1 2 3 | Vrijdag 2 oktober INDYCAR Harvest GP – Race 1 21:30 uur Zaterdag 3 oktober INDYCAR Harvest GP – Race 2 20:30 uur Zondag 25 oktober Firestone Grand Prix of St. Petersburg 20:30 uur |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:29 schreef franklop het volgende:
Blijft RVK op zijn plekje? Of daar nog geen zekerheid over?
Nou nog een wat mooiere auto volgend jaar en dan ben ik helemaal tevreden. Ik vind dat hij momenteel een van de saaiste auto's op de grid heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:38 schreef Vriezzer het volgende:
Ik denk dat het goed is dat Rinus nog een seizoen bij ECR blijft. Op zich een alleraardigst team. Ze focussen zich op Rinus en weten dat ze met hem een enorm talent in handen hebben. Interessant voor sponsoren ook, mede dankzij #RocketRinus en zijn meme die ontstaan is bij de coureurpresentatie op Indianapolis.
Daarnaast kan hij zich zo rustig blijven ontwikkelen. Mocht hij overgestapt zijn naar Andretti, Penske of RLL dan had er in zijn tweede seizoen al een stuk meer druk op zijn schouders gelegen.
Die ligt lekker te koken in een pan water? Dat hoort niet hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze rijden al. Zul je zien dat de start samenvalt met de kookwekker voor de pizza...
Nee, die ligt in de ovenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ligt lekker te koken in een pan water? Dat hoort niet hoor.
Kookwekker --> kokenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die ligt in de oven![]()
Waarom denk je dat die in een pan kokend water ligt?
Leuk dat hij Indy gaat rijden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef heywoodu het volgende:
McLaughlin was vóór vorig weekend al Supercars-kampioen René
Daar verschillen de meningen overquote:
Owh.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kookwekker --> koken
Snap je. Het was een grap.
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Geen Larko die McLaughlin gaat interviewen meer, geen McLaughlin meer wiens naam constant met mokerdik Australisch accent genoemd wordt, geen fantastische duels tussen McLaughlin en Van Gisbergen meer, ik vind het maar jammer
Ja potjandorie, hele race verklootquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vergeten de boardradio aan te zetten![]()
![]()
Ik proef enig sarcasmequote:Op zondag 25 oktober 2020 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja potjandorie, hele race verkloot
Voor de volle 100%quote:
Chilton gepitquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rinus was eerst 18e dacht ik. Dus dan zou hij Bourdais ingehaald hebben.
Wegens pitstop Bourdaisquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rinus was eerst 18e dacht ik. Dus dan zou hij Bourdais ingehaald hebben.
Dat ookquote:
Ja ik haat dat ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rinus haat in de komende ronden pitten hoor ik net.
"Touché!"quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pas op die vleugel.
Zou Olav zeggen.
Zeker. Idealiter veroorzaakt hij binnen de regels een cautionquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Newgarden gaat nog wel wat kamikaze acties uithalen.
Moet minimaal tweede worden om überhaupt kans te maken op de titel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Newgarden gaat nog wel wat kamikaze acties uithalen.
I knowquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Ja leuk maar Rinus staat zo weer binnen
Zou wel snel zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Ja leuk maar Rinus staat zo weer binnen
Zeiden ze net op de boardradio naar ik dacht. Heb jij 'm ook aanstaan?quote:
Zeker, even een stukje cake pakkenquote:
Ja, maar als hij nu naar binnen gaat heeft hij niets aan zijn vroege stop gehad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeiden ze net op de boardradio naar ik dacht. Heb jij 'm ook aanstaan?
Waar hoor je dat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Save some fuel here. We're gonna stay out
Ja dat begrijp ik, maar waar kun je dat beluisteren?quote:
Via de Indy Cars app.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar waar kun je dat beluisteren?
Dikke kont?quote:
En achteraan terecht komen. Weg strategiequote:Op zondag 25 oktober 2020 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Rinus nu wel gaat pitten
Daarom pitte hij net niet iddquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En achteraan terecht komen. Web strategie
hebben ze ook wel, maar niet op ieder kanaalquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nascar zou ook zo de stand moeten weergeven. 10x beter.
Bovenin is heel irritant jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nascar zou ook zo de stand moeten weergeven. 10x beter.
I know.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hebben ze ook wel, maar niet op ieder kanaal
Dit is vooral vervelend ja, als ik de races 'op een andere manier' kijk is er mestal wel gewoon een kolom ipv het vreselijk irritante bewegende balkje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hebben ze ook wel, maar niet op ieder kanaal
Nee gewoon dikke pech.quote:
Vreselijk geknauw genotquote:
In zijn versnellingsbakquote:
Wat hij op dit moment doet dus.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:45 schreef Starflyer het volgende:
Andretti moet 8 punten op Bourdais of 14 punten op Daly goedmaken om bij de beste 22 fulltime auto's te komen die aanspraak maken op de 1(,5?) miljoen dollar startgeld voor volgend jaar.
Goed punt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rinus gaat er bewust niet voorbij ivm het prijzengeld
Achteraan de rij achter de SCquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daly en Veekay gaan terugvallen naar helemaal achteraan?! Daar rijden ze al...
So? Wat maakt dat uit?quote:
Weinig.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
Zo Rinus kan weer gewoon racen, geld is binnen
En die heeft net een nieuw contractquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:09 schreef Starflyer het volgende:
Sato kost Andretti dus die 1,5 miljoen dollar
Kan die wel even die 1,5 miljoen dokkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die heeft net een nieuw contract![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan die wel even die 1,5 miljoen dokken
Ja, met McLaughlin. Niet zijn schuldquote:
Ja. Werd aangereden door mr Superdingesquote:
Dat is niet leuk om je seizoen mee te eindigenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, met McLaughlin. Niet zijn schuld
Rookie of the year + nieuw contractquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om je seizoen mee te eindigen
Nee. Ze gebruiken de rest van de race als testsessie.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Of mee te beginnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had hij voor de race begon al binnenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rookie of the year + nieuw contract
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had hij voor de race begon al binnen
11e zelfs. Tenzij Newgarden de most laps lead heeft en dat lijkt me inmiddels al onmogelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef Starflyer het volgende:
Zolang Dixon bij de beste 9 eindigt is hij kampioen
Hij moest wel startenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat had hij voor de race begon al binnen
Accurater idd. Had ik overigens ook gemeld.quote:
2020 thingsquote:
Denk je alles gehad te hebben...quote:
Colton Stroll vindt dit niet zo grappig.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Colton Stroll vindt dit niet zo grappig.
Die deed het goed totdat hij Sato tegenkwam deze racequote:Op zondag 25 oktober 2020 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou op dit moment eerder Andretti vergelijken met Stroll
Vandaag zeker niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou op dit moment eerder Andretti vergelijken met Stroll
We hebben er genoeg zien glijden inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel spannend nog, Dixon gaat in principe natuurlijk geen gekke dingen doen, maar één echte fout (of pech) en ineens is Newgarden op weg naar de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |