Mevrouw ten Napel heeft Evert al moeten troosten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Ja.
Dat doen ze wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:20 schreef _UserName_ het volgende:
Weet iemand waarom hier wel stadiongeluid is en in de KKD niet? Een beetje stadiongeluid toevoegen is niet zo moeilijk toch? (als het juiste bandje is gevonden waar geen jodengezang op staat).
Heb vrijdag geen stadiongeluid gehoord. Heb het er zelf maar bij opgezet.quote:
Volgens mij was het bij Telstar welquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb vrijdag geen stadiongeluid gehoord. Heb het er zelf maar bij opgezet.
Wellicht niet elke club dan maar bij Telstar was het er in ieder geval wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb vrijdag geen stadiongeluid gehoord. Heb het er zelf maar bij opgezet.
Ik heb schakel gekeken om 21u, wellicht doen ze dat daar niet. Was Telstar live op Fox?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij Telstar wel
Ik kan me daar zelfs een post op dit forum van heugen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:22 schreef Tagliano het volgende:
Nou zou het bij thuiswedstrijden van die Jong teams trouwens ook wel apart zijn om daar nu allerlei publiek onder te zetten
Mijn Telstar hart klopt niet hard genoeg om puur en alleen Telstar op te zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb schakel gekeken om 21u, wellicht doen ze dat daar niet. Was Telstar live op Fox?
Ik heb gelezen dat Hofland riep dat Groningen achterin kwetsbaar was? Opsluiten en martelen.quote:
Hoezo eigenwijs? Ik heb geen stadiongeluid gehoord vrijdag. De week ervoor ook niet. Telstar heb ik niet gezien maar als anderen zeggen dat het daar wel was, zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Telstar hart klopt niet hard genoeg om puur en alleen Telstar op te zetten.
Jeetje wat ben je eigenwijs
De Marcel van Roosmalen behandeling.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Hofland riep dat Groningen achterin kwetsbaar was? Opsluiten en martelen.
Ik kan dat bevestigen. "...want Dankerlui komt vaak mee op. Daar moeten we gebruik van maken"quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Hofland riep dat Groningen achterin kwetsbaar was? Opsluiten en martelen.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen. "...want Dankerlui komt vaak mee op. Daar moeten we gebruik van maken"
Net als Spanje tegen Malta bij die bekende 12-1.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ajax scoorde gister 9 keer na rust..
Post aangegevenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Evert is Stront Larsen voorzichtig aan het hypen.
De 3 clubs staan nu al op -18 dit weekend.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Limburgse teams en spitsen dekken in de eigen 16 is geen goede combinatie
Tijd voor FC Limburg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 3 clubs staan nu al op -18 dit weekend.
Dat is ook wel hun niveau.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 3 clubs staan nu al op -18 dit weekend.
kan je iets betere grappen maken vanaf nu?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Evert is Stront Larsen voorzichtig aan het hypen.
Ik heb koffie gepakt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben maar thee aan het drinken om deze spannende wedstrijd te overleven
Bedankt voor het snelle handelen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan je iets betere grappen maken vanaf nu?
Zit jij hier nu serieus zonder te lachen te beweren dat Fortuna minder is dan VVV?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Fortuna valt me wel vies tegen. Degradatiekandidaat nummer 1.
VVV heeft al punten gepakt tegen Utrecht en AZ.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zit jij hier nu serieus zonder te lachen te beweren dat Fortuna minder is dan VVV?
Wie zeikt er nog over die wedstrijd dan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als Spanje tegen Malta bij die bekende 12-1.
En dat geloofde niemand.
Dus ook VVV is omgekocht, of het gezeik over die wedstrijd moet ook maar ens afgelopen zijn.
Van koffie droog je ook uit lul.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik zit aan mijn vierde bak koffie voor vandaag
Kater nog niet weg
Ter info
Nou enquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van koffie droog je ook uit lul.
VVV had een off-day joh. Die krabbelen wel weer op. Fortuna heeft leuke spelers op papier maar is zo onthutsend zwak.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zit jij hier nu serieus zonder te lachen te beweren dat Fortuna minder is dan VVV?
En FC Brabant. Deze twee provincies hebben gewoon te weinig clubs van betekenis, op PSV na.quote:
Ik blijf volhouden dat VVV best een stug ploegje isquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
VVV had een off-day joh. Die krabbelen wel weer op. Fortuna heeft leuke spelers op papier maar is zo onthutsend zwak.
Derhalve, VVV > Fortuna.
Ik begin eerder te vermoeden dat Hofland vooral een matige coach is. Weer 3/4 jaar van dat ''Nu nog een stroman voor hem maar hij is echt een goede trainer!!!'' om glansrijk te mislukken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
VVV had een off-day joh. Die krabbelen wel weer op. Fortuna heeft leuke spelers op papier maar is zo onthutsend zwak.
Derhalve, VVV > Fortuna.
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En FC Brabant. Deze twee provincies hebben gewoon te weinig clubs van betekenis, op PSV na.
Willem II en NAC gaan ook nog wel tochquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En FC Brabant. Deze twee provincies hebben gewoon te weinig clubs van betekenis, op PSV na.
Wie zijn de bovengemiddelde spelers van Fortuna dan op 2 aanvallers met potentie na?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Derhalve, VVV > Fortuna.
Nummer 5 van vorig jaar. Maar gooi het lekker samen ja.quote:
Oh, NAC mag je wel opheffen hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Willem II en NAC gaan ook nog wel toch
FC Zeeland zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nummer 5 van vorig jaar. Maar gooi het lekker samen ja.
Mensen die iets van FC provincie zeggen hebben niks met voetbal en zijn nog nooit in een stadion geweest.
Mwah, ik zie NAC nogal eens in de KKD, ze beginnen sterk maar uiteindelijk is het niks. Nu ook weer; hebben ze 18 uit 6, eerste periode voor het oppakken, verliezen ze er 2 op rij (van concurrenten, maar toch). Willem II presteert boven hun niveau naar mijn idee. Met geluk dat ze een wedstrijdje mochten spelen in Europa na een goed seizoen. Maar zij zijn wel beter dan de andere clubs uit die provincies, dat wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Willem II en NAC gaan ook nog wel toch
NAC II klinkt beter dan Willem NAC.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nummer 5 van vorig jaar. Maar gooi het lekker samen ja.
Mensen die iets van FC provincie zeggen hebben niks met voetbal en zijn nog nooit in een stadion geweest.
Ik had niet anders van je verwacht ouwe reusquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, NAC mag je wel opheffen hoor.
Beste Hans, je weet dat er bij NAC een zinderende Corona-uitbraak is geweest?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:01 schreef _UserName_ het volgende:
hebben ze 18 uit 6, eerste periode voor het oppakken, verliezen ze er 2 op rij (van concurrenten, maar toch).
Staat los van hun bestaansrecht. Overigens heeft NAC ook wat kleine coronaproblemen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, ik zie NAC nogal eens in de KKD, ze beginnen sterk maar uiteindelijk is het niks. Nu ook weer; hebben ze 18 uit 6, eerste periode voor het oppakken, verliezen ze er 2 op rij (van concurrenten, maar toch). Willem II presteert boven hun niveau naar mijn idee. Met geluk dat ze een wedstrijdje mochten spelen in Europa na een goed seizoen. Maar zij zijn wel beter dan de andere clubs uit die provincies, dat wel.
Ja sportief is het enigszins kut al kun je dat nu wel deels wijten aan corona en blessuresquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, ik zie NAC nogal eens in de KKD, ze beginnen sterk maar uiteindelijk is het niks. Nu ook weer; hebben ze 18 uit 6, eerste periode voor het oppakken, verliezen ze er 2 op rij (van concurrenten, maar toch). Willem II presteert boven hun niveau naar mijn idee. Met geluk dat ze een wedstrijdje mochten spelen in Europa na een goed seizoen. Maar zij zijn wel beter dan de andere clubs uit die provincies, dat wel.
NAC mag van mij wel terug naar de Eredivisie, geinig cluppie.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja sportief is het enigszins kut al kun je dat nu wel deels wijten aan corona en blessures
Maar ik vind de club NAC niet zonder betekenis ofzo, al is het maar omdat daar gewoon tweewekelijks een stadion vol zit/zat
Dat is dan wel weer zo inderdaad, goede nuance.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beste Hans, je weet dat er bij NAC een zinderende Corona-uitbraak is geweest?
Ze (NAC) hadden veel spelers met corona. Als je er niks van weet, dan hoef je niks te posten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk fan van Tekie maar ook die komt er totaal niet meer uit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zijn de bovengemiddelde spelers van Fortuna dan op 2 aanvallers met potentie na?
Dat gaat ook wel gebeuren, tenzij corona.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC mag van mij wel terug naar de Eredivisie, geinig cluppie.
Ninaj kan er echt he-le-maal niks van.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk fan van Tekie maar ook die komt er totaal niet meer uit.
Het eerste seizoen van Koselev was veelbelovend maar die heeft ook een grootse terugslag gehad.
En verder zijn Seuntjens, Rienstra en Hansson prima eredivisiespelers.
Nouja, dat was het wel. Verdediging is vooral zo matig.
Oneens. Liever de Graafschap en Cambuur.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC mag van mij wel terug naar de Eredivisie, geinig cluppie.
Ja maar beste Lenny, als dat zo isquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze (NAC) hadden veel spelers met corona. Als je er niks van weet, dan hoef je niks te posten.
Willem II heeft 2 Europese wedstrijden mogen spelen trouwens.
Het is niet dat ik dat niet weet, stomweg niet aan gedacht. I stand corrected.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze (NAC) hadden veel spelers met corona. Als je er niks van weet, dan hoef je niks te posten.
Willem II heeft 2 Europese wedstrijden mogen spelen trouwens.
Vroeger toptalent op FM genot. Eindigde altijd bij Real of Barcelona.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ninaj kan er echt he-le-maal niks van.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar beste Lenny, als dat zo is
Wat doe jij hier dan nog
Muah de NOAD ADVENDO Combinatie hoort er eerder thuis.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Liever de Graafschap en Cambuur.
Same. Al is het puur omdat het vorig seizoen niet doorging terwijl het makkelijk had gekund maar de KNVB er niet aan wilde. Ik hoop op een mooie strijd aldaar.quote:
Er is sowieso nog geen club die dit seizoen tot meer dan twaalf goals in totaal is gekomen tochquote:
Fortuna, ADO en RKC.quote:
Mike Snoei vind ik wel echt een enorme lul.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:09 schreef Tagliano het volgende:
En ik hoop nog ieder seizoen dat Graafschap degradeert
Henk de Jong paste veel beter bij De Graafschap.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike Snoei vind ik wel echt een enorme lul.
@Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Henk de Jong paste veel beter bij De Graafschap.
Zolang NEC maar in de KKD blijft interesseert de rest me verder niet. De derby is toch al jaren dood.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Liever de Graafschap en Cambuur.
Maar zijn Cambuur is een mooier zoetgevooisd team.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Henk de Jong paste veel beter bij De Graafschap.
Vertrouwen in straks?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang NEC maar in de KKD blijft interesseert de rest me verder niet. De derby is toch al jaren dood.
Klopt, een betere overstap kon hij ook niet maken. Ik gun Henk wel een kampioenschap met Cambuurquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar zijn Cambuur is een mooier zoetgevooisd team.
Die zijn dit seizoen wel grijzer dan ooit, hé?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Heracles te goed is om te degraderen.
Twente en Heracles. Twente spreekt voor zich en Heracles vanwege het kunstgras.quote:
Henk kan het nooit meer goed doen bij een aantal mensen, maar levert gewoon goed werk samen met Booy.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, een betere overstap kon hij ook niet maken. Ik gun Henk wel een kampioenschap met Cambuur
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is sowieso nog geen club die dit seizoen tot meer dan twaalf goals in totaal is gekomen toch
Toch altijd gewoon in de middenmoot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die zijn dit seizoen wel grijzer dan ooit, hé?
Twente mag van mij wel blijven hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:13 schreef yats het volgende:
[..]
Twente en Heracles. Twente spreekt voor zich en Heracles vanwege het kunstgras.
Maar het zullen uiteindelijk wel RKC en Fortuna worden.
Die kunnen er niks vanquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Heracles te goed is om te degraderen.
Oh je keek nooit Flodder toen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Stukje Simon. Eerste keer dat ik naakte vrouwen op tv zag. Memorabel moment.
Vorig seizoen wordt ook meegenomen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is sowieso nog geen club die dit seizoen tot meer dan twaalf goals in totaal is gekomen toch
Vorig jaar hadden ze nog een Dessers, ervoor Dalmau/Peterson etc. Dit keer is Silvester van der fucking Water de enige fatsoenlijke?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch altijd gewoon in de middenmoot.
[..]
Twente mag van mij wel blijven hoor.
Ja en nee. Elke keer weer denk je dat PSV te pakken is, en elke keer weer ga je toch de boot in, waarvan de laatste jaren onterecht. Maar ik ga uit van een kleine en onterechte nederlaag.quote:
Ja kalenderjaar iddquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vorig seizoen wordt ook meegenomen.
Wel mooi dat je gewoon al vooraf de calimero uithangtquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Elke keer weer denk je dat PSV te pakken is, en elke keer weer ga je toch de boot in, waarvan de laatste jaren onterecht. Maar ik ga uit van een kleine en onterechte nederlaag.
Ja maar het hele rechterrijtje in Nederland is bedroevend.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze nog een Dessers, ervoor Dalmau/Peterson etc. Dit keer is Silvester van der fucking Water de enige fatsoenlijke?
Is zo. Ik kijk alleen altijd even welke uitslagen Willem II, Groningen en Vitesse halen buiten de top 5, verder is het lood om oud ijzer.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het hele rechterrijtje in Nederland is bedroevend.
Het elftal van PSV is nu vele malen sterker dan dat van Vitesse, dus ik neem aan dat je dit seizoen niet denk dat PSV te pakken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Elke keer weer denk je dat PSV te pakken is, en elke keer weer ga je toch de boot in, waarvan de laatste jaren onterecht. Maar ik ga uit van een kleine en onterechte nederlaag.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel mooi dat je gewoon al vooraf de calimero uithangt
Wat is daar Calimero aan? PSV is gewoon al jaren een Duits team. Elke keer denk je ze te kunnen pakken, en elke keer ga je toch lullig de boot in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel mooi dat je gewoon al vooraf de calimero uithangt
Sowieso al die Nederlandse films zit er wel ergens naakt tussen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hmm. Hier heb je me. Dat kan ook wel kloppen.
Wie zie jij als 'nummer 5'? Utrecht? Dat is als jaren gewoon hetzelfde niveau als Vitesse.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is zo. Ik kijk alleen altijd even welke uitslagen Willem II, Groningen en Vitesse halen buiten de top 5, verder is het lood om oud ijzer.
Ajax v Fortuna kan zomaar opnieuw een gigantische pandoering worden.
Turks.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke taal zou voertaal zijn in kleedkamer van Fortuna met hun 20 buitenlanders
Stukje Irma.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je ziet hoe de tactische afstemming is kan dat zomaar Limburgs zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat heet gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar Calimero aan? PSV is gewoon al jaren een Duits team. Elke keer denk je ze te kunnen pakken, en elke keer ga je toch lullig de boot in.
De rekening van Van Putten op het einde.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukje bazooka in die aflevering.
Als je hem zijn kansen ziet afmaken en het dan naast lompe Henk Veerman legt die nu als ster wordt aangeduid komt hem dat zeker toequote:
Zou wel leuk zijn als ze volgende week gewoon weer een grote uitslag willen neerzetten ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is zo. Ik kijk alleen altijd even welke uitslagen Willem II, Groningen en Vitesse halen buiten de top 5, verder is het lood om oud ijzer.
Ajax v Fortuna kan zomaar opnieuw een gigantische pandoering worden.
Vind je? Ik vind PSV tot nu toe weinig laten zien nog voor een team dat zogenaamd zo goed is. Gotze en Sangare zijn goede aankopen, maar er staan nog genoeg matige PSV'ers op het veld. Daarom schat ik Ajax wederom hoger in, hun selectie is in de breedte veel beter.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het elftal van PSV is nu vele malen sterker dan dat van Vitesse, dus ik neem aan dat je dit seizoen niet denk dat PSV te pakken.
Het gaat hier nu niet over jouw clubje. Heracles gaat het dit jaar nog lastig krijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat heet gebrek aan kwaliteit
Ik had Ajax allang gefeliciteerd met het kampioenschap.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind PSV tot nu toe weinig laten zien nog voor een team dat zogenaamd zo goed is. Gotze en Sangare zijn goede aankopen, maar er staan nog genoeg matige PSV'ers op het veld. Daarom schat ik Ajax wederom hoger in, hun selectie is in de breedte veel beter.
Ik zou echt veel liever Veerman hebben dan Mühren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je hem zijn kansen ziet afmaken en het dan naast lompe Henk Veerman legt die nu als ster wordt aangeduid komt hem dat zeker toe
Ik baal ervan dat ik geen popcorn in huis heb gehaald jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar de discussie tussen yats en Shreyas.
Vorig seizoen was hij ook al angstaanjagend goed met enkele juweeltjes. Best knap voor een speler waarvan clubs jaren niet wisten wat ze met hem aanmoestne.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je hem zijn kansen ziet afmaken en het dan naast lompe Henk Veerman legt die nu als ster wordt aangeduid komt hem dat zeker toe
Zelfs die pakken een punt tegen psv, dus als Vitesse dat niet lukt moet je je kapot schamenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:21 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat hier nu niet over jouw clubje. Heracles gaat het dit jaar nog lastig krijgen.
Die staat op CV neem ik aan? Teze op de back?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hendrix kan ook gewoon alles hè.
@:PSVCL
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hendrix kan ook gewoon alles hè.
@:PSVCL
Appelsquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik geen popcorn in huis heb gehaald ja
Wel net een appel gegeten
Jammer dat die afstandspoeier op de paal belandde.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij ook al angstaanjagend goed met enkele juweeltjes. Best knap voor een speler waarvan clubs jaren niet wisten wat ze met hem aanmoestne.
Oh wacht, ik keek over Hendrix heenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is uiteindelijk nog wel een prima elftal
Geen idee, zou kunnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat op CV neem ik aan? Teze op de back?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 2 grote snickers bij een benzinepomp gekocht en achter elkaar opgegeten. Ik kan er weer tegenaan.
Wat is viesdik zijn toch fijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat die afstandspoeier op de paal belandde.
Gelukkig hebben ze een showkeeper erachter die eigenlijk alles slecht wegwerkt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Centrale verdediger van Fortuna met baard is echt ranzig slecht. Dat kan toch niet Johan
Dat is eerlijk. Veel van je medesupporters denken daar nog steeds anders over.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had Ajax allang gefeliciteerd met het kampioenschap.
Wie?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar de discussie tussen yats en Shreyas.
Ik heb gister dat filmpje gezien van de "goedemorgen". Ik dacht altijd dat het een grap was maar hij zei echt "goedemorgen".quote:
En andersom tikte Vitesse Heracles op halve kracht met 3-0 van de mat. Het zegt niets.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zelfs die pakken een punt tegen psv, dus als Vitesse dat niet lukt moet je je kapot schamen
Ik hoop dat sc Heerenveen DEGRADEERT.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb gister dat filmpje gezien van de "goedemorgen". Ik dacht altijd dat het een grap was maar hij zei echt "goedemorgen".
Tot zover deze anekdote.
Alleen goedenacht mist nog in de verzameling volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb gister dat filmpje gezien van de "goedemorgen". Ik dacht altijd dat het een grap was maar hij zei echt "goedemorgen".
Tot zover deze anekdote.
De haarband kan hij gelukkig wel thuislaten xDquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jorrit heeft 2 bandjes om vandaag.
Als je nu nog op de bank zit bij PSV is het ook niet best met je gesteldquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zegt me niets, of bedoel je die gast die zoveel verstand van voetbal heeft?quote:
Ongekend!quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zou wel een leuke verrassing zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik hoop dat sc Heerenveen DEGRADEERT.
Gewoon wat anders doen joh.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar definitief geen gotze dus. Waarom zou ik dan nog kijken? @:coco
Gelukkig is Sparta-Heracles gelijkertijd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar definitief geen gotze dus. Waarom zou ik dan nog kijken? @:coco
En Everton min of meerquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:32 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gelukkig is Sparta-Heracles gelijkertijd.
Dit is meer een speelfilm dan een gifje.quote:
Neequote:Op zondag 25 oktober 2020 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind PSV tot nu toe weinig laten zien nog voor een team dat zogenaamd zo goed is. Gotze en Sangare zijn goede aankopen, maar er staan nog genoeg matige PSV'ers op het veld. Daarom schat ik Ajax wederom hoger in, hun selectie is in de breedte veel beter.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee![]()
PSV heeft na de komst van Götze, Sangare en Zahavi met afstand de beste selectie van de eredivisie.
Of denk je dat Ajax met Labyad, Ekkelenkamp en Traoré kampioen wordt?
Die pl stand boveninquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee![]()
PSV heeft na de komst van Götze, Sangare en Zahavi met afstand de beste selectie van de eredivisie.
Shreyas dekte zich al 9 jaar terug diep in.quote:
Ligt een beetje aan de verliespunten aan het eind van het seizoen. Zijn dit er minder dan PSV dan zeker.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik dacht dat jij een hekel had aan Liverpool.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die pl stand boveninallemaal leuke clubjes.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zeker niet, Feyenoord kan ook nog boven ons eindigen. Hun selectie is ongeveer even goed.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de verliespunten aan het eind van het seizoen. Zijn dit er minder dan PSV dan zeker.
Geen dank.
Hier heb je mij, schaakmatquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker niet, Feyenoord kan ook nog boven ons eindigen. Hun selectie is ongeveer even goed.
Wat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wordt nog wat met Sinterklaas dit jaar.
quote:
Ik ben vooral teleurgesteld dat Ajax het niet voor elkaar heeft gekregen met 150 miljoen euro op de bank een betere selectie te formeren dan PSV. En ja, het kan niet vaak genoeg gezegd worden hoe schandalig dat eigenlijk is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Shreyas dekte zich al 9 jaar terug diep in.
Het waren inspirerende wedstrijden tegen Emmen, Fortuna en Granada.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben vooral teleurgesteld dat Ajax het niet voor elkaar heeft gekregen met 150 miljoen euro op de bank een betere selectie te formeren dan PSV. En ja, het kan niet vaak genoeg gezegd worden hoe schandalig dat eigenlijk is.
Ja joh beetje verrassingquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bloedhekel aan PSV hè?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het waren inspirerende wedstrijden tegen Emmen, Fortuna en Granada.
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee![]()
Ajax heeft een betere selectie dan Groningen maar verloor er wel. Natuurlijk kun je met een goede selectie toch slecht spelen en zelfs wel eens verliezen. Maar over 34 wedstrijden genomen is de kans het grootst dat PSV kampioen wordt. En PSV neemt de Europese competitie al bijna tien jaar niet serieus, ik dacht dat dit onder die Duitse trainer zou veranderen, maar blijkbaar niet, ze richten zich vol op het kampioenschap.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het waren inspirerende wedstrijden tegen Emmen, Fortuna en Granada.
Lekker is dat. Bedankt voor het verpesten van mijn weekend!quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn userscore is veel hoger dan die van jou
Nee. Ik moet alleen nogal lachen om de hele hype rond PSV inmiddels. Van een counterelftal een aanvallende ploeg maken is volgens demense blijkbaar in no-time gebeurd. Zo goed is die verdediging van PSV ook niet. Alleen is PSV een topclub dus geduld hebben met wat ze precies doen komend seizoen is er niet bij. Weinig verbazingwekkend dat ze zeer terecht verloren van een zeer degelijk team als Granada. Alleen schijn je dat niet te mogen zeggen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bloedhekel aan PSV hè?
Precies. Ajax wordt gewoon kampioen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik moet alleen nogal lachen om de hele hype rond PSV inmiddels. Van een counterelftal een aanvallende ploeg maken is volgens demense blijkbaar in no-time gebeurd. Zo goed is die verdediging van PSV ook niet. Alleen is PSV een topclub dus geduld hebben met wat ze precies doen komend seizoen is er niet bij. Weinig verbazingwekkend dat ze zeer terecht verloren van een zeer degelijk team als Granada. Alleen schijn je dat niet te mogen zeggen.
Misschien kun je dit even bij @Littlerabbit testen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:48 schreef Tagliano het volgende:
Als ik maximus een onterechte note geef, is hij dan zijn userscore kwijt?
Doe normaal man. Ik zit ver in het sollicitatieproces om moderator te worden. Ik ben niet voor niks ineens zo actiefquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je dit even bij @:Littlerabbit testen?
Ik lig niet wakker van een onterechte note dus je hebt permissie om het uit te testen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:48 schreef Tagliano het volgende:
Als ik maximus een onterechte note geef, is hij dan zijn userscore kwijt?
Yatsquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:52 schreef Tagliano het volgende:
GOALLLL
Nu kan ik mooi even het vuilnis wegbrengen
Succes!quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:52 schreef Tagliano het volgende:
GOALLLL
Nu kan ik mooi even het vuilnis wegbrengen
Hij ziet alleen niet dat dit de fout van de keeper wasquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Evert is zo'n geniale commentator. Hij ziet alles van te voren aankomen
Muurtje stond niet goed zei hij?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij ziet alleen niet dat dit de fout van de keeper was
Note verstuurdquote:
quote:Als we hier weer terug zijn, gaan we racen!
Denk je dat je die grote verantwoordelijkheid wel aankunt?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal man. Ik zit ver in het sollicitatieproces om moderator te worden. Ik ben niet voor niks ineens zo actief
Klopt, maar het schot was in de hoek waar de keeper stond. Koselev maakte twee hupjes naar links en toen kon hij er niet bij.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muurtje stond niet goed zei hij?
Skomina fluit dinsdag Atalanta-Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:55 schreef El-Stinho het volgende:
https://images2.persgroep(...)a453bd7f&quality=0.8
Bij het kijken naar PEC-WIL dacht ik oprecht dat Bartje Nolles opeens scheidsrechter was geworden.
Nee maar nu doe je net of een moddereter competent moet zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat je die grote verantwoordelijkheid wel aankunt?
De antiheld van Koeman is VAR.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Skomina fluit dinsdag Atalanta-Ajax.
Koeman zijn reacties en tweetje zijn echt heel zielig, dat vind ik not dun voor een trainer van Barcelona.quote:
Daaraan zie je toch dat het zn eerste echt grote club isquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koeman zijn reacties en tweetje zijn echt heel zielig, dat vind ik not dun voor een trainer van Barcelona.
Het was wel een erg vermakelijke wedstrijd. Dat kon je eigenlijk al weten toen onze Stijn zei dat het mokersaai ging wordenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koeman zijn reacties en tweetje zijn echt heel zielig, dat vind ik not dun voor een trainer van Barcelona.
Niemand neemt Barcelona nog serieus.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was wel een erg vermakelijke wedstrijd. Dat kon je eigenlijk al weten toen onze Stijn zei dat het mokersaai ging worden
Ik heb met een half oog gekeken vanwege VVV-Ajax maar was inderdaad een prima pot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was wel een erg vermakelijke wedstrijd. Dat kon je eigenlijk al weten toen onze Stijn zei dat het mokersaai ging worden
Gaat niet echt lekker met de spelers die bij Ajax zijn weggegaan. Hoewel Frenkie volgens mij gewoon prima speelt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Barcelona nog serieus.
Arme Frenkie.
Ik kijk meestal de start even.quote:
Ik associeer het strand meer met lieveheersbeestjes na afgelopen zomer.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:10 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hahaha, Strand en zon snap je hem
Een beetje regen maakt het vaak een stuk leuker.quote:
PSV wint gewoon.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
PSV 2 tegen Vitesse. Vergeet het maar dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |