Ik vrees ook voor een verdere uitkleding van de verzorgingsstaat (zorg, onderwijs en sociale zekerheid). Zeker gezien de enorme bedragen die ook in de Zuid-Europese put gestort moeten worden dankzij Asscher en Jetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Dit gaat iedereen betalen.
Vooral iedereen die wat extra's nodig heeft en dat zelf niet zomaar kan betalen; voorzieningen zullen verder uitgekleed worden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef Monolith het volgende:
Het aanrecht lijkt me beter voor Mona.
Heb het idee dat men Mona te licht vindt.... (Men spreekt het niet hardop uit!)quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef Monolith het volgende:
Het aanrecht lijkt me beter voor Mona.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:
Forum, die gaan op het moment echt lekker in de peilingen.
Jensen zit met zijn hoofd in 3 postcode gebiedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Jensen zei in zijn uitzending dat Lucille Werner al met 1 been in de kamer zit!![]()
![]()
Ik meen dat ze op 10 staat dus ja! Anders kiezersbedrog!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef Gehrman het volgende:
Gaat Lucille ook de kamer in bij genoeg zetels?
Ok dan stem ik op Lucille.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik meen dat ze op 10 staat dus ja! Anders kiezersbedrog!
Kornilov op vier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd naar de kieslijst van forum, lange Frans op twee, Tisjeboyjay op drie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |