, lange Frans op twee, Tisjeboyjay op drie?
Famke, Maurice de Hond, Willem Engel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd naar de kieslijst van forum, lange Frans op twee, Tisjeboyjay op drie?
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Maar momenteel geniet ik gewoon van de shitshow bij FvD.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PVV en FvD zijn communicerende vaten; dan heb ik toch liever dat men FvD stemt.
Ze staan nog steeds op winst voor de 2e kamer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:14 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Maar momenteel geniet ik gewoon van de shitshow bij FvD.
Dat nieuwe boek 'Mijn meningen zijn feiten' is ook weer te bizar voor woorden.
Baudet is een zelfingenomen, narcistische dorpsidioot; daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik denk dat FvD meer dan de lijsttrekker is; dan kun je van de PVV niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:14 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Maar momenteel geniet ik gewoon van de shitshow bij FvD.
Dat nieuwe boek 'Mijn meningen zijn feiten' is ook weer te bizar voor woorden.
Klopt, we hebben nog genoeg tijd tot de verkiezingen, ze komen van 28 in de peilingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds op winst voor de 2e kamer.
Dat moeten ze in mijn ogen dan nog bewijzen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
. Maar ik denk dat FvD meer dan de lijsttrekker is; dan kun je van de PVV niet zeggen.
Alleen @superniger .quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Zijn jullie ook voor Trump?
[ afbeelding ]
Ja, maar wel een mooi programma... nog steeds!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
BN'er die elkaars liedjes zingen en dan gaan huilen
Die zingt best aardig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:28 schreef Bocaj het volgende:
Heeft Giovanca überhaupt ooit ook eens meegedaan!
22 maart 1977 (43 jaar)quote:
Snuif nog ff wat lavendel op om rustig te worden dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 01:30 schreef Viesdik het volgende:
Mona met haar FvD bashing
wispelturige kut
had altijd diep veel respect voor haar, maar ze is verloren
De vrijdag sla ik dus standaard over.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanaf vrijdag 6 november nieuw duo Paul de Leeuw en Astrid Joosten. Hugo en Sophie gaan naar de maandagavond. Ook Erik Dijkstra stopt met Op1. Bron: www.mediacourant.nl.
Oh wacht maar. Het kan nog erger. Ik noem een Emma Wortelboer, een Dolf Jansen, een Sanne Wallis de Vries.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De vrijdag sla ik dus standaard over.
@:coco
@:monkyyy
Erikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanaf vrijdag 6 november nieuw duo Paul de Leeuw en Astrid Joosten. Hugo en Sophie gaan naar de maandagavond. Ook Erik Dijkstra stopt met Op1. Bron: www.mediacourant.nl.
Wel goed dat Paul de Leeuw niet amusement doet, maar iets serieus als talkshow.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat ze vooral nieuw talent wilden. Komen ze aan met deze boomers.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Talenten voor MAX.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vooral nieuw talent wilden. Komen ze aan met deze boomers.
Erik Dijkstra kun je niet serieus nemen door zijn prépubertaal gedrag in Bureau Sport op vrijdagmiddag op Radio 1.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:04 schreef BobW het volgende:
Paul en Astrid, dat is wel verrassend maar op vrijdag misschien wel leuk.
Erik Dijkstra vond ik het niet slecht doen.
Maar Astridgodinquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De vrijdag sla ik dus standaard over.
@:coco
@:monkyyy
Maar Geert doet het wel heel erg goed in die rol. Daar kan Baudet heel veel van leren.quote:
Een presentator, radio of tv, is ook een kwestie van acteren. Als je dat er niet achter kunt zien dan is dat echt jouw probleem.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Erik Dijkstra kun je niet serieus nemen door zijn prépubertaal gedrag in Bureau Sport op vrijdagmiddag op Radio 1.
Als je Radio 1 als een serieuze zender beschouwt, dan ga je niet elke week 'The Mystery Guest' op zo'n repeterende en humorloze wijze presenteren. M.a.w., doe voor de radio niet de dingen die je voor de tv niet durft omdat het te belachelijk overkomt.
Linke zooi... Het kan ineens weg zijn....quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:43 schreef Gehrman het volgende:
We kunnen beter investeren in Bitcoin.
Mag hopen dat de kiezer door dit goedkoop populisme heen prikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:43 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar Geert doet het wel heel erg goed in die rol. Daar kan Baudet heel veel van leren.
Cruciale infrastructuur in het buitenland. Een paar havens opkopen in Griekenland bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:43 schreef Gehrman het volgende:
Dat wel natuurlijk, maar ik vrees van niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat de kiezer door dit goedkoop populisme heen prikt.
Binnenkort weer een bullrun.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:43 schreef Gehrman het volgende:
Is wel een grappig borderlinemeisjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh wacht maar. Het kan nog erger. Ik noem een Emma Wortelboer, een Dolf Jansen, een Sanne Wallis de Vries.
Heb je haar zusje weleens gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Is wel een grappig borderlinemeisje
Dit waren niet de 7 vette jaren die we gewend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig hadden we 7 vette jaren, dus heeft iedereen netjes ieder jaar 5% van de omzet opzij gezet om grote tegenslagen in het bedrijf aan te kunnen.
Dat lijkt me sowieso voor de Nederlandse economie beter; laat men het geld maar in eigen land uitgeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Dan gaan maar we een jaartje niet op wintersport.
Vooral als je er onroerend goed, aandelen of bitcoins voor had gekocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig hadden we 7 vette jaren, dus heeft iedereen netjes ieder jaar 5% van de omzet opzij gezet om grote tegenslagen in het bedrijf aan te kunnen.
Ze heeft een reis-organisatie gekregen van pappie. Daarnaast doet ze wat ik noem "flauwekul zaken", spreker en boekjes schrijven over hoe goed ze is.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
¤18.000, daar kun je een mooie siliconen voorgevel van aanschaffen.
Krijg je allemaal enge ziektes van, die dingen lekken allemaal.quote:
Inderdaad jaquote:
Wollah legt u de pasje even buiten neer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:14 schreef Ronald het volgende:
Mo leek zo’n vriendelijke Hollandse jongen aan de telefoon
Kechquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wollah legt u de pasje even buiten neer.
Ze zijn ook niet te beroerd een ouwe sappelaar van zijn laatste tientjes te ontdoen hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:16 schreef matthijst het volgende:
Die bejaarden bulken ook allemaal van het geld.
Doelgroep slaapt al.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel goed dat ze hier aandacht aan blijven schenken. De kwetsbare groep voor fraude is de doelgroep van dit programma.
Scheelt weer in de eigen bijdrage voor de zorginstelling.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:19 schreef matthijst het volgende:
Ze lacht aardig, voor iemand die 18 roodjes kwijt is
Las ergens dat vooral de groep van plusminus 60 kwetsbaar is (veel geld en kinderen op een leeftijd dat ze geld nodig hebben). Het lijkt me dat die groep nu nog gewoon kijkt.quote:
Ongebruikelijke transactie, lijkt me.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:20 schreef Ronald het volgende:
Ondanks dat het achterlijk is moet een bank toch een transactie kunnen bevriezen van rekening A naar B
Mijn tantes van die leeftijd gaan vaak na het 8 uur journaal al slapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Las ergens dat vooral de groep van plusminus 60 kwetsbaar is (veel geld en kinderen op een leeftijd dat ze geld nodig hebben). Het lijkt me dat die groep nu nog gewoon kijkt.
Verstandig om dat zo in te stellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:23 schreef superniger het volgende:
Ik kan maximaal 500 euro per dag cash pinnen.
Die bos is ie binnenkort van afquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:24 schreef SuperKaas het volgende:
Zijn dit broers..?
Ik zou ook mijn broer haten als ik kaal was en mijn broer nog zo'n volle bos haar
Ik heb alleen cash in huis voor de schoonmaakster en de tuinman, die willen het contant.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:23 schreef superniger het volgende:
Ik kan maximaal 500 euro per dag cash pinnen.
Zie familiediner. Waarschijnlijk over iets onnozels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |