abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:00:07 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195885254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-
Ga op de pc jonge
sssstttt bill kijkt mee :X
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:02:57 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195885317
Ook in Eerste Kamer ruime meerderheid voor coronawet

De coronawet van het kabinet is nu ook door de Eerste Kamer. Drie weken geleden ging de Tweede Kamer al akkoord met het wetsvoorstel en nu heeft de senaat zich daarbij aangesloten. Minister De Jonge zei gisteren dat hij uitgaat van 1 december als datum van inwerkingtreding, maar "zoveel eerder als mogelijk is en liefst wat eerder".

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195885483
'tijdelijke wet'
pi_195885489
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook in Eerste Kamer ruime meerderheid voor coronawet

De coronawet van het kabinet is nu ook door de Eerste Kamer. Drie weken geleden ging de Tweede Kamer al akkoord met het wetsvoorstel en nu heeft de senaat zich daarbij aangesloten. Minister De Jonge zei gisteren dat hij uitgaat van 1 december als datum van inwerkingtreding, maar "zoveel eerder als mogelijk is en liefst wat eerder".

:{
En grof aangepast i.v.m. de eerdere versie. Niet zo boeiend dus.

Lekker fearmongeren.
pi_195885671
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:13 schreef weetjewel5 het volgende:
'tijdelijke wet'
Je kan wel random citaatjes posten maar we wachten nog steeds op dat citaat van die PCR-uitvinder.

Als de corona crisis voorbij is en de wet is nog steeds actief, dan heb je reden om te klagen (en dan klaag ik met je mee). Voorlopig is het een ongegronde assumptie van jouw kant.

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 27-10-2020 15:35:12 ]
pi_195885705
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:40 schreef Ark3988 het volgende:

Dit is de de dokter zijn mening, niet een vastgesteld feit.
Mening? Man... er staat gewoon een complete onderbouwing onder.

Wat jij hebt gepost is een mening die je geleend hebt van één of andere flutsite die niet begrijpt wat er staat. En je doet zelf compleet niet aan fact checking, dus dan krijg je dit soort idioterie direct weer om je oren.

quote:
En als ze het virus hebben weten te isoleren waarom zetten ze dat niet in het document?
Dat hoeven ze niet in een document te zetten, aangezien de mensen waar het document voor bedoeld is (die in dat vakgebied zitten) dat gewoon begrijpen.

De interpretatie door jouw bron is niet correct en daarnaast is de situatie inmiddels veranderd (maar dat kan uiteraard niet in een oud document opgenomen worden dat al is uitgebracht).

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 27-10-2020 15:35:47 ]
pi_195885974
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat hoeven ze niet in een document te zetten, aangezien de mensen waar het document voor bedoeld is (die in dat vakgebied zitten) dat gewoon begrijpen.
Jij vraagt zeker ook nooit ergens bonnetjes van? Man man, wat een simpele ziel
pi_195886115
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef Ark3988 het volgende:

[..]

Jij vraagt zeker ook nooit ergens bonnetjes van? Man man, wat een simpele ziel
Simpele ziel? Je neemt zelf klakkeloos iets over van een random flutsite (want je bent niet capabel om zoiets zelf te vinden in zo'n document) zonder enige vorm van controle van de feiten.

En vervolgens vind jij dat ze in zo'n document voor iedere simpele ziel moeten gaan uitleggen wat er staat.
Denk je dat er in de handleiding voor een nieuwe type open hart operatie ook vermeld staat wat een "thorax" is? :') Als een chirurg dat niet begrijpt kan hij beter ander werk zoeken.

Dus, samenvattend: wat je zegt ben je zelf.
pi_195886126
Is J0kkebr0k weer terug ofzo? :')
pi_195886150
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:53 schreef illusions het volgende:
Is J0kkebr0k weer terug ofzo? :')
Nou, weet niet, deze lijkt nog een tikje bijzonderder.
pi_195886303
Verwacht van de "journalisten' vanavond wel wat vragen met betrekking tot de coronawet..
Ik ga er op letten.

De inhoud van de wet? ,wat gaat er allemaal veranderen? wanneer is de coronawet weer ongeldig..zodra de coronagriep helemaal verdwenen is?
pi_195886329
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Verwacht van de "journalisten' vanavond wel wat vragen met betrekking tot de coronawet..
Ik ga er op letten.

De inhoud van de wet? ,wat gaat er allemaal veranderen? wanneer is de coronawet weer ongeldig..zodra coronagriep helemaal verdwenen is?
Dat kan je allemaal in de wet lezen. Die vragen hoef je niet te stellen maar kan je zelf beantwoorden.
pi_195886355
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Ik ga er op letten.

De inhoud van de wet? ,wat gaat er allemaal veranderen? wanneer is de coronawet weer ongeldig..zodra de coronagriep helemaal verdwenen is?
ik verwacht niet veel van de journalisten, die doen gewoon alsof dit normaal is.
pi_195886360
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Simpele ziel? Je neemt zelf klakkeloos iets over van een random flutsite (want je bent niet capabel om zoiets zelf te vinden in zo'n document) zonder enige vorm van controle van de feiten.

En vervolgens vind jij dat ze in zo'n document voor iedere simpele ziel moeten gaan uitleggen wat er staat.
Denk je dat er in de handleiding voor een nieuwe type open hart operatie ook vermeld staat wat een "thorax" is? :') Als een chirurg dat niet begrijpt kan hij beter ander werk zoeken.

Dus, samenvattend: wat je zegt ben je zelf.
Waar je aan voorbijgaat is dat wat er nu speelt ons allemaal treft en dan heeft iedereen op zijn minst het recht dat er te achterhalen is dat wat er speelt ook gebaseerd is op feiten, dat ik dit moet aanhalen is eigenlijk al ongelooflijk als je ziet wat we qua maatregelen en wetten voorgezet krijgen. Ik weet niet of jij het fijn vind in wat voor systeem of menselijke relatie dan ook, dat die ander iets voor jou bepaalt maar de redenen waarom niet wil delen. Op zijn minst word je dan achterdochtig.

Misschien fungeer jij beter in een dictatuur, dat er iemand is met alle kennis en macht die voor iedereen bepaalt hoe het moet en dan zonder tegenspraak. Qua intelligentie ben jij daar niet het type voor om blindelings te volgen dus wat maakt het dat er mensen mogen zijn die zonder aansprakelijkheid inbreuk mogen maken op het leven van mensen?
pi_195886364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:05 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik verwacht niet veel van de journalisten, die doen gewoon alsof dit normaal is.
Heeft BNW dan geen eigen journalisten? ;)

Maar goed, je kan die wet gewoon zelf lezen en dan weet je precies wat er staat.
pi_195886374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:06 schreef Ark3988 het volgende:

[..]

Waar je aan voorbijgaat is dat wat er nu speelt ons allemaal treft en dan heeft iedereen op zijn minst het recht dat er te achterhalen is dat wat er speelt ook gebaseerd is op feiten, dat ik dit moet aanhalen is eigenlijk al ongelooflijk als je ziet wat we qua maatregelen en wetten voorgezet krijgen. Ik weet niet of jij het fijn vind in wat voor systeem of menselijke relatie dan ook, dat die ander iets voor jou bepaalt maar de redenen waarom niet wil delen. Op zijn minst word je dan achterdochtig.

Misschien fungeer jij beter in een dictatuur, dat er iemand is met alle kennis en macht die voor iedereen bepaalt hoe het moet en dan zonder tegenspraak. Qua intelligentie ben jij daar niet het type voor om blindelings te volgen dus wat maakt het dat er mensen mogen zijn die zonder aansprakelijkheid inbreuk mogen maken op het leven van mensen?
Kind, maak niet zo'n drama.

Je hebt één of ander "feitje" gevonden, dacht je. Dat blijkt nu niet zo te zijn. Move on, doe volgende keer wat meer research voordat je wat neerplempt en probeer niet net te doen alsof je de wetenschap verslagen hebt door een paar zinnen verkeerd te interpreteren.
pi_195886401
quote:

[..]

Ze moeten wel ,anders zijn ze hun baan kwijt
pi_195886405
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze moeten wel ,anders zijn ze hun baan kwijt
:')

Als je de wet voor het gemak zelf eens gaat doorlezen hoef je niet te wachten op journalisten en kan je hier je ontdekkingen posten.

Maar nee, het is makkelijker om te wachten tot journalisten de vragen stellen en dan klagen dat ze niet de juiste vragen stellen.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:13:51 #244
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195886462
quote:

[..]

Nee ik ook niet, die vragen die gesteld worden zijn allang bekend bij Peppi en Kokki... het is een toneelstukje,
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195886482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Kind, maak niet zo'n drama.

Je hebt één of ander "feitje" gevonden, dacht je. Dat blijkt nu niet zo te zijn. Move on, doe volgende keer wat meer research voordat je wat neerplempt en probeer niet net te doen alsof je de wetenschap verslagen hebt door een paar zinnen verkeerd te interpreteren.
Jouw meningen zet je vrij overheersend neer, misschien dat daar linken liggen met dat je het niet erg vindt dat niet alle informatie gedeeld hoeft te worden. Basta,punt.
Ik heb er vertrouwen in dat met de tijd je de situatie anders gaat bekijken met de ontwikkelingen die zich af gaan spelen in de wereld, en dan hoef je je niet te schamen dat je het niet hebt gezien
pi_195886584
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:15 schreef Ark3988 het volgende:

[..]

Jouw meningen zet je vrij overheersend neer, misschien dat daar linken liggen met dat je het niet erg vindt dat niet alle informatie gedeeld hoeft te worden. Basta,punt.
Ik heb er vertrouwen in dat met de tijd je de situatie anders gaat bekijken met de ontwikkelingen die zich af gaan spelen in de wereld, en dan hoef je je niet te schamen dat je het niet hebt gezien
Je kan wel lappen tekst blijven uitspugen met je mening maar beter ga je aantonen dat je (volgende) artikel (wel) klopt.
pi_195886695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan wel lappen tekst blijven uitspugen met je mening maar beter ga je aantonen dat je artikel klopt.
Ik en vele anderen kunnen met informatie komen maar jij gaat ze allemaal weerleggen dus het enige wat voor jou rest is om de ontwikkelingen in de wereld te aanschouwen en door te ervaren je conclusies te trekken. In de trant van, wie niet horen wil moet maar voelen maar ik heb er een hekel aan om dat te zeggen want het is denigrerend en ik wil niet neerbuigend naar je zijn
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:33:03 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195886808
quote:

[..]

Ik verwacht van niemand meer iets wat een stel idioten allemaal
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195886809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:27 schreef Ark3988 het volgende:

[..]

Ik en vele anderen kunnen met informatie komen maar jij gaat ze allemaal weerleggen dus het enige wat voor jou rest is om de ontwikkelingen in de wereld te aanschouwen en door te ervaren je conclusies te trekken. In de trant van, wie niet horen wil moet maar voelen maar ik heb er een hekel aan om dat te zeggen want het is denigrerend en ik wil niet neerbuigend naar je zijn
Je kan wel blijven zeuren maar je hebt blijkbaar geen enkel ander argument om je gelijk aan te tonen dan zeuren over mij.

Je hebt gewoon iets gepost wat simpel te weerleggen was en ipv dat je dan meer bewijs zoekt of je er bij neerlegt, ga je zeuren dat ik het heb weerlegd.

En met dramatische opmerkingen over "ontwikkelingen in de wereld" overtuig je me al helemaal niet.
pi_195886929
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niet? Echt wel, sterker nog: we hebben inmiddels primers die bewezen reageren alleen op targets (genetisch materiaal) van SARS-CoV-2.

Zie:

https://www.eurosurveilla(...)ent/eurosurveillance (tabel 1 en 'Cross-reactivity with other coronaviruses')
https://www.sciencedirect(...)653220301542#sec0010 (tabel 1 en 2)

En voor een overzicht welke testen welke targets gebruiken: https://www.finddx.org/wp(...)esults_05Jun2020.pdf
Dan werken er misschien een paar lolbroeken bij het CDC dat ze zeggen dat ze het niet hebben, een andere conclusie kan er niet zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')