SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat postte ik dus net per ongeluk in het topic van de Amerikaanse Politiek
Leuk debat onderwerpquote:
Nee, zeker niet! Maar ik volg het topic wel. Er wordt alleen heel fanatiek geveegd daar (is ook wel nodig).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat vannacht toch niet kijken?
Verder alles goed?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
Biden of Trump, Aids of kanker. slechter kan het niet.
Leuke job...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zeker niet! Maar ik volg het topic wel. Er wordt alleen heel fanatiek geveegd daar (is ook wel nodig).
Nee.... met het feit dat we er tussenuit moeten peren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En met de bibberitus eindigt dit programma dan...
Misschien is het biertje van Melting nog niet op?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En met de bibberitus eindigt dit programma dan...
Wellicht, maar ik denk z'n koek wel...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien is het biertje van Melting nog niet op?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien is het biertje van Melting nog niet op?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Animals - We Gotta Get Out Of This Place
Nee, maar dat is ander onderwerp.quote:
Das wel tof! Lijkt me nog best spannend om te vragen bij zo'n grote groep trouwensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik moest net voor het eind van de show weg. Ik moest even iets bij iemand ophalen. Ik kende diegene niet, maar die woonde in een flat. Ik kwam daar aan, stond er echt een groep van zo'n 40 hangjongeren voor de centrale ingang van die flat. En de bellen zaten aan de buitenkant, maar het was zo donker dat ik echt de huisnummers niet kon zien. En ik had mijn mobiel ook niet bij me natuurlijk![]()
Dus ik vraag aan die jongeren of iemand me even kon bijlichten. Whoppa, meteen stond ik in het licht van zeker 10 mobieltjes
Dan was je niet bang. Je moest eens weten hoeveel om zouden draaien en weg zouden lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik moest net voor het eind van de show weg. Ik moest even iets bij iemand ophalen. Ik kende diegene niet, maar die woonde in een flat. Ik kwam daar aan, stond er echt een groep van zo'n 40 hangjongeren voor de centrale ingang van die flat. En de bellen zaten aan de buitenkant, maar het was zo donker dat ik echt de huisnummers niet kon zien. En ik had mijn mobiel ook niet bij me natuurlijk![]()
Dus ik vraag aan die jongeren of iemand me even kon bijlichten. Whoppa, meteen stond ik in het licht van zeker 10 mobieltjes
Het hebben van 2 pubers helpt. En mijn ervaring is toch wel dat als je gewoon vriendelijk iets vraagt, iedereen wel bereid is om te helpen. Corona-technisch was het natuurlijk wel een slechte situatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was je niet bang. Je moest eens weten hoeveel om zouden draaien en weg zouden lopen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hebben van 2 pubers helpt. En mijn ervaring is toch wel dat als je gewoon vriendelijk iets vraagt, iedereen wel bereid is om te helpen. Corona-technisch was het natuurlijk wel een slechte situatie.
Zonder telefoon met Coronamelder app er op op pad gaan is Corona technisch inderdaad niet best...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hebben van 2 pubers helpt. En mijn ervaring is toch wel dat als je gewoon vriendelijk iets vraagt, iedereen wel bereid is om te helpen. Corona-technisch was het natuurlijk wel een slechte situatie.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder telefoon met Coronamelder app er op op pad gaan is Corona technisch inderdaad niet best...
'Morning!
Nee, bleek last minute niet nodig te zijn vandaag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Alweer bijna 3 uur bezig?
Je kon het erger treffen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bleek last minute niet nodig te zijn vandaag.
Niet erg...
Nee, gisteravond kreeg ik al bericht, dus de wekker kon nog verzet worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kon het erger treffen inderdaad.
Als je er maar niet vanmorgen pas om 5 uur achter kwam, dat het niet nodig was.
Hi Diaan, straks zijn jullie de eerste die in de totale lockdown mogen.quote:
Thanks, ik neem 'm straks als lunch...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag beschuit met muisjes vanwege de nieuwe kabouter in de just me-familie:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
En anders smeren we er gewoon bij.
Dank jequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gaat het goed met moeder, vader, grote broer en de nieuwe man?
Geen idee.... Ik snapte het ook niet helemaal. Misschien dat ze al vooruit willen lopen ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Diaan, straks zijn jullie de eerste die in de totale lockdown mogen.
Wat is er de laatste weken in jullie omgeving gebeurd dat dat nodig is?
Goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je![]()
De ouders waren stralend op het moment dat we ze zagen maar moe ! De kleine had geplast en dat was super nieuws, dus dat ene niertje doet het. Grote broer vond zijn play doh klei belangrijker toen het hem verteld was en hij sliep toen hij thuis kwam. Ik heb verder geen contact met ze gehad, ik laat ze even met rust en neem vandaag wel even contact op
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je![]()
De ouders waren stralend op het moment dat we ze zagen maar moe ! De kleine had geplast en dat was super nieuws, dus dat ene niertje doet het. Grote broer vond zijn play doh klei belangrijker toen het hem verteld was en hij sliep toen hij thuis kwam. Ik heb verder geen contact met ze gehad, ik laat ze even met rust en neem vandaag wel even contact op
Nee, het aantal besmettingen bij jullie in de buurt stijgt relatief gezien enorm.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee.... Ik snapte het ook niet helemaal. Misschien dat ze al vooruit willen lopen ofzo.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het aantal besmettingen bij jullie in de buurt stijgt relatief gezien enorm.
Daarom wil jullie regio coördinator de boel dicht gooien...
Maar hoe kan dat zo maar ineens, je gaf steeds aan dat het bij jullie wel meeviel?
Iedereen in polonaise de grens over geweest of...?
Bezoek was niet leuk?quote:
Oh wel aardige gast hoor, maar vanuit de zorg, dus kan leukerquote:
Alles went, zelfs n vent 😉quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:31 schreef Rafeiro het volgende:
En pas 2e keer dat hij hier was. Dus nog beetje wennen
Hij had stiekem liever een leuke dame gehad.quote:
Die krijg ik nu 4x per week of eigenlijk 5x. Dus een keer een vent is ook wel prettig. Hehe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij had stiekem liever een leuke dame gehad.
Denk het ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij had stiekem liever een leuke dame gehad.
https://www.dekamarkt.nl/meer/handdoekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Rafeiro het volgende:
DDM jij komt wel eens bij de deka geloof ik, Weet jij hoe de huidige spaaractie gaat?
Mevrouw voor me had gisteren een hele vracht en die kreeg ik, en ik een paar zelf
Maar heb nu ineens 60 van die zegels. Wellicht leuk voor mn zus, maar moet dan wel bruikbaar zijn
Ik doe nooit mee met spaaracties, behalve als het kinderdingen zijn, dan neem ik de zegels aan voor een collega van Symph. Dat bijbetalen vind ik zo lullig. Die handdoeken haal ik zonder zegels goedkoper bij de Action of bij een actie bij de Hema. Naast dat ik voor ons hele leven genoeg handdoeken heb, en we hebben echt zeker twintig zo goed als nieuwe handdoeken en badlakens weggegeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Rafeiro het volgende:
DDM jij komt wel eens bij de deka geloof ik, Weet jij hoe de huidige spaaractie gaat?
Mevrouw voor me had gisteren een hele vracht en die kreeg ik, en ik een paar zelf
Maar heb nu ineens 60 van die zegels. Wellicht leuk voor mn zus, maar moet dan wel bruikbaar zijn
quote:MANNEN organiseren BBQ op WhatsApp:
Onderwerp: BBQ
Man 1: Hé jongens, wanneer gaan we barbecueën?
Man 2: Donderdag om 20.00 uur in het huis van “Man 9”
Man 1: Oké, wat nemen we?
Man 9: Ik koop het vlees en de drankjes, dan splitsen we.
Man 5: Ok
Man 1: Ok
Man 3: Ok
Man 2: Ok
Man 4: Ok
Man 6: Ok
Man 7: Ok
Man 8: Ok
Man 10: Ok
Man 11: Ok
Man 12: Ok
Man 13: Ok
Man 14: Ok
Man 15: Ok
EINDE VAN DE CONVERSATIE
VROUWEN organiseren BBQ op WhatsApp:
Onderwerp: BBQ
Vrouw 1: Hoi allemaal, wanneer gaan we afspreken en barbecueën?
Vrouw 2: donderdag om 20 uur?
Vrouw 3: Waar?
Vrouw 2: Ik weet het niet
Vrouw 4: Waar meisjes?
Vrouw 4: Als je wilt kun je bij mij komen
Vrouw 2: Zou het niet beter zijn om naar een restaurant te gaan?
Vrouw 5: Nee, thuis is beter, dan besteden we niet zo veel en hebben meer tijd
Vrouw 2: Oké bij mij
Vrouw 3: Ok
Vrouw 5: Ok
Vrouw 4: Ok
Vrouw 6: Oké? Restaurant of thuis?
Vrouw 2: Thuis
Vrouw 7: Restaurant
Vrouw 2: Laten we dan naar het huis van vrouw 4 gaan
Vrouw 3: Oké, wat nemen we?
Vrouw 8: Weet iemand hoe je moet barbecueën?
Vrouw 2: #zinin
Vrouw 6: Wat gaan we kopen?
Vrouw 2: Laten we een lijst maken
Vrouw 8: Ok
Vrouw 4: Een beetje vlees en salade, wat denk je ervan?
Vrouw 5: Nou, ik ben op dieet, dus ik ga alleen sla en tomaten eten
Vrouw 2: Oké dan?
Vrouw 1: Ik zal een lijst maken en iedereen zegt wat ze kunnen brengen
Vrouw 2: Griekse salade
Vrouw 3: Quinoa
Vrouw 4: Worst en aardappelen
Vrouw 5: Sla, tomaat en wat groenten voor een andere salade
Vrouw 1: Oké, hoeveel?
Vrouw 6: Ik weet het niet
Vrouw 2: 5 worsten?
Vrouw 2: Wie eet worst?
Vrouw 2: Ik niet
Vrouw 5: Ik niet
Vrouw 7: Ik niet
Vrouw 3: Ik niet
Vrouw 4: Ik niet
Vrouw 8: Ik niet
Vrouw 1: Oké, dan koop ik geen worst
Vrouw 2: Maar jij, vrouw 4, waarom zei je dat je worst ging kopen als je het niet eet?
Vrouw 4: Omdat ik me in de schoenen had geplaatst van iemand die worst eet
Vrouw 1: Ok, dan geen worst
Vrouw 1: satés en steak, 1 kilo en 1 kilo, oké?
Vrouw 7: Het lijkt klein
Vrouw 1: Hoeveel dan?
Vrouw 2: Ik weet het niet
Vrouw 2: Meisjes? Wat denk je?
Vrouw 8: Ik denk dat het een halve kilo is per persoon
Vrouw 4: Hoeveel zijn we?
Vrouw 1: Ik weet het niet. Meisjes, bevestig wie er gaat
Vrouw 2: Ik
Vrouw 3: Ik
Vrouw 5: Ik
Vrouw 6: Ik
Vrouw 7: Ik
Vrouw 8: Ik
Vrouw 9: Ik
Vrouw 10: Ik
Vrouw 11: Ik
Vrouw 4: Wanneer is het?
Vrouw 2: donderdag?
Vrouw 4: Ik kan dan niet
Vrouw 2: Wat een pech, we hebben dan dus geen locatie?
Vrouw 4: Sorry meiden, de herinnering voor deze afspraak ging net
Vrouw 1: Welke andere woning is beschikbaar?
Vrouw 8: Hoeveel zijn we?
Vrouw 2: 10
Vrouw 3: Het past niet in mijn huis
Vrouw 5: Ook de mijne niet
Vrouw 6: Ook niet in de mijne
Vrouw 7: Veel minder in de mijne
Vrouw 8: Ook de mijne niet
Vrouw 9: Ook niet de mijne
Vrouw 10: In de mijne kan het ... maar ik heb stoelen nodig, kan iemand meebrengen?
Vrouw 2: Vrouw 11 heeft een stoelverhuurwinkel, die ze kan meenemen
Vrouw 5: Maar ze antwoordt niet, ze moet aan het werk zijn
Vrouw 9: Ik eet geen worst
Vrouw 2: We moeten nog een locatie vinden
Vrouw 12: Sorry meiden, ik pak net de telefoon, wat is er gebeurd?
Vrouw 2: We zijn nog op zoek naar een locatie
Vrouw 12: Kom naar mijn huis, geen stress
Vrouw 2: Ok, uitstekend
Vrouw 12: Wacht ... welke dag?
Vrouw 2: donderdag om 20.00 uur
Vrouw 12: Huummmmm dat compliceert de zaken ... kan het woensdag zijn?
Vrouw 2: Prima
Vrouw 2: Zelfde tijd?
Vrouw 2: Ja?
Vrouw 3: Ik kan
Vrouw 4: Ik kan
Vrouw 5: Ik moet Gabi naar het huis van haar grootmoeder brengen, maar ik kan later gaan nadat ze in slaap is gevallen
Vrouw 8: Oké.
Vrouw 9: Ik kan
Vrouw 6: Ik kan
Vrouw 7: Ik kan
Vrouw 11: Ik kan
Vrouw 2: Klaar, woensdag bij vrouw 12 thuis.
Vrouw 3: Ja
Vrouw 1: Meisjes, even terugkomen op de BBQ... koop ik een halve kilo per persoon?
Vrouw 8: Ja
Vrouw 1: Ok, ik zal Pieter vragen om te kopen
Vrouw 2: Ok ... en wat gaan we doen met drankjes?
Vrouw 3: Iedereen neemt wat ze drinken en dat is alles
Vrouw 9: Ik kan het niet omdat ik direct van mijn werk ga
Vrouw 6: Nou, vrouw 1 kan maar beter alles kopen en later een tikkie sturen
Vrouw 1: Meisjes, ik kan niet alles kopen, helpt iemand me een handje?
Vrouw 6: Ik zal helpen, wat drinken jullie meisjes?
Vrouw 2: Cola Zero
Vrouw 4: Water
Vrouw 5: Sapje
Vrouw 6: Spa rood
Vrouw 9: Water met een smaakje
Vrouw 3: Meisjes, kunnen we Peach Ice tea kopen?
Vrouw 8: Laten we naar een restaurant gaan meiden, dat is minder moeite
Vrouw 2: Ik denk het ook
Vrouw 4: Ik ook
Vrouw 6: Ik ook
Vrouw 7: Ik ook
Vrouw 9: Ik ook
Vrouw 11: Ik ook
Vrouw 12: Ik ook
Vrouw 1: Ahhh meiden, ik heb Pieter al gestuurd om alles te kopen, we moeten bbqen
Vrouw 2: Uhh onzin ...
Vrouw 4: Ik wil water, maar het moet Bonaqua zijn die minder natrium bevat, dan krijg ik geen opgeblazen gevoel
Vrouw 1: Meisjes, kunnen we organiseren alstublieft ?????
Vrouw 2: Ok
Vrouw 6: Ok
Vrouw 4: Ok
Vrouw 9: Ok
Vrouw 5: Ok
Vrouw 8: Ok
Vrouw 11: Ik eet ook geen worst
Vrouw 5: (stuurt een ketting) Meisjes ... deel alsjeblieft ... De hond heet BOB ... hij is gisteren verdwaald bij het station, als iedereen samenwerkt, kunnen we hem vinden en terug naar zijn baasjes brengen ... Ze moeten ziek ongerust zijn 😭
Vrouw 6: Ja, arme BOB
Vrouw 9: BOB is prachtig !! Welk ras is hij?
Vrouw 5: Ik weet het niet ... heb dit op mijn yogagroep
Vrouw 2: Maar kent je de eigenaren?
Vrouw 5: Nee, maar ik had medelijden met BOB
Vrouw 1: Pieter belde me vanuit de slagerij en zei dat ze geen steaks hebben, wat moeten we dan halen?
Vrouw 2: Ik heb liever chorizo steak
Vrouw 4: Ik ook
Vrouw 1: Meisjes, we kunnen meteen beslissen want Pieter gaat me vermoorden, hij staat bij de slagerij op ons te wachten om te beslissen
Vrouw 6: Ik vind het oneerlijk dat het altijd zo gaat, het zijn altijd dezelfde die alles organiseren en niemand anders voelt zich geroepen om iets te doen
Vrouw 10: Hallo meiden, ik ben net wakker en ik heb 369 berichten in onze groep, wat is er gebeurd?
Vrouw 3: Zal ik je vertellen...
OMG, nu weet ik weer waarom ik niet in whatsapp-groepen zit. Ik vrees dat het echt zo gaat.quote:
ddm heeft het pakketje net weggebracht, dat krijg je morgen op de stoepquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:03 schreef Rafeiro het volgende:
En toen ging de deurbel en stond er een kartonnen doos met daarin een paardenhoofd![]()
Just me kan ook slecht tegen een grapje
Ik ken ook wel van dat soort groepen, het voordeel is dat er binnen 1 seconde weer uit kan stappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:08 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, nu weet ik weer waarom ik niet in whatsapp-groepen zit. Ik vrees dat het echt zo gaat.
ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Oh verder klier ik er ook niet mee hoor. Maar vond die lap tekst wel grappig.
En ik ga zo klaverjassen bij de buren, das ook stom danquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:48 schreef peaceman het volgende:
ik ga zo trouwens wat muziek draaien hier.
op anderhalve meter afstand?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En ik ga zo klaverjassen bij de buren, das ook stom dan
Dat moet lukken lijkt me. Ben wel voorzichtig enzo en dat weten zij ook. Maar die 2 en zus en zwager zijn eigenlijk ook wel de enige waar ik op visite durf te gaan.quote:
Oh jammer, uncertain smile gemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef peaceman het volgende:
01. 0:00:00 Kashmir - Ophelia
02. 0:03:56 Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
03. 0:07:09 Yes - It Can Happen
04. 0:12:38 Can - Mother Sky
05. 0:24:35 The The - Uncertain Smile
hoi hoiquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh jammer, uncertain smile gemist.
Goedenavond peaceman
Hoe veel nummers telt zo'n lijstje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:36 schreef peaceman het volgende:
ben ondertussen bezig met mijn allertijdenlijstje
haha dat is nog onbekend, maar ben nu bezig met de eerste 500quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe veel nummers telt zo'n lijstje?
In willekeurige volgorde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha dat is nog onbekend, maar ben nu bezig met de eerste 500
eh nee natuurlijk nietquote:
ja draai best lekker al zeg ik het zelfquote:
Als je het zo aankondigt zal het een leuk nieuwtje zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:51 schreef peaceman het volgende:
trouwens straks ook nog een nummer wat slaat op een nieuwtje wat ik heb
hierna komt de hintquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het zo aankondigt zal het een leuk nieuwtje zijn, denk ik.
Ik hoop werkgerelateerd.
Je had het dus goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het zo aankondigt zal het een leuk nieuwtje zijn, denk ik.
Ik hoop werkgerelateerd.
quote:
ja volgende week wordt het in orde gemaakt. Leidinggevende (en anderen binnen het bedrijf) zijn louter positiefquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Eén voor het nummer en één voor de vaste aanstelling!
ik ook, maar wordt zo cola rumquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Champagne, daar zou ik best zin in hebben.
deze haalt bij mij niet de eerste 500, maar wel de eerste 1000.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
Deze staat ook op mijn allertijdenlijstje. Niet dat ik die heb, maar toch...
Dat is zeker tof. Je hebt toch ook niet echt getwijfeld, hoop ik?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:26 schreef peaceman het volgende:
Het is overigens wel tof om te horen dat je leidinggevende zoveel positieve feedback van anderen krijgt.
door slechte ervaringen bij mijn vorige werkgever toch wel. en ik wilde ook echt graag blijven dus misschien daardoor toch een piepklein beetje twijfel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is zeker tof. Je hebt toch ook niet echt getwijfeld, hoop ik?
Heb je nu een vast dienstverband?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
door slechte ervaringen bij mijn vorige werkgever toch wel. en ik wilde ook echt graag blijven dus misschien daardoor toch een piepklein beetje twijfel.
wordt volgende week in orde gemaaktquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
[..]
Heb je nu een vast dienstverband?
Ik vat dat op als een 'ja'...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt volgende week in orde gemaakt
quote:
Als je de toezegging hebt, is dat op zich voor nu genoeg...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]ja, maar heb nog niks getekend, dus zodra dat het geval is, is het echt
zekerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de toezegging hebt, is dat op zich voor nu genoeg...
bij deze zou ik dat ook knap vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga geen titels en uitvoerenden raden...
Heeft dat met schaarste te maken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Niet alleen de huizenprijzen schieten momenteel nog steeds omhoog, die van whisky ook...
Meer met investeerders en verzamelwoede.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft dat met schaarste te maken?
altijd toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft dat met schaarste te maken?
quote:
Oke schaarste en "mode" zijn wel van invloed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Whisky genoeg, nieuwe distilleerderijen schieten als paddestoelen de grond uit.
Maar dat is modern spul. De oude whisky's zijn wel schaars, want vaak al opgedronken en sommige bottelingen daarvan zijn zeer gewild...
Ja, maar niet in de zin van schaarste/tekort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke schaarste en "mode" zijn wel van invloed.
op zichzelf ook wel logisch. als ik zie wat wij nu besparen door niet naar festivals/concerten/theater te gaan... nou daar kun je echt wat leuks voor kopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de zin van schaarste/tekort.
Meer dus de zeldzaamheid inmiddels van sommige bottelingen.
Het lijkt er op dat nu met de Corona mensen hun geld anders gaan besteden of meer voor zaken over hebben...
Echt besparen doen we niet, links of rechts gaat het geld er toch wel doorheen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
op zichzelf ook wel logisch. als ik zie wat wij nu besparen door niet naar festivals/concerten/theater te gaan... nou daar kun je echt wat leuks voor kopen.
Nou ja wij ook niet, we geven wel meer uit aan andere dingen, maar houden meer over omdat een weekend festival wel zo’n 300-400 extra uitgave is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt besparen doen we niet, links of rechts gaat het geld er toch wel doorheen...
Maar je gaat toch niet elk weekend naar een festival?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja wij ook niet, we geven wel meer uit aan andere dingen, maar houden meer over omdat een weekend festival wel zo’n 300-400 extra uitgave is.
maxi jazz, nick cave, bowie tribute band, lebbis, dolf janssen, down the rabbithole, pinkpop...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Heb je nog veel kaarten liggen, Peace?
Inmiddels ben ik wel zo ver dat ik bij weer uitstellen van concerten ons geld ga terug vragen.
Ik zie de concerten die nu voor begin volgend jaar gepland staan ook niet doorgaan...
klopt, maar een concert in Amsterdam is ook best wat extra geld voor ons. zeker als we er een nachtje bij boeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet elk weekend naar een festival?
Dat zijn er een stuk of 3 of 4 per jaar?
Wel een leuk zakcentje...
Maxi Jazz?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
maxi jazz, nick cave, bowie tribute band, lebbis, dolf janssen, down the rabbithole, pinkpop...
En ik durf ook niet goed nieuwe kaarten te kopen voor concerten en festivals, terwijl ik dat eigenlijk wel graag wil.
daar waren we bijquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de laatste bands die ik in Paradiso heb gezien in 2019...
Rock Lobster!
klopt, maar als ie om de hoek komt, vind ik het wel grappig om erheen te gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maxi Jazz?
Grappig, die doet nu alleen nog maar DJ sets toch?
wij zouden afgelopen zaterdag naar Lebbis, maar ja toen kwam die dinsdag ervoor die persconferentie... toen wisten wij genoeg.quote:Wij kopen ook niets nieuws nu meer, alleen heel korte termijn dingen die zeker door gaan.
Dinsdag gaan we naar het Omniversum in Den Haag voor een film. Dat soort dingen...
Dat hadden wij met de Avond van de Filmmuziek op 9 oktober.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt, maar als ie om de hoek komt, vind ik het wel grappig om erheen te gaan.
[..]
wij zouden afgelopen zaterdag naar Lebbis, maar ja toen kwam die dinsdag ervoor die persconferentie... toen wisten wij genoeg.
Niemand koopt kaarten momenteel, niets raakt nu uitverkocht...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:12 schreef peaceman het volgende:
John Waite komt hier ook. Wil eigenlijk best kaarten halen, maar ja... gaat het ooit wel door?
Behalve Queen met Adam Lambertquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand koopt kaarten momenteel, niets raakt nu uitverkocht...
Ja, ik luister nog. De vrijdagavond-moeheid heeft wel toegeslagen.quote:
wij hebben altijd erg getwijfeld of we daar naartoe moesten gaan en toen kwam die docu. toen waren we om.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben momenteel 3 doelgroepen...
Wel of niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hebben altijd erg getwijfeld of we daar naartoe moesten gaan en toen kwam die docu. toen waren we om.
Je moet zelf eens gaan draaien, is erg simpel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik luister nog. De vrijdagavond-moeheid heeft wel toegeslagen.
Die gast kan absoluut zingen en lijkt goed te passen in wat queen nu wil en doet. dus ja wel. Gewoon 1 keer er naartoe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel of niet?
Ik vind het wel imposant wat die Adam doet, hoewel ik er niet naar toe hoef...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet zelf eens gaan draaien, is erg simpel...
Ik was erg onder de indruk eigenlijk van Adam Lambert, maar zou er ook niet naar toe gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel of niet?
Ik vind het wel imposant wat die Adam doet, hoewel ik er niet naar toe hoef...
Nee, dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet zelf eens gaan draaien, is erg simpel...
niet? lekker een beetje in die microfoon lullen...quote:
Ja, is dat ding van jou al uit de verpakking gehaald of heb je 'm terug gestuurd...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet? lekker een beetje in die microfoon lullen...
Mijn nachtmerriequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet? lekker een beetje in die microfoon lullen...
nee ik houd m nieuwquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, is dat ding van jou al uit de verpakking gehaald of heb je 'm terug gestuurd...
Wat versta je onder draaien? Ik luister eigenlijk altijd wel naar muziek. Als er hier geen show is en ik zit achter de pc, dan heb ik youtube of spotify aan en luister naar mixen die zij mij voorschotelen. Maar dat is niet heel bewust luisteren. Meer achtergrondruis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Draai je eigenlijk wel eens zelf muziek?
Draaien in de zin dat je bewust muziek op zet waar je behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat versta je onder draaien? Ik luister eigenlijk altijd wel naar muziek. Als er hier geen show is en ik zit achter de pc, dan heb ik youtube of spotify aan en luister naar mixen die zij mij voorschotelen. Maar dat is niet heel bewust luisteren. Meer achtergrondruis.
Het is mijn hobby ook niet.quote:
500? zo weinigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:30 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb zelf een playlist van 500 nummers die roteert naar gelang ik ergens naar wil luisteren.
Mijn favorieten lijstje is nu ruim 9000 songs groot...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:30 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb zelf een playlist van 500 nummers die roteert naar gelang ik ergens naar wil luisteren.
ik ben ook geen fan ofzo, maar 1 nummer vind ik echt heel goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Niks uit dat genre...
Ja, dat doe ik inderdaad zelden. Ik laat me juist graag verrassen. Vroeger deed ik dat meer. Maar ik kies wel mixen die bij mijn gevoel van dat moment aansluiten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaien in de zin dat je bewust muziek op zet waar je behoefte aan hebt.
Maar niet echt dus, als ik het zo lees. Alles is wel goed...
Ik vind alleen Typhoon met Zandloper wel aardig, maar meer vanwege de muziek dan de zang...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan ofzo, maar 1 nummer vind ik echt heel goed.
Ik skip toch altijd naar de nummers die ik hebben wil dus meer heeft niet zoveel zin. En dan eens per maand ofzo gooi ik de helft eraf en een nieuwe set erop en kan ik weer vooruit.quote:
ik gebruik spotify pas sinds een jaar wat intensiever, dus zit nog maar aan 3000 nrs. daarvoor gebruikte ik mijn ipod altijd nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik skip toch altijd naar de nummers die ik hebben wil dus meer heeft niet zoveel zin. En dan eens per maand ofzo gooi ik de helft eraf en een nieuwe set erop en kan ik weer vooruit.
Bij playlists gaat de Random functie altijd aan, anders hoor je steeds hetzelfde riedeltje achter elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik skip toch altijd naar de nummers die ik hebben wil dus meer heeft niet zoveel zin. En dan eens per maand ofzo gooi ik de helft eraf en een nieuwe set erop en kan ik weer vooruit.
ja en als je er geen zin in hebt op dat moment, klik je door.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij playlists gaat de Random functie altijd aan, anders hoor je steeds hetzelfde riedeltje achter elkaar.
Met 9000 songs van klassiek tot rock in een lijst is het vaak wel verrassend wat er voorbij komt...
Tip: Zoek op Spotify eens naar de muziek van Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad zelden. Ik laat me juist graag verrassen. Vroeger deed ik dat meer. Maar ik kies wel mixen die bij mijn gevoel van dat moment aansluiten.
Dat doe ik dus niet, het staat niet voor niets in de lijst, het heeft altijd wel wat...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en als je er geen zin in hebt op dat moment, klik je door.
Love - Alone again orquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heet dit ook al weer, lekker deuntje...
geweldige elpee dat Forever changesquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Alleen maar live muziek (1 van mijn eigen openbare playlists):
Live On Stage: All kinds of live recordings.
Ik ben niet zo van de albums, meer van de losse songs.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
geweldige elpee dat Forever changes
dat is absoluut waar. er staan altijd wel 1 of twee nummers tussen waarvan je denkt.. tja toch jammer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de albums, meer van de losse songs.
Er zijn maar weinig albums die ik van A tot Z geweldig vind...
Ja, daar luister ik wel eens naar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Alleen maar live muziek (1 van mijn eigen openbare playlists):
Live On Stage: All kinds of live recordings.
Wat me zo te binnen schiet als albums die ik echt helemaal top vind:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is absoluut waar. er staan altijd wel 1 of twee nummers tussen waarvan je denkt.. tja toch jammer.
Ja tuurlijk. Duurt alleen soms wel een tijdjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:47 schreef peaceman het volgende:
@:zorro28 als jij luistert naar radio 49 en je hoort een leuk nummer, voeg je die dan ook toe op je spotify lijst?
ik weet er werkelijk geen 1. zelfs niet 1 van Radiohead.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat me zo te binnen schiet als albums die ik echt helemaal top vind:
The Cure - Seventeen Seconds
The Cure - Faith
ABC - The Lexicon Of Love
Kaiser Chiefs - Unemployment
Talk Talk - It's My Life
Pearl Jam - Ten
Ik heb Chris Stapleton vanavond toegevoegd aan mijn lijstquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:47 schreef peaceman het volgende:
@:zorro28 als jij luistert naar radio 49 en je hoort een leuk nummer, voeg je die dan ook toe op je spotify lijst?
Als ik iets op de radio hoor wat nog niet in de lijst staat, zet ik er desnoods de auto voor aan de kant om dat meteen toe te voegen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:47 schreef peaceman het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet er werkelijk geen 1. zelfs niet 1 van Radiohead.
Ik Shazam het even snelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik iets op de radio hoor wat nog niet in de lijst staat, zet ik er desnoods de auto voor aan de kant om dat meteen toe te voegen...
In de auto?quote:
Er zit altijd wel weer een kutnummer tussen.quote:
Ja maar alleen als het kan hoor. Tis niet zo dat ik in druk verkeer mijn telefoon pak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de auto?
Dat kan (en wil) ik niet, mijn telefoon zit vast aan de USB poort vanwege Android Auto...
Kan je zo maar 1 weekend festival kosten...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar alleen als het kan hoor. Tis niet zo dat ik in druk verkeer mijn telefoon pak.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb Chris Stapleton vanavond toegevoegd aan mijn lijst
nou sinds mijn ongeluk ben ik wel extra oplettend hoor.. al kon ik daar niks aan doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je zo maar 1 weekend festival kosten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:58 schreef zorro28 het volgende:
Okee zal ik dan ook maar zeggen wat mijn nummer 1 allertijden isDan weet je waar je me blij mee maakt
is dat een soort autobiografisch advies voor mensen in je omgeving?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik raak mijn telefoon(s) nooit aan in de auto als ik rij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou sinds mijn ongeluk ben ik wel extra oplettend hoor.. al kon ik daar niks aan doen.
heb nog steeds last.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:58 schreef zorro28 het volgende:
Okee zal ik dan ook maar zeggen wat mijn nummer 1 allertijden isDan weet je waar je me blij mee maakt
Bijzonder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dus soms... voor shazamquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik raak mijn telefoon(s) nooit aan in de auto als ik rij.
Is ook geen reden toe, vind ik...
Ow, trek net een blik drank open en een zak borrelnoten...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:57 schreef peaceman het volgende:
hierna nog 5 liedjes en dan stop ik ermee
Geen slecht advies tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat een soort autobiografisch advies voor mensen in je omgeving?
ach net gelezen dat ik in elk geval nog een extra nummer moet draaienquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, trek net een blik drank open en een zak borrelnoten...
Prima, het is niet allemaal mijn smaak, maar het luistert redelijk makkelijk weg allemaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach net gelezen dat ik in elk geval nog een extra nummer moet draaien
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, het is niet allemaal mijn smaak, maar het luistert redelijk makkelijk weg allemaal.
Weinig exceptionele uitschieters qua stijl, daar kan ik slecht tegen...
Voor ons beiden vraag ik dan 4 Ever 2 Gether van ABC aan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:02 schreef peaceman het volgende:
dus mad heb jij nog een liedje wat je wilt horen? Livelink?
Heb je een dm gestuurd. Past volgens mij redelijk in de stijl van vanavond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:02 schreef peaceman het volgende:
dus mad heb jij nog een liedje wat je wilt horen? Livelink?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor ons beiden vraag ik dan 4 Ever 2 Gether van ABC aan...
ja en die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor ons beiden vraag ik dan 4 Ever 2 Gether van ABC aan...
Je bent 1 van de weinigen waarvan ik weet dat die dat album ook enorm waarderen.quote:
ik vind de oude tunng ook heel leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
Elf draaide laatst de nieuwste van Tunng. Dat was een wat makkelijker nummer, hoewel ik aan deze nu aardig gewend went.
ik heb alleen een best of van abcquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinigen waarvan ik weet dat die dat album ook enorm waarderen.
Op zich al bijzonder...
Ja, zeker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinigen waarvan ik weet dat die dat album ook enorm waarderen.
Op zich al bijzonder...
Is wel weer heel anders dan Don't stop me now.quote:
don't stop me now while you handle me with carequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Is wel weer heel anders dan Don't stop me now.
ik denk altijd aan de top 2000 bij dit nummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:12 schreef livelink het volgende:
![]()
Van dit nummer krijg ik altijd weer energie.
Ik ken het niet, vrees ik...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:12 schreef livelink het volgende:
![]()
Van dit nummer krijg ik altijd weer energie.
Die komt er ook alweer aan. Nu ik thuis werk zal ik wel meer luisteren denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk altijd aan de top 2000 bij dit nummer
Is wel een typisch top 2000 nummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk altijd aan de top 2000 bij dit nummer
Ik denk dat ik de hele maand december vrij neem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Die komt er ook alweer aan. Nu ik thuis werk zal ik wel meer luisteren denk ik.
gezelligquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Die komt er ook alweer aan. Nu ik thuis werk zal ik wel meer luisteren denk ik.
ja al staat het al jaren niet meer inquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is wel een typisch top 2000 nummer
Dat is een lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele maand december vrij neem.
Heb nog 6 weken vakantie staan en volgend jaar komt er weer zo'n stamp bij...
Ja jammerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
gezellig
[..]
ja al staat het al jaren niet meer in
Ging het net over Airport (die ik uiteraard wel ken) of over YaYaYa (wat me niks zegt)...?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:18 schreef peaceman het volgende:
40. 3:11:24 The Travelling Wilburys - Handle With Care
41. 3:14:43 Motors - Airport
42. 3:19:14 RY X - YaYaYa
het ging toen over airportquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging het net over Airport (die ik uiteraard wel ken) of over YaYaYa (wat me niks zegt)...?
Ik was al verbaasd dat je Airport niet kendequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging het net over Airport (die ik uiteraard wel ken) of over YaYaYa (wat me niks zegt)...?
Hoor je ABC nu wel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Huh, ik zat naar iets heel anders te luisteren.
Ik heb Airport ook al niet gehoord, vandaar mijn verbazing...
nu ben ik benieuwd wat je dan wel hoordequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Huh, ik zat naar iets heel anders te luisteren.
Ik heb Airport ook al niet gehoord, vandaar mijn verbazing...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nadat ik de stream opnieuw gestart had...
Ik herken het wel, ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:26 schreef peaceman het volgende:
livelink deze herken je inmiddels toch wel?
Ik denk dat ik al een tijdje per ongeluk naar het album van Love aan het luisteren was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd wat je dan wel hoorde
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al een tijdje per ongeluk naar het album van Love aan het luisteren was.
Spotify stond aan...
Ik had Alone Again Or aan mijn favorieten toegevoegd en ik denk dat ik toen op Play heb gedrukt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]op zich ook niet erg. fraai album
sowieso spring ik vanavond niet alle kanten op. althans voor mijn doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had Alone Again Or aan mijn favorieten toegevoegd en ik denk dat ik toen op Play heb gedrukt.
Vandaar de eenduidige stijl sinds dat moment...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:34 schreef livelink het volgende:
De verloren dochter is vanmiddag weer thuis gekomen. Ze was zelfs blij om thuis te zijn![]()
En ze voelde zich weer helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |