Staat er totaal los van, dus ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
Denk je dat je Youtube kanaal ook dit enorme succes had behaald als je geen Braddie heette?
Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
5 Kilometer is wel een mijlpaal. Wanneer ik die denk te bereiken? Gaat wel even duren, want eerlijk is eerlijk, de momenten dat ik buiten loop worden steeds schaarser vanwege het weer, en vanwege Corona.
Met corona kun je juist meer wandelen toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Smoesjes smoesjes smoesjes
Prima wandelweer man
Vroeger hadden we slaap livestreams, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer ga je je slaapkamer filmen? Die zien we nooit.
ja, maar vroeger had je ook een Bradge die om elk wissewasje kwaad werd, nog meer oude koeien? Volgende normalere vraag graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vroeger hadden we slaap livestreams, dat waren nog eens tijden
Dat vind ik belachelijk, je gas moet meteen afgesloten worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Wat vind jij van mensen die in de ochtend eieren en hamburgers gaan bakken en ze dan pas later in de middag KOUD opeten?
@:lenny_leonard en @:charrell (slachtoffer) zijn hier ook benieuwd naar.
Via Skypequote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoe zie jij kerst dit jaar gebeuren?
Klopt, en ik zeg ook niet dat ik helemaal niet wandel. Maar Corona i.c.m het steeds kouder worden is voor mij niet lekker wandelen. Dus ik wandel niet elke dag of zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wandelen kan toch prima nu met corona?
Gewoon lekker veel streamen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Via Skype
Zonder gekheid, ik verwacht niet dat mensen zich er wat van aantrekken en gewoon bij elkaar gaan zitten. Mijn kerst word waarschijnlijk gewoon in m'n eentje een kerststol opvreten terwijl ik de top2000 kijk of zoWant als de cijfers zo blijven stijgen komt hier niemand over de vloer met Kerst en Oud en NIeuw.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
5 Kilometer is wel een mijlpaal. Wanneer ik die denk te bereiken? Gaat wel even duren, want eerlijk is eerlijk, de momenten dat ik buiten loop worden steeds schaarser vanwege het weer, en vanwege Corona.
De rol die corona speelt is voor mij ook niet helemaal duidelijk. Je gaat toch niet wandelen in een druk winkelcentrum of zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt, en ik zeg ook niet dat ik helemaal niet wandel. Maar Corona i.c.m het steeds kouder worden is voor mij niet lekker wandelen. Dus ik wandel niet elke dag of zo.
Nee gaat'm niet worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:09 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel streamen.
Kun je daar misschien leuke gasten bij betrekken via de webcam? Zoals hier tussen het getroll door ook best leuke gesprekken ontstaan. Technisch moet het te doen zijn?
Hork, top gast is dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:13 schreef Elan het volgende:
Wat is de allerleukste user die ooit ontmoet hebt irl (na @:treinhomo en @:moira )
Een aantal ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Zijn er bekenden van je die corona hebben (gehad)?
@Moira is toch de surrogaatmoeder van braad?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:13 schreef Elan het volgende:
Wat is de allerleukste user die ooit ontmoet hebt irl (na @:treinhomo en @:moira )
Ze is vervangen door @isaxquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
@:Moira is toch de surrogaatmoeder van braad?
Kan je hier een keer een vlog over maken? @Drizzt_DoUrden ik en @Muskusboktor57 zijn zeer nieuwsgierig.quote:
Je bent echt de eerste persoon ter wereld die ik ken die zegt liggend zijn anus schoon te maken.quote:
In een puntzakquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:24 schreef Blackst4r het volgende:
Als je masturbeert, waar komt de lozing dan in terecht?
Bij Braad gaat alles in de airfryer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:24 schreef Blackst4r het volgende:
Als je masturbeert, waar komt de lozing dan in terecht?
Nouja, naam zal toch wel een onderdeel zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Staat er totaal los van, dus ja.
Nee naam is daar absoluut geen onderdeel van. Het gaat om de content, en pas later krijgt de naam ook echt verbintenis met je volgers en krijg je op basis daarvan aanspraak. Ik merk dat nu een klein beetje, maar het valt mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, naam zal toch wel een onderdeel zijn?
Hoeveel beroemde Melvin's zijn er bijvoorbeeld Berend's of Bertus' ken je?
Nee, daar wil ik onder geen geding aan mee doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Brad zou je ooit keertje mee willen doen aan First Dates? Lijkt me wel wat voor jou.
Ik kook electrisch.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat vind ik belachelijk, je gas moet meteen afgesloten worden.
Jammerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik onder geen geding aan mee doen.
Ook leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is meer geschikt voor Hollands Got Talent
Groot gelijk, mooi zelf je content bepalenquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Groot gelijk, mooi zelf je content bepalen
En omdat ie niet kan wachten, eet 'ie zich doodquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Net als veel grote meesters komt de grote doorbraak van TS pas na zijn dood
Sow!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En omdat ie niet kan wachten, eet 'ie zich dood
Goodbye Yellow Brick Road van Elton John.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:29 schreef spinazieruiker het volgende:
Op welk nummer dat je kunt spelen ben je het meest trots?
Waar kunnen we die vinden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Goodbye Yellow Brick Road van Elton John.
Nog nergens, mijn cover dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar kunnen we die vinden?
Iedere avondquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:55 schreef Dries4Ever het volgende:
wanneer doe je weer eens een livestream dat je liedjes gaat spelen?
Gaat primaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:52 schreef Starhopper het volgende:
Hoe kom je aan sex in coronatijd?
Dank je welquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:07 schreef BasEnAad het volgende:
Geen vraag, maar soberso: Bradge op t keyboard
Het zou wat merkwaardig zijn om niet in een rustige omgeving een rondje te wandelen en dus binnen te blijven uit angst voor corona, maar daarentegen wel intieme contactmomenten te hebben.quote:
klinkt gewoon meer alsof braddie geen zin heeft om te wandelen en liever hele dagen in zn rukbunker zitquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het zou wat merkwaardig zijn om niet in een rustige omgeving een rondje te wandelen en dus binnen te blijven uit angst voor corona, maar daarentegen wel intieme contactmomenten te hebben.
Met wandelen kom je meer mensen tegenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het zou wat merkwaardig zijn om niet in een rustige omgeving een rondje te wandelen en dus binnen te blijven uit angst voor corona, maar daarentegen wel intieme contactmomenten te hebben.
Braad woont in een vrij mooie omgeving met in de nabijheid tal van natuurgebiedjes waar je op een doordeweekse dag rustig kan wandelen of fietsen zonder daarbij veel andere mensen tegen te komen, en afstand houden is er ook geen probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Met wandelen kom je meer mensen tegen
Of je moet al een gangbang doen
Braddie en smoesjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
klinkt gewoon meer alsof braddie geen zin heeft om te wandelen en liever hele dagen in zn rukbunker zit
Fixedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt, en ik zeg ook niet dat ik helemaal niet wandel. Maar Corona i.c.m het steeds kouder worden is voor mij niet lekker wandelen. Dus ik wandel niet elke dag maand of zo.
Als hij gewoon zegt dat hij geen zin heeft in wandelen omdat het wandelen is en hij geen schema's en gezonde recepten opgestuurd wilt krijgen zou het hem wel sierenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:26 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is een topic om vragen te stellen aan Braddie.
Wat is je vraag?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:26 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is een topic om vragen te stellen aan Braddie.
Het is wel heerlijk wandelweerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:02 schreef Leonos het volgende:
Goedemorgen Brad, ga je vandaag wandelen?
(Buiten bedoel ik dan)
Het is Braddie, dus die kans acht ik 0,5 %.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij gewoon zegt dat hij geen zin heeft in wandelen omdat het wandelen is en hij geen schema's en gezonde recepten opgestuurd wilt krijgen zou het hem wel sieren
Ik ben het met je eens. Maar als hij geen zin heeft iets toe te geven dan gaat dat ook niet gebeuren als je blijft aandringen. Braddie is Braddie. Als hij niet wil veranderen dan is dat prima. En het gaat al stukken beter met hem dan een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij gewoon zegt dat hij geen zin heeft in wandelen omdat het wandelen is en hij geen schema's en gezonde recepten opgestuurd wilt krijgen zou het hem wel sieren
Een aantal kilo zwaarder dan een paar jaar geleden, nog een paar jaar gat op zijn CV erbij, er verschijnen nog steeds nieuwe clips van hem waarin hij zich zacht uitgedrukt vreemd gedraagt, nog steeds nog nooit een fatsoenlijke maaltijd gekookt, blijft aantoonbare onwaarheden verkondigen Maar wel 2k subscribers. Of dat beter is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is Braddie. Als hij niet wil veranderen dan is dat prima. En het gaat al stukken beter met hem dan een paar jaar geleden.
Goedemiddagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:02 schreef Leonos het volgende:
Goedemorgen Brad, ga je vandaag wandelen?
(Buiten bedoel ik dan)
Nee, ik keek vroeger regelmatig met mijn moeder mee naar de F1 in de Michael Schumacher tijd, maar tegenwoordig helemaal niets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Maar als hij geen zin heeft iets toe te geven dan gaat dat ook niet gebeuren als je blijft aandringen. Braddie is Braddie. Als hij niet wil veranderen dan is dat prima. En het gaat al stukken beter met hem dan een paar jaar geleden.
Bedenk liever een vraag die Braddie wel wil beantwoorden![]()
@:DeBraad Zijn er ook bepaalde sporten die je actief volgt?
is voor mij hetzelfde met als uitzondering dat ik in't weekend regelmatig mensen zag/dingen ondernam, en dat is tegenwoordig door The Coroon weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Heb je vrijdagavond-zondag een weekendgevoel, of zijn alle dagen voor jou hetzelfde?
Ga je dan ook live tijdens het wandelen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
GoedemiddagIk ga om een uurtje of 2 een stuk lopen
Nee, en voor iedereen die nog denkt dat ik dingen ga doen van vroeger, livedrives, ragen, live tijdens het wandelen, toerist uithangen, dat komt allemaal niet meer terug.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ga je dan ook live tijdens het wandelen?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, en voor iedereen die nog denkt dat ik dingen ga doen van vroeger, livedrives, ragen, live tijdens het wandelen, toerist uithangen, dat komt allemaal niet meer terug.
Kan best. Maar ik word ouder, neem het YouTuben ieettsss serieuzer, dus helaas.quote:
Nee, staat er nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:52 schreef jameshond7 het volgende:
heb je die airfryer ondertussen al weggegooid?
Als je hem nu direct op dit moment voordat je je volgende reactie schrijft weggooit, dan heb je aan het einde van dit jaar (2 maanden) tienduizenden calorieen bespaart. Alleen al omdat het koken meer moeite kost.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan best. Maar ik word ouder, neem het YouTuben ieettsss serieuzer, dus helaas.
Geen zeurchauffeur meer, geen livestreams waar in ik mijn bek voorbij praat of geen filter heb, geen rages meer, niet meer livedriven, niet meer streamen tijdens het lopen, geen toerist meer, gewoon normale lollige vlogs. En streams alleen m.b.t muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |