Leuke collega's heb jij!quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:19 schreef stokj het volgende:
Je moet er maar van houden om als een dier te worden behandeld![]()
Collega D wou een keer dominant doen bij collega J. J beklaagde zich dat D wou dat ze ging blaffen als een hond en als een hond op zijn bed stond. J zei dat ze toen ook maar geplast en gepoept had op het bed als een hond. Met als gevolg dat D laaiend werd en haar al scheldend had weggejaagd.
![]()
Ja, weet wel dat ze beiden niet zo heel snugger zijn. Ze hebben beiden universiteit gedaan (master) maar doen letterlijk werk wat een middelbare scholier kan doen. Gelukkig kost het mij geen geld maar juist de andere managersquote:
Oef! Klinkt niet al te bestquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, weet wel dat ze beiden niet zo heel snugger zijn. Ze hebben beiden universiteit gedaan (master) maar doen letterlijk werk wat een middelbare scholier kan doen. Gelukkig kost het mij geen geld maar juist de andere managers
Bundel je verhaaltjes eens in een boekquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:19 schreef stokj het volgende:
Je moet er maar van houden om als een dier te worden behandeld![]()
Collega D wou een keer dominant doen bij collega J. J beklaagde zich dat D wou dat ze ging blaffen als een hond en als een hond op zijn bed stond. J zei dat ze toen ook maar geplast en gepoept had op het bed als een hond. Met als gevolg dat D laaiend werd en haar al scheldend had weggejaagd.
![]()
Ik kan deze topic gebruiken er voorquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bundel je verhaaltjes eens in een boek
Gaat samen vallen met wowquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:27 schreef Amee het volgende:
Mijn hart huilt tranen met tuiten.![]()
Cyberpunk 2077 is weer drie weken uitgesteld!![]()
Sowieso al even flink wat poeder ingeslagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Hi Paard, al voorbereid op de winter?
Nice nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Sowieso al even flink wat poeder ingeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |