Staat er totaal los van, dus ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
Denk je dat je Youtube kanaal ook dit enorme succes had behaald als je geen Braddie heette?
Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
5 Kilometer is wel een mijlpaal. Wanneer ik die denk te bereiken? Gaat wel even duren, want eerlijk is eerlijk, de momenten dat ik buiten loop worden steeds schaarser vanwege het weer, en vanwege Corona.
Met corona kun je juist meer wandelen toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Smoesjes smoesjes smoesjes
Prima wandelweer man
Vroeger hadden we slaap livestreams, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer ga je je slaapkamer filmen? Die zien we nooit.
ja, maar vroeger had je ook een Bradge die om elk wissewasje kwaad werd, nog meer oude koeien? Volgende normalere vraag graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vroeger hadden we slaap livestreams, dat waren nog eens tijden
Dat vind ik belachelijk, je gas moet meteen afgesloten worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Wat vind jij van mensen die in de ochtend eieren en hamburgers gaan bakken en ze dan pas later in de middag KOUD opeten?
@:lenny_leonard en @:charrell (slachtoffer) zijn hier ook benieuwd naar.
Via Skypequote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoe zie jij kerst dit jaar gebeuren?
Klopt, en ik zeg ook niet dat ik helemaal niet wandel. Maar Corona i.c.m het steeds kouder worden is voor mij niet lekker wandelen. Dus ik wandel niet elke dag of zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wandelen kan toch prima nu met corona?
Gewoon lekker veel streamen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Via Skype
Zonder gekheid, ik verwacht niet dat mensen zich er wat van aantrekken en gewoon bij elkaar gaan zitten. Mijn kerst word waarschijnlijk gewoon in m'n eentje een kerststol opvreten terwijl ik de top2000 kijk of zoWant als de cijfers zo blijven stijgen komt hier niemand over de vloer met Kerst en Oud en NIeuw.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
5 Kilometer is wel een mijlpaal. Wanneer ik die denk te bereiken? Gaat wel even duren, want eerlijk is eerlijk, de momenten dat ik buiten loop worden steeds schaarser vanwege het weer, en vanwege Corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |