Zat er ook een haar in dat nootje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:42 schreef cabe0002 het volgende:
Ts begint...
Mijn verhaal:
Vanochtend kwam ik in mijn drol een nootje tegen. Maar ik eet helemaal geen nootjes. Echt super bizar!
Haha, het is de bedoeling dat users hier iets neerzetten wat ze ooit hebben meegemaakt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef puzziepie het volgende:
Nou Vertellll........... wat heb je meegemaakt @:stokj
TS begint ..jeweetzquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, het is de bedoeling dat users hier iets neerzetten wat ze ooit hebben meegemaakt.
Maar toevallig zat ik op Netflix te kijken naar wat ik misschien zou kunnen kijken en kwam ik een reclame tegen van dit hieronder (zie volgende post)
Een zinnetje? okayquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het al in de 2e post stond. Maar maakt niet uit.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Is goed, wanneer er mij nog een ervaring te binnenschiet zal ik het uitgebreider vertellen.
Okayquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:58 schreef Paul het volgende:
Nou ik kwam in DTS en er waren punten verdwenen. Hele constenatie enzo
Bazen cartoon. Lekker tijdens de kerstvakantie dit op Fox Kids (?) kijken terwijl mamma de oliebollen aan opwarmen wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:41 schreef stokj het volgende:
Op de middelbare school hadden we een docent Aardrijkskunde die er zo uit zag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze docent reageerde serieus als er Louie werd geroepen door de klas (terwijl die man anders heette).
Ja, en die vader van Louie leek precies op de directeur van mijn basisschool.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Bazen cartoon. Lekker tijdens de kerstvakantie dit op Fox Kids (?) kijken terwijl mamma de oliebollen aan opwarmen was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |