abonnement Unibet Coolblue
pi_195821360
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195821366
Is dit het Trump adoratietopic?
I´m back.
pi_195821376
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:00 schreef dellipder het volgende:
Ik vind dit een goede metafoor voor het kruispunt waarop de kiezer bepaalt welke richting er gekozen wordt.

[ afbeelding ]
Een betere vergelijking zou zijn geweest als ze hadden gekozen voor een foto van Trump aan de beademing terwijl hij wordt volgespoten met experimentele medicijnen.
pi_195821377
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
Is dit het Trump adoratietopic?
Volgens mij is dit het 'verdedig Trump koste wat kost' topic
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195821382
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee, ik zou het jammer vinden maar ik ben lang niet zo emotioneel betrokken als de stamgasten in het AMV.
Ik proef anders een flinke dosis desperatie bij de Trump-aanbidders in deze reeks.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195821438
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
Is dit het Trump adoratietopic?
Nee, dit is het 'iedereen die kritiek heeft op Trump en z'n beleid' is lid van de linkse kerk topic.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195821439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:11 schreef Cara het volgende:

[..]

Volgens mij is dit het 'verdedig Trump koste wat kost' topic
Ja, kwam twee lui tegen op mijn werk die ook pro-Trump waren. De enige president die nog nooit een oorlog begonnen was, zeiden ze. Het grappige was wel weer dat het allebei vuurwapenbezitters waren (voor de sport). :D. Daarnaast is Obama ook geen oorlog begonnen, maar had ze geërfd van de Republikein Bush zei ik, als gevolg van 9/11. Had de VS, volgens jullie dan na 9/11 helemaal niets moeten doen? Antwoord: ehm...
Overigens wel aardige lui hoor, ik zei ook maar snel beter niet over politiek en religie praten op je werk.
I´m back.
pi_195821472
Maar persoonlijk vind ik het volkomen losgezongen zijn van de realiteit van users zoals epicbeardman en Ensiferum echt top vermaak :9 Zolang ik maar niet zulke wappies in het echte leven tegen kom. Zo nimby ben ik dan weer wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195821509
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Maar persoonlijk vind ik het volkomen losgezongen zijn van de realiteit van users zoals epicbeardman en Ensiferum echt top vermaak :9 Zolang ik maar niet zulke wappies in het echte leven tegen kom. Zo nimby ben ik dan weer wel.
Ja, het is ook wel grappig idd, hoe die Trumpisten over hun volksheld niet uitgepraat kunnen raken. Ik weet ook niet waarom dit zo grappig is. Maar die filmpjes over Amerikaanse Trumpisten mag ik ook wel graag zien. Soort aapjeskijken wrs toch. Zo van waaaaat zegt-ie nou weer? Looooool.
I´m back.
pi_195821517
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik proef anders een flinke dosis desperatie bij de Trump-aanbidders in deze reeks.
Toch niet bij mij, of je gevoel zit er naast. Geeft niet hoor kan de beste overkomen.
pi_195821518
Het is niet alleen het 'adoreer Trump', maar ook het 'gedraag je als een kleuter'-topic zoals types als baardmannetje laten zien. Volwassen discussiëren over politiek is er niet bij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195821535
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, kwam twee lui tegen op mijn werk die ook pro-Trump waren. De enige president die nog nooit een oorlog begonnen was, zeiden ze. Het grappige was wel weer dat het allebei vuurwapenbezitters waren (voor de sport). :D. Daarnaast is Obama ook geen oorlog begonnen, maar had ze geërfd van de Republikein Bush zei ik, als gevolg van 9/11. Had de VS, volgens jullie dan na 9/11 helemaal niets moeten doen? Antwoord: ehm...
Overigens wel aardige lui hoor, ik zei ook maar snel beter niet over politiek en religie praten op je werk.
En Obama gooide bommen op IS, die oorlogszuchtige rotzak!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:24:51 #13
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195821540
Ik zou ook zo zuur zijn als ik een anti-Trumper zou zijn en nu een herhaling van 2016 zie. Als mijn hele geloofssysteem in elkaar dondert na ruim vier jaar lang "zorgvuldige" cultivatie :D
pi_195821579
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Staat in de poll van 538 dat dat wel meevalt en voor Biden ietsiepietsje omhoog zou zijn. Ofwel, waarschijnlijk niet echt een effect, maar we zullen het wel zien de komende dagen.
Ik zou niet al te veel vertrouwen op de polls, met alle geweld en sociale uitsluiting waar Trump supporters mee te maken hebben kan ik me goed voorstellen dat veel mensen er niet openlijk voor uit durven te komen dat ze Trump steunen.
pi_195821587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, kwam twee lui tegen op mijn werk die ook pro-Trump waren. De enige president die nog nooit een oorlog begonnen was, zeiden ze. Het grappige was wel weer dat het allebei vuurwapenbezitters waren (voor de sport). :D. Daarnaast is Obama ook geen oorlog begonnen, maar had ze geërfd van de Republikein Bush zei ik, als gevolg van 9/11. Had de VS, volgens jullie dan na 9/11 helemaal niets moeten doen? Antwoord: ehm...
Overigens wel aardige lui hoor, ik zei ook maar snel beter niet over politiek en religie praten op je werk.
Feitelijk is W. Bush ook de enige van de recente presidenten die echt oorlogen 'is begonnen'. De overige presidenten hebben zich wel, al dan niet middels de NAVO, gemengd in lopende conflicten, maar dat is wat anders dan 'een oorlog beginnen'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195821597
Persoonlijk denk ik dat het voor de Democraten beter is als ze verliezen, eerst maar eens de partij opnieuw opbouwen en dan kunnen ze stappen maken. Mochten ze winnen zitten ze na de verkiezingen met de progressieven in hun maag en dan is er geen boeman waar ze naar kunnen wijzen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:29:48 #17
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195821605
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Maar persoonlijk vind ik het volkomen losgezongen zijn van de realiteit van users zoals epicbeardman en Ensiferum echt top vermaak :9 Zolang ik maar niet zulke wappies in het echte leven tegen kom. Zo nimby ben ik dan weer wel.
Je bent geobsedeerd. Rent-free 24/7!
pi_195821608
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:23 schreef Monolith het volgende:
Het is niet alleen het 'adoreer Trump', maar ook het 'gedraag je als een kleuter'-topic zoals types als baardmannetje laten zien. Volwassen discussiëren over politiek is er niet bij.
Het is allemaal kopiëren van het gedrag van Trump. Komt erg infantiel over inderdaad.
pi_195821619
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:24 schreef Ensiferum het volgende:
Ik zou ook zo zuur zijn als ik een anti-Trumper zou zijn en nu een herhaling van 2016 zie. Als mijn hele geloofssysteem in elkaar dondert na ruim vier jaar lang "zorgvuldige" cultivatie :D
Nah, ik ben nooit een fan geweest van een Republikeinse president, in de naoorlogse periode. Enige uitzondering is Eisenhower. En Bush sr. gaat ook nog wel. Het Amerikaanse conservatisme zoals dat handen en voeten heeft gekregen vanaf president Reagan staat veel te ver af van de doorsnee seculiere, op compromis gebaseerde politiek in NL.
I´m back.
pi_195821625
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zou niet al te veel vertrouwen op de polls, met alle geweld en sociale uitsluiting waar Trump supporters mee te maken hebben kan ik me goed voorstellen dat veel mensen er niet openlijk voor uit durven te komen dat ze Trump steunen.
Ik weet niet goed waar je dit op baseert. De beelden van Trump supporters die ik zie, zijn juist mensen die bijzonder uitgesproken en luidruchtig zijn. Kijk maar naar die rallies van hem.

De Biden supporters zie ik veel stiller zijn.

Verder zie je in polling dat Trump nota bene beter pollt dan veel Senatoren van dezelfde partij (Arizona, Iowa, North Carolina, South Carolina). Dat zou je dan ook wellicht niet zo verwachten, toch?
pi_195821691
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Feitelijk is W. Bush ook de enige van de recente presidenten die echt oorlogen 'is begonnen'. De overige presidenten hebben zich wel, al dan niet middels de NAVO, gemengd in lopende conflicten, maar dat is wat anders dan 'een oorlog beginnen'.
Ja, klopt, waarbij de opkomst van IS weer een onvoorzien gevolg is geweest van de nu toch inmiddels wel duidelijk failliete doctrine van 'regime change'.
I´m back.
pi_195821693
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik weet niet goed waar je dit op baseert. De beelden van Trump supporters die ik zie, zijn juist mensen die bijzonder uitgesproken en luidruchtig zijn. Kijk maar naar die rallies van hem.

De Biden supporters zie ik veel stiller zijn.
Ik kan talloze filmpjes posten van Trump supporters die worden aangevallen, bespuugd etc etc.
Mensen die hun baan zijn kwijt geraakt of die hun excuses moesten aanbieden vanwege hun steun voor Trump. Mensen zien dat en bedenken zich wel om zomaar met hun politieke overtuigingen te koop te lopen.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:37:05 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195821707
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik weet niet goed waar je dit op baseert. De beelden van Trump supporters die ik zie, zijn juist mensen die bijzonder uitgesproken en luidruchtig zijn. Kijk maar naar die rallies van hem.

De Biden supporters zie ik veel stiller zijn.

Verder zie je in polling dat Trump nota bene beter pollt dan veel Senatoren van dezelfde partij. (Arizona, Iowa, North Carolina, South Carolina).
De disclaimer is dat in een vergadering waar ik niet bij ben geweest deze pollster niet politiek correct is bevonden, maar desondanks werd een tijdje geleden bericht dat een grote groep Amerikanen hun politieke voorkeuren niet durven te delen.

Poll: 62% of Americans Say They Have Political Views They’re Afraid to Share


Overigens wordt dit deel van de Amerikanen veelal op social media de zogenaamde silent majority genoemd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195821736
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:29 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Je bent geobsedeerd. Rent-free 24/7!
Daar doe je het ook toch voor, beetje online aandacht? Want met deze instelling en argumentatie die je hier tentoonstelt kun je in de normale maatschappij gewoon niet functioneren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:43:01 #25
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195821790
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar doe je het ook toch voor, beetje online aandacht? Want met deze instelling en argumentatie die je hier tentoonstelt kun je in de normale maatschappij gewoon niet functioneren.
Oh jawel, ik functioneer prima in de normale maatschappij. Ik gedij daarentegen niet zo goed in de fakenews-echokamer, zoals uit deze confrontaties blijkt.
pi_195821808
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Oh jawel, ik functioneer prima in de normale maatschappij. Ik gedij daarentegen niet zo goed in de fakenews-echokamer, zoals uit deze confrontaties blijkt.
Weet je het zeker? Je komt behoorlijk gefrustreerd over.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:46:00 #27
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195821835
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Je komt behoorlijk gefrustreerd over.
Ik ben bang dat die oorzaak te vinden is bij het beperktere perceptievermogen van de ontvanger, en niet mijn gemoedstoestand. Ik dank je voor de zorgen, maar die zijn toch echt onnodig O+
pi_195821855
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Oh jawel, ik functioneer prima in de normale maatschappij. Ik gedij daarentegen niet zo goed in de fakenews-echokamer, zoals uit deze confrontaties blijkt.
Dan moet je die ook niet zelf op zetten, helpt een stuk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195821871
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik ben bang dat die oorzaak te vinden is bij het beperktere perceptievermogen van de ontvanger, en niet mijn gemoedstoestand. Ik dank je voor de zorgen, maar die zijn toch echt onnodig O+
Nogmaals: weet je het zeker? De frustratie spat ervan af en het feit dat je al meerdere keren hebt gezegd dat je bereid bent geweld te gebruiken is nogal treurig.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:50:35 #30
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195821886
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Nogmaals: weet je het zeker? De frustratie spat ervan af en het feit dat je al meerdere keren hebt gezegd dat je bereid bent geweld te gebruiken is nogal treurig.
Waar heb ik dat gezegd? Dat is nogal een serieuze beschuldiging.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:51:57 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_195821904
Het verschil is natuurlijk dat polls niet openlijk zijn.

Politiek is sowieso geen dinner table conversation topic in de VS. Aan de ene kant omdat het een Angelsaksische cultuur is waar er zoiets bestaat als dinner table conversation topics, aan de andere kant omdat in een partisaan tweepartijenstelsel er geen ruimte is voor een pluriformiteit aan meningen. You're with us or you're against us. Vandaar ook dat daar de arme laagopgeleide mensen op de partij van miljardairs stemmen die hun gezondheidszorg en arbeidsbescherming afnemen terwijl ze big pharma vrij spel geven om ze verslaafd te maken, puur en alleen omdat de grote man zo nu en dan wat fascistische teksten de media inslingert. Nou stemt Geert Wilders ook dikwijls mee met de belangen van grote corporaties, maar als conservatief rechts persoon heb je in Nederland tenminste nog keuze tussen de PVV en de FvD aan de hand van hoe rijk je zelf bent (en de VVD, CDA, SGP). Het gebrek daaraan in de VS nodigt niet uit tot uitkomen waar je voor staat als je dan ook meteen guilty by association bent aan waar je allemaal niet voor staat.

Echter als je dan bij de polls kijkt, is het gedeelte ik wil het niet zeggen (de echte silent part) op het moment minimaal. In een robocall of naar een pollster hebben ze de schroom niet. Er is geen silent majority in de polls.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195821919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, het is ook wel grappig idd, hoe die Trumpisten over hun volksheld niet uitgepraat kunnen raken. Ik weet ook niet waarom dit zo grappig is. Maar die filmpjes over Amerikaanse Trumpisten mag ik ook wel graag zien. Soort aapjeskijken wrs toch. Zo van waaaaat zegt-ie nou weer? Looooool.
aapjes kijken, ooit hebben we in onze westerse geschiedenis dierentuinen met exotische menssoorten gehad.

Dus kijk maar uit met die opmerking dadelijk wordt er nog een TrumpLifeMatters opgericht en gaan ze rellen waar ze een paar maanden geleden nog zo fel tegen gekant waren toen het wat uitwaseen bij de BLM waren. >:)
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:55:23 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195821956
Het is een niet politiek correcte poll. Doe ermee wat je wil.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195821972
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gezegd? Dat is nogal een serieuze beschuldiging.
quote:
Misschien wordt het tijd dat het "bij any means necessary" principe, ook eens op de Democraten wordt toegepast. Het is overduidelijk dat consistentie, redelijkheid en objectiviteit ver te zoeken is. Als de onopgevoede kinderen die het zijn, zijn ze toe aan een stevige opvoedkundige tik. En hoe langer die wordt uitgesteld, des te harder die zal worden gevoeld.
quote:
Het is absolute waanzin dat we een tijd hebben gecreëerd waarin elke (irrelevante) mening telt, dat elke "klacht" relevant is of dat elke stem moet worden gehoord. Normale mensen kopen gewoon een ander product als het niet bevalt. Insignificante mensen moeten alles wat hen niet bevalt verbieden of verwijderd zien. Een corrigerende tik, dat kunnen ze krijgen
Mensen willen slaan omdat ze je mening niet delen. Tsja.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:03:47 #35
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195822064
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Mensen willen slaan omdat je mening niet delen. Tsja.
Een opvoedkundige tik als geweld zien is nu precies die mentaliteit die gewelddadige haatorganisaties als BLM en Antifa laat gedijen.

En vergeet nooit het verschil tussen reactief en pro-actief.

(Sla je berichten van anderen op? Best eng en obsessief mocht dat zo zijn. Alsof men zich voorbereidt op de grote afrekening wanneer de marxistische revolutie is voltooid.) Heb je, voor de context, nog een paar linkjes naar die posts?
pi_195822103
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:03 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Een opvoedkundige tik als geweld zien is nu precies die mentaliteit die gewelddadige haatorganisaties als BLM en Antifa laat gedijen.
Nee, dit gaat over mensen die volgens jou de 'verkeerde' petitie hebben ondertekend. Als je dit al wil doen met mensen die een petitie ondertekenen wil ik niet weten wat je wil doen met mensen die op de 'verkeerde' partij stemmen.

quote:
En vergeet nooit het verschil tussen reactief en pro-actief.
Slachterofferrolletje hoor.

quote:
(Sla je berichten van anderen op? Best eng en obsessief mocht dat zo zijn. Alsof men zich voorbereidt op de grote afrekening wanneer de marxistische revolutie is voltooid.) Heb je, voor de context, nog een paar linkjes naar die posts?
Google is je vriend.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:07:59 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195822115
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik gedij daarentegen niet zo goed in de fakenews-echokamer
Hmmm.
Huilen dan.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:08:37 #38
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195822122
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Nee, dit gaat over mensen die volgens jou de 'verkeerde' petitie hebben ondertekend. Als je dit al wil doen met mensen die een petitie ondertekenen wil ik niet weten wat je wil doen met mensen die op de 'verkeerde' partij stemmen.
Doe eens een linkje voor de context.
quote:
[..]

Slachterofferrolletje hoor.
Ah, nuance, de grote vijand van de waarheid. Ik snap wel dat je daarom zo reageert.
quote:
[..]

Google is je vriend.
Niet echt, om meerdere redenen niet ;)

Maar nee, geen context van jou?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:09:06 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_195822128
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, het is ook wel grappig idd, hoe die Trumpisten over hun volksheld niet uitgepraat kunnen raken. Ik weet ook niet waarom dit zo grappig is. Maar die filmpjes over Amerikaanse Trumpisten mag ik ook wel graag zien. Soort aapjeskijken wrs toch. Zo van waaaaat zegt-ie nou weer? Looooool.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195822142
Mooi gedraai ook altijd. "Nooit gezegd!", "Jawel hoor, kijk hier maar!", "Eng, je weet wat ik in het verleden heb gezegd, wil je me vermoorden ofzo???".
Zelfs in ONZ zouden de zeggen dat het wel wat serieuzer mag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195822155
Marxistische revolutie _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195822180
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:08 schreef Ensiferum het volgende:

Ah, nuance, de grote vijand van de waarheid. Ik snap wel dat je daarom zo reageert.

ja maar hun hunnie!11!!
Nee hoor, mensen willen slaan omdat ze de verkeerde petitie ondertekenen is debiel. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar je blijft met de handjes van anderen af. Het blijkt voor jou heel moeilijk.
Incelfrikandel
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:12:05 #43
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195822182
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:09 schreef Monolith het volgende:
Mooi gedraai ook altijd. "Nooit gezegd!", "Jawel hoor, kijk hier maar!", "Eng, je weet wat ik in het verleden heb gezegd, wil je me vermoorden ofzo???".
Zelfs in ONZ zouden de zeggen dat het wel wat serieuzer mag.
Als Biden buiten de context wordt gequote is het hek van de dam. Je bent weer hypocriet bezig, Monolith.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:12:29 #44
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195822187
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan talloze filmpjes posten van Trump supporters die worden aangevallen, bespuugd etc etc.
Mensen die hun baan zijn kwijt geraakt of die hun excuses moesten aanbieden vanwege hun steun voor Trump. Mensen zien dat en bedenken zich wel om zomaar met hun politieke overtuigingen te koop te lopen.
Wat wederom een blinde bullshit. Niemand, maar dan ook niemand in de VS heeft ooit zijn excuses hoeven aanbieden voor het stemmen op trump of is daarvoor ontslagen. Gekkies ja die dat beweren. Mensen zijn wel eens ontslagen vanwege politiek activisme op het werk, das van alle tijden.

Net zo’n bullshit als die over geweld tegen trump supporters. Ja, incidenten van gekkies. En volledig in balans met geweld van rechtse gekkies. Niet meer, niet minder.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:12:53 #45
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195822197
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

ja maar hun hunnie!11!!
Nee hoor, mensen willen slaan omdat ze de verkeerde petitie ondertekenen is gewoon fout. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar je blijft met de handjes van anderen af. Het blijkt voor jou heel moeilijk.
Laat maar eens zien dat het mijn post is, die dat ook daadwerkelijk beweert. Een linkje is ruim voldoende.
pi_195822216
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Marxistische revolutie _O-
He we houden toch hier lijsten bij van al die niet marxcisistische personen die we dadelijk aan de Russen geven en deze zullen al deze opponenten voor het groter goed van de aardbodem laten verdwijnen. _O-
pi_195822222
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als Biden buiten de context wordt gequote is het hek van de dam. Je bent weer hypocriet bezig, Monolith.
Echt helemaal niemand hier neemt je serieus hoor, trolletje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:14:56 #48
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195822229
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Laat maar eens zien dat het mijn post is, die dat ook daadwerkelijk beweert. Een linkje is ruim voldoende.
Als je die logica nou ook eens toepastte op dat hele Hunter Biden verhaal van de NY Post....


Wat een wereld gaat er dan voor je open.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:15:20 #49
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195822235
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Echt helemaal niemand hier neemt je serieus hoor, trolletje.
Ik heb duidelijk een gevoelige snaar geraakt. ^O^
pi_195822244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Laat maar eens zien dat het mijn post is, die dat ook daadwerkelijk beweert. Een linkje is ruim voldoende.
Oh dus nu is het dus wél fout?
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')