Enige reden waarom ik vd Kuijlen niet onbetwist op 1 zet is dat ie met wisselende nummers gespeeld heeft, en het dan de vraag is of zijn beste tijden met 10 waren. Maar als je het simpelweg hebt over spelers die ooit 10 gedragen hebben is er geen concurrentie voor vd Kuijlen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nilis is wat mij betreft de beste. Kuijlen niet live meegemaakt.
Maar Khokhlov wil ik zeker niet onbesproken laten hoor. Toen dat bericht dat die zou komen mij bereikte, dacht ik aan van die stugge Russen, maar wat had die man een flair zeg.
En Pereirogod. Dat die man niet geslaagd is kan alleen maar aan zijn mentaliteit liggen. Wat een talent had die zeg.
Van der Kuijlen was echt goed, een beetje zoals Sneijder zeg maar, tweebenig, Nilis misschien wat verfijnder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nilis is wat mij betreft de beste. Kuijlen niet live meegemaakt.
Maar Khokhlov wil ik zeker niet onbesproken laten hoor. Toen dat bericht dat die zou komen mij bereikte, dacht ik aan van die stugge Russen, maar wat had die man een flair zeg.
En Pereirogod. Dat die man niet geslaagd is kan alleen maar aan zijn mentaliteit liggen. Wat een talent had die zeg.
Ik heb beelden gezien ja. Natuurlijk het enige echte PSV Icoon. Daar kan nooit niemand meer aan tippen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van der Kuijlen was echt goed, een beetje zoals Sneijder zeg maar, tweebenig, Nilis misschien wat verfijnder.
Miserie duurt voortquote:Nick Viergever is positief getest op het coronavirus en ontbreekt donderdag in het Europa League-duel van PSV met Omonia Nicosia. Mario Götze is hersteld van zijn spierblessure en reist wel mee naar Cyprus.
Gotze terug, dus alles komt nu goed voor PSVquote:
2-2-2-4 spelen i.p.v. 4-2-2-2quote:
Götze terug, Viergever weg, ik zie twee positieve ontwikkelingen.quote:
hij heeft wel de klasse om een wedstrijd te beslissenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gotze terug, dus alles komt nu goed voor PSV
Ik was ook eigenlijk nog best serieus, die gozer kan mits fit gewoon in zijn eentje een wedstrijd beslissen inderdaad... al ben ik voor PSV bang dat er minimaal 2, 3 goals gemaakt moeten worden voor een resultaat gezien de personele bezetting achterin.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft wel de klasse om een wedstrijd te beslissen
geen idee hoe goed dat Omonia Nicosia isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was ook eigenlijk nog best serieus, die gozer kan mits fit gewoon in zijn eentje een wedstrijd beslissen inderdaad... al ben ik voor PSV bang dat er minimaal 2, 3 goals gemaakt moeten worden voor een resultaat gezien de personele bezetting achterin.
Dat zal vast niet veel zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoe goed dat Omonia Nicosia is
En de 47 middenvelders niet te vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:02 schreef mabo11 het volgende:
Gelukkig lag de prioriteit van de transferzomer op 5 meevoetballende keepers.
Waarvan 1 ONGELOFELIJK MONSTER/BEEST.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En de 47 middenvelders niet te vergeten
Ik zie nergens miserie. Viergever niet, Götze wel is 2x goed nieuws.quote:
Eerste keer groepsfase EL gehaald zo te zien. Volgens mij werken die spelers doordeweeks nog bij de dorpsbakker.quote:
Zijn wel verder gekomen dan AZ in de voorronde CL dit jaar..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerste keer groepsfase EL gehaald zo te zien. Volgens mij werken die spelers doordeweeks nog bij de dorpsbakker.
Van Kiev kun je verliezen, maar inderdaad:quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn wel verder gekomen dan AZ in de voorronde CL dit jaar..
En dan ook nog bij de bakker werken. Respect.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Kiev kun je verliezen, maar inderdaad:
Rode Ster Belgrado en Legia Warschau uitschakelen is ook niet helemaal niks.
Is weer eens wat anders dan linksback die toch geen linksback kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:02 schreef mabo11 het volgende:
Gelukkig lag de prioriteit van de transferzomer op 5 meevoetballende keepers.
dat is toch wel heel raarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze en Zahavi er dus ook niet bij. Gaan we de 11 spelers halen morgen?
https://www.psv.nl/nieuws(...)ELNOmqVgOPxTrz3Cp6J0
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze en Zahavi er dus ook niet bij. Gaan we de 11 spelers halen morgen?
https://www.psv.nl/nieuws(...)ELNOmqVgOPxTrz3Cp6J0
ik vind dit wel een gevaarlijk precedent, je kan toch geen spelers weigeren die het gehad hebben en nu gewoon negatief zijnquote:
Ach, kan er ook nog wel bij. 3 wedstrijden op rij spelen met een uitgedunde selectie en het missen van 4 of meer basisspelers.quote:
ook dat maar negatief is negatief als je zelfs de spelers niet op kan stellen die het gehad hebben houdt het wel echt opquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, kan er ook nog wel bij. 3 wedstrijden op rij spelen met een uitgedunde selectie en het missen van 4 of meer basisspelers.
Gaat natuurlijk nergens over dat deze wedstrijden gespeeld worden momenteel. Net als de potten van AZ bijvoorbeeld. Alles in de wereld is er op ingericht dat besmettingen zo min mogelijk plaats vinden, maar ondertussen voetballen we lekker door met 9 besmettingen oid in de selectie. Buiten dat het nadelig is voor de club, is het momenteel imo totaal niet verstandig om teams als AZ of PSV met een ‘corona-explosie’ te laten spelen.
Absoluut. Gaat nergens over.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat maar negatief is negatief als je zelfs de spelers niet op kan stellen die het gehad hebben houdt het wel echt op
Ook lachwekkend dat de UEFA niet allang centrale regels heeft opgesteld. De FIFA kan wel haar eigen regels opleggen als iemand 'n WK wil organiseren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:00 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat PSV zich altijd opstelt als braafste jongetje van de klas waardoor je van alle kanten wordt genaaid
[ twitter ]
Dit kan je als club toch niet accepteren ?
Dom ook vooral om niet net als Ajax de testen te frauderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:00 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat PSV zich altijd opstelt als braafste jongetje van de klas waardoor je van alle kanten wordt genaaid
[ twitter ]
Erg raar vooral dat Cyprus zegt dat iedereen in quarantaine moet als Teze en Zahavi meegaan, maar het feit dat Zahavi op het voetbalveld stond met vele anderen die wel mee zijn gegaan sinds zijn besmetting maakt geen bal uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:00 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Europa is een parodie op een continent.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg raar vooral dat Cyprus zegt dat iedereen in quarantaine moet als Teze en Zahavi meegaan, maar het feit dat Zahavi op het voetbalveld stond met vele anderen die wel mee zijn gegaan sinds zijn besmetting maakt geen bal uit.
Er zijn vast regels die zijn opgesteld waardoor Teze en Zahavi niet mee mochten (vermoedelijk het feit dat de besmetting in het buitenland is opgelopen), maar dan nog is het erg vreemd om ten gevolge daarvan te besluiten om mensen die mee gaan in de vlucht in quarantaine te zetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Europa is een parodie op een continent.
Hebben ze daar ook een Hugos de Jongos?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg raar vooral dat Cyprus zegt dat iedereen in quarantaine moet als Teze en Zahavi meegaan, maar het feit dat Zahavi op het voetbalveld stond met vele anderen die wel mee zijn gegaan sinds zijn besmetting maakt geen bal uit.
Het wordt steeds lachwekkender. Dreigen met quarantaine voor de hele selectie als ze mee waren geweest in het vliegtuig... Ja want ze zaten niet samen aan het ontbijt en in de bus richting het vliegveld. Rare mensen die Cypriotenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:00 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat Cyprus degradeert.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef Kriegel het volgende:
Dat hele Cyprus gewoon een douw richting Afrika geven, corrupt bananeneiland.
nu kan het gewoon doorgaanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is blijkbaar de officiële regel van de UEFA mbt Corona en Europese wedstrijden. Lijkt me vrij duidelijk..
"If restrictions imposed by the national/local authorities of the home club’s country apply to the
visiting club, the home club must propose a suitable alternative venue which may be in a neutral
country (within the territory of a UEFA member association) that would allow the match to take
place without any restrictions for both clubs. The home club will remain responsible for the
organisation of the match and all related costs. If the home club fails to propose such suitable
alternative venue and a reorganisation of the match at an alternative venue and/or date is not
possible, the club in question will be held responsible for the match not taking place and the
match will be declared by the UEFA Control, Ethics and Disciplinary Body to be forfeited by the
home club, which will be considered to have lost it 3-0."
Die regel vergeten ze direct zodra het ze even uitkomt. pas als het over Engelse of Spaanse club gaat boeit het ze waarsch. iets.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is blijkbaar de officiële regel van de UEFA mbt Corona en Europese wedstrijden. Lijkt me vrij duidelijk..
"If restrictions imposed by the national/local authorities of the home club’s country apply to the
visiting club, the home club must propose a suitable alternative venue which may be in a neutral
country (within the territory of a UEFA member association) that would allow the match to take
place without any restrictions for both clubs. The home club will remain responsible for the
organisation of the match and all related costs. If the home club fails to propose such suitable
alternative venue and a reorganisation of the match at an alternative venue and/or date is not
possible, the club in question will be held responsible for the match not taking place and the
match will be declared by the UEFA Control, Ethics and Disciplinary Body to be forfeited by the
home club, which will be considered to have lost it 3-0."
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:55 schreef PSVCL het volgende:
Zojuist Erik Addo tegengekomen in de AH,zonder mondkapje
Gewoon het hele eiland aan Erdogoat geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef Kriegel het volgende:
Dat hele Cyprus gewoon een douw richting Afrika geven, corrupt bananeneiland.
Dus eigenlijk had PSV gewoon niet het vliegtuig in moeten stappen en de UEFA aan de telefoon moeten wijzen op deze regel. Nu is het te laat inderdaad.quote:
Daarvoor heb je een legal mannetje die dat soort dingen uitzoekt. Waarschijnlijk had je beter gewoon af kunnen reizen met de complete selectie. Dan kom je het land niet in en kan je gelijk terugvliegen met een 3-0 overwinning in de niet uitgepakte koffers.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had PSV gewoon niet het vliegtuig in moeten stappen en de UEFA aan de telefoon moeten wijzen op deze regel. Nu is het te laat inderdaad.
Inderdaad, PSV had dit gewoon hard kunnen en moeten spelen, snap niet dat hun huisjuristen zo liggen te slapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had PSV gewoon niet het vliegtuig in moeten stappen en de UEFA aan de telefoon moeten wijzen op deze regel. Nu is het te laat inderdaad.
Daarom ook 'heel toevallig' die regel 7 minuten voor vertrek gecommuniceerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
natuurlijk joh, dat is ook wat we de NL clubs de afgelopen jaren met gemak zien doenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ach psv moet van dit soort clubs toch ook gewoon winnen met de tweede garnituur.
Jij volgt dit team op de voet?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ach psv moet van dit soort clubs toch ook gewoon winnen met de tweede garnituur.
als je PSV volgt en dan nog eens bekijkt wie er allemaal niet mee doen ook met alle mentale gevolgen van dien is rekenen op een makkelijk avondje een beet naïef lijkt me, petje af als ze het makkelijk winnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij volgt dit team op de voet?
Ik kan er namelijk geen zinnig woord over zeggen hoe goed/slecht dit team is. Weet alleen dat er verdomd veel verschillende nationaliteiten in de selectie zitten.
Ik vind het lastig in te schatten, kan zomaar zijn dat het een drijfveer vormt om extra te presteren, maar het kan net zo goed een afstraffing worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je PSV volgt en dan nog eens bekijkt wie er allemaal niet mee doen ook met alle mentale gevolgen van dien is rekenen op een makkelijk avondje een beet naïef lijkt me, petje af als ze het makkelijk winnen.
Neem van mij aan dat het sowieso een moeilijke wordt als je maar een pure centrale verdediger en een pure back bij hebt. Snap bijvoorbeeld niet helemaal waarom juist nu Sambo en Mees Kreekels niet mee zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in te schatten, kan zomaar zijn dat het een drijfveer vormt om extra te presteren, maar het kan net zo goed een afstraffing worden.
Ja, want met de eerste garnituur is het ook al zo goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:47 schreef GwaiLow het volgende:
Nee, ik volg ze absoluut niet op de voet, maar af en toe bekijk ik wel eens wat van ze. Dit weekend speelde ze tegen Paralimni, dat is echt een ploeg die er helemaaaal niets van kan, en Omonia speelde een troosteloze 0-0. Het was echt niet om aan te zien, en dan te bedenken dat Omonia niet eens beter was dan Paralimni. Bijvoorbeeld van Limassol wonnen ze begin van deze maand met 3-0, maar dat ging ook echt heel gelijk op. Enorm vertekende uitslag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij volgt dit team op de voet?
Ik kan er namelijk geen zinnig woord over zeggen hoe goed/slecht dit team is. Weet alleen dat er verdomd veel verschillende nationaliteiten in de selectie zitten.
Haha ja, vastquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik volg ze absoluut niet op de voet, maar af en toe bekijk ik wel eens wat van ze.
Jij kijkt uit vrije wil dus een wedstrijd tussen Omonia en Paralimni?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik volg ze absoluut niet op de voet, maar af en toe bekijk ik wel eens wat van ze. Dit weekend speelde ze tegen Paralimni, dat is echt een ploeg die er helemaaaal niets van kan, en Omonia speelde een troosteloze 0-0. Het was echt niet om aan te zien, en dan te bedenken dat Omonia niet eens beter was dan Paralimni. Bijvoorbeeld van Limassol wonnen ze begin van deze maand met 3-0, maar dat ging ook echt heel gelijk op. Enorm vertekende uitslag.
Nee, dit moet PSV echt winnen. Doet Gotze alweer mee? Zonder Gotze zou het wellicht iets lastiger kunnen worden, maar ook dan zou het nog moeten. Jongens als Max en Ihattaren zijn echt uitstekende spelers. Die gasten weten niet wat ze meemaken. Ook Madueke en Sangare zijn gewoon goede spelers.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik volg ze absoluut niet op de voet, maar af en toe bekijk ik wel eens wat van ze. Dit weekend speelde ze tegen Paralimni, dat is echt een ploeg die er helemaaaal niets van kan, en Omonia speelde een troosteloze 0-0. Het was echt niet om aan te zien, en dan te bedenken dat Omonia niet eens beter was dan Paralimni. Bijvoorbeeld van Limassol wonnen ze begin van deze maand met 3-0, maar dat ging ook echt heel gelijk op. Enorm vertekende uitslag.
Zwakte van die competitie, dat stelt echt niets voor. En vorig seizoen trapte ze af en toe best een aardig balletje. Niets vergeleken met PSV overigens, al is dat ook niet geweldig atm natuurlijk. Klopt het dat Gotze er weer bij is? Dan hoeven we ons echt geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij kijkt uit vrije wil dus een wedstrijd tussen Omonia en Paralimni?
Maar als ze er ECHT niks van kunnen, hoe komen ze dan in de groepsfase van de EL?
blijft opmerkelijk als mensen dagen van 36 uur blijken te hebben en niet gewoon 24 zoals de restquote:
Verliezen in de CL play-off tegen Olympiakos.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij kijkt uit vrije wil dus een wedstrijd tussen Omonia en Paralimni?
Maar als ze er ECHT niks van kunnen, hoe komen ze dan in de groepsfase van de EL?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft opmerkelijk als mensen dagen van 36 uur blijken te hebben en niet gewoon 24 zoals de rest
True ! Omonia werd helemaal zoek gespeeld in die wedstrijd. Uiteindelijk werd het slechts 2-0 voor Olympiakos, maar dit had veel meer moeten zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Verliezen in de CL play-off tegen Olympiakos.
Nu je het zo zegt klinkt dit niet helemaal eerlijk inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft opmerkelijk als mensen dagen van 36 uur blijken te hebben en niet gewoon 24 zoals de rest
Te weinig? Je kijkt nu al voor je lol naar kutwedstrijden in Cyprus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt klinkt dit niet helemaal eerlijk inderdaad.
Nee hoor, ik moet bekennen dat ik zeer weinig slaap nodig heb. Toch heb ik ook maar 24 uur in de dag zitten. Wat mij betreft echt te weinig
Oh er zijn echt nog mensen die in de gwailow act trappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Te weinig? Je kijkt nu al voor je lol naar kutwedstrijden in Cyprus.
Nee, ik kijk er niet voor mijn lol naar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Te weinig? Je kijkt nu al voor je lol naar kutwedstrijden in Cyprus.
Was het maar een actquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh er zijn echt nog mensen die in de gwailow act trappen.
Het is je werk?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik kijk er niet voor mijn lol naar.
Ja, eigenlijk is het gewoon werk. En kan het perfect naast/tijdens mijn ''normale'' werk doen.quote:
Dus je hebt van sportwedden a.k.a. gokken je werk gemaakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is het gewoon werk. En kan het perfect naast/tijdens mijn ''normale'' werk doen.
Naja, in ieder geval een verdediger. Scheelt alweer iets. Maar de hele situatie is van de zotte.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:00 schreef tompsv18 het volgende:
Nu mag Teze alsnog wel, maar Zahavi nog niet. Wat een gekken daar op dat eiland
[ twitter ]
Ja, maar wel naast mijn normale werk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dus je hebt van sportwedden a.k.a. gokken je werk gemaakt?
antisemitisme, teveel moslims daar op Cyprusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Zahavi mocht wel, maar had de papieren niet in ordequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:00 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Ze proberen er daar natuurlijk voor te zorgen dat ze nog enige kans hebben. Ze zijn als de dood voor het grote PSV uit Eindhoven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
antisemitisme, teveel moslims daar op Cyprus
Vind je het gek. Die zijn doodsbang na de beelden van de pot tegen Vitesse.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze proberen er daar natuurlijk voor te zorgen dat ze nog enige kans hebben. Ze zijn als de dood voor het grote PSV uit Eindhoven.
dat is dus een management fout, wat een amateursquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Zahavi mocht wel, maar had de papieren niet in orde
Ach ja, je kunt ook helemaal vergeten je spits in te schrijven voor de Europa Leaguequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dus een management fout, wat een amateurs
Waar staat datquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Zahavi mocht wel, maar had de papieren niet in orde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |