1 2 3 | Vrijdag 2 oktober INDYCAR Harvest GP – Race 1 21:30 uur Zaterdag 3 oktober INDYCAR Harvest GP – Race 2 20:30 uur Zondag 25 oktober Firestone Grand Prix of St. Petersburg 20:30 uur |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:29 schreef franklop het volgende:
Blijft RVK op zijn plekje? Of daar nog geen zekerheid over?
Nou nog een wat mooiere auto volgend jaar en dan ben ik helemaal tevreden. Ik vind dat hij momenteel een van de saaiste auto's op de grid heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:38 schreef Vriezzer het volgende:
Ik denk dat het goed is dat Rinus nog een seizoen bij ECR blijft. Op zich een alleraardigst team. Ze focussen zich op Rinus en weten dat ze met hem een enorm talent in handen hebben. Interessant voor sponsoren ook, mede dankzij #RocketRinus en zijn meme die ontstaan is bij de coureurpresentatie op Indianapolis.
Daarnaast kan hij zich zo rustig blijven ontwikkelen. Mocht hij overgestapt zijn naar Andretti, Penske of RLL dan had er in zijn tweede seizoen al een stuk meer druk op zijn schouders gelegen.
Die ligt lekker te koken in een pan water? Dat hoort niet hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze rijden al. Zul je zien dat de start samenvalt met de kookwekker voor de pizza...
Nee, die ligt in de ovenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ligt lekker te koken in een pan water? Dat hoort niet hoor.
Kookwekker --> kokenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die ligt in de oven![]()
Waarom denk je dat die in een pan kokend water ligt?
Leuk dat hij Indy gaat rijden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef heywoodu het volgende:
McLaughlin was vóór vorig weekend al Supercars-kampioen René
Daar verschillen de meningen overquote:
Owh.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kookwekker --> koken
Snap je. Het was een grap.
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Geen Larko die McLaughlin gaat interviewen meer, geen McLaughlin meer wiens naam constant met mokerdik Australisch accent genoemd wordt, geen fantastische duels tussen McLaughlin en Van Gisbergen meer, ik vind het maar jammer
Ja potjandorie, hele race verklootquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vergeten de boardradio aan te zetten![]()
![]()
Ik proef enig sarcasmequote:Op zondag 25 oktober 2020 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja potjandorie, hele race verkloot
Voor de volle 100%quote:
Chilton gepitquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rinus was eerst 18e dacht ik. Dus dan zou hij Bourdais ingehaald hebben.
Wegens pitstop Bourdaisquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rinus was eerst 18e dacht ik. Dus dan zou hij Bourdais ingehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |