sssstttt bill kijkt meequote:
En grof aangepast i.v.m. de eerdere versie. Niet zo boeiend dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook in Eerste Kamer ruime meerderheid voor coronawet
De coronawet van het kabinet is nu ook door de Eerste Kamer. Drie weken geleden ging de Tweede Kamer al akkoord met het wetsvoorstel en nu heeft de senaat zich daarbij aangesloten. Minister De Jonge zei gisteren dat hij uitgaat van 1 december als datum van inwerkingtreding, maar "zoveel eerder als mogelijk is en liefst wat eerder".
Je kan wel random citaatjes posten maar we wachten nog steeds op dat citaat van die PCR-uitvinder.quote:
Mening? Man... er staat gewoon een complete onderbouwing onder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:40 schreef Ark3988 het volgende:
Dit is de de dokter zijn mening, niet een vastgesteld feit.
Dat hoeven ze niet in een document te zetten, aangezien de mensen waar het document voor bedoeld is (die in dat vakgebied zitten) dat gewoon begrijpen.quote:En als ze het virus hebben weten te isoleren waarom zetten ze dat niet in het document?
Jij vraagt zeker ook nooit ergens bonnetjes van? Man man, wat een simpele zielquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat hoeven ze niet in een document te zetten, aangezien de mensen waar het document voor bedoeld is (die in dat vakgebied zitten) dat gewoon begrijpen.
Simpele ziel? Je neemt zelf klakkeloos iets over van een random flutsite (want je bent niet capabel om zoiets zelf te vinden in zo'n document) zonder enige vorm van controle van de feiten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef Ark3988 het volgende:
[..]
Jij vraagt zeker ook nooit ergens bonnetjes van? Man man, wat een simpele ziel
Dat kan je allemaal in de wet lezen. Die vragen hoef je niet te stellen maar kan je zelf beantwoorden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Verwacht van de "journalisten' vanavond wel wat vragen met betrekking tot de coronawet..
Ik ga er op letten.
De inhoud van de wet? ,wat gaat er allemaal veranderen? wanneer is de coronawet weer ongeldig..zodra coronagriep helemaal verdwenen is?
ik verwacht niet veel van de journalisten, die doen gewoon alsof dit normaal is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Verwacht van de "journalisten' vanavond wel wat vragen met betrekking tot de coronawet..
Ik ga er op letten.
De inhoud van de wet? ,wat gaat er allemaal veranderen? wanneer is de coronawet weer ongeldig..zodra de coronagriep helemaal verdwenen is?
Waar je aan voorbijgaat is dat wat er nu speelt ons allemaal treft en dan heeft iedereen op zijn minst het recht dat er te achterhalen is dat wat er speelt ook gebaseerd is op feiten, dat ik dit moet aanhalen is eigenlijk al ongelooflijk als je ziet wat we qua maatregelen en wetten voorgezet krijgen. Ik weet niet of jij het fijn vind in wat voor systeem of menselijke relatie dan ook, dat die ander iets voor jou bepaalt maar de redenen waarom niet wil delen. Op zijn minst word je dan achterdochtig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Simpele ziel? Je neemt zelf klakkeloos iets over van een random flutsite (want je bent niet capabel om zoiets zelf te vinden in zo'n document) zonder enige vorm van controle van de feiten.
En vervolgens vind jij dat ze in zo'n document voor iedere simpele ziel moeten gaan uitleggen wat er staat.
Denk je dat er in de handleiding voor een nieuwe type open hart operatie ook vermeld staat wat een "thorax" is?Als een chirurg dat niet begrijpt kan hij beter ander werk zoeken.
Dus, samenvattend: wat je zegt ben je zelf.
Heeft BNW dan geen eigen journalisten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel van de journalisten, die doen gewoon alsof dit normaal is.
Kind, maak niet zo'n drama.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:06 schreef Ark3988 het volgende:
[..]
Waar je aan voorbijgaat is dat wat er nu speelt ons allemaal treft en dan heeft iedereen op zijn minst het recht dat er te achterhalen is dat wat er speelt ook gebaseerd is op feiten, dat ik dit moet aanhalen is eigenlijk al ongelooflijk als je ziet wat we qua maatregelen en wetten voorgezet krijgen. Ik weet niet of jij het fijn vind in wat voor systeem of menselijke relatie dan ook, dat die ander iets voor jou bepaalt maar de redenen waarom niet wil delen. Op zijn minst word je dan achterdochtig.
Misschien fungeer jij beter in een dictatuur, dat er iemand is met alle kennis en macht die voor iedereen bepaalt hoe het moet en dan zonder tegenspraak. Qua intelligentie ben jij daar niet het type voor om blindelings te volgen dus wat maakt het dat er mensen mogen zijn die zonder aansprakelijkheid inbreuk mogen maken op het leven van mensen?
Ze moeten wel ,anders zijn ze hun baan kwijtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel van de journalisten, die doen gewoon alsof dit normaal is.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze moeten wel ,anders zijn ze hun baan kwijt
Nee ik ook niet, die vragen die gesteld worden zijn allang bekend bij Peppi en Kokki... het is een toneelstukje,quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jouw meningen zet je vrij overheersend neer, misschien dat daar linken liggen met dat je het niet erg vindt dat niet alle informatie gedeeld hoeft te worden. Basta,punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kind, maak niet zo'n drama.
Je hebt één of ander "feitje" gevonden, dacht je. Dat blijkt nu niet zo te zijn. Move on, doe volgende keer wat meer research voordat je wat neerplempt en probeer niet net te doen alsof je de wetenschap verslagen hebt door een paar zinnen verkeerd te interpreteren.
Je kan wel lappen tekst blijven uitspugen met je mening maar beter ga je aantonen dat je (volgende) artikel (wel) klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:15 schreef Ark3988 het volgende:
[..]
Jouw meningen zet je vrij overheersend neer, misschien dat daar linken liggen met dat je het niet erg vindt dat niet alle informatie gedeeld hoeft te worden. Basta,punt.
Ik heb er vertrouwen in dat met de tijd je de situatie anders gaat bekijken met de ontwikkelingen die zich af gaan spelen in de wereld, en dan hoef je je niet te schamen dat je het niet hebt gezien
Ik en vele anderen kunnen met informatie komen maar jij gaat ze allemaal weerleggen dus het enige wat voor jou rest is om de ontwikkelingen in de wereld te aanschouwen en door te ervaren je conclusies te trekken. In de trant van, wie niet horen wil moet maar voelen maar ik heb er een hekel aan om dat te zeggen want het is denigrerend en ik wil niet neerbuigend naar je zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan wel lappen tekst blijven uitspugen met je mening maar beter ga je aantonen dat je artikel klopt.
Ik verwacht van niemand meer iets wat een stel idioten allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Je kan wel blijven zeuren maar je hebt blijkbaar geen enkel ander argument om je gelijk aan te tonen dan zeuren over mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:27 schreef Ark3988 het volgende:
[..]
Ik en vele anderen kunnen met informatie komen maar jij gaat ze allemaal weerleggen dus het enige wat voor jou rest is om de ontwikkelingen in de wereld te aanschouwen en door te ervaren je conclusies te trekken. In de trant van, wie niet horen wil moet maar voelen maar ik heb er een hekel aan om dat te zeggen want het is denigrerend en ik wil niet neerbuigend naar je zijn
Dan werken er misschien een paar lolbroeken bij het CDC dat ze zeggen dat ze het niet hebben, een andere conclusie kan er niet zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet? Echt wel, sterker nog: we hebben inmiddels primers die bewezen reageren alleen op targets (genetisch materiaal) van SARS-CoV-2.
Zie:
https://www.eurosurveilla(...)ent/eurosurveillance (tabel 1 en 'Cross-reactivity with other coronaviruses')
https://www.sciencedirect(...)653220301542#sec0010 (tabel 1 en 2)
En voor een overzicht welke testen welke targets gebruiken: https://www.finddx.org/wp(...)esults_05Jun2020.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |