Woedendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gvd ontzettende deugerViel me al mee dat niemand zo'n opmerking had gemaakt, maar uiteindelijk komt er toch iemand
![]()
Dus omdat die gozer in een rolstoel zit mag ik hem niet irritant vinden ofzo? Dat staat toch volledig los van zijn ziekte man. Zielig figuur dat je bent, deugneus
Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:06 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat dat pleurisventje met zijn rolstoel van de trap af dondert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Misschien kan Johan hem een zetje geven. (@Old_Pal)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:06 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gvd ontzettende deugerViel me al mee dat niemand zo'n opmerking had gemaakt, maar uiteindelijk komt er toch iemand
![]()
Dus omdat die gozer in een rolstoel zit mag ik hem niet irritant vinden ofzo? Dat staat toch volledig los van zijn ziekte man. Zielig figuur dat je bent, deugneus
Van het sympathieke PSV Forum:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:06 schreef De_Kraam het volgende:
https://forum.psv.nl/inde(...)divisie.202/page-354quote:Als je naar die jongen kijkt, dan moeten ons eigenlijk wel schamen over alles waar we over klagen in het leven. Zo’n jongen heeft continu pijn, overval zijn handen en alles en gezicht onder een soort brandwonden vanwege die ziekte en hij vertelde dat zulke kwetsbare mensen door Corona nog eenzamer worden. Maar ondertussen vertelt hij alles met een lach op zijn gezicht en geniet hij van een VI en hun grappen maar ook van voetbal. Wat een mooie vent!
Celine van Es uit Berghem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
En wie is de gast vanavond![]()
Helemaal uit kwarrentin gekomen
You mad broquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Als het over een zwarte piet gaat hoort daar natuurlijk ook een rijmpje bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan is al in de Sinterklaas stemming.
OM is flink langzaam met hem vervolgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:35 schreef Justin_Case het volgende:
Trap die zwarte piet maar op zijn bek
#sorryjongensikbeneenwoordkunstenaar
gebeurdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog steeds geen idee wat er in het filmpje gebeurd
Feyenoord moet eerst die slechte TD wegwerkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord moet stoppen met die afschuwelijke eredivisieaankopen en meer spelers halen van Henk Timmer.
Alsof Dick z'n positie tov gewone vrienden zou willen innemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:47 schreef Zorro het volgende:
"Bij je vrienden"
"Oh bij VI"
Hij weet meteen dat het daarover gaat. Dat geeft toch aan dat hij niet veel vrienden heeft om uit te kiezen.
En ook hier is hij nogal optimistich.
Arnesen? Ik was juist blij dat we eindelijk van Van Geel af waren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord moet eerst die slechte TD wegwerken
Heeft net als Van Geel ervaring maar heeft eigenlijk sinds Chelsea (2006)overal gefaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Arnesen? Ik was juist blij dat we eindelijk van Van Geel af waren.
Het kabbelt voortquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker showtje vanavondWat vinden jullie?
En hoi hooligans
Alles loopt z'n gangetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
En hoi hooligans
Hoiquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
En hoi hooligans
Grapje ouwe reus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Grapje ouwe reus!@Mortaxx lekker niks mis mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Lenny_Leonard deze ziet er toch goed uitgraag op anoniem
Jellyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
Al dat ophemelen van Ajax, zo goed was het niet.
Jellyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:13 schreef Zorro het volgende:
Onterechte strafschop gekregen en Atalanta strafschop onthouden. En dan nog 2-2 spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |