quote:
FF quote omdat @Paulquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:26 schreef Paul het volgende:
Voor de liefhebbers
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Static
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Braddie #3
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Flippiee
ONZ / Vraag hier wat je wil aan Jameshond7
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: DETELEVISIEKIJKER
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Neef Wuppie
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Bonethugss
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: pferdfahrer
Krijg je als je de enige bent die ze gezien heeftquote:
Hoiquote:
Rustpunten wel, eten kan ik ook bij Rob en in Amsterdam (Bij Interpretatie). Vanaf Amsterdam wordt het onderweg bekijken wat ik kan scoren. Heb voor het geval van nood ook nog een energygel bij me. In Hilversum hoop ik op @harry64 te kunnen rekenen, en in Baarn wacht @Jippie me op om me naar m'n logeeradres bij @DrainBamage te brengen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Rust en eet punten ook al uitgezocht ?
Heyquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je als je de enige bent die ze gezien heeft
[..]
Hoi
Dat ziet er wel uit als een goede planning.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rustpunten wel, eten kan ik ook bij Rob en in Amsterdam (Bij Interpretatie). Vanaf Amsterdam wordt het onderweg bekijken wat ik kan scoren. Heb voor het geval van nood ook nog een energygel bij me. In Hilversum hoop ik op @:Harry64 te kunnen rekenen, en in Baarn wacht @:Jippie me op om me naar m'n logeeradres bij @:DrainBamage te brengen.
Bij m'n 'dagelijkse' wandelingen is zoveel planning niet nodig, maar ik besef me heus wel dat een kennedymars iets meer voeten in aarde heeft dan een gewone wandeling.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een goede planning.
quote:
Einde werkdagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En dan ?
[..]
Jij zit altijd dus dat is voor jou juist goed.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij m'n 'dagelijkse' wandelingen is zoveel planning niet nodig, maar ik besef me heus wel dat een kennedymars iets meer voeten in aarde heeft dan een gewone wandeling.
Konijnen houden geen winterslaap.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om een winterslaap te houden
Ik heb echt bewondering voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij m'n 'dagelijkse' wandelingen is zoveel planning niet nodig, maar ik besef me heus wel dat een kennedymars iets meer voeten in aarde heeft dan een gewone wandeling.
Ja, dat was een bewuste woordkeuzequote:
Dank, maar zeg dat maar als ik de wandeling heb afgerond. Voorlopig ben ik er nog niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Konijnen houden geen winterslaap.
[..]
Ik heb echt bewondering voor je.
Dat doen konijnen helemaal nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om een winterslaap te houden
quote:
Ik kreeg al op mijn donder dat ik het niet snapte.quote:
Dan mag je nog best doorlopen ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:32 schreef DJMO het volgende:
ik kijk er ook echt niet lichtzinnig tegenaan, het gaat een flinke krachtinspanning worden. Maar met de nodige rust en ondersteuning onderweg denk ik wel dat ik het binnen 20 uur kan halen.
De training er naar te is al zwaar genoeg, Daar mag ook al wat bewondering voor zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank, maar zeg dat maar als ik de wandeling heb afgerond. Voorlopig ben ik er nog niet.
@DJMOquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:27 schreef Paul het volgende:
Van wie wil je graag een vraag wat je wil editie nog?
Jammer genoeg niet, anders was er ik allang aan begonnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doen konijnen helemaal niet
[..]
Terugblik op de #Hartstocht (Fotoverslag)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kreeg al op mijn donder dat ik het niet snapte.
[..]
Dan mag je nog best doorlopen ook.
[..]
De training er naar te is al zwaar genoeg, Daar mag ook al wat bewondering voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |