Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:
Forum, die gaan op het moment echt lekker in de peilingen.
Jensen zit met zijn hoofd in 3 postcode gebiedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Jensen zei in zijn uitzending dat Lucille Werner al met 1 been in de kamer zit!![]()
![]()
Ik meen dat ze op 10 staat dus ja! Anders kiezersbedrog!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef Gehrman het volgende:
Gaat Lucille ook de kamer in bij genoeg zetels?
Ok dan stem ik op Lucille.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik meen dat ze op 10 staat dus ja! Anders kiezersbedrog!
Kornilov op vier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd naar de kieslijst van forum, lange Frans op twee, Tisjeboyjay op drie?
Famke, Maurice de Hond, Willem Engel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
Ben benieuwd naar de kieslijst van forum, lange Frans op twee, Tisjeboyjay op drie?
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Maar momenteel geniet ik gewoon van de shitshow bij FvD.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PVV en FvD zijn communicerende vaten; dan heb ik toch liever dat men FvD stemt.
Ze staan nog steeds op winst voor de 2e kamer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:14 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Maar momenteel geniet ik gewoon van de shitshow bij FvD.
Dat nieuwe boek 'Mijn meningen zijn feiten' is ook weer te bizar voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |