SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat postte ik dus net per ongeluk in het topic van de Amerikaanse Politiek
Leuk debat onderwerpquote:
Nee, zeker niet! Maar ik volg het topic wel. Er wordt alleen heel fanatiek geveegd daar (is ook wel nodig).quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat vannacht toch niet kijken?
Verder alles goed?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
Biden of Trump, Aids of kanker. slechter kan het niet.
Leuke job...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zeker niet! Maar ik volg het topic wel. Er wordt alleen heel fanatiek geveegd daar (is ook wel nodig).
Nee.... met het feit dat we er tussenuit moeten peren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En met de bibberitus eindigt dit programma dan...
Misschien is het biertje van Melting nog niet op?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En met de bibberitus eindigt dit programma dan...
Wellicht, maar ik denk z'n koek wel...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien is het biertje van Melting nog niet op?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien is het biertje van Melting nog niet op?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Animals - We Gotta Get Out Of This Place
Nee, maar dat is ander onderwerp.quote:
Das wel tof! Lijkt me nog best spannend om te vragen bij zo'n grote groep trouwensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik moest net voor het eind van de show weg. Ik moest even iets bij iemand ophalen. Ik kende diegene niet, maar die woonde in een flat. Ik kwam daar aan, stond er echt een groep van zo'n 40 hangjongeren voor de centrale ingang van die flat. En de bellen zaten aan de buitenkant, maar het was zo donker dat ik echt de huisnummers niet kon zien. En ik had mijn mobiel ook niet bij me natuurlijk![]()
Dus ik vraag aan die jongeren of iemand me even kon bijlichten. Whoppa, meteen stond ik in het licht van zeker 10 mobieltjes
Dan was je niet bang. Je moest eens weten hoeveel om zouden draaien en weg zouden lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik moest net voor het eind van de show weg. Ik moest even iets bij iemand ophalen. Ik kende diegene niet, maar die woonde in een flat. Ik kwam daar aan, stond er echt een groep van zo'n 40 hangjongeren voor de centrale ingang van die flat. En de bellen zaten aan de buitenkant, maar het was zo donker dat ik echt de huisnummers niet kon zien. En ik had mijn mobiel ook niet bij me natuurlijk![]()
Dus ik vraag aan die jongeren of iemand me even kon bijlichten. Whoppa, meteen stond ik in het licht van zeker 10 mobieltjes
Het hebben van 2 pubers helpt. En mijn ervaring is toch wel dat als je gewoon vriendelijk iets vraagt, iedereen wel bereid is om te helpen. Corona-technisch was het natuurlijk wel een slechte situatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was je niet bang. Je moest eens weten hoeveel om zouden draaien en weg zouden lopen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hebben van 2 pubers helpt. En mijn ervaring is toch wel dat als je gewoon vriendelijk iets vraagt, iedereen wel bereid is om te helpen. Corona-technisch was het natuurlijk wel een slechte situatie.
Zonder telefoon met Coronamelder app er op op pad gaan is Corona technisch inderdaad niet best...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hebben van 2 pubers helpt. En mijn ervaring is toch wel dat als je gewoon vriendelijk iets vraagt, iedereen wel bereid is om te helpen. Corona-technisch was het natuurlijk wel een slechte situatie.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder telefoon met Coronamelder app er op op pad gaan is Corona technisch inderdaad niet best...
'Morning!
Nee, bleek last minute niet nodig te zijn vandaag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Alweer bijna 3 uur bezig?
Je kon het erger treffen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bleek last minute niet nodig te zijn vandaag.
Niet erg...
Nee, gisteravond kreeg ik al bericht, dus de wekker kon nog verzet worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kon het erger treffen inderdaad.
Als je er maar niet vanmorgen pas om 5 uur achter kwam, dat het niet nodig was.
Hi Diaan, straks zijn jullie de eerste die in de totale lockdown mogen.quote:
Thanks, ik neem 'm straks als lunch...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag beschuit met muisjes vanwege de nieuwe kabouter in de just me-familie:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
En anders smeren we er gewoon bij.
Dank jequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gaat het goed met moeder, vader, grote broer en de nieuwe man?
Geen idee.... Ik snapte het ook niet helemaal. Misschien dat ze al vooruit willen lopen ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Diaan, straks zijn jullie de eerste die in de totale lockdown mogen.
Wat is er de laatste weken in jullie omgeving gebeurd dat dat nodig is?
Goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je![]()
De ouders waren stralend op het moment dat we ze zagen maar moe ! De kleine had geplast en dat was super nieuws, dus dat ene niertje doet het. Grote broer vond zijn play doh klei belangrijker toen het hem verteld was en hij sliep toen hij thuis kwam. Ik heb verder geen contact met ze gehad, ik laat ze even met rust en neem vandaag wel even contact op
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je![]()
De ouders waren stralend op het moment dat we ze zagen maar moe ! De kleine had geplast en dat was super nieuws, dus dat ene niertje doet het. Grote broer vond zijn play doh klei belangrijker toen het hem verteld was en hij sliep toen hij thuis kwam. Ik heb verder geen contact met ze gehad, ik laat ze even met rust en neem vandaag wel even contact op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |