Ik ben moe, mag het?quote:
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:46 schreef Erasmus het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Dit wordt een mooie zondag.
Ik maak wel even een HD versie ervan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf nu erken ik hem en is de gif dus ook toegelaten.
Oh ja hoor, vragen staat vrijquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee gewoon mag toch wel vragen?
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.
Vitesse - PSVquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.
Die sla ik over denk ik, Feyenoord dat weer het spel moet maken. (lol) Wel zin in Vitesse-PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.
Bedankt maatquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:46 schreef Erasmus het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Dit wordt een mooie zondag.
Donker.quote:
Niks mis mee toch, bij Vitesse een puntje pakken met een gehavende selectie. Wat verwacht jij?quote:
1-1, en @yats viesmadquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, bij Vitesse een puntje pakken met een gehavende selectie. Wat verwacht jij?
Dat wordt spannend! Genot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.
Kom maar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |